Samen sporten en kleren kopen? Het enige dat dicht bij sport komt is voor hen bankhangen en voetbal kijken, terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Logical het volgende:
Anders ga je samen sporten en samen kleren kopen?
Tis wat meid..quote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
Samen sporten en kleren kopen? Het enige dat dicht bij sport komt is voor hen bankhangen en voetbal kijken, terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
Samen sporten en kleren kopen? Het enige dat dicht bij sport komt is voor hen bankhangen en voetbal kijken, terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.
So true.quote:
Maar kun je dat aan haar neus zien dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 06:36 schreef zatoichi het volgende:
Als bovenstaande clichés echt gebeuren, dan kun je vooral jezelf verwijten dat je met de verkeerde vrouw getrouwd bent. Je zegt zelf toch ja?
Nee, maar mensen en zeker vrouwen zijn veranderlijk als de pest en hebben er een handje van zich beter te presenteren dan ze zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 06:41 schreef zatoichi het volgende:
Je hoeft niet na de eerste date te trouwen hè?
Iemand heeft hier issuesquote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 05:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De vrouw heeft de buit binnen en doet dus minder aan haar uiterlijk.
Ik zie inderdaad ook nog genoeg moeders die er goed uitzienquote:Op maandag 7 mei 2012 07:30 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Want als je een vriend of man hebt, ga je jezelf ineens laten verslonzen. Volgens mij is dit allemaal onzin. Ik zie genoeg moeders die er nog goed uitzien, weliswaar met pittig kapsel maar lang haar bij oude vrouwen is vaak nou ook niet echt een mooi gezicht.
Genoeg oudere vrouwen met prachtig lang haar anders.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:30 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Want als je een vriend of man hebt, ga je jezelf ineens laten verslonzen. Volgens mij is dit allemaal onzin. Ik zie genoeg moeders die er nog goed uitzien, weliswaar met pittig kapsel maar lang haar bij oude vrouwen is vaak nou ook niet echt een mooi gezicht.
Ik zie overigens (met alle respect) vaker mannen met bierbuiken rondlopen, ook op jongere leeftijd. Dat is pas klachtwaardig.
Ik ken ook wel vrouwen met korte pittige kapsels die er goed uitzien. Nee, ik ben 18.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad ook nog genoeg moeders die er goed uitzien![]()
![]()
Alleen niet met zo'n kort kapsel
edit: ik weet niet of jij al moeder bent ?![]()
Ja, maar genoeg oudere vrouwen met verslonst haar en het daarom afknippen. Terecht.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:34 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Genoeg oudere vrouwen met prachtig lang haar anders.
Zal soms best waar zijn, maar vrees dat gemak ook een grote rol speelt.
Meh, goede leeftijd wel. Maar nouja dat is smaak, ik hebh et niet zo op van die korte pittige kapsels het spijt mequote:Op maandag 7 mei 2012 07:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ken ook wel vrouwen met korte pittige kapsels die er goed uitzien. Nee, ik ben 18.
Dat inderdaad. Qua kleding valt het meestal wel mee, op je werk kun je er toch niet uitzien als een slons, dat geldt dan weer wel voor de vrijgezelle mannen zie ik hier, maar de buiken vieren hier hoogtij!quote:Op maandag 7 mei 2012 07:45 schreef BrandX het volgende:
Generalisatietopic pur sang dit
Wat in de OP staat geldt minstens zo hard voor mannen (en net zo vaak) als dat het voor vrouwen geldt.
Tuurlijk niet, want maîtressequote:Op maandag 7 mei 2012 07:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Alsof mannen niet van uiterlijk veranderen, bah
Goede wel. Vanavond eens voorleggen thuisquote:Op maandag 7 mei 2012 07:52 schreef speknek het volgende:
Daarom opnemen in de huwelijkse voorwaarden toch. Beloof jij je vrouw bij te staan in voor een tegenspoed tot de dood jullie scheidt of je vrouw dik wordt en een kort pittig kapsel neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Ik denk dan ook dat de meeste mannen op den duur, helaas (!), een vadsige bierbuik krijgen naar mate ze ouder worden. Dat zie je, hoe je het ook went of keert, veel vaker dan een verslonsde vrouw.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Qua kleding valt het meestal wel mee, op je werk kun je er toch niet uitzien als een slons, dat geldt dan weer wel voor de vrijgezelle mannen zie ik hier, maar de buiken vieren hier hoogtij!
Maar dat is net zo erg hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 07:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dan ook dat de meeste mannen op den duur, helaas (!), een vadsige bierbuik krijgen naar mate ze ouder worden. Dat zie je, hoe je het ook went of keert, veel vaker dan een verslonsde vrouw.
Volgens mij hangt het wel sterk van de contreien af waar je je in begeeft. Hoogopgeleide mensen blijven sowieso langer mooi, en het is natuurlijk zaak om bij je partner na te gaan hoe ze over handig kort haar denkt voordat je met 'r trouwt.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:58 schreef TripleS het volgende:
Als ik in mijn vriendenkring rondkijk is er maar 1 vriendin die zich een beetje verslonst inclusief pittig kapsel. De rest ziet er goed uit ondanks kinderen en een erg druk leven
Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dan ook dat de meeste mannen op den duur, helaas (!), een vadsige bierbuik krijgen naar mate ze ouder worden. Dat zie je, hoe je het ook went of keert, veel vaker dan een verslonsde vrouw.
Er zijn nog zat aantrekkelijike veertigers alleen die zijn allemaal bezet.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.
Betekent 'bezet' dat ze binnen zitten en zich niet aan de buitenwereld tonen?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:37 schreef Deetch het volgende:
[..]
Er zijn nog zat aantrekkelijike veertigers alleen die zijn allemaal bezet.
Misschien dat je filmsterren bedoelt, want IK kom die aantrekkelijke mannen van 40+ in ieder geval niet tegen.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.
Ja want al die lelijke vrouwen zijn dolblij om weer eens een keertje seks te hebben natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 08:58 schreef Ffleamig het volgende:
Getrouwde vrouwen zijn meestal makkelijk in bed te krijgen, alhoewel welke vrouw tegenwoordig niet.
Heb je hem weerquote:Op maandag 7 mei 2012 08:58 schreef Ffleamig het volgende:
Getrouwde vrouwen zijn meestal makkelijk in bed te krijgen, alhoewel welke vrouw tegenwoordig niet.
No hommo? Want:quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat je filmsterren bedoelt, want IK kom die aantrekkelijke mannen van 40+ in ieder geval niet tegen.
Misschien dom van mij: maar waarom zegt die partner er dan niets van?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je hem weer
OT: zelfs in vaste relaties op jonge leeftijd zie je dat mensen dikker worden en minder geven om hun uiterlijk omdat ze denken dat de partner het toch wel best vindt
Omdat het over en weer gebeurt. Allebei de partners worden vaak wat dikker dus tja dan kun je er weinig van zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dom van mij: maar waarom zegt die partner er dan niets van?
Als ik een man had die een dikke pens begon te krijgen omdat hij elke avond op de bank zat met een fles bier en een zak chips, dan zou ik daar zeker iets van zeggen. Of hij er dan iets mee doet, dat zou hij dan zelf moeten weten verder, want ik ben niet zijn moeder.
Als het over en weer gebeurt en geen van beiden heeft er een probleem mee, wat is het probleem dan eigenlijk?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat het over en weer gebeurt. Allebei de partners worden vaak wat dikker dus tja dan kun je er weinig van zeggen.
Dat is iig wat mij opvalt in m'n omgeving.
Als partner A wel moeite doet om fit te blijven terwijl B lekker elke avond in de bank zit dan zou je gek zijn om er niks van te zeggen. Het oog wil ook wat in een relatie.
Omdat we op deze manier alleen maar lelijker en dikker worden. En daar baal ik van op straatquote:Op maandag 7 mei 2012 09:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het over en weer gebeurt en geen van beiden heeft er een probleem mee, wat is het probleem dan eigenlijk?
Tja, je kunt moeilijk onbekende mensen op straat gaan aanspreken omdat ze te dik zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 09:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat we op deze manier alleen maar lelijker en dikker worden. En daar baal ik van op straat
Nee maar je kunt lelijke dikke mensen wel bespotten zodat ze weten dat ze iets aan hun uiterlijk moeten doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, je kunt moeilijk onbekende mensen op straat gaan aanspreken omdat ze te dik zijn
Wat kan jou het schelen hoe een ander eruit ziet? En bespotten is wel heel erg sneu hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee maar je kunt lelijke dikke mensen wel bespotten zodat ze weten dat ze iets aan hun uiterlijk moeten doen.
Vind ik ook. En ik vind het zelf leuk om er een beetje goed uit te zien, of ik alleen ben of een partner heb maakt daarvoor niet uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:45 schreef zatoichi het volgende:
Nou je bent toch wel een beetje aan je partner verplicht om de relatie leuk te houden en er voor elkaar leuk uit te zien?
Ik verwacht echt niet van mijn vrouw dat ze, nu ze een kind heeft gebaard, hetzelfde lichaam terugkrijgt van toen ze 18 was, maar ze gaat zichzelf echt niet lelijker maken door een kort kapsel, of door geen aandacht meer aan haar uiterlijk te besteden. Idem mag ze dat van mij verwachten (en ook uitspreken, zij moet het er tenslotte ook maar op kunnen).
Maar ja mensen met een seksloos uiterlijk zullen ook wel daadwerkelijk seksloos zijn denk ik altijd...
Ik zou ermee uitkijken, je kan iemand daar erg mee kwetsen. En maakt het zoveel uit als ze vier kilo aankomt? Tien kilo of meer dat begrijp ik nog wel, maar een paar kilo extra maakt toch niets uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:13 schreef Dzenan het volgende:
Ik hoor genoeg verhalen van vrouwen die vinden dat wanneer je getrouwd ben, dat uiterlijk minder belangrijk wordt.
Hoe denk jij hier over? Stel dat je (toekomstige) vrouw plotseling meer gaat eten en/of haar kleding aan gaat passen op een minder modieuze manier etc. Zou jij er wat van zeggen?
Ik heb niets tegen zware vrouwen, maar ik zou het natuurlijk wel jammer vinden dat mijn vrouw haar perfecte slanke gewicht op zou geven. Ik zou haar natuurlijk indirect aanmoedigen om te gaan afvallen. Direct zou ik het nooit kunnen zeggen want als man zou je moeten weten dat die woorden hard aan zouden kunnen komen.
Ook bij filmsterren is de verhouding 10:1. (en dan worden actrices vrijwel alleen maar uitgekozen op hun uiterlijk)quote:
Ik denk dat dat maar zelden gebeurd als de man ernaast zich niet laat afzakken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:13 schreef Dzenan het volgende:
Ik hoor genoeg verhalen van vrouwen die vinden dat wanneer je getrouwd ben, dat uiterlijk minder belangrijk wordt.
Hoe denk jij hier over? Stel dat je (toekomstige) vrouw plotseling meer gaat eten en/of haar kleding aan gaat passen op een minder modieuze manier etc. Zou jij er wat van zeggen?
Ik heb niets tegen zware vrouwen, maar ik zou het natuurlijk wel jammer vinden dat mijn vrouw haar perfecte slanke gewicht op zou geven. Ik zou haar natuurlijk indirect aanmoedigen om te gaan afvallen. Direct zou ik het nooit kunnen zeggen want als man zou je moeten weten dat die woorden hard aan zouden kunnen komen.
Dat maakt wel uit want 4 kilo is al een begin. Na die 4 kilo kunnen ze denken: 'Oh, het is maar 4 kilo. Een hamburgertje of twee kan geen kwaad doen'. Het kan in de eerste instantie onschadelijk lijken, maar het ontwikkelt zich.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zou ermee uitkijken, je kan iemand daar erg mee kwetsen. En maakt het zoveel uit als ze vier kilo aankomt? Tien kilo of meer dat begrijp ik nog wel, maar een paar kilo extra maakt toch niets uit.
Bekend fenomeen inderdaad. Het is meestal een kwestie van 'de buit al binnen hebben' en je best niet meer zo hoeven doen en jezelf zo goed mogelijk te profileren om aantrekkelijk genoeg te zijn op de relatiemarkt. Misschien allemaal prima voor henzelf maar vervelend genoeg moeten anderen daar tegenaan kijken.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Verder is het een terechte klacht. Ik zie echt wel dat vrouwen in Nederland zich laten verslonzen, vaak nadat ze hun laatste kind hebben gekregen. Ik begrijp niet waarom. Is het nou zo een moeite om 's ochtends een paar borstels door je haar te halen? In Frankrijk zie je dit niet, in Scandinavie zie je dit niet. Alleen in Engeland en Nederland zie ik dit.
En dan meestal zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch verschrikkelijk
quote:Op maandag 7 mei 2012 08:58 schreef Ffleamig het volgende:
Kom nou; je wilt toch sex met je partner? Als dat je niet lukt omdat je haar niet meer aantrekkelijk vind, is het goed mis met de relatie; dan kun je er beter een eind aan breien... Wat hou je nou over als je je partner sexueel niet meer aantrekkelijk vindt?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Rechterhand het volgende:
Ik zou er geen seks meer mee willen hebben denk ik, maar scheiden? Nee.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef blue-eye het volgende:
Ik verbaas me vaak over trouwfoto's. Toen waren ze beide superstrak qua lijf. Een jaartje of 10 later, de vrouw verwaarloosd zichzelf. De man doet mee, omdat de vrouw ook makkelijk wordt qua eten etc. waardoor ze uiteindelijk allebei een dikke buik krijgen.
Over de kapsels wat hier besproken wordt? toen ik 16 was stond lang haar me geweldig. Toen ik ging werken had ik het altijd strak in een staart zitten omdat ik er niks mee kon. Alleen maar lastig.
Waarom mogen mannen wel kaalgeschoren hoofden, en wij vrouwen geen korte koppies hebben. Allebei doen we het omdat het makkelijk is. Het gaat om je uitstraling.
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:01 schreef Bananenbar het volgende:
[..]dat bier drinken verzinnen we helemaal zelf hoor
Wat een vergelijking zeg. Ze kunnen niks aan die inhammen/kaalheid doen. In tegenstelling tot vrouwen die dik worden en een pittig kapsel nemen.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Kings het volgende:
Ik vind dat de mannen niet zo moeten zeuren. De meeste vrouwen blijven heus wel hun best doen om er leuk uit te zien.
Mannen daarentegen krijgen allemaal massaal een bierbuik en inhammen (om maar niet te spreken van diegene die helemaal kaal of grijs worden op jonge leeftijd). De onderkinnen beginnen zich te vormen door al die frikadellen die ze eten en mooi glad scheren is er ook niet meer bij....
Wij krijgt accuut haarverlies van al dat gezeikquote:Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Kings het volgende:
Ik vind dat de mannen niet zo moeten zeuren. De meeste vrouwen blijven heus wel hun best doen om er leuk uit te zien.
Mannen daarentegen krijgen allemaal massaal een bierbuik en inhammen (om maar niet te spreken van diegene die helemaal kaal of grijs worden op jonge leeftijd). De onderkinnen beginnen zich te vormen door al die frikadellen die ze eten en mooi glad scheren is er ook niet meer bij....
unlimited spare ribs met de vrienden, halve krat bier voor de wedstrijd is afgelopen, broodje shoarma, nog drie pints in de Irish pub.. I guess we just don't carequote:Op maandag 7 mei 2012 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]Toch wel he? En de man doet mee: wat een watje, kan hij niet voor zichzelf denken?
Ik vind zomerjurkjes en hakken ook mooi, toch wordt het al als afknapper gezien als ik daar in rondloop.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef blue-eye het volgende:
Waarom mogen mannen wel kaalgeschoren hoofden, en wij vrouwen geen korte koppies hebben. Allebei doen we het omdat het makkelijk is. Het gaat om je uitstraling.
Tot de vrouw gaat liggen wippen met een kerel die wel gewoon gezond eet en zich goed verzorgd.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Bananenbar het volgende:
[..]
unlimited spare ribs met de vrienden, halve krat bier voor de wedstrijd is afgelopen, broodje shoarma, nog drie pints in de Irish pub.. I guess we just don't careWe kunnen dan toch in bed gaan liggen en klagen over de korte kapsels van onze vriendinnen!
het punt was dat we niet zoveel moeten klagen. Maar goed dat heb jij tot een kunst verheven volgens mijquote:Op maandag 7 mei 2012 14:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tot de vrouw gaat liggen wippen met een kerel die wel gewoon gezond eet en zich goed verzorgd.
Mij hoor je niet klagen, eten jullie je maar vol dan doe ik dat bij jullie vrouwen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Tot de vrouw gaat liggen wippen met een kerel die wel gewoon gezond eet en zich goed verzorgd.
Mij hoor je niet klagen, eten jullie je maar vol dan doe ik dat bij jullie vrouwen.
Waar dan? In Hollywood?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Van een kilometer afstand al.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:25 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke tas, kekke armband en vast een lekker kort koppie.
Eigen schuld als man zijnde als je dit niet ziet aankomen
En het dan gek vinden als je vriendin vreemd gaatquote:Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Bananenbar het volgende:
[..]
unlimited spare ribs met de vrienden, halve krat bier voor de wedstrijd is afgelopen, broodje shoarma, nog drie pints in de Irish pub.. I guess we just don't careWe kunnen dan toch in bed gaan liggen en klagen over de korte kapsels van onze vriendinnen!
Als iemand ons nou even vertelt WAAR je die leuke oudere mannen kunt vinden?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waar dan? In Hollywood?
Ik zie zie niet hoor.
Misschien moet je dan wat minder op de bank zitten en taartpunten naar binnen schuiven.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar dan? In Hollywood?
Ik zie zie niet hoor.
Ja, het is heerlijk taart te kunnen eten én slank te kunnen blijven.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Misschien moet je dan wat minder op de bank zitten en taartpunten naar binnen schuiven.
Zebulon, S.A., & Quinsey, V.L. (2000). Sexual Partner Age Preferences of Homosexual and Heterosexual Men and Women. Archives of Sexual Behavior 29(1), 67-76.quote:The men, independent of their age or culture, consistently perceived women aged 15–25 years to be most physically attractive. Alley (1993) performed the same study with heterosexual female respondents by presenting women of different cultures and ages with pictures of men categorically
arranged by age. Alley found that the women, independent of their age or culture, perceived men aged 30–45 years to be of greatest physical attractiveness.
Vreemd toch dat je niet massaal ziet dat 18-jarige meiden op 35 plussers vallen en er mee daten. Meestal zoeken ze het toch in hun eigen leeftijd.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:34 schreef speknek het volgende:
[..]
Zebulon, S.A., & Quinsey, V.L. (2000). Sexual Partner Age Preferences of Homosexual and Heterosexual Men and Women. Archives of Sexual Behavior 29(1), 67-76.
Algemeen bekend behalve bij vrouwen van fok uiteraard.
Ik ken er wel een aantal die liever een oudere man willen. "Rustiger, volwassener en hebben geld."quote:Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vreemd toch dat je niet massaal ziet dat 18-jarige meiden op 35 plussers vallen en er mee daten. Meestal zoeken ze het toch in hun eigen leeftijd.
Wel dat steeds meer oudere dames graag een toyboy willen en krijgen. Ja, ja, de tijden veranderen Speknek.
Ik denk dat het vooral het geld is en niet de uiterlijke aantrekkingskracht die een oudere man aantrekken.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ken er wel een aantal die liever een oudere man willen. "Rustiger, volwassener en hebben geld."
Wat een onzin, ik ga echt niet met een lelijk oud vel liggen wippen, die mannen sporen niet, geef mijn maar jong, fris en strak.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://www.nu.nl/man/2802(...)en-wil-toy-boy.html
Hi, hi.
Ach kind lul nietquote:Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Vreemd toch dat je niet massaal ziet dat 18-jarige meiden op 35 plussers vallen en er mee daten. Meestal zoeken ze het toch in hun eigen leeftijd.
Wel dat steeds meer oudere dames graag een toyboy willen en krijgen. Ja, ja, de tijden veranderen Speknek.
Een derde wel betekent twee derde niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
http://www.nu.nl/man/2802(...)en-wil-toy-boy.html
Hi, hi.
Ja, dan hebben we het over enkele jaartjes, wat ik zie als in dezelfde leeftijdsklasse. Meeste meiden van 18 zoeken het echt niet bij 30 plussers. Dat is een minderheid.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:42 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ach kind lul niet
De enige 18 jarige meiden die het in hun eigen leeftijdsklasse zoeken zijn de meiden die vallen op die magere slappe happen. De rest zoekt het doorgaans bij oudere jongens.
Be that as it may, schijnbaar worden mannen rond de 40 nog aantrekkelijk gevonden door een groot gedeelte van de vrouwelijke bevolking, maar vrouwen van die leeftijd niet, het ging hier niet echt om partnerkeuze per groep.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we het over enkele jaartjes, wat ik zie als in dezelfde leeftijdsklasse. Meeste meiden van 18 zoeken het echt niet bij 30 plussers. Dat is een minderheid.
Ik heb het over drie, vier jaar ouder.
5 tot 10 jaar, zelfde verhaal.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we het over enkele jaartjes, wat ik zie als in dezelfde leeftijdsklasse. Meeste meiden van 18 zoeken het echt niet bij 30 plussers. Dat is een minderheid.
Ik heb het niet over drie, vier jaar ouder.
Nee ok, maar zo zien ook niet alle mannen van tussen de 35-45 eruit. Een stijlvolle man van die leeftijd die zijn lichaam ook goed op orde heeft kan ze per bosjes krijgen.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral het geld is en niet de uiterlijke aantrekkingskracht die een oudere man aantrekken.
Ik word in ieder geval niet warm van grijze haren, kaalheid en bierbuik.
Jammer dan dat zoveel de boel niet zo goed op orde hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 14:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ok, maar zo zien ook niet alle mannen van tussen de 35-45 eruit. Een stijlvolle man van die leeftijd die zijn lichaam ook goed op orde heeft kan ze per bosjes krijgen.
Dat zeg ik. En het is vooral jammer voor hunzelf.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Jammer dan dat zoveel de boel niet zo goed op orde hebben
Niet alleen het oordeel van de buitenwereld, maar een man van 30+ zit in een heel andere levensfase als een tiener.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
5 tot 10 jaar, zelfde verhaal.
Overigens, denk je niet dat het oordeel van de buitenwereld hier ook een rol in speelt?
En fwiw... de ene 30+ man is de andere niet.
Precies, meer dan zo'n knulletje, de vrouwen vallen in katzwijm van een stijlvolle kerel die wat ouder is en die weet wat er in de wereld te halen valt.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ok, maar zo zien ook niet alle mannen van tussen de 35-45 eruit. Een stijlvolle man van die leeftijd die zijn lichaam ook goed op orde heeft kan ze per bosjes krijgen.
Haha, is dit echt?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:16 schreef fruitshot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter blijven vrouwen goed voor zichzelf zorgen, want uiteindelijk strand 1/3 van alle huwelijken... Het zou wat zijn als je dan dik bent en verder geen vent kunt krijgenAlhoewel het me wel opgevallen is bij scheidende vrouwen dat ze fors gewicht verliezen en beter voor zichzelf zorgen.
Inderdaad. Lang haar = vrouwelijk, that's the point. Hoe moeilijk is het om elke ochtend drie borstels door je haar te halen. De meeste vrouwen met zo'n kort koppie hebben van nature stijl haar. Ik heb lang golvend/krullend haar en ik verzorg het toch ook elke dag? Daar ben ik maximaal 20 minuten aan kwijt. Besteed 15 minuten minder aan chips eten/bankhangen in de avond en doe je haar instead.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind zomerjurkjes en hakken ook mooi, toch wordt het al als afknapper gezien als ik daar in rondloop.
Aan inhammen valt niks te doen, voor pittige kapsels kiezen vrouwen zelf.Dat is het verschil.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Kings het volgende:
Met pittige kapsels is wat mij betreft niet per definitie wat mis. Als het koppie er tenminste verder maar een beetje uitziet i.p.v. zo'n pittige ouwe tante.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Aan inhammen valt niks te doen, voor pittige kapsels kiezen vrouwen zelf.Dat is het verschil.
dhimmiquote:Op maandag 7 mei 2012 15:48 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Met pittige kapsels is wat mij betreft niet per definitie wat mis. Als het koppie er tenminste verder maar een beetje uitziet i.p.v. zo'n pittige ouwe tante.
Mijn maag draait zich om als ik de uitdrukking "korte koppies" leesquote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef blue-eye het volgende:
Waarom mogen mannen wel kaalgeschoren hoofden, en wij vrouwen geen korte koppies hebben
Haartransplantatie jonguhquote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Aan inhammen valt niks te doen, voor pittige kapsels kiezen vrouwen zelf.Dat is het verschil.
Moet het per se om tieners gaan? Daarnaast geloof ik niet dat wat je zegt per se een probleem moet zijn. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niet alleen het oordeel van de buitenwereld, maar een man van 30+ zit in een heel andere levensfase als een tiener.
Je porem volkwakken met make up. Die types ontloop ik liever.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Je moet het ook niet dramatischer maken dan het is. In elke relatie komt op den duur iets van een sleur en niet constant op je tenen hoeven lopen.
Wat dan maar weer goed is ook, mijn huidige vriendin gaat in het weekend voor 10:00 der make-up doen omdat ze der goed uit wil zien. Dat is mij dan weer het andere uitsterste
we zullen het zien als je met je dikke pens jezelf "beloont" voor zo'n zware dag shoppenquote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
mdma neukt ghb anaal zonder klaar te komen.quote:
Wat lul jij in een keer onzinquote:Op maandag 7 mei 2012 18:24 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Je porem volkwakken met make up. Die types ontloop ik liever.
Doseren is het sleutelwoord.
geef nou maar toequote:Op maandag 7 mei 2012 18:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat lul jij in een keer onzin,.. ik heb het over make-up doen en jij maakt er porem volkwakken van
.
Dat doe ik de elke dag al, ook al heeft ze het soms niet door.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Tip voor de Nederlandse man: laat je vrouwtje ook eens weten dat je waardeert hoe ze er nu uit ziet. Ik heb het idee dat vrouwen en masse zo'n kapsel nemen en minder op hun gewicht letten, omdat ze het idee hebben dat het voor hun vent toch allemaal niet uitmaakt.
De gemiddelde Nederlandse man mag best wel wat meer complimentjes geven aan zijn vrouw
Hier zit wel wat in jaquote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Tip voor de Nederlandse man: laat je vrouwtje ook eens weten dat je waardeert hoe ze er nu uit ziet. Ik heb het idee dat vrouwen en masse zo'n kapsel nemen en minder op hun gewicht letten, omdat ze het idee hebben dat het voor hun vent toch allemaal niet uitmaakt.
De gemiddelde Nederlandse man mag best wel wat meer complimentjes geven aan zijn vrouw
Om daarna te zeuren dat ze weer niet mannelijk en zelfstandig zijn en alleen maar hun vrouw aanbiddenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat zou ik daar over te zeuren moeten hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Om daarna te zeuren dat ze weer niet mannelijk en zelfstandig zijn en alleen maar hun vrouw aanbidden
Doe ik. Dit proces staat bekend als "leven".quote:
Helemaal waarquote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Herken ik me niet in hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal waarEn mannen vinden complimentjes OOK leuk trouwens. Al doen ze net alsof het niet zo is.
Het heeft in mijn eerder beschreven geval weinig geholpen, dus of dit nu de sleutel is?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ook hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ben je volgens mij wel een uitzondering. De meeste mannen vinden het maar raar. Ik moet zeggen dat ik in vorige relaties zelden complimentjes kreegquote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Herken ik me niet in hoor
Ik hou wel van een complimentje op zn tijd.
Echt wel, sukkelsquote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je volgens mij wel een uitzondering. De meeste mannen vinden het maar raar. Ik moet zeggen dat ik in vorige relaties zelden complimentjes kreegmaar misschien verdiende ik ze niet
toch wel onzin eigenlijk, misschien wel soms maar ook soms niet. Zoveel mannen zien er slecht uit tegen de 50quote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat zeggen vrouwen vooral omdat ze zelf minder knap worden naarmate ze ouder worden. Kerels daarentegen worden juist knapper. Moet je eens zien waar die mee thuiskomen af en toe.
Dat is volgens mij vooral omdat oudere mannen = geld is, niet omdat ze zo ongelofelijk lekker oud wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat zeggen vrouwen vooral omdat ze zelf minder knap worden naarmate ze ouder worden. Kerels daarentegen worden juist knapper. Moet je eens zien waar die mee thuiskomen af en toe.
Ja misschien ben jij liever de man in de relatiequote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat zou ik daar over te zeuren moeten hebben
Gemiddeld is dat niet zo hoor. Daarom komt downdaten ook veel meer voor onder mannen dan onder vrouwen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
toch wel onzin eigenlijk, misschien wel soms maar ook soms niet. Zoveel mannen zien er slecht uit tegen de 50
Alsof alle oudere mannen geld hebben en alle vrouwen op geld uit zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral omdat oudere mannen = geld is, niet omdat ze zo ongelofelijk lekker oud worden
Dat is maar net waar je op valt als vrouw, zegt meer over hen dan over de manquote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral omdat oudere mannen = geld is, niet omdat ze zo ongelofelijk lekker oud worden
Tuurlijk, dit is toch fok?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof alle oudere mannen geld hebben en alle vrouwen op geld uit zijn.
Niet alleen maar, maar gemiddeld wel. Is ook wel logisch biologisch gezien, want als vrouwen ouder worden moeten ze er warm, betrouwbaar, lief en vooral gezellig uitzien als moeder. Niet aantrekkelijk want een nieuwe partner verstoort het gezinsleven.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
en vrouwen ook natuurlijk maar doe niet net alsof alle mannen alleen maar knapper worden
En de rest zijn aandachtshoeren of potten!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit, je hebt gelijk en alle vrouwen hier zijn sowieso OOK mannen
Dat is een hele mooie theorie, en knappe mannen van 40 vind ik meestal ook knapper dan mooie vrouwen van 40.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Vrouwen worden minder aantrekkelijk als ze ouder worden, omdat ze dan minder vruchtbaar zijn.
Al heeft een man die op zijn 50e vader wordt meer kans op een gehandicapt kind dan een man die op z'n 30e vader wordt, dus mannen blijven ook niet eeuwig aantrekkelijk.
Dat ligt toch altijd aan de vrouw? De vruchtbaarheidsfactor van de man neemt wel af maar hij kan grust doorgaan met fokken tot hij 65 is ofzo. Bij vrouwen houdt dat al rond de 45 op.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Vrouwen worden minder aantrekkelijk als ze ouder worden, omdat ze dan minder vruchtbaar zijn.
Al heeft een man die op zijn 50e vader wordt meer kans op een gehandicapt kind dan een man die op z'n 30e vader wordt, dus mannen blijven ook niet eeuwig aantrekkelijk.
wie bepaalt dan wat 'downdaten' isquote:Op maandag 7 mei 2012 22:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gemiddeld is dat niet zo hoor. Daarom komt downdaten ook veel meer voor onder mannen dan onder vrouwen.
Dat is als je met iemand van een beduidend lagere leeftijd gaat daten.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
wie bepaalt dan wat 'downdaten' is
Oh ok, sorry ik dacht dat je het over uiterlijk hadquote:Op maandag 7 mei 2012 22:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is als je met iemand van een beduidend lagere leeftijd gaat daten.
Net als pedofilie, maar dan legaal zeg maar.
Daar hadden we het niet overquote:Op maandag 7 mei 2012 22:44 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Alleen het jammere is dat de gemiddelde man van 40+ meestal een dikke pents heeft, net als zijn echtgenoot
gna gnaquote:Op maandag 7 mei 2012 22:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh ok, sorry ik dacht dat je het over uiterlijk had
Jij begrijpt hetquote:Op maandag 7 mei 2012 22:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En de rest zijn aandachtshoeren of potten!
Foei foei, niet de aandacht proberen af te leiden. Net als dat vrouwen van 40+ dik worden en een kort kapsel nemen, worden mannen van 40+ kaal, dik en zakken ze uit.quote:
Zoekenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij begrijpt hetMaar ik weet nog steeds niet waar die mooie veertigplussers zich ophouden.
Haha niet allemaal hoor, ik ken er zat die nog steeds hun volle haarbos hebben en er serieus beter uit beginnen te zienquote:Op maandag 7 mei 2012 22:57 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Foei foei, niet de aandacht proberen af te leiden. Net als dat vrouwen van 40+ dik worden en een kort kapsel nemen, worden mannen van 40+ kaal, dik en zakken ze uit.
...zeggen alle vrouwen die stiekem toch naar de knapste mannen kijken.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:59 schreef Karina het volgende:
Ach, het gaat tenslotte toch om het innerlijk
Bij de mooie 30plussersquote:Op maandag 7 mei 2012 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij begrijpt hetMaar ik weet nog steeds niet waar die mooie veertigplussers zich ophouden.
Als je je kind nog volwassen wilt zien worden is het wel handig om op tijd te beginnen als man aangezien mannen minder oud worden dan vrouwenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:44 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat ligt toch altijd aan de vrouw? De vruchtbaarheidsfactor van de man neemt wel af maar hij kan grust doorgaan met fokken tot hij 65 is ofzo. Bij vrouwen houdt dat al rond de 45 op.
Ja, mannen worden lelijk. Maar dat gaat VANZELF, dat is iets anders dan aandacht aan jezelf (menen te hoeven) besteden, of niet.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Kings het volgende:
Mannen worden inderdaad vaak ook wat lelijker maar het verschil is meestal minder scherp dan bij vrouwen. Vrouwen kunnen er in hun jonge jaren goed tot zeer goed uitzien, maar als ze kinderen hebben gebaard o.i.d. en het proces van het ouder worden is reeds enige tijd in gang gezet, dan gaat het meestal hard bergafwaarts met die oorspronkelijke 'schoonheid'.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 00:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, mannen worden lelijk. Maar dat gaat VANZELF, dat is iets anders dan aandacht aan jezelf (menen te hoeven) besteden, of niet.
Ergste is nog ik zie het steeds vaker bij 20/35 kort haar geven ze ov, vaak oude pasfoto mooi lang haar, ziet er goed uit zegmaarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik eis dat men kappers die wijven boven de 40 korte pittige kapsels aanbieden...als zijnde mode vogelvrij mogen verklaren...
ik eis een winkelverbod inzake zeeman etc.........boven de 40!
Ook in sportzaken!
AUB!
Ik eis idem dat men in brillejoden zaken vrouwelijke wezens boven de 40 zg pittige brilmonturen aanleuterd als zijnde nice en leuk en oh fantastisch lady, leuk bij uw pittige kapsel
Ook zij zijn vogelvrij verklaarden!
ik eis bijna weer voor de 65 jarigen een leuke watergolf want oma zijn is leuk maar jong is men maar eenmalig en als je oma bent moet je leuk en cute zijn en geen manwijf!
duhuh
Als je je haren afknipt ben je daar wel zeker van jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:23 schreef Karina het volgende:
Maar iedereen moet het lekker voor zichzelf weten, als ik mijn lange haar zat ben, dan gaat het er gewoon af. Niemand die me daar van afhoudt. Zeker geen man/vriend want die heb ik niet, dus dat is makkelijk zat
Iemand die mij alleen maar "wil" vanwege mijn haar, daar zit ik sowieso niet op te wachtenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Als je je haren afknipt ben je daar wel zeker van ja
Nee maar het is toch een lokkertje en eyeatcher voor mannen, lange haren geven paringsbereidheid aan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Iemand die mij alleen maar "wil" vanwege mijn haar, daar zit ik sowieso niet op te wachten
Waar haal je die wijsheid vandaan? Met andere woorden: als je lang haar hebt dan ben je op zoek naar een man, met kort haar niet? Beetje kort door de bocht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:02 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee maar het is toch een lokkertje en eyeatcher voor mannen, lange haren geven paringsbereidheid aan.
Nee, ik ook niet op een vrouw die het sexuele aspect verwaarloost.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Iemand die mij alleen maar "wil" vanwege mijn haar, daar zit ik sowieso niet op te wachten
Wat bedoel je precies met het "sexuele aspect"?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:06 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet op een vrouw die het sexuele aspect verwaarloost.
Maar genoeg mannen die minder veeleisend zijn
Een goed uitziende en verzorgde vrouw zoals jij is dat toch altijdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik knip mijn haar maar snel af dan, straks word ik nog besprongen omdat mannen denken dat ik "paringsbereid" ben.
Niet met zomaar iedereen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een goed uitziende en verzorgde vrouw zoals jij is dat toch altijd
Nee anders zou je er ook uitzien als een afgelebberde pornoster waarbij de pretlichtjes in de ogen compleet overgepenetreerd zijnquote:
Dat je de moeite doet seksueel aantrekkelijk te blijven.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met het "sexuele aspect"?
Zo ga ik er NOOIT uitzienquote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:21 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee anders zou je er ook uitzien als een afgelebberde pornoster waarbij de pretlichtjes in de ogen compleet overgepenetreerd zijn
Moeite wil ik niet zeggen, ik doe het niet bewust. Ik kleed me gewoon "leuk", maar ga niet met opzet iets uitkiezen om er aantrekkelijker uit te zien, ik ben niet op jacht.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:22 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Dat je de moeite doet seksueel aantrekkelijk te blijven.
U valt op gedistingeerd?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:03 schreef Karina het volgende:
Het is overigens niet zo dat alleen getrouwde mannen en vrouwen zich "laten gaan" qua kleding. Ik zie hier soms mannen lopen (vrijgezel) die er ECHT niet uitzien. Slobberige t-shirts, broeken met gaten, gare schoenen.
Dat nou ook weer niet, verzorgd zou ik het eerder willen noemen. Een t-shirt is prima, maar dan geen t-shirt dat helemaal gekreukeld is. Een spijkerbroek is ook ok, maar niet een die half onder een buik hangt en vol met vlekken zit.quote:
Ik heb het over gewicht, haar, etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo ga ik er NOOIT uitzien
[..]
Moeite wil ik niet zeggen, ik doe het niet bewust. Ik kleed me gewoon "leuk", maar ga niet met opzet iets uitkiezen om er aantrekkelijker uit te zien, ik ben niet op jacht.
Daar geldt hetzelfde voor: ik hoef gelukkig niet op mijn gewicht te letten, als ik dikker zou worden, zou ik daar WEL iets aan doen, niet alleen vanwege het uiterlijk, maar ook omdat het gewoon niet gezond is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:15 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Ik heb het over gewicht, haar, etc.
En als een man naar jouw gading daarom zou vragen omdat hij op vrouwen met lang haar valt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde voor: ik hoef gelukkig niet op mijn gewicht te letten, als ik dikker zou worden, zou ik daar WEL iets aan doen, niet alleen vanwege het uiterlijk, maar ook omdat het gewoon niet gezond is.
Mijn haar laat ik voorlopig zoals het is, lang. Ook dat is omdat ik het zelf leuk vind, niet omdat eventuele mannen het mooier vinden.
Of nog erger, denkt dat hun man het leuk vindt!quote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Dat is makkelijk, want ik heb al lang haarquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:30 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En als een man naar jouw gading daarom zou vragen omdat hij op vrouwen met lang haar valt?
Je stelde eerder dat je het ook gewoon zou afknippen als je dat zelf zou willen, zou je dat doen als je man dat niet zou willen?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, want ik heb al lang haar
Ik laat me niet vertellen wat wel of niet te doen, dus ja. Ik laat me ook niet vertellen welke kleding ik moet dragen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:17 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Je stelde eerder dat je het ook gewoon zou afknippen als je dat zelf zou willen, zou je dat doen als je man dat niet zou willen?
Een relatie is toch een beetje geven en nemen Karin, je kunt toch wel een klein beetje rekening houden met s'mans voorkeur en smaak?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat me niet vertellen wat wel of niet te doen, dus ja. Ik laat me ook niet vertellen welke kleding ik moet dragen.
Rekening houden met is iets andersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:24 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een relatie is toch een beetje geven en nemen Karin, je kunt toch wel een klein beetje rekening houden met s'mans voorkeur en smaak?
Nee okee, moeten is voor huisdieren ;-)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Rekening houden met is iets anders![]()
Als een man zou zeggen: je MOET een kort rokje aantrekken (ik noem waar wat), dat zou ik niet doen. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een man mij vertelde wat ik moest aantrekken, dus dat zal wel loslopen, blijkbaar is het goed/leuk genoeg
En andersom net zo goed. Je kiest iemand om wie dat persoon is, als het verder gaat dan alleen even een neukertje lijkt me dat erg belangerijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:24 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een relatie is toch een beetje geven en nemen Karin, je kunt toch wel een klein beetje rekening houden met s'mans voorkeur en smaak?
Laat ik het zo zeggen: als hij zou zou zeggen "ik zou het fijn vinden als je eens een rokje aan zou doen, want dat staat je zo leuk", ja dan doe ik dat graag. En dat laatste neem ik maar met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee okee, moeten is voor huisdieren ;-)
Ik zeg dat altijd wel trouwens, niet dat het moet maar ik vraag het gewoon, zo van schat, trek dit eens aan of ik zeg het extra vaak als het naar m'n eigen smaak is maar in principe mag ze natuurlijk alles aantrekken zolang ik het regelmatig mag uittrekken.
Tuurlijk en kort haar hoeft ook niet meteen te betekenen dat je alles er radicaal afhaalt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus als je er samen voor kiest 3 koters op de wereld te schoppen en die 3 koters hangen in het lange haar van mama en mama vindt dat niet zo leuk meer en knipt haar haar af dan mag er ook wel wat begrip zijn vanuit de man.
Ik vind lang haar je inderdaad goed staan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde voor: ik hoef gelukkig niet op mijn gewicht te letten, als ik dikker zou worden, zou ik daar WEL iets aan doen, niet alleen vanwege het uiterlijk, maar ook omdat het gewoon niet gezond is.
Mijn haar laat ik voorlopig zoals het is, lang. Ook dat is omdat ik het zelf leuk vind, niet omdat eventuele mannen het mooier vinden.
Dan steek je het toch even op zodat je het daarna als de kinderen slapen weer sensueel los kan gooien om de man te verleiden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus als je er samen voor kiest 3 koters op de wereld te schoppen en die 3 koters hangen in het lange haar van mama en mama vindt dat niet zo leuk meer en knipt haar haar af dan mag er ook wel wat begrip zijn vanuit de man.
Je kunt je haar ook opsteken of in een staart doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
[..]
En andersom net zo goed. Je kiest iemand om wie dat persoon is, als het verder gaat dan alleen even een neukertje lijkt me dat erg belangerijk.
Vergis je niet: niet iedere vrouw heeft haar dat als het de hele dag is opgestoken nog mooi zit als je de speld er uit haalt. Ik moet dan echt m'n haar weer helemaal in model brengen. Dit kost tijd, kan me voorstellen dat je hier als je drie kids hebt echt de puf niet meer voor hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:45 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan steek je het toch even op zodat je het daarna als de kinderen slapen weer sensueel los kan gooien om de man te verleiden?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind lang haar je inderdaad goed staan.
Topic met potentiequote:Op maandag 7 mei 2012 04:13 schreef Dzenan het volgende:
Ik deed het ook in een staart, maar heel wat haren zijn eruit getrokken, alsnog.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt je haar ook opsteken of in een staart doen.
Maar ergens begrijp ik het ook wel een beetje. Niet iedere vrouw heeft makkelijk haar. Ik heb dan een kind, en red het allemaal maar net. Moet er niet aan denken er drie te hebben. Kan me voorstellen dat de verleiding om het kort te knippen dan groot is.
Ik zeg alleen maar dat je moet waken voor verslonzen, er zijn maar zeer weinig huwelijken die hier tegen kunnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik deed het ook in een staart, maar heel wat haren zijn eruit getrokken, alsnog.
Maar ik had maar 1 kind en had de luxe om thuismoeder te kunnen zijn.
In de praktijk gaat het vaak over 2 a 3 kinderen, werk, huishouden, hobby's en alles eromheen, zie dan nog maar tijd over te houden om even rustig je haar op te steken.
Volgens fleaming moet de vrouw dan maar als het eindelijk avond is en ze even tot rust kan komen minimaal een half uur vor de spiegel zitten en de puf vinden dat maar te doen.
Dat terwijl manlief ook een flesje massageolie tevoorschijn kan halen en haar eens lekker kan helpen te ontspannen waardoor ze ontvankelijker is voor hem daarna![]()
![]()
Niet dat die man niet moe is en hier ook vaak geen puf meer voor heeft.
En dat kun je voorkomen door over en weer wat kritischer te zijn EN af en toe een complimentje te geven als het wel goed is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je moet waken voor verslonzen, er zijn maar zeer weinig huwelijken die hier tegen kunnen.
Och op een gegeven moment weet je echt wel wat je partner mooi, lekker en prettig vind dus pas je je daar enigszins naar toe aan op een manier zoals alleen geliefden doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat kun je voorkomen door over en weer wat kritischer te zijn EN af en toe een complimentje te geven als het wel goed is.
Mode en smaken verschillen, dus je kunt nog steeds tegen je partner zeggen: dat truitje dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:07 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Och op een gegeven moment weet je echt wel wat je partner mooi, lekker en prettig vind dus pas je je daar enigszins naar toe aan op een manier zoals alleen geliefden doen.
Maar inkakken en verslonzen in een relatie, bah dan heb je toch echt de verkeerde keuzes in het leven gemaakt.
Mensen vergeten vaak te verleiden IN een relatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
En, wat al eerder is gezegd, als je op een gegeven moment NOOIT meer te horen krijgt, wat zie je er leuk uit vandaag, dan heb je zoiets van "het interesseert hem/haar niet, doei".
Klopt en dat is jammer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:38 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mensen vergeten vaak te verleiden IN een relatie.
Bovendien is jezelf slecht onderhouden en weinig tot geen moeite doen om een relatie spannend te houden een vorm van luiheid.quote:
Als je een drukke baan hebt of een paar kinderen, dan kan ik me voorstellen dat het er af en toe bij inschiet. Maar dat kun je altijd in het weekend goedmaken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Bovendien is jezelf slecht onderhouden en weinig tot geen moeite doen om een relatie spannend te houden een vorm van luiheid.
Als ik zo eens om me heen kijk valt dat wel mee eigenlijk, vaak zie je 2 lekker verslonsde mensen bij elkaar, die daar blijkbaar prima gelukkig mee zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je moet waken voor verslonzen, er zijn maar zeer weinig huwelijken die hier tegen kunnen.
En als je 'no more mr. nice guy' hebt' gelezen, weet je dat dat door de vrouwen zelf komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, want ik heb al lang haar
@erodome: Mannen zijn bang dat hun vrouw boos wordt als ze negatieve kritiek hebben.
Tuurlijk, het is de schuld van vrouwen dat mannen vaak geen confrontatie aandurven met ze, dat ze liever blijven hangen bij iemand waarop ze geen kritiek durven te hebben ipv opzoek gaan naar iemand die dat wel kan hebben(wat vaak zat voorkomt).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als je 'no more mr. nice guy' hebt' gelezen, weet je dat dat door de vrouwen zelf komt.
Heb ik niet gelezen, maar een man die niet eens tegen zijn vrouw/vriendin durft te zeggen dat iets haar niet staat is in mijn ogen een watje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als je 'no more mr. nice guy' hebt' gelezen, weet je dat dat door de vrouwen zelf komt.
Het gaat vaak niet om durven maar om geen zin te hebben in oeverloos gezeik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik niet gelezen, maar een man die niet eens tegen zijn vrouw/vriendin durft te zeggen dat iets haar niet staat is in mijn ogen een watje.
Dan moeten ze ook niet achteraf zeuren dat hun vrouw er niet mooi uitziet...quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het gaat vaak niet om durven maar om geen zin te hebben in oeverloos gezeik.
Als ik een man zou treffen die een enorme zeurzak is(en geloof me, die bestaan!) dan zou ik mijn biezen pakken en weg gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het gaat vaak niet om durven maar om geen zin te hebben in oeverloos gezeik.
En jij? Of is je username representatief voor je uiterlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:17 schreef speknek het volgende:
Overigens moet gezegd dat mijn vrouw volgens mij alleen maar afgevallen is sinds we getrouwd zijn.
Ik stel echt wel grenzen en ik laat door niemand ter wereld over me heen lopen maar zelfs ik heb af en toe geen zjn in vrouwen-geneuzelquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Als ik een man zou treffen die een enorme zeurzak is(en geloof me, die bestaan!) dan zou ik mijn biezen pakken en weg gaan.
Je bent niet verplicht bij iemand te blijven weet je en je hoeft ook niet ongezien te trouwen hier, dus in verreweg de meeste gevallen weet zo'n man heel prima waar hij aan begint.
Dan is het gewoon een slappe zak die over zich heen laat lopen en daarover huilt, dan moet hij maar een paar keer een grens stellen als het echt om oeverloos gezeik gaat, gaat niet om oeverloos gezeik dan moet hij zich maar eens vermannen en een keertje praten, gaat hij niet dood aan.
Beetje voor de een, beetje voor de ander, de vrouw ag best inzien dat de meeste mannen niet van dat uitgebreide praten houden en mannen mogen weleens inzien dat vrouwen soms wat praten nodig hebben.
Tuurlijk ga je niet op elke slak zout leggen, maar als iemand echt iets zou willen doen met het uiterlijk wat ik echt afschuwelijk vind dan zeg ik er wel wat van.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:39 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik stel echt wel grenzen en ik laat door niemand ter wereld over me heen lopen maar zelfs ik heb af en toe geen zjn in vrouwen-geneuzel
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:40 schreef Dzenan het volgende:
Ik kende zelf ook nog een Nederlander in haar 40en. Zij is echter een apart geval. Ze had dan wel kort haar, maar dat paste wel perfect op haar kop, en licht blond was het ook nog. Zij was net zo dun als de gemiddelde Nederlander van rond de 18-25. En wat kleding betreft had ze een (zeer) goede smaak.
Zulk soort milfen kom je weinig tegen. Ik kwam vroeger elke vrijdag bij haar langs omdat ik werk te doen had. Wel jammer van de man en kind.
Functie heeft er zeker mee te maken jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:34 schreef Karina het volgende:
Toevallig kom ik net op de gang een aantal mannen tegen (die op weg waren naar een meeting denk ik), in de leeftijd van ca. 40-50 jaar, die eigenlijk precies beantwoordden aan het uiterlijk genoemd in de OP:
Allemaal (bijna) kaalgeschoren hoofd, onverzorgde kleding, dikke buiken, grote, logge schoenen, oftewel: geen aandacht aan hun uiterlijk besteed. Allemaal afkomstig van een ICT afdeling denk ik, omdat in dit gebouw bijna alleen maar ICT'ers zitten.
Zou het dus niet ook met je beroep/werk te maken hebben? Als het op je werk ook geen moer uitmaakt hoe je eruit ziet, waarom zou je er dan aandacht aan besteden? De managers zien er over het algemeen wel verzorgd uit namelijk. Misschien niet allemaal even slank, maar bij hen valt het minder op, door de kleding die ze dragen.
Klopt en dat is de grootste fout die mensen maken:quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Tsjah, wat heeft uiterlijk nog voor nut als de seksuele selectiefase geweest is. Dus vanuit evolutionair oogpunt is het toch wel erg logisch dat je na 25 jaar huwelijk opgescheept zit met een obees nijlpaard.
Ik ben alleen maar zwaarder geworden. Maar dat is uiteraard onderdeel van mijn bulkingschema, zodat ik beter kan benchpressen en squatten, 20 reps van 30 beide zijden dit dat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij? Of is je username representatief voor je uiterlijk
Sorry maar dat is voor mij Chinees, geen flauw idee wat bulking, squatten en reps is/zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar zwaarder geworden. Maar dat is uiteraard onderdeel van mijn bulkingschema, zodat ik beter kan benchpressen en squatten, 20 reps van 30 beide zijden dit dat.
Uhmzz, gewoon makkelijk rijd veel motor, gelukkig geen dikke buik enja lompe kisten maja lekker stevig en gebruik ik ook voor de motor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:34 schreef Karina het volgende:
Toevallig kom ik net op de gang een aantal mannen tegen (die op weg waren naar een meeting denk ik), in de leeftijd van ca. 40-50 jaar, die eigenlijk precies beantwoordden aan het uiterlijk genoemd in de OP:
Allemaal (bijna) kaalgeschoren hoofd, onverzorgde kleding, dikke buiken, grote, logge schoenen, oftewel: geen aandacht aan hun uiterlijk besteed. Allemaal afkomstig van een ICT afdeling denk ik, omdat in dit gebouw bijna alleen maar ICT'ers zitten.
Zou het dus niet ook met je beroep/werk te maken hebben? Als het op je werk ook geen moer uitmaakt hoe je eruit ziet, waarom zou je er dan aandacht aan besteden? De managers zien er over het algemeen wel verzorgd uit namelijk. Misschien niet allemaal even slank, maar bij hen valt het minder op, door de kleding die ze dragen.
Heb je het boek gelezen? Dan weet je dat er nog veel meer achter zit, en waarom.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is de schuld van vrouwen dat mannen vaak geen confrontatie aandurven met ze, dat ze liever blijven hangen bij iemand waarop ze geen kritiek durven te hebben ipv opzoek gaan naar iemand die dat wel kan hebben(wat vaak zat voorkomt).
Die mannen zeggen niets, maar toch is het de schuld van de vrouw, want die moet instaat zijn gedachten te lezen
Dat is dezelfde redenering die ik af en toe bij vrouwen tegen kom die graag willen dat hun man iets doet, bv iets romantisch. Dat ze dan teleurgesteld zijn dat iemand dat niet doet terwijl ze nooit hebben aangegeven er prijs op te stellen. Dan die reactie altijd, ja maar dat moet hij spontaan doen, anders telt het niet. Ja, tjee zeg, als hij het niet weet zal hij het niet gaan doen!!!!
Mannen, zo nu en dan bekijk ik ze wat beter en blijken ze de ergste wijven te zijn die ik ken
Het viel me op dat ze dat allemaal hadden. En de lompe schoenen waren van die Timberlake achtige dingen. Plus gare spijkerbroeken en floddershirts, het geheel gaf geen verzorgd idee, maar meer van: ik trek maar wat uit de kast, kan mij het schelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz, gewoon makkelijk rijd veel motor, gelukkig geen dikke buik enja lompe kisten maja lekker stevig en gebruik ik ook voor de motor.
Gewoon netjes poetsen niks aan de hand:
Timberlandquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het viel me op dat ze dat allemaal hadden. En de lompe schoenen waren van die Timberlake achtige dingen. Plus gare spijkerbroeken en floddershirts, het geheel gaf geen verzorgd idee, maar meer van: ik trek maar wat uit de kast, kan mij het schelen.
Die ja, ik draag ze zelf niet, vandaar de foutquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Timberland
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als je geen hiphop maakt, mag je die dingen niet dragen!
Logisch dat je ze niet draagtquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ja, ik draag ze zelf niet, vandaar de fout
Je hebt tegenwoordig ook van die laarsjes, ziet er niet uitquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Timberland
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als je geen hiphop maakt, mag je die dingen niet dragen!
All-stars vind ik wel leuk, ligt er wel aan wat je verder draagt en hoe je er uitziet. Als je een veertiger bent met dikke pens, ouwe spijkerbroek en all-starsquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Logisch dat je ze niet draagt
Ik draag vaak all-starszal ook wel fout zijn
Omdat je er zelf dan beter uit blijft zien? Helaas ken ik ook zat vrijgezelle mannen die zich na hun veertigste hebben laten gaan en er niet uit zienquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic geeft toch wel motivatie om voorlopig weer even single te blijven
Laten gaan qua uiterlijk?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat je er zelf dan beter uit blijft zien? Helaas ken ik ook zat vrijgezelle mannen die zich na hun veertigste hebben laten gaan en er niet uit zien
Eigenlijk was ik een grotere slons toen ik nog geen relatie had en naar alle waarschijnlijkheid zal ik ook weer een grotere slons worden als ik weer vrijgezel benquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dit topic geeft toch wel motivatie om voorlopig weer even single te blijven
Nee, vanwege de meningen van sommige vrouwen hier. Ik zit echt niet te wachten om een relatie met een vreemdsoortige, afwijkende mening aan te gaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat je er zelf dan beter uit blijft zien? Helaas ken ik ook zat vrijgezelle mannen die zich na hun veertigste hebben laten gaan en er niet uit zien
Welke meningen bedoel je in dit geval?quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, vanwege de meningen van sommige vrouwen hier. Ik zit echt niet te wachten om een relatie met een vreemdsoortige, afwijkende mening aan te gaan
OKquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dan krijgen we daar weer een discussie over, en over wat ik wel of niet afwijkend vind gaat dit topic niet
Moet zeggen, nu let ik nog wel redelijk op wat ik eet maar naar 25jaar alleen krijg ik beetje gedachte van boeit het ook ik neem dat broodje kroket en halve liter colaquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is weer een hele andere discussie, dat wil ik zelf ook niet meer.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:51 schreef Id_do_her het volgende:
Ok, maar ik zou eigenlijk niet aan iemand vast willen zitten. Het idee.
Wat moet ik in de keuken? Ik kan niet eens kokenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
Klopt, vrouwen moeten niet aan een man, maar aan een ketting in de keuken vastzitten.
Dat maakt niet uit, als je ons mannen maar niet stoort tijdens de voetbalquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat moet ik in de keuken? Ik kan niet eens koken
Wat eet jij zoal in de week?quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Een vrouw die niet kan koken is als een vogel zonder vleugelsquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk zelf meequote:Op woensdag 9 mei 2012 23:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als je ons mannen maar niet stoort tijdens de voetbal
Niet van de snackbar als je dat denkt: ik kan wel IETS maken, maar geen complete viergangendiners. Simpele dingen, zuurkoolstamppot of chili con carne, dat soort dingen.quote:
Ok? Ik dacht dat het over trouwen ging.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is weer een hele andere discussie, dat wil ik zelf ook niet meer.
Wijn drinkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Meer over of je inkakt als je eenmaal getrouwd bent toch?quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ok? Ik dacht dat het over trouwen ging.
Gelukkig kunnen tegenwoordig steeds meer mannen lekker koken.quote:Op donderdag 10 mei 2012 08:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een vrouw die niet kan koken is als een vogel zonder vleugels
Klopt, mezelf uren uitsloven in de keuken is dan ook een van mijn grootste hobby's.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen tegenwoordig steeds meer mannen lekker koken.
De beste koks zijn ook mannen, van lekker eten houd ik WEL, een man die kan koken is top natuurlijkquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Klopt, komt vooral omdat veel mannen toch eerst alleen gaan wonen voordat ze gaan samenwonen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En heel vaak terecht. Sommige mannen laten zelfs hun vrouwen kleren klaarleggen voor de volgende dagquote:Op donderdag 10 mei 2012 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klopt, komt vooral omdat veel mannen toch eerst alleen gaan wonen voordat ze gaan samenwonen.
Ik vind ook dat iedere vrouw een vent moet nemen die minimaal op zichzelf heeft gewoond, scheelt namelijk een hoop gezeik! Veel vrouwen die ik ken die direct zijn gaan samenwonen lopen alleen maar te zeiken dat ze als een soort "moeder" zijn
Dat zijn geen echte mannen, ik snap niet dat vrouwen daar intrappen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:55 schreef Karina het volgende:
[..]
En heel vaak terecht. Sommige mannen laten zelfs hun vrouwen kleren klaarleggen voor de volgende dag
Nee, dat begrijp ik ook niet, wat SilentChaos al zei: je bent dan net zijn moeder in plaats van zijn partner. Vanuit die mannen begrijp ik het wel, lekker makkelijk, iemand die alles voor je doet.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat zijn geen echte mannen, ik snap niet dat vrouwen daar intrappen.
Ik zou daar als vrouw hard van wegrennen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik ook niet, wat SilentChaos al zei: je bent dan net zijn moeder in plaats van zijn partner. Vanuit die mannen begrijp ik het wel, lekker makkelijk, iemand die alles voor je doet.
Ik zou het raar vinden als je zou eisen dat hij 50/50 zou doen in het huishouden eerlijk gezegd. Daar ben je toch voor thuis gebleven? Niet dat het niet zwaar is hoor, integendeel het is veel werk maar daar heb je ook meer tijd voor dan je man.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:35 schreef erodome het volgende:
Ik vind het er wel vanaf hangen hoe de zaken verdeeld zijn. Alhoewel hij liever zelf zijn kleren pakt doe ik wel zo'n beetje alles in huis. Niet zo raar, want ik ben thuis, hij werkt.
Zijn thuiskostje is wel gekocht, ook als hij van thuis uit werkt zorg ik overal voor, hij hoeft niets te doen.
Dat hij soms het leuk vindt om een keer te koken en dat hij als hij wat meer tijd heeft zonder enige vraag van mij zelf het een en ander doet in en rond het huis doet weinig af van het feit dat de thuisbasis ok houden mijn taak is.
Zwaar zou ik het niet willen noemen, het is meer werk omdat ik graag honden en paarden wilde(hij ook wel, maar de uiteindelijke beslissing of dat kan in huis ligt bij mij).quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou het raar vinden als je zou eisen dat hij 50/50 zou doen in het huishouden eerlijk gezegd. Daar ben je toch voor thuis gebleven? Niet dat het niet zwaar is hoor, integendeel het is veel werk maar daar heb je ook meer tijd voor dan je man.
Weet je man dat jij af en toe 'n scharrel op pikt eigenlijk?quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Zwaar zou ik het niet willen noemen, het is meer werk omdat ik graag honden en paarden wilde(hij ook wel, maar de uiteindelijke beslissing of dat kan in huis ligt bij mij).
Het huishouden zelf is met een gezin van 3 een makkie, zo gedaan, helemaal niet veel werk.
Juist daarom vind ik het extra belangerijk om te zorgen dat hij goed verzorgt is, daar heb ik alle tijd voor namelijk
quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Weet je man dat jij af en toe 'n scharrel op pikt eigenlijk?
Ik begin daar niet eens meer aan, ik heb dat een keer meegemaakt, zo een papkindje, daar heb ik geen zin meer in. Ik wil een vent, geen kind.quote:Op donderdag 10 mei 2012 11:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zou daar als vrouw hard van wegrennen.
Echte vrouwen houden van echte mannen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begin daar niet eens meer aan, ik heb dat een keer meegemaakt, zo een papkindje, daar heb ik geen zin meer in. Ik wil een vent, geen kind.
Ik hoor soms verhalen van collega's, dat de vrouw de bammetjes klaarlegt en dan moet ik altijd glimlachenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik begin daar niet eens meer aan, ik heb dat een keer meegemaakt, zo een papkindje, daar heb ik geen zin meer in. Ik wil een vent, geen kind.
Of ook mannen die de buurvrouw moeten inschakelen als de vrouw een paar dagen weg is om de wasmachine aan te zetten en zo.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoor soms verhalen van collega's, dat de vrouw de bammetjes klaarlegt en dan moet ik altijd glimlachen.
Nee schat, ik regel mijn eigen shit wel.
Hm ik geef toe, magnetron was altijd het gebied van mijn exquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of ook mannen die de buurvrouw moeten inschakelen als de vrouw een paar dagen weg is om de wasmachine aan te zetten en zo.
Het gebruik van de magnetron is dan ook erg eenvoudig om onder de knie te krijgen. Ik vind het eigenlijk wel leuk om te koken. Maar lang niet altijd nee, dat is waar.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm ik geef toe, magnetron was altijd het gebied van mijn ex, inmiddels zelf geleerd en dat ging als een leien dakje
Wij hadden een rolverdeling, zij kookte, ik maakte schoon. Koken bah, ik hou er nog steeds niet van maar nu moet ik wel haha
Toen nooit aandacht aan besteed, geen handleiding niksquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gebruik van de magnetron is dan ook erg eenvoudig om onder de knie te krijgen. Ik vind het eigenlijk wel leuk om te koken. Maar lang niet altijd nee, dat is waar.
Ik vind het altijd wel schrijnend om te zien hoe er mensen zijn die altijd maar magnetronvoer zitten te eten terwijl het met een klein beetje moeite gewoon zoveel beter eten is.quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen nooit aandacht aan besteed, geen handleiding niks. Ik heb nu bijna dezelfde met handleiding dus ja, dan gaat het heel snel
. FF leren waar die icoontjes voor staan
. Ik gebruik hem zelf alleen voor de oven, ik vind ovenschotels zo lekker
Nee, vandaar dat ik daar zo openbaar over praat ok?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:10 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Weet je man dat jij af en toe 'n scharrel op pikt eigenlijk?
Nooit verliefd geworden op een scharrel?quote:Op donderdag 10 mei 2012 12:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, vandaar dat ik daar zo openbaar over praat ok?
Ik hou nogsteeds van een stel, maar die zijn dan ook alweer 12 jaar in mijn levenquote:Op donderdag 10 mei 2012 12:59 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nooit verliefd geworden op een scharrel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |