abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111238534
quote:
99s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef Karina het volgende:

[..]

Misschien dom van mij: maar waarom zegt die partner er dan niets van?

Als ik een man had die een dikke pens begon te krijgen omdat hij elke avond op de bank zat met een fles bier en een zak chips, dan zou ik daar zeker iets van zeggen. Of hij er dan iets mee doet, dat zou hij dan zelf moeten weten verder, want ik ben niet zijn moeder.
Omdat het over en weer gebeurt. Allebei de partners worden vaak wat dikker dus tja dan kun je er weinig van zeggen.

Dat is iig wat mij opvalt in m'n omgeving.

Als partner A wel moeite doet om fit te blijven terwijl B lekker elke avond in de bank zit dan zou je gek zijn om er niks van te zeggen. Het oog wil ook wat in een relatie.
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 09:31:30 #52
9859 crew  Karina
Woman
pi_111238640
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Omdat het over en weer gebeurt. Allebei de partners worden vaak wat dikker dus tja dan kun je er weinig van zeggen.

Dat is iig wat mij opvalt in m'n omgeving.

Als partner A wel moeite doet om fit te blijven terwijl B lekker elke avond in de bank zit dan zou je gek zijn om er niks van te zeggen. Het oog wil ook wat in een relatie.
Als het over en weer gebeurt en geen van beiden heeft er een probleem mee, wat is het probleem dan eigenlijk?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_111238748
quote:
99s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:31 schreef Karina het volgende:

[..]

Als het over en weer gebeurt en geen van beiden heeft er een probleem mee, wat is het probleem dan eigenlijk?
Omdat we op deze manier alleen maar lelijker en dikker worden. En daar baal ik van op straat :'(
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 09:40:35 #54
9859 crew  Karina
Woman
pi_111238835
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:

[..]

Omdat we op deze manier alleen maar lelijker en dikker worden. En daar baal ik van op straat :'(
Tja, je kunt moeilijk onbekende mensen op straat gaan aanspreken omdat ze te dik zijn :D
niet zo tof doen
pi_111238913
quote:
99s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Tja, je kunt moeilijk onbekende mensen op straat gaan aanspreken omdat ze te dik zijn :D
Nee maar je kunt lelijke dikke mensen wel bespotten zodat ze weten dat ze iets aan hun uiterlijk moeten doen.
pi_111238938
Nou je bent toch wel een beetje aan je partner verplicht om de relatie leuk te houden en er voor elkaar leuk uit te zien?

Ik verwacht echt niet van mijn vrouw dat ze, nu ze een kind heeft gebaard, hetzelfde lichaam terugkrijgt van toen ze 18 was, maar ze gaat zichzelf echt niet lelijker maken door een kort kapsel, of door geen aandacht meer aan haar uiterlijk te besteden. Idem mag ze dat van mij verwachten (en ook uitspreken, zij moet het er tenslotte ook maar op kunnen).

Maar ja mensen met een seksloos uiterlijk zullen ook wel daadwerkelijk seksloos zijn denk ik altijd...
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 09:52:48 #57
9859 crew  Karina
Woman
pi_111239096
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Nee maar je kunt lelijke dikke mensen wel bespotten zodat ze weten dat ze iets aan hun uiterlijk moeten doen.
Wat kan jou het schelen hoe een ander eruit ziet? En bespotten is wel heel erg sneu hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:45 schreef zatoichi het volgende:
Nou je bent toch wel een beetje aan je partner verplicht om de relatie leuk te houden en er voor elkaar leuk uit te zien?

Ik verwacht echt niet van mijn vrouw dat ze, nu ze een kind heeft gebaard, hetzelfde lichaam terugkrijgt van toen ze 18 was, maar ze gaat zichzelf echt niet lelijker maken door een kort kapsel, of door geen aandacht meer aan haar uiterlijk te besteden. Idem mag ze dat van mij verwachten (en ook uitspreken, zij moet het er tenslotte ook maar op kunnen).

Maar ja mensen met een seksloos uiterlijk zullen ook wel daadwerkelijk seksloos zijn denk ik altijd...
Vind ik ook. En ik vind het zelf leuk om er een beetje goed uit te zien, of ik alleen ben of een partner heb maakt daarvoor niet uit.
niet zo tof doen
  maandag 7 mei 2012 @ 11:19:27 #58
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111241237
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 04:13 schreef Dzenan het volgende:
Ik hoor genoeg verhalen van vrouwen die vinden dat wanneer je getrouwd ben, dat uiterlijk minder belangrijk wordt.

Hoe denk jij hier over? Stel dat je (toekomstige) vrouw plotseling meer gaat eten en/of haar kleding aan gaat passen op een minder modieuze manier etc. Zou jij er wat van zeggen?

Ik heb niets tegen zware vrouwen, maar ik zou het natuurlijk wel jammer vinden dat mijn vrouw haar perfecte slanke gewicht op zou geven. Ik zou haar natuurlijk indirect aanmoedigen om te gaan afvallen. Direct zou ik het nooit kunnen zeggen want als man zou je moeten weten dat die woorden hard aan zouden kunnen komen. :{
Ik zou ermee uitkijken, je kan iemand daar erg mee kwetsen. En maakt het zoveel uit als ze vier kilo aankomt? Tien kilo of meer dat begrijp ik nog wel, maar een paar kilo extra maakt toch niets uit.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 7 mei 2012 @ 11:33:36 #59
8369 speknek
Another day another slay
pi_111241646
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef BrandX het volgende:

[..]

No hommo? Want:

[..]

Ook bij filmsterren is de verhouding 10:1. (en dan worden actrices vrijwel alleen maar uitgekozen op hun uiterlijk)

[ Bericht 3% gewijzigd door speknek op 07-05-2012 11:43:29 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 7 mei 2012 @ 11:39:28 #60
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_111241820
Verder is het een terechte klacht. Ik zie echt wel dat vrouwen in Nederland zich laten verslonzen, vaak nadat ze hun laatste kind hebben gekregen. Ik begrijp niet waarom. Is het nou zo een moeite om 's ochtends een paar borstels door je haar te halen? In Frankrijk zie je dit niet, in Scandinavie zie je dit niet. Alleen in Engeland en Nederland zie ik dit.

En dan meestal zo:

Dat is toch verschrikkelijk :')
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  maandag 7 mei 2012 @ 11:47:33 #61
37769 erodome
Zweefteef
pi_111242117
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 04:13 schreef Dzenan het volgende:
Ik hoor genoeg verhalen van vrouwen die vinden dat wanneer je getrouwd ben, dat uiterlijk minder belangrijk wordt.

Hoe denk jij hier over? Stel dat je (toekomstige) vrouw plotseling meer gaat eten en/of haar kleding aan gaat passen op een minder modieuze manier etc. Zou jij er wat van zeggen?

Ik heb niets tegen zware vrouwen, maar ik zou het natuurlijk wel jammer vinden dat mijn vrouw haar perfecte slanke gewicht op zou geven. Ik zou haar natuurlijk indirect aanmoedigen om te gaan afvallen. Direct zou ik het nooit kunnen zeggen want als man zou je moeten weten dat die woorden hard aan zouden kunnen komen. :{
Ik denk dat dat maar zelden gebeurd als de man ernaast zich niet laat afzakken om eerlijk te zijn.
Het is namelijk altijd wel leuk om naar vrouwen te kijken, maar kijk ook eens naar de man ernaast, maar zeldzaam zie je daarnaast een op en top man, die zichzelf netjes houdt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_111242175
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik zou ermee uitkijken, je kan iemand daar erg mee kwetsen. En maakt het zoveel uit als ze vier kilo aankomt? Tien kilo of meer dat begrijp ik nog wel, maar een paar kilo extra maakt toch niets uit.
Dat maakt wel uit want 4 kilo is al een begin. Na die 4 kilo kunnen ze denken: 'Oh, het is maar 4 kilo. Een hamburgertje of twee kan geen kwaad doen'. Het kan in de eerste instantie onschadelijk lijken, maar het ontwikkelt zich.

@ Je post met al die foto's van verschillende vrouwen met 'pittige' kapself.
Die brunette (foto 3) zie ik wel zitten hoor. :9
pi_111242200
pi_111242898
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 11:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Verder is het een terechte klacht. Ik zie echt wel dat vrouwen in Nederland zich laten verslonzen, vaak nadat ze hun laatste kind hebben gekregen. Ik begrijp niet waarom. Is het nou zo een moeite om 's ochtends een paar borstels door je haar te halen? In Frankrijk zie je dit niet, in Scandinavie zie je dit niet. Alleen in Engeland en Nederland zie ik dit.

En dan meestal zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat is toch verschrikkelijk :')
Bekend fenomeen inderdaad. Het is meestal een kwestie van 'de buit al binnen hebben' en je best niet meer zo hoeven doen en jezelf zo goed mogelijk te profileren om aantrekkelijk genoeg te zijn op de relatiemarkt. Misschien allemaal prima voor henzelf maar vervelend genoeg moeten anderen daar tegenaan kijken. ;(

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 08:58 schreef Ffleamig het volgende:
Getrouwde vrouwen zijn meestal makkelijk in bed te krijgen, alhoewel welke vrouw tegenwoordig niet.
:')
pi_111244632
Ik zou er geen seks meer mee willen hebben denk ik, maar scheiden? Nee.
pi_111244964
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Rechterhand het volgende:
Ik zou er geen seks meer mee willen hebben denk ik, maar scheiden? Nee.
Kom nou; je wilt toch sex met je partner? Als dat je niet lukt omdat je haar niet meer aantrekkelijk vind, is het goed mis met de relatie; dan kun je er beter een eind aan breien... Wat hou je nou over als je je partner sexueel niet meer aantrekkelijk vindt?
pi_111245627
Ik zie mannen met vrouwen zo walgelijk dik dat ik er van uit ga dat ze geen seks hebben. ;(
We're slowly approaching inevitable death.
pi_111246190
Ik verbaas me vaak over trouwfoto's. Toen waren ze beide superstrak qua lijf. Een jaartje of 10 later, de vrouw verwaarloosd zichzelf. De man doet mee, omdat de vrouw ook makkelijk wordt qua eten etc. waardoor ze uiteindelijk allebei een dikke buik krijgen.

Over de kapsels wat hier besproken wordt? toen ik 16 was stond lang haar me geweldig. Toen ik ging werken had ik het altijd strak in een staart zitten omdat ik er niks mee kon. Alleen maar lastig.

Waarom mogen mannen wel kaalgeschoren hoofden, en wij vrouwen geen korte koppies hebben. Allebei doen we het omdat het makkelijk is. Het gaat om je uitstraling.
  maandag 7 mei 2012 @ 13:51:36 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_111246365
Het is eerder andersom.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_111246755
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef blue-eye het volgende:
Ik verbaas me vaak over trouwfoto's. Toen waren ze beide superstrak qua lijf. Een jaartje of 10 later, de vrouw verwaarloosd zichzelf. De man doet mee, omdat de vrouw ook makkelijk wordt qua eten etc. waardoor ze uiteindelijk allebei een dikke buik krijgen.

Over de kapsels wat hier besproken wordt? toen ik 16 was stond lang haar me geweldig. Toen ik ging werken had ik het altijd strak in een staart zitten omdat ik er niks mee kon. Alleen maar lastig.

Waarom mogen mannen wel kaalgeschoren hoofden, en wij vrouwen geen korte koppies hebben. Allebei doen we het omdat het makkelijk is. Het gaat om je uitstraling.
:') dat bier drinken verzinnen we helemaal zelf hoor
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 14:04:15 #71
9859 crew  Karina
Woman
pi_111246838
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:01 schreef Bananenbar het volgende:

[..]

:') dat bier drinken verzinnen we helemaal zelf hoor
:D Toch wel he? En de man doet mee: wat een watje, kan hij niet voor zichzelf denken?
niet zo tof doen
pi_111246876
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Kings het volgende:
Ik vind dat de mannen niet zo moeten zeuren. De meeste vrouwen blijven heus wel hun best doen om er leuk uit te zien.

Mannen daarentegen krijgen allemaal massaal een bierbuik en inhammen (om maar niet te spreken van diegene die helemaal kaal of grijs worden op jonge leeftijd). De onderkinnen beginnen zich te vormen door al die frikadellen die ze eten en mooi glad scheren is er ook niet meer bij....
Wat een vergelijking zeg. Ze kunnen niks aan die inhammen/kaalheid doen. In tegenstelling tot vrouwen die dik worden en een pittig kapsel nemen.
pi_111246985
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Kings het volgende:
Ik vind dat de mannen niet zo moeten zeuren. De meeste vrouwen blijven heus wel hun best doen om er leuk uit te zien.

Mannen daarentegen krijgen allemaal massaal een bierbuik en inhammen (om maar niet te spreken van diegene die helemaal kaal of grijs worden op jonge leeftijd). De onderkinnen beginnen zich te vormen door al die frikadellen die ze eten en mooi glad scheren is er ook niet meer bij....
Wij krijgt accuut haarverlies van al dat gezeik :')
pi_111247038
quote:
99s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:04 schreef Karina het volgende:

[..]

:D Toch wel he? En de man doet mee: wat een watje, kan hij niet voor zichzelf denken?
unlimited spare ribs met de vrienden, halve krat bier voor de wedstrijd is afgelopen, broodje shoarma, nog drie pints in de Irish pub.. I guess we just don't care *) We kunnen dan toch in bed gaan liggen en klagen over de korte kapsels van onze vriendinnen!
  maandag 7 mei 2012 @ 14:10:09 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_111247057
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef blue-eye het volgende:
Ik vind zomerjurkjes en hakken ook mooi, toch wordt het al als afknapper gezien als ik daar in rondloop.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_111247196
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Bananenbar het volgende:

[..]

unlimited spare ribs met de vrienden, halve krat bier voor de wedstrijd is afgelopen, broodje shoarma, nog drie pints in de Irish pub.. I guess we just don't care *) We kunnen dan toch in bed gaan liggen en klagen over de korte kapsels van onze vriendinnen!
Tot de vrouw gaat liggen wippen met een kerel die wel gewoon gezond eet en zich goed verzorgd.

Mij hoor je niet klagen, eten jullie je maar vol dan doe ik dat bij jullie vrouwen.
pi_111247292
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:14 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

Tot de vrouw gaat liggen wippen met een kerel die wel gewoon gezond eet en zich goed verzorgd.

Mij hoor je niet klagen, eten jullie je maar vol dan doe ik dat bij jullie vrouwen.
het punt was dat we niet zoveel moeten klagen. Maar goed dat heb jij tot een kunst verheven volgens mij
pi_111247304

Beter blijven vrouwen goed voor zichzelf zorgen, want uiteindelijk strand 1/3 van alle huwelijken... Het zou wat zijn als je dan dik bent en verder geen vent kunt krijgen :o Alhoewel het me wel opgevallen is bij scheidende vrouwen dat ze fors gewicht verliezen en beter voor zichzelf zorgen.
pi_111247310
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:14 schreef Ffleamig het volgende:

[..]

_O- deze man
pi_111247632

Leuke tas, kekke armband en vast een lekker kort koppie.
Eigen schuld als man zijnde als je dit niet ziet aankomen :{w
pi_111247697
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.
Waar dan? In Hollywood?

Ik zie zie niet hoor. :')
pi_111247773
Een enkele vrouw staat kort haar echt goed. De meesten niet. Toch denk ik dat ik het ooit ook kort knip hoor.
Een vrouw van 50+ met lange haren ziet er bijna nooit uit.
pi_111247782
quote:
9s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:25 schreef Plantagehouder het volgende:
[ afbeelding ]

Leuke tas, kekke armband en vast een lekker kort koppie.
Eigen schuld als man zijnde als je dit niet ziet aankomen :{w
Van een kilometer afstand al. :+
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 14:30:43 #84
9859 crew  Karina
Woman
pi_111247820
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:09 schreef Bananenbar het volgende:

[..]

En het dan gek vinden als je vriendin vreemd gaat ;)
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Waar dan? In Hollywood?

Als iemand ons nou even vertelt WAAR je die leuke oudere mannen kunt vinden?
niet zo tof doen
  maandag 7 mei 2012 @ 14:30:48 #85
8369 speknek
Another day another slay
pi_111247825
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar dan? In Hollywood?

Misschien moet je dan wat minder op de bank zitten en taartpunten naar binnen schuiven.
pi_111247893
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:30 schreef speknek het volgende:

[..]

Misschien moet je dan wat minder op de bank zitten en taartpunten naar binnen schuiven.
Ja, het is heerlijk taart te kunnen eten én slank te kunnen blijven.

Maar nogmaals: WAAR?
  maandag 7 mei 2012 @ 14:34:20 #87
8369 speknek
Another day another slay
pi_111247985
quote:
The men, independent of their age or culture, consistently perceived women aged 15–25 years to be most physically attractive. Alley (1993) performed the same study with heterosexual female respondents by presenting women of different cultures and ages with pictures of men categorically
arranged by age. Alley found that the women, independent of their age or culture, perceived men aged 30–45 years to be of greatest physical attractiveness.
Zebulon, S.A., & Quinsey, V.L. (2000). Sexual Partner Age Preferences of Homosexual and Heterosexual Men and Women. Archives of Sexual Behavior 29(1), 67-76.

Algemeen bekend behalve bij vrouwen van fok uiteraard.
  maandag 7 mei 2012 @ 14:36:42 #88
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111248065
Ik fitnesste me de tyfus terwijl mijn ex 20+ kilo aankwam. Hoor haar zusje me nog complimenteren terwijl madam alleen maar dikker en lomper werd.

Geen leuke ervaring, gebeurt me geen tweede keer.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_111248067
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:34 schreef speknek het volgende:

[..]

Zebulon, S.A., & Quinsey, V.L. (2000). Sexual Partner Age Preferences of Homosexual and Heterosexual Men and Women. Archives of Sexual Behavior 29(1), 67-76.

Algemeen bekend behalve bij vrouwen van fok uiteraard.
Vreemd toch dat je niet massaal ziet dat 18-jarige meiden op 35 plussers vallen en er mee daten. Meestal zoeken ze het toch in hun eigen leeftijd.

Wel dat steeds meer oudere dames graag een toyboy willen en krijgen. Ja, ja, de tijden veranderen Speknek.
  maandag 7 mei 2012 @ 14:38:01 #90
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111248109
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Vreemd toch dat je niet massaal ziet dat 18-jarige meiden op 35 plussers vallen en er mee daten. Meestal zoeken ze het toch in hun eigen leeftijd.

Wel dat steeds meer oudere dames graag een toyboy willen en krijgen. Ja, ja, de tijden veranderen Speknek.
Ik ken er wel een aantal die liever een oudere man willen. "Rustiger, volwassener en hebben geld."
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_111248161
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:38 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Ik ken er wel een aantal die liever een oudere man willen. "Rustiger, volwassener en hebben geld."
Ik denk dat het vooral het geld is en niet de uiterlijke aantrekkingskracht die een oudere man aantrekken.
Ik word in ieder geval niet warm van grijze haren, kaalheid en bierbuik.
pi_111248199
quote:
Wat een onzin, ik ga echt niet met een lelijk oud vel liggen wippen, die mannen sporen niet, geef mijn maar jong, fris en strak.
  maandag 7 mei 2012 @ 14:42:23 #94
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111248270
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ach kind lul niet :')

De enige 18 jarige meiden die het in hun eigen leeftijdsklasse zoeken zijn de meiden die vallen op die magere slappe happen. De rest zoekt het doorgaans bij oudere jongens.
  maandag 7 mei 2012 @ 14:42:34 #95
8369 speknek
Another day another slay
pi_111248277
quote:
Een derde wel betekent twee derde niet.
pi_111248358
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:42 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Ach kind lul niet :')

De enige 18 jarige meiden die het in hun eigen leeftijdsklasse zoeken zijn de meiden die vallen op die magere slappe happen. De rest zoekt het doorgaans bij oudere jongens.
Ja, dan hebben we het over enkele jaartjes, wat ik zie als in dezelfde leeftijdsklasse. Meeste meiden van 18 zoeken het echt niet bij 30 plussers. Dat is een minderheid.
Ik heb het over drie, vier jaar ouder.
  maandag 7 mei 2012 @ 14:46:59 #97
8369 speknek
Another day another slay
pi_111248461
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, dan hebben we het over enkele jaartjes, wat ik zie als in dezelfde leeftijdsklasse. Meeste meiden van 18 zoeken het echt niet bij 30 plussers. Dat is een minderheid.
Ik heb het over drie, vier jaar ouder.
Be that as it may, schijnbaar worden mannen rond de 40 nog aantrekkelijk gevonden door een groot gedeelte van de vrouwelijke bevolking, maar vrouwen van die leeftijd niet, het ging hier niet echt om partnerkeuze per groep.

Of dat beinvloed wordt door maritale status is een tweede uiteraard.
  maandag 7 mei 2012 @ 14:47:36 #98
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_111248476
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:44 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik heb het niet over drie, vier jaar ouder.
5 tot 10 jaar, zelfde verhaal.

Overigens, denk je niet dat het oordeel van de buitenwereld hier ook een rol in speelt?

En fwiw... de ene 30+ man is de andere niet.
  maandag 7 mei 2012 @ 14:47:42 #99
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_111248481
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk dat het vooral het geld is en niet de uiterlijke aantrekkingskracht die een oudere man aantrekken.
Ik word in ieder geval niet warm van grijze haren, kaalheid en bierbuik.
Nee ok, maar zo zien ook niet alle mannen van tussen de 35-45 eruit. Een stijlvolle man van die leeftijd die zijn lichaam ook goed op orde heeft kan ze per bosjes krijgen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 7 mei 2012 @ 14:48:49 #100
37769 erodome
Zweefteef
pi_111248527
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 14:47 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Nee ok, maar zo zien ook niet alle mannen van tussen de 35-45 eruit. Een stijlvolle man van die leeftijd die zijn lichaam ook goed op orde heeft kan ze per bosjes krijgen.
Jammer dan dat zoveel de boel niet zo goed op orde hebben ;)
Gewoon weten dat mannen het mooist zijn rond hun 35ste/40ste en dan de dagelijkse realiteit zien buiten. Daar wordt je als vrouw zijnde zo depri van dat je van ellende zomaar je haar af kan knippen, dat je het gewoon opgeeft ;) ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')