Samen sporten en kleren kopen? Het enige dat dicht bij sport komt is voor hen bankhangen en voetbal kijken, terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Logical het volgende:
Anders ga je samen sporten en samen kleren kopen?
Tis wat meid..quote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
Samen sporten en kleren kopen? Het enige dat dicht bij sport komt is voor hen bankhangen en voetbal kijken, terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
Samen sporten en kleren kopen? Het enige dat dicht bij sport komt is voor hen bankhangen en voetbal kijken, terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.
So true.quote:
Maar kun je dat aan haar neus zien dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 06:36 schreef zatoichi het volgende:
Als bovenstaande clichés echt gebeuren, dan kun je vooral jezelf verwijten dat je met de verkeerde vrouw getrouwd bent. Je zegt zelf toch ja?
Nee, maar mensen en zeker vrouwen zijn veranderlijk als de pest en hebben er een handje van zich beter te presenteren dan ze zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 06:41 schreef zatoichi het volgende:
Je hoeft niet na de eerste date te trouwen hè?
Iemand heeft hier issuesquote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 05:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De vrouw heeft de buit binnen en doet dus minder aan haar uiterlijk.
Ik zie inderdaad ook nog genoeg moeders die er goed uitzienquote:Op maandag 7 mei 2012 07:30 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Want als je een vriend of man hebt, ga je jezelf ineens laten verslonzen. Volgens mij is dit allemaal onzin. Ik zie genoeg moeders die er nog goed uitzien, weliswaar met pittig kapsel maar lang haar bij oude vrouwen is vaak nou ook niet echt een mooi gezicht.
Genoeg oudere vrouwen met prachtig lang haar anders.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:30 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Want als je een vriend of man hebt, ga je jezelf ineens laten verslonzen. Volgens mij is dit allemaal onzin. Ik zie genoeg moeders die er nog goed uitzien, weliswaar met pittig kapsel maar lang haar bij oude vrouwen is vaak nou ook niet echt een mooi gezicht.
Ik zie overigens (met alle respect) vaker mannen met bierbuiken rondlopen, ook op jongere leeftijd. Dat is pas klachtwaardig.
Ik ken ook wel vrouwen met korte pittige kapsels die er goed uitzien. Nee, ik ben 18.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad ook nog genoeg moeders die er goed uitzien![]()
![]()
Alleen niet met zo'n kort kapsel
edit: ik weet niet of jij al moeder bent ?![]()
Ja, maar genoeg oudere vrouwen met verslonst haar en het daarom afknippen. Terecht.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:34 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Genoeg oudere vrouwen met prachtig lang haar anders.
Zal soms best waar zijn, maar vrees dat gemak ook een grote rol speelt.
Meh, goede leeftijd wel. Maar nouja dat is smaak, ik hebh et niet zo op van die korte pittige kapsels het spijt mequote:Op maandag 7 mei 2012 07:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ken ook wel vrouwen met korte pittige kapsels die er goed uitzien. Nee, ik ben 18.
Dat inderdaad. Qua kleding valt het meestal wel mee, op je werk kun je er toch niet uitzien als een slons, dat geldt dan weer wel voor de vrijgezelle mannen zie ik hier, maar de buiken vieren hier hoogtij!quote:Op maandag 7 mei 2012 07:45 schreef BrandX het volgende:
Generalisatietopic pur sang dit
Wat in de OP staat geldt minstens zo hard voor mannen (en net zo vaak) als dat het voor vrouwen geldt.
Tuurlijk niet, want maîtressequote:Op maandag 7 mei 2012 07:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Alsof mannen niet van uiterlijk veranderen, bah
Goede wel. Vanavond eens voorleggen thuisquote:Op maandag 7 mei 2012 07:52 schreef speknek het volgende:
Daarom opnemen in de huwelijkse voorwaarden toch. Beloof jij je vrouw bij te staan in voor een tegenspoed tot de dood jullie scheidt of je vrouw dik wordt en een kort pittig kapsel neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Ik denk dan ook dat de meeste mannen op den duur, helaas (!), een vadsige bierbuik krijgen naar mate ze ouder worden. Dat zie je, hoe je het ook went of keert, veel vaker dan een verslonsde vrouw.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Qua kleding valt het meestal wel mee, op je werk kun je er toch niet uitzien als een slons, dat geldt dan weer wel voor de vrijgezelle mannen zie ik hier, maar de buiken vieren hier hoogtij!
Maar dat is net zo erg hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 07:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dan ook dat de meeste mannen op den duur, helaas (!), een vadsige bierbuik krijgen naar mate ze ouder worden. Dat zie je, hoe je het ook went of keert, veel vaker dan een verslonsde vrouw.
Volgens mij hangt het wel sterk van de contreien af waar je je in begeeft. Hoogopgeleide mensen blijven sowieso langer mooi, en het is natuurlijk zaak om bij je partner na te gaan hoe ze over handig kort haar denkt voordat je met 'r trouwt.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:58 schreef TripleS het volgende:
Als ik in mijn vriendenkring rondkijk is er maar 1 vriendin die zich een beetje verslonst inclusief pittig kapsel. De rest ziet er goed uit ondanks kinderen en een erg druk leven
Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dan ook dat de meeste mannen op den duur, helaas (!), een vadsige bierbuik krijgen naar mate ze ouder worden. Dat zie je, hoe je het ook went of keert, veel vaker dan een verslonsde vrouw.
Er zijn nog zat aantrekkelijike veertigers alleen die zijn allemaal bezet.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.
Betekent 'bezet' dat ze binnen zitten en zich niet aan de buitenwereld tonen?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:37 schreef Deetch het volgende:
[..]
Er zijn nog zat aantrekkelijike veertigers alleen die zijn allemaal bezet.
Misschien dat je filmsterren bedoelt, want IK kom die aantrekkelijke mannen van 40+ in ieder geval niet tegen.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.
Ja want al die lelijke vrouwen zijn dolblij om weer eens een keertje seks te hebben natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 08:58 schreef Ffleamig het volgende:
Getrouwde vrouwen zijn meestal makkelijk in bed te krijgen, alhoewel welke vrouw tegenwoordig niet.
Heb je hem weerquote:Op maandag 7 mei 2012 08:58 schreef Ffleamig het volgende:
Getrouwde vrouwen zijn meestal makkelijk in bed te krijgen, alhoewel welke vrouw tegenwoordig niet.
No hommo? Want:quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat je filmsterren bedoelt, want IK kom die aantrekkelijke mannen van 40+ in ieder geval niet tegen.
Misschien dom van mij: maar waarom zegt die partner er dan niets van?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je hem weer
OT: zelfs in vaste relaties op jonge leeftijd zie je dat mensen dikker worden en minder geven om hun uiterlijk omdat ze denken dat de partner het toch wel best vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |