Samen sporten en kleren kopen? Het enige dat dicht bij sport komt is voor hen bankhangen en voetbal kijken, terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Logical het volgende:
Anders ga je samen sporten en samen kleren kopen?
Tis wat meid..quote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
Samen sporten en kleren kopen? Het enige dat dicht bij sport komt is voor hen bankhangen en voetbal kijken, terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.
Relaties & Psychologiequote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
Samen sporten en kleren kopen? Het enige dat dicht bij sport komt is voor hen bankhangen en voetbal kijken, terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.
quote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.
So true.quote:
Maar kun je dat aan haar neus zien dan?quote:Op maandag 7 mei 2012 06:36 schreef zatoichi het volgende:
Als bovenstaande clichés echt gebeuren, dan kun je vooral jezelf verwijten dat je met de verkeerde vrouw getrouwd bent. Je zegt zelf toch ja?
Nee, maar mensen en zeker vrouwen zijn veranderlijk als de pest en hebben er een handje van zich beter te presenteren dan ze zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 06:41 schreef zatoichi het volgende:
Je hoeft niet na de eerste date te trouwen hè?
Iemand heeft hier issuesquote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 05:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De vrouw heeft de buit binnen en doet dus minder aan haar uiterlijk.
Ik zie inderdaad ook nog genoeg moeders die er goed uitzienquote:Op maandag 7 mei 2012 07:30 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Want als je een vriend of man hebt, ga je jezelf ineens laten verslonzen. Volgens mij is dit allemaal onzin. Ik zie genoeg moeders die er nog goed uitzien, weliswaar met pittig kapsel maar lang haar bij oude vrouwen is vaak nou ook niet echt een mooi gezicht.
Genoeg oudere vrouwen met prachtig lang haar anders.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:30 schreef Ziba het volgende:
[..]![]()
Want als je een vriend of man hebt, ga je jezelf ineens laten verslonzen. Volgens mij is dit allemaal onzin. Ik zie genoeg moeders die er nog goed uitzien, weliswaar met pittig kapsel maar lang haar bij oude vrouwen is vaak nou ook niet echt een mooi gezicht.
Ik zie overigens (met alle respect) vaker mannen met bierbuiken rondlopen, ook op jongere leeftijd. Dat is pas klachtwaardig.
Ik ken ook wel vrouwen met korte pittige kapsels die er goed uitzien. Nee, ik ben 18.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad ook nog genoeg moeders die er goed uitzien![]()
![]()
Alleen niet met zo'n kort kapsel
edit: ik weet niet of jij al moeder bent ?![]()
Ja, maar genoeg oudere vrouwen met verslonst haar en het daarom afknippen. Terecht.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:34 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Genoeg oudere vrouwen met prachtig lang haar anders.
Zal soms best waar zijn, maar vrees dat gemak ook een grote rol speelt.
Meh, goede leeftijd wel. Maar nouja dat is smaak, ik hebh et niet zo op van die korte pittige kapsels het spijt mequote:Op maandag 7 mei 2012 07:42 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ken ook wel vrouwen met korte pittige kapsels die er goed uitzien. Nee, ik ben 18.
Dat inderdaad. Qua kleding valt het meestal wel mee, op je werk kun je er toch niet uitzien als een slons, dat geldt dan weer wel voor de vrijgezelle mannen zie ik hier, maar de buiken vieren hier hoogtij!quote:Op maandag 7 mei 2012 07:45 schreef BrandX het volgende:
Generalisatietopic pur sang dit
Wat in de OP staat geldt minstens zo hard voor mannen (en net zo vaak) als dat het voor vrouwen geldt.
Tuurlijk niet, want maîtressequote:Op maandag 7 mei 2012 07:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Alsof mannen niet van uiterlijk veranderen, bah
Goede wel. Vanavond eens voorleggen thuisquote:Op maandag 7 mei 2012 07:52 schreef speknek het volgende:
Daarom opnemen in de huwelijkse voorwaarden toch. Beloof jij je vrouw bij te staan in voor een tegenspoed tot de dood jullie scheidt of je vrouw dik wordt en een kort pittig kapsel neemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies. Ik denk dan ook dat de meeste mannen op den duur, helaas (!), een vadsige bierbuik krijgen naar mate ze ouder worden. Dat zie je, hoe je het ook went of keert, veel vaker dan een verslonsde vrouw.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Qua kleding valt het meestal wel mee, op je werk kun je er toch niet uitzien als een slons, dat geldt dan weer wel voor de vrijgezelle mannen zie ik hier, maar de buiken vieren hier hoogtij!
Maar dat is net zo erg hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 07:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dan ook dat de meeste mannen op den duur, helaas (!), een vadsige bierbuik krijgen naar mate ze ouder worden. Dat zie je, hoe je het ook went of keert, veel vaker dan een verslonsde vrouw.
Volgens mij hangt het wel sterk van de contreien af waar je je in begeeft. Hoogopgeleide mensen blijven sowieso langer mooi, en het is natuurlijk zaak om bij je partner na te gaan hoe ze over handig kort haar denkt voordat je met 'r trouwt.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:58 schreef TripleS het volgende:
Als ik in mijn vriendenkring rondkijk is er maar 1 vriendin die zich een beetje verslonst inclusief pittig kapsel. De rest ziet er goed uit ondanks kinderen en een erg druk leven
Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:59 schreef Ziba het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dan ook dat de meeste mannen op den duur, helaas (!), een vadsige bierbuik krijgen naar mate ze ouder worden. Dat zie je, hoe je het ook went of keert, veel vaker dan een verslonsde vrouw.
Er zijn nog zat aantrekkelijike veertigers alleen die zijn allemaal bezet.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.
Betekent 'bezet' dat ze binnen zitten en zich niet aan de buitenwereld tonen?quote:Op maandag 7 mei 2012 08:37 schreef Deetch het volgende:
[..]
Er zijn nog zat aantrekkelijike veertigers alleen die zijn allemaal bezet.
Misschien dat je filmsterren bedoelt, want IK kom die aantrekkelijke mannen van 40+ in ieder geval niet tegen.quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Neuh, er zijn zeker tien keer zoveel enigszins aantrekkelijke mannen van 40+ dan vrouwen van 40+.
Ja want al die lelijke vrouwen zijn dolblij om weer eens een keertje seks te hebben natuurlijkquote:Op maandag 7 mei 2012 08:58 schreef Ffleamig het volgende:
Getrouwde vrouwen zijn meestal makkelijk in bed te krijgen, alhoewel welke vrouw tegenwoordig niet.
Heb je hem weerquote:Op maandag 7 mei 2012 08:58 schreef Ffleamig het volgende:
Getrouwde vrouwen zijn meestal makkelijk in bed te krijgen, alhoewel welke vrouw tegenwoordig niet.
No hommo? Want:quote:Op maandag 7 mei 2012 08:32 schreef speknek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2012 09:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dat je filmsterren bedoelt, want IK kom die aantrekkelijke mannen van 40+ in ieder geval niet tegen.
Misschien dom van mij: maar waarom zegt die partner er dan niets van?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je hem weer
OT: zelfs in vaste relaties op jonge leeftijd zie je dat mensen dikker worden en minder geven om hun uiterlijk omdat ze denken dat de partner het toch wel best vindt
Omdat het over en weer gebeurt. Allebei de partners worden vaak wat dikker dus tja dan kun je er weinig van zeggen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien dom van mij: maar waarom zegt die partner er dan niets van?
Als ik een man had die een dikke pens begon te krijgen omdat hij elke avond op de bank zat met een fles bier en een zak chips, dan zou ik daar zeker iets van zeggen. Of hij er dan iets mee doet, dat zou hij dan zelf moeten weten verder, want ik ben niet zijn moeder.
Als het over en weer gebeurt en geen van beiden heeft er een probleem mee, wat is het probleem dan eigenlijk?quote:Op maandag 7 mei 2012 09:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat het over en weer gebeurt. Allebei de partners worden vaak wat dikker dus tja dan kun je er weinig van zeggen.
Dat is iig wat mij opvalt in m'n omgeving.
Als partner A wel moeite doet om fit te blijven terwijl B lekker elke avond in de bank zit dan zou je gek zijn om er niks van te zeggen. Het oog wil ook wat in een relatie.
Omdat we op deze manier alleen maar lelijker en dikker worden. En daar baal ik van op straatquote:Op maandag 7 mei 2012 09:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het over en weer gebeurt en geen van beiden heeft er een probleem mee, wat is het probleem dan eigenlijk?
Tja, je kunt moeilijk onbekende mensen op straat gaan aanspreken omdat ze te dik zijnquote:Op maandag 7 mei 2012 09:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Omdat we op deze manier alleen maar lelijker en dikker worden. En daar baal ik van op straat
Nee maar je kunt lelijke dikke mensen wel bespotten zodat ze weten dat ze iets aan hun uiterlijk moeten doen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja, je kunt moeilijk onbekende mensen op straat gaan aanspreken omdat ze te dik zijn
Wat kan jou het schelen hoe een ander eruit ziet? En bespotten is wel heel erg sneu hoor.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:44 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee maar je kunt lelijke dikke mensen wel bespotten zodat ze weten dat ze iets aan hun uiterlijk moeten doen.
Vind ik ook. En ik vind het zelf leuk om er een beetje goed uit te zien, of ik alleen ben of een partner heb maakt daarvoor niet uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:45 schreef zatoichi het volgende:
Nou je bent toch wel een beetje aan je partner verplicht om de relatie leuk te houden en er voor elkaar leuk uit te zien?
Ik verwacht echt niet van mijn vrouw dat ze, nu ze een kind heeft gebaard, hetzelfde lichaam terugkrijgt van toen ze 18 was, maar ze gaat zichzelf echt niet lelijker maken door een kort kapsel, of door geen aandacht meer aan haar uiterlijk te besteden. Idem mag ze dat van mij verwachten (en ook uitspreken, zij moet het er tenslotte ook maar op kunnen).
Maar ja mensen met een seksloos uiterlijk zullen ook wel daadwerkelijk seksloos zijn denk ik altijd...
Ik zou ermee uitkijken, je kan iemand daar erg mee kwetsen. En maakt het zoveel uit als ze vier kilo aankomt? Tien kilo of meer dat begrijp ik nog wel, maar een paar kilo extra maakt toch niets uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:13 schreef Dzenan het volgende:
Ik hoor genoeg verhalen van vrouwen die vinden dat wanneer je getrouwd ben, dat uiterlijk minder belangrijk wordt.
Hoe denk jij hier over? Stel dat je (toekomstige) vrouw plotseling meer gaat eten en/of haar kleding aan gaat passen op een minder modieuze manier etc. Zou jij er wat van zeggen?
Ik heb niets tegen zware vrouwen, maar ik zou het natuurlijk wel jammer vinden dat mijn vrouw haar perfecte slanke gewicht op zou geven. Ik zou haar natuurlijk indirect aanmoedigen om te gaan afvallen. Direct zou ik het nooit kunnen zeggen want als man zou je moeten weten dat die woorden hard aan zouden kunnen komen.
Ook bij filmsterren is de verhouding 10:1. (en dan worden actrices vrijwel alleen maar uitgekozen op hun uiterlijk)quote:
Ik denk dat dat maar zelden gebeurd als de man ernaast zich niet laat afzakken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:13 schreef Dzenan het volgende:
Ik hoor genoeg verhalen van vrouwen die vinden dat wanneer je getrouwd ben, dat uiterlijk minder belangrijk wordt.
Hoe denk jij hier over? Stel dat je (toekomstige) vrouw plotseling meer gaat eten en/of haar kleding aan gaat passen op een minder modieuze manier etc. Zou jij er wat van zeggen?
Ik heb niets tegen zware vrouwen, maar ik zou het natuurlijk wel jammer vinden dat mijn vrouw haar perfecte slanke gewicht op zou geven. Ik zou haar natuurlijk indirect aanmoedigen om te gaan afvallen. Direct zou ik het nooit kunnen zeggen want als man zou je moeten weten dat die woorden hard aan zouden kunnen komen.
Dat maakt wel uit want 4 kilo is al een begin. Na die 4 kilo kunnen ze denken: 'Oh, het is maar 4 kilo. Een hamburgertje of twee kan geen kwaad doen'. Het kan in de eerste instantie onschadelijk lijken, maar het ontwikkelt zich.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:19 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zou ermee uitkijken, je kan iemand daar erg mee kwetsen. En maakt het zoveel uit als ze vier kilo aankomt? Tien kilo of meer dat begrijp ik nog wel, maar een paar kilo extra maakt toch niets uit.
Bekend fenomeen inderdaad. Het is meestal een kwestie van 'de buit al binnen hebben' en je best niet meer zo hoeven doen en jezelf zo goed mogelijk te profileren om aantrekkelijk genoeg te zijn op de relatiemarkt. Misschien allemaal prima voor henzelf maar vervelend genoeg moeten anderen daar tegenaan kijken.quote:Op maandag 7 mei 2012 11:39 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Verder is het een terechte klacht. Ik zie echt wel dat vrouwen in Nederland zich laten verslonzen, vaak nadat ze hun laatste kind hebben gekregen. Ik begrijp niet waarom. Is het nou zo een moeite om 's ochtends een paar borstels door je haar te halen? In Frankrijk zie je dit niet, in Scandinavie zie je dit niet. Alleen in Engeland en Nederland zie ik dit.
En dan meestal zo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is toch verschrikkelijk
quote:Op maandag 7 mei 2012 08:58 schreef Ffleamig het volgende:
Kom nou; je wilt toch sex met je partner? Als dat je niet lukt omdat je haar niet meer aantrekkelijk vind, is het goed mis met de relatie; dan kun je er beter een eind aan breien... Wat hou je nou over als je je partner sexueel niet meer aantrekkelijk vindt?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:01 schreef Rechterhand het volgende:
Ik zou er geen seks meer mee willen hebben denk ik, maar scheiden? Nee.
quote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef blue-eye het volgende:
Ik verbaas me vaak over trouwfoto's. Toen waren ze beide superstrak qua lijf. Een jaartje of 10 later, de vrouw verwaarloosd zichzelf. De man doet mee, omdat de vrouw ook makkelijk wordt qua eten etc. waardoor ze uiteindelijk allebei een dikke buik krijgen.
Over de kapsels wat hier besproken wordt? toen ik 16 was stond lang haar me geweldig. Toen ik ging werken had ik het altijd strak in een staart zitten omdat ik er niks mee kon. Alleen maar lastig.
Waarom mogen mannen wel kaalgeschoren hoofden, en wij vrouwen geen korte koppies hebben. Allebei doen we het omdat het makkelijk is. Het gaat om je uitstraling.
quote:Op maandag 7 mei 2012 14:01 schreef Bananenbar het volgende:
[..]dat bier drinken verzinnen we helemaal zelf hoor
Wat een vergelijking zeg. Ze kunnen niks aan die inhammen/kaalheid doen. In tegenstelling tot vrouwen die dik worden en een pittig kapsel nemen.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Kings het volgende:
Ik vind dat de mannen niet zo moeten zeuren. De meeste vrouwen blijven heus wel hun best doen om er leuk uit te zien.
Mannen daarentegen krijgen allemaal massaal een bierbuik en inhammen (om maar niet te spreken van diegene die helemaal kaal of grijs worden op jonge leeftijd). De onderkinnen beginnen zich te vormen door al die frikadellen die ze eten en mooi glad scheren is er ook niet meer bij....
Wij krijgt accuut haarverlies van al dat gezeikquote:Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Kings het volgende:
Ik vind dat de mannen niet zo moeten zeuren. De meeste vrouwen blijven heus wel hun best doen om er leuk uit te zien.
Mannen daarentegen krijgen allemaal massaal een bierbuik en inhammen (om maar niet te spreken van diegene die helemaal kaal of grijs worden op jonge leeftijd). De onderkinnen beginnen zich te vormen door al die frikadellen die ze eten en mooi glad scheren is er ook niet meer bij....
unlimited spare ribs met de vrienden, halve krat bier voor de wedstrijd is afgelopen, broodje shoarma, nog drie pints in de Irish pub.. I guess we just don't carequote:Op maandag 7 mei 2012 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]Toch wel he? En de man doet mee: wat een watje, kan hij niet voor zichzelf denken?
Ik vind zomerjurkjes en hakken ook mooi, toch wordt het al als afknapper gezien als ik daar in rondloop.quote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef blue-eye het volgende:
Waarom mogen mannen wel kaalgeschoren hoofden, en wij vrouwen geen korte koppies hebben. Allebei doen we het omdat het makkelijk is. Het gaat om je uitstraling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |