Dat zeg ik. En het is vooral jammer voor hunzelf.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Jammer dan dat zoveel de boel niet zo goed op orde hebben
Niet alleen het oordeel van de buitenwereld, maar een man van 30+ zit in een heel andere levensfase als een tiener.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:47 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
5 tot 10 jaar, zelfde verhaal.
Overigens, denk je niet dat het oordeel van de buitenwereld hier ook een rol in speelt?
En fwiw... de ene 30+ man is de andere niet.
Precies, meer dan zo'n knulletje, de vrouwen vallen in katzwijm van een stijlvolle kerel die wat ouder is en die weet wat er in de wereld te halen valt.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee ok, maar zo zien ook niet alle mannen van tussen de 35-45 eruit. Een stijlvolle man van die leeftijd die zijn lichaam ook goed op orde heeft kan ze per bosjes krijgen.
Haha, is dit echt?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:16 schreef fruitshot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter blijven vrouwen goed voor zichzelf zorgen, want uiteindelijk strand 1/3 van alle huwelijken... Het zou wat zijn als je dan dik bent en verder geen vent kunt krijgenAlhoewel het me wel opgevallen is bij scheidende vrouwen dat ze fors gewicht verliezen en beter voor zichzelf zorgen.
Inderdaad. Lang haar = vrouwelijk, that's the point. Hoe moeilijk is het om elke ochtend drie borstels door je haar te halen. De meeste vrouwen met zo'n kort koppie hebben van nature stijl haar. Ik heb lang golvend/krullend haar en ik verzorg het toch ook elke dag? Daar ben ik maximaal 20 minuten aan kwijt. Besteed 15 minuten minder aan chips eten/bankhangen in de avond en doe je haar instead.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vind zomerjurkjes en hakken ook mooi, toch wordt het al als afknapper gezien als ik daar in rondloop.
Aan inhammen valt niks te doen, voor pittige kapsels kiezen vrouwen zelf.Dat is het verschil.quote:Op maandag 7 mei 2012 04:44 schreef Kings het volgende:
Ik vind dat de mannen niet zo moeten zeuren. De meeste vrouwen blijven heus wel hun best doen om er leuk uit te zien.
Mannen daarentegen krijgen allemaal massaal een bierbuik en inhammen (om maar niet te spreken van diegene die helemaal kaal of grijs worden op jonge leeftijd). De onderkinnen beginnen zich te vormen door al die frikadellen die ze eten en mooi glad scheren is er ook niet meer bij....
Met pittige kapsels is wat mij betreft niet per definitie wat mis. Als het koppie er tenminste verder maar een beetje uitziet i.p.v. zo'n pittige ouwe tante.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Aan inhammen valt niks te doen, voor pittige kapsels kiezen vrouwen zelf.Dat is het verschil.
dhimmiquote:Op maandag 7 mei 2012 15:48 schreef Elitaire_Kakker het volgende:
[..]
Met pittige kapsels is wat mij betreft niet per definitie wat mis. Als het koppie er tenminste verder maar een beetje uitziet i.p.v. zo'n pittige ouwe tante.
Mijn maag draait zich om als ik de uitdrukking "korte koppies" leesquote:Op maandag 7 mei 2012 13:47 schreef blue-eye het volgende:
Waarom mogen mannen wel kaalgeschoren hoofden, en wij vrouwen geen korte koppies hebben
Haartransplantatie jonguhquote:Op maandag 7 mei 2012 15:40 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Aan inhammen valt niks te doen, voor pittige kapsels kiezen vrouwen zelf.Dat is het verschil.
Moet het per se om tieners gaan? Daarnaast geloof ik niet dat wat je zegt per se een probleem moet zijn. Zoveel mensen, zoveel wensen.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Niet alleen het oordeel van de buitenwereld, maar een man van 30+ zit in een heel andere levensfase als een tiener.
Je porem volkwakken met make up. Die types ontloop ik liever.quote:Op maandag 7 mei 2012 17:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Je moet het ook niet dramatischer maken dan het is. In elke relatie komt op den duur iets van een sleur en niet constant op je tenen hoeven lopen.
Wat dan maar weer goed is ook, mijn huidige vriendin gaat in het weekend voor 10:00 der make-up doen omdat ze der goed uit wil zien. Dat is mij dan weer het andere uitsterste
we zullen het zien als je met je dikke pens jezelf "beloont" voor zo'n zware dag shoppenquote:Op maandag 7 mei 2012 04:51 schreef Kings het volgende:
[..]
Samen sporten en kleren kopen? Het enige dat dicht bij sport komt is voor hen bankhangen en voetbal kijken, terwijl de vrouw alle winkels in de stad afloopt om kleren voor haar vent te kopen.
mdma neukt ghb anaal zonder klaar te komen.quote:
Wat lul jij in een keer onzinquote:Op maandag 7 mei 2012 18:24 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Je porem volkwakken met make up. Die types ontloop ik liever.
Doseren is het sleutelwoord.
geef nou maar toequote:Op maandag 7 mei 2012 18:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Wat lul jij in een keer onzin,.. ik heb het over make-up doen en jij maakt er porem volkwakken van
.
Dat doe ik de elke dag al, ook al heeft ze het soms niet door.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Tip voor de Nederlandse man: laat je vrouwtje ook eens weten dat je waardeert hoe ze er nu uit ziet. Ik heb het idee dat vrouwen en masse zo'n kapsel nemen en minder op hun gewicht letten, omdat ze het idee hebben dat het voor hun vent toch allemaal niet uitmaakt.
De gemiddelde Nederlandse man mag best wel wat meer complimentjes geven aan zijn vrouw
Hier zit wel wat in jaquote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Tip voor de Nederlandse man: laat je vrouwtje ook eens weten dat je waardeert hoe ze er nu uit ziet. Ik heb het idee dat vrouwen en masse zo'n kapsel nemen en minder op hun gewicht letten, omdat ze het idee hebben dat het voor hun vent toch allemaal niet uitmaakt.
De gemiddelde Nederlandse man mag best wel wat meer complimentjes geven aan zijn vrouw
Om daarna te zeuren dat ze weer niet mannelijk en zelfstandig zijn en alleen maar hun vrouw aanbiddenquote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wat zou ik daar over te zeuren moeten hebbenquote:Op maandag 7 mei 2012 19:12 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Om daarna te zeuren dat ze weer niet mannelijk en zelfstandig zijn en alleen maar hun vrouw aanbidden
Doe ik. Dit proces staat bekend als "leven".quote:
Helemaal waarquote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Herken ik me niet in hoorquote:Op maandag 7 mei 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal waarEn mannen vinden complimentjes OOK leuk trouwens. Al doen ze net alsof het niet zo is.
Het heeft in mijn eerder beschreven geval weinig geholpen, dus of dit nu de sleutel is?quote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ook hier ben ik het mee eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 18:40 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ben je volgens mij wel een uitzondering. De meeste mannen vinden het maar raar. Ik moet zeggen dat ik in vorige relaties zelden complimentjes kreegquote:Op maandag 7 mei 2012 19:57 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Herken ik me niet in hoor
Ik hou wel van een complimentje op zn tijd.
Echt wel, sukkelsquote:Op maandag 7 mei 2012 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je volgens mij wel een uitzondering. De meeste mannen vinden het maar raar. Ik moet zeggen dat ik in vorige relaties zelden complimentjes kreegmaar misschien verdiende ik ze niet
toch wel onzin eigenlijk, misschien wel soms maar ook soms niet. Zoveel mannen zien er slecht uit tegen de 50quote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat zeggen vrouwen vooral omdat ze zelf minder knap worden naarmate ze ouder worden. Kerels daarentegen worden juist knapper. Moet je eens zien waar die mee thuiskomen af en toe.
Dat is volgens mij vooral omdat oudere mannen = geld is, niet omdat ze zo ongelofelijk lekker oud wordenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat zeggen vrouwen vooral omdat ze zelf minder knap worden naarmate ze ouder worden. Kerels daarentegen worden juist knapper. Moet je eens zien waar die mee thuiskomen af en toe.
Ja misschien ben jij liever de man in de relatiequote:Op maandag 7 mei 2012 19:14 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat zou ik daar over te zeuren moeten hebben
Gemiddeld is dat niet zo hoor. Daarom komt downdaten ook veel meer voor onder mannen dan onder vrouwen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
toch wel onzin eigenlijk, misschien wel soms maar ook soms niet. Zoveel mannen zien er slecht uit tegen de 50
Alsof alle oudere mannen geld hebben en alle vrouwen op geld uit zijn.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral omdat oudere mannen = geld is, niet omdat ze zo ongelofelijk lekker oud worden
Dat is maar net waar je op valt als vrouw, zegt meer over hen dan over de manquote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Dat is volgens mij vooral omdat oudere mannen = geld is, niet omdat ze zo ongelofelijk lekker oud worden
Tuurlijk, dit is toch fok?quote:Op maandag 7 mei 2012 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof alle oudere mannen geld hebben en alle vrouwen op geld uit zijn.
Niet alleen maar, maar gemiddeld wel. Is ook wel logisch biologisch gezien, want als vrouwen ouder worden moeten ze er warm, betrouwbaar, lief en vooral gezellig uitzien als moeder. Niet aantrekkelijk want een nieuwe partner verstoort het gezinsleven.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
en vrouwen ook natuurlijk maar doe niet net alsof alle mannen alleen maar knapper worden
En de rest zijn aandachtshoeren of potten!quote:Op maandag 7 mei 2012 22:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit, je hebt gelijk en alle vrouwen hier zijn sowieso OOK mannen
Dat is een hele mooie theorie, en knappe mannen van 40 vind ik meestal ook knapper dan mooie vrouwen van 40.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Vrouwen worden minder aantrekkelijk als ze ouder worden, omdat ze dan minder vruchtbaar zijn.
Al heeft een man die op zijn 50e vader wordt meer kans op een gehandicapt kind dan een man die op z'n 30e vader wordt, dus mannen blijven ook niet eeuwig aantrekkelijk.
Dat ligt toch altijd aan de vrouw? De vruchtbaarheidsfactor van de man neemt wel af maar hij kan grust doorgaan met fokken tot hij 65 is ofzo. Bij vrouwen houdt dat al rond de 45 op.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Vrouwen worden minder aantrekkelijk als ze ouder worden, omdat ze dan minder vruchtbaar zijn.
Al heeft een man die op zijn 50e vader wordt meer kans op een gehandicapt kind dan een man die op z'n 30e vader wordt, dus mannen blijven ook niet eeuwig aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |