Rekening houden met is iets andersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:24 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een relatie is toch een beetje geven en nemen Karin, je kunt toch wel een klein beetje rekening houden met s'mans voorkeur en smaak?
Nee okee, moeten is voor huisdieren ;-)quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Rekening houden met is iets anders![]()
Als een man zou zeggen: je MOET een kort rokje aantrekken (ik noem waar wat), dat zou ik niet doen. Maar ik heb nog nooit meegemaakt dat een man mij vertelde wat ik moest aantrekken, dus dat zal wel loslopen, blijkbaar is het goed/leuk genoeg
En andersom net zo goed. Je kiest iemand om wie dat persoon is, als het verder gaat dan alleen even een neukertje lijkt me dat erg belangerijk.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:24 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Een relatie is toch een beetje geven en nemen Karin, je kunt toch wel een klein beetje rekening houden met s'mans voorkeur en smaak?
Laat ik het zo zeggen: als hij zou zou zeggen "ik zou het fijn vinden als je eens een rokje aan zou doen, want dat staat je zo leuk", ja dan doe ik dat graag. En dat laatste neem ik maar met een korreltje zoutquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee okee, moeten is voor huisdieren ;-)
Ik zeg dat altijd wel trouwens, niet dat het moet maar ik vraag het gewoon, zo van schat, trek dit eens aan of ik zeg het extra vaak als het naar m'n eigen smaak is maar in principe mag ze natuurlijk alles aantrekken zolang ik het regelmatig mag uittrekken.
Tuurlijk en kort haar hoeft ook niet meteen te betekenen dat je alles er radicaal afhaalt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus als je er samen voor kiest 3 koters op de wereld te schoppen en die 3 koters hangen in het lange haar van mama en mama vindt dat niet zo leuk meer en knipt haar haar af dan mag er ook wel wat begrip zijn vanuit de man.
Ik vind lang haar je inderdaad goed staan.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde voor: ik hoef gelukkig niet op mijn gewicht te letten, als ik dikker zou worden, zou ik daar WEL iets aan doen, niet alleen vanwege het uiterlijk, maar ook omdat het gewoon niet gezond is.
Mijn haar laat ik voorlopig zoals het is, lang. Ook dat is omdat ik het zelf leuk vind, niet omdat eventuele mannen het mooier vinden.
Dan steek je het toch even op zodat je het daarna als de kinderen slapen weer sensueel los kan gooien om de man te verleiden?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus als je er samen voor kiest 3 koters op de wereld te schoppen en die 3 koters hangen in het lange haar van mama en mama vindt dat niet zo leuk meer en knipt haar haar af dan mag er ook wel wat begrip zijn vanuit de man.
Je kunt je haar ook opsteken of in een staart doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:30 schreef erodome het volgende:
[..]
En andersom net zo goed. Je kiest iemand om wie dat persoon is, als het verder gaat dan alleen even een neukertje lijkt me dat erg belangerijk.
Vergis je niet: niet iedere vrouw heeft haar dat als het de hele dag is opgestoken nog mooi zit als je de speld er uit haalt. Ik moet dan echt m'n haar weer helemaal in model brengen. Dit kost tijd, kan me voorstellen dat je hier als je drie kids hebt echt de puf niet meer voor hebt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:45 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan steek je het toch even op zodat je het daarna als de kinderen slapen weer sensueel los kan gooien om de man te verleiden?
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind lang haar je inderdaad goed staan.
Topic met potentiequote:Op maandag 7 mei 2012 04:13 schreef Dzenan het volgende:
Ik hoor genoeg verhalen van vrouwen die vinden dat wanneer je getrouwd ben, dat uiterlijk minder belangrijk wordt.
Hoe denk jij hier over? Stel dat je (toekomstige) vrouw plotseling meer gaat eten en/of haar kleding aan gaat passen op een minder modieuze manier etc. Zou jij er wat van zeggen?
Ik heb niets tegen zware vrouwen, maar ik zou het natuurlijk wel jammer vinden dat mijn vrouw haar perfecte slanke gewicht op zou geven. Ik zou haar natuurlijk indirect aanmoedigen om te gaan afvallen. Direct zou ik het nooit kunnen zeggen want als man zou je moeten weten dat die woorden hard aan zouden kunnen komen.
Ik deed het ook in een staart, maar heel wat haren zijn eruit getrokken, alsnog.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je kunt je haar ook opsteken of in een staart doen.
Maar ergens begrijp ik het ook wel een beetje. Niet iedere vrouw heeft makkelijk haar. Ik heb dan een kind, en red het allemaal maar net. Moet er niet aan denken er drie te hebben. Kan me voorstellen dat de verleiding om het kort te knippen dan groot is.
Ik zeg alleen maar dat je moet waken voor verslonzen, er zijn maar zeer weinig huwelijken die hier tegen kunnen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik deed het ook in een staart, maar heel wat haren zijn eruit getrokken, alsnog.
Maar ik had maar 1 kind en had de luxe om thuismoeder te kunnen zijn.
In de praktijk gaat het vaak over 2 a 3 kinderen, werk, huishouden, hobby's en alles eromheen, zie dan nog maar tijd over te houden om even rustig je haar op te steken.
Volgens fleaming moet de vrouw dan maar als het eindelijk avond is en ze even tot rust kan komen minimaal een half uur vor de spiegel zitten en de puf vinden dat maar te doen.
Dat terwijl manlief ook een flesje massageolie tevoorschijn kan halen en haar eens lekker kan helpen te ontspannen waardoor ze ontvankelijker is voor hem daarna![]()
![]()
Niet dat die man niet moe is en hier ook vaak geen puf meer voor heeft.
En dat kun je voorkomen door over en weer wat kritischer te zijn EN af en toe een complimentje te geven als het wel goed is.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je moet waken voor verslonzen, er zijn maar zeer weinig huwelijken die hier tegen kunnen.
Och op een gegeven moment weet je echt wel wat je partner mooi, lekker en prettig vind dus pas je je daar enigszins naar toe aan op een manier zoals alleen geliefden doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:04 schreef Karina het volgende:
[..]
En dat kun je voorkomen door over en weer wat kritischer te zijn EN af en toe een complimentje te geven als het wel goed is.
Mode en smaken verschillen, dus je kunt nog steeds tegen je partner zeggen: dat truitje dat kan echt niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:07 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Och op een gegeven moment weet je echt wel wat je partner mooi, lekker en prettig vind dus pas je je daar enigszins naar toe aan op een manier zoals alleen geliefden doen.
Maar inkakken en verslonzen in een relatie, bah dan heb je toch echt de verkeerde keuzes in het leven gemaakt.
Mensen vergeten vaak te verleiden IN een relatie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
En, wat al eerder is gezegd, als je op een gegeven moment NOOIT meer te horen krijgt, wat zie je er leuk uit vandaag, dan heb je zoiets van "het interesseert hem/haar niet, doei".
Klopt en dat is jammer.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:38 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Mensen vergeten vaak te verleiden IN een relatie.
Bovendien is jezelf slecht onderhouden en weinig tot geen moeite doen om een relatie spannend te houden een vorm van luiheid.quote:
Als je een drukke baan hebt of een paar kinderen, dan kan ik me voorstellen dat het er af en toe bij inschiet. Maar dat kun je altijd in het weekend goedmaken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:50 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Bovendien is jezelf slecht onderhouden en weinig tot geen moeite doen om een relatie spannend te houden een vorm van luiheid.
Als ik zo eens om me heen kijk valt dat wel mee eigenlijk, vaak zie je 2 lekker verslonsde mensen bij elkaar, die daar blijkbaar prima gelukkig mee zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat je moet waken voor verslonzen, er zijn maar zeer weinig huwelijken die hier tegen kunnen.
En als je 'no more mr. nice guy' hebt' gelezen, weet je dat dat door de vrouwen zelf komt.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is makkelijk, want ik heb al lang haar
@erodome: Mannen zijn bang dat hun vrouw boos wordt als ze negatieve kritiek hebben.
Tuurlijk, het is de schuld van vrouwen dat mannen vaak geen confrontatie aandurven met ze, dat ze liever blijven hangen bij iemand waarop ze geen kritiek durven te hebben ipv opzoek gaan naar iemand die dat wel kan hebben(wat vaak zat voorkomt).quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als je 'no more mr. nice guy' hebt' gelezen, weet je dat dat door de vrouwen zelf komt.
Heb ik niet gelezen, maar een man die niet eens tegen zijn vrouw/vriendin durft te zeggen dat iets haar niet staat is in mijn ogen een watje.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En als je 'no more mr. nice guy' hebt' gelezen, weet je dat dat door de vrouwen zelf komt.
Het gaat vaak niet om durven maar om geen zin te hebben in oeverloos gezeik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik niet gelezen, maar een man die niet eens tegen zijn vrouw/vriendin durft te zeggen dat iets haar niet staat is in mijn ogen een watje.
Dan moeten ze ook niet achteraf zeuren dat hun vrouw er niet mooi uitziet...quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het gaat vaak niet om durven maar om geen zin te hebben in oeverloos gezeik.
Als ik een man zou treffen die een enorme zeurzak is(en geloof me, die bestaan!) dan zou ik mijn biezen pakken en weg gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het gaat vaak niet om durven maar om geen zin te hebben in oeverloos gezeik.
En jij? Of is je username representatief voor je uiterlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 12:17 schreef speknek het volgende:
Overigens moet gezegd dat mijn vrouw volgens mij alleen maar afgevallen is sinds we getrouwd zijn.
Ik stel echt wel grenzen en ik laat door niemand ter wereld over me heen lopen maar zelfs ik heb af en toe geen zjn in vrouwen-geneuzelquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:42 schreef erodome het volgende:
[..]
Als ik een man zou treffen die een enorme zeurzak is(en geloof me, die bestaan!) dan zou ik mijn biezen pakken en weg gaan.
Je bent niet verplicht bij iemand te blijven weet je en je hoeft ook niet ongezien te trouwen hier, dus in verreweg de meeste gevallen weet zo'n man heel prima waar hij aan begint.
Dan is het gewoon een slappe zak die over zich heen laat lopen en daarover huilt, dan moet hij maar een paar keer een grens stellen als het echt om oeverloos gezeik gaat, gaat niet om oeverloos gezeik dan moet hij zich maar eens vermannen en een keertje praten, gaat hij niet dood aan.
Beetje voor de een, beetje voor de ander, de vrouw ag best inzien dat de meeste mannen niet van dat uitgebreide praten houden en mannen mogen weleens inzien dat vrouwen soms wat praten nodig hebben.
Tuurlijk ga je niet op elke slak zout leggen, maar als iemand echt iets zou willen doen met het uiterlijk wat ik echt afschuwelijk vind dan zeg ik er wel wat van.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:39 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik stel echt wel grenzen en ik laat door niemand ter wereld over me heen lopen maar zelfs ik heb af en toe geen zjn in vrouwen-geneuzel
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 01:40 schreef Dzenan het volgende:
Ik kende zelf ook nog een Nederlander in haar 40en. Zij is echter een apart geval. Ze had dan wel kort haar, maar dat paste wel perfect op haar kop, en licht blond was het ook nog. Zij was net zo dun als de gemiddelde Nederlander van rond de 18-25. En wat kleding betreft had ze een (zeer) goede smaak.
Zulk soort milfen kom je weinig tegen. Ik kwam vroeger elke vrijdag bij haar langs omdat ik werk te doen had. Wel jammer van de man en kind.
Functie heeft er zeker mee te maken jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 14:34 schreef Karina het volgende:
Toevallig kom ik net op de gang een aantal mannen tegen (die op weg waren naar een meeting denk ik), in de leeftijd van ca. 40-50 jaar, die eigenlijk precies beantwoordden aan het uiterlijk genoemd in de OP:
Allemaal (bijna) kaalgeschoren hoofd, onverzorgde kleding, dikke buiken, grote, logge schoenen, oftewel: geen aandacht aan hun uiterlijk besteed. Allemaal afkomstig van een ICT afdeling denk ik, omdat in dit gebouw bijna alleen maar ICT'ers zitten.
Zou het dus niet ook met je beroep/werk te maken hebben? Als het op je werk ook geen moer uitmaakt hoe je eruit ziet, waarom zou je er dan aandacht aan besteden? De managers zien er over het algemeen wel verzorgd uit namelijk. Misschien niet allemaal even slank, maar bij hen valt het minder op, door de kleding die ze dragen.
Klopt en dat is de grootste fout die mensen maken:quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:55 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Tsjah, wat heeft uiterlijk nog voor nut als de seksuele selectiefase geweest is. Dus vanuit evolutionair oogpunt is het toch wel erg logisch dat je na 25 jaar huwelijk opgescheept zit met een obees nijlpaard.
Ik ben alleen maar zwaarder geworden. Maar dat is uiteraard onderdeel van mijn bulkingschema, zodat ik beter kan benchpressen en squatten, 20 reps van 30 beide zijden dit dat.quote:Op woensdag 9 mei 2012 12:18 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij? Of is je username representatief voor je uiterlijk
Sorry maar dat is voor mij Chinees, geen flauw idee wat bulking, squatten en reps is/zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar zwaarder geworden. Maar dat is uiteraard onderdeel van mijn bulkingschema, zodat ik beter kan benchpressen en squatten, 20 reps van 30 beide zijden dit dat.
Uhmzz, gewoon makkelijk rijd veel motor, gelukkig geen dikke buik enja lompe kisten maja lekker stevig en gebruik ik ook voor de motor.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:34 schreef Karina het volgende:
Toevallig kom ik net op de gang een aantal mannen tegen (die op weg waren naar een meeting denk ik), in de leeftijd van ca. 40-50 jaar, die eigenlijk precies beantwoordden aan het uiterlijk genoemd in de OP:
Allemaal (bijna) kaalgeschoren hoofd, onverzorgde kleding, dikke buiken, grote, logge schoenen, oftewel: geen aandacht aan hun uiterlijk besteed. Allemaal afkomstig van een ICT afdeling denk ik, omdat in dit gebouw bijna alleen maar ICT'ers zitten.
Zou het dus niet ook met je beroep/werk te maken hebben? Als het op je werk ook geen moer uitmaakt hoe je eruit ziet, waarom zou je er dan aandacht aan besteden? De managers zien er over het algemeen wel verzorgd uit namelijk. Misschien niet allemaal even slank, maar bij hen valt het minder op, door de kleding die ze dragen.
Heb je het boek gelezen? Dan weet je dat er nog veel meer achter zit, en waarom.quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Tuurlijk, het is de schuld van vrouwen dat mannen vaak geen confrontatie aandurven met ze, dat ze liever blijven hangen bij iemand waarop ze geen kritiek durven te hebben ipv opzoek gaan naar iemand die dat wel kan hebben(wat vaak zat voorkomt).
Die mannen zeggen niets, maar toch is het de schuld van de vrouw, want die moet instaat zijn gedachten te lezen
Dat is dezelfde redenering die ik af en toe bij vrouwen tegen kom die graag willen dat hun man iets doet, bv iets romantisch. Dat ze dan teleurgesteld zijn dat iemand dat niet doet terwijl ze nooit hebben aangegeven er prijs op te stellen. Dan die reactie altijd, ja maar dat moet hij spontaan doen, anders telt het niet. Ja, tjee zeg, als hij het niet weet zal hij het niet gaan doen!!!!
Mannen, zo nu en dan bekijk ik ze wat beter en blijken ze de ergste wijven te zijn die ik ken
Het viel me op dat ze dat allemaal hadden. En de lompe schoenen waren van die Timberlake achtige dingen. Plus gare spijkerbroeken en floddershirts, het geheel gaf geen verzorgd idee, maar meer van: ik trek maar wat uit de kast, kan mij het schelen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 15:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uhmzz, gewoon makkelijk rijd veel motor, gelukkig geen dikke buik enja lompe kisten maja lekker stevig en gebruik ik ook voor de motor.
Gewoon netjes poetsen niks aan de hand:
Timberlandquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Het viel me op dat ze dat allemaal hadden. En de lompe schoenen waren van die Timberlake achtige dingen. Plus gare spijkerbroeken en floddershirts, het geheel gaf geen verzorgd idee, maar meer van: ik trek maar wat uit de kast, kan mij het schelen.
Die ja, ik draag ze zelf niet, vandaar de foutquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Timberland
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als je geen hiphop maakt, mag je die dingen niet dragen!
Logisch dat je ze niet draagtquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Die ja, ik draag ze zelf niet, vandaar de fout
Je hebt tegenwoordig ook van die laarsjes, ziet er niet uitquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Timberland
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als je geen hiphop maakt, mag je die dingen niet dragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |