moet je niet naar de Kuip feesten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
ARE YOU WATCHING LEROY FER
ARE YOU WATCH-ING WIJ-NAL-DUM
Wat doe je op fok als je cluppie zo'n wedstrijd speelt? Ook al ben je niet in het stadion, dan ga je toch wel met mensen kijken?quote:
Tis ook geen huldigingquote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast
Doe niet zo triest.
Huldigen omdat je 2e bent geworden
Lekker feestje bouwen manquote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast
Doe niet zo triest.
Inclusief ikzelf. Vind het DIKKE bullshit.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben het nu anders genoemd omdat iedereen vindt dat het een kanker trieste bedoeling is.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:52:40Karim El Ahmadi: 'wat mij betreft blijf ik nog jaren in De Kuip' #Feyenoord reageer retweet
Niet zo zeuren man, wees blij dat er vanuit Feyenoord weer over de supporters word nagedacht, dat is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben het nu anders genoemd omdat iedereen vindt dat het een kanker trieste bedoeling is.
Terecht juist.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast
Doe niet zo triest.
Daar denken ze in Twente anders overquote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:52:40Karim El Ahmadi: 'wat mij betreft blijf ik nog jaren in De Kuip' #Feyenoord reageer retweet
Dat zou gruwelijk zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Paul-89 het volgende:
BAZIG. MORGEN BIJTEKENEN DIE GAST VAN GEEL.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het geweldig wat ze bereikt hebben, maar no way dat je mij straks in de Kuip ziet. Wat een afgang vs de rest van Nederland. Je club huldigen omdat je 2e bent geworden. Je zet je zelf echt te kijk op deze manier.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inclusief ikzelf. Vind het DIKKE bullshit.
Maar heb ZO"N ZIN om deze spelers te bedanken![]()
![]()
moet hij wel inleveren, zal hj dat doen van 1,3 naar 0,7 of 0,8 ?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Paul-89 het volgende:
doe die capslock is uit man.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BAZIG. MORGEN BIJTEKENEN DIE GAST VAN GEEL.
Prima toch als dat jouw mening is, ik kan me voorstellen dat er genoeg zijn die wel zin hebben in dat feestje.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig wat ze bereikt hebben, maar no way dat je mij straks in de Kuip ziet. Wat een afgang vs de rest van Nederland. Je club huldigen omdat je 2e bent geworden. Je zet je zelf echt te kijk op deze manier.
"Jeujj!!!!! kijk ons eens, 2e geworden, maar kijk ons eens blij zijn".
Je huldigt als je kampioen wordt, niet als je 2e of 18e wordt.
Hoeft niet in te leveren. Met het vertrek van al die spelers is er wat salarisruimte ontstaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
moet hij wel inleveren, zal hj dat doen van 1,3 naar 0,7 of 0,8 ?
geven we al een Kuijt voor 3 miljoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeft niet in te leveren. Met het vertrek van al die spelers is er wat salarisruimte ontstaan.
Nee man die konden zo heerlijk vrijuit nu spelen, normaal met al die tactische dingen in hun hoofd, hadden we daar ook gewoon gewonnen manquote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef jakees het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik denk niet dat Feyenoord had gewonnen als Heerenveen vol was gegaan maar wat kan mij het schelen
Niet mee eens.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef jakees het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik denk niet dat Feyenoord had gewonnen als Heerenveen vol was gegaan maar wat kan mij het schelen
aaaaaaaaahwwwquote:Wijnaldum toont zich sportief: 'Ik gun het Feyenoord wel'
Georginio Wijnaldum baalde stevig na afloop van de zege op Excelsior. PSV had weliswaar aan haar plicht voldaan, maar omdat Feyenoord won bij Heerenveen leverde dat niet de gewenste tweede plek op. “Dit is voor PSV een mislukt seizoen”, vindt de aanvaller dan ook. “Ik had liever die KNVB-beker niet gehad en dan wel tweede geworden.”
Misschien is het voor de geboren Rotterdammer wel een troost dat het ticket voor de play-offs voor de Champions League naar de club uit zijn geboortestad gaat. “Ach, ik gun het Feyenoord wel”, geeft Wijnaldum toe. “Maar ik had liever gehad dat PSV tweede was geworden.”
“We hebben het na de winterstop laten liggen”, vindt Wijnaldum, die zich met zijn club nu mag gaan richten op de Europa League. “In de eerste seizoenshelft voetbalden we heel goed, daarna ging eigenlijk alles mis. Daarom zijn we nu derde geworden.”
twitter:Lerra_ twitterde op zondag 06-05-2012 om 18:04:11Wil iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt feliciteren met de 2e plaats en #CL. Fantastisch seizoen gedraaid. Jullie verdienen het. reageer retweet
1x is genoegquote:Op zondag 6 mei 2012 18:03 schreef onlogisch het volgende:
Zonde dat die mods die F van smileys weer moeten verwijderen.
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:04 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:Lerra_ twitterde op zondag 06-05-2012 om 18:04:11Wil iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt feliciteren met de 2e plaats en #CL. Fantastisch seizoen gedraaid. Jullie verdienen het. reageer retweet
Die andere is toch geen F wtf? dat jullie scheldwoorden verwijderen haatdragende posts prima maar een F van smileys Jeezzquote:
Aldus, Vertonghen.quote:#Eredivisie is een garantie voor spektakel! Net ff beelden gezien id bus! En Feyenoord voorronde CL! Top 3 in ere hersteld! Top!
Not giving a fuckquote:Op zondag 6 mei 2012 18:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aldus, Vertonghen.
Verwachte reacties:
'Vertonghen'
'Vertonghen'
Maar toch
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:12 schreef Teis91 het volgende:
In de trein terug, helemaal kapot omdat we Bas van Noortwijk hebben gejonast, maar wat is dit geniaal zeg
Als je je morgen ziek meldt is dit zeker een geldige reden.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:12 schreef Teis91 het volgende:
In de trein terug, helemaal kapot omdat we Bas van Noortwijk hebben gejonast, maar wat is dit geniaal zeg
Dit slaat ook echt helemaal nergens op man. Doe normaal. Een speler waar je een hekel aan hebt als tegenpartij supporter. Maar ik denk ook dat iedereen een hekel aan Guidetti heeft als niet feyenoord supporter.quote:
ge-kanker hoeft gewoon niet. Wordt vrijwel altijd verwijderd.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef jakees het volgende:
[..]
Dit slaat ook echt helemaal nergens op man. Doe normaal. Een speler waar je een hekel aan hebt als tegenpartij supporter. Maar ik denk ook dat iedereen een hekel aan Guidetti heeft als niet feyenoord supporter.
Terecht!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
ge-kanker hoeft gewoon niet. Wordt vrijwel altijd verwijderd.
Edit dan het woord, ipv de hele post.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
ge-kanker hoeft gewoon niet. Wordt vrijwel altijd verwijderd.
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Edit dan het woord, ipv de hele post.
Moraalridder
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
Is Narsingh alweer terecht of zit hij nog steeds bij Bruno in de achterzak?
Zeker niet minder dan Pieters, Braafheid etc. Voetballend misschien niet de sterkste maar verdedigend een beer waar bijna niets langs komt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:27 schreef jakees het volgende:
[..]![]()
Toch een prima optie op linksback? Man wat is die sterk.
ja en Vlaar kan messi in bedwang houden...quote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat BMI een C.Ronaldo helemaal zou verslinden en anders schopt hij hem wel de wedstrijd uit
In fifa welquote:Op zondag 6 mei 2012 18:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja en Vlaar kan messi in bedwang houden...
Eerst de 2 voorrondes doorkomen voordat je al begint te dromen over Ronaldo in de Kuipquote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat BMI een C.Ronaldo helemaal zou verslinden en anders schopt hij hem wel de wedstrijd uit
Oranjequote:Op zondag 6 mei 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst de 2 voorrondes doorkomen voordat je al begint te dromen over Ronaldo in de Kuip
Zijn schouderduw is echt fenomenaal. Zon bal die een beetje langzaam achter rolt. Nou dan ga ik snel ff drinken pakken. Hoef je niet te kijken of het goed komt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeker niet minder dan Pieters, Braafheid etc. Voetballend misschien niet de sterkste maar verdedigend een beer waar bijna niets langs komt.
Onze nieuwe Ullialleen wat minder snel en wat meer intelligentie.
Ja, dat schot waar hij volledig verkeerd draaide vanwege zijn voet.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:42 schreef Zoonlief het volgende:
Ik heb die Manu me een partij zitten te vervloeken, maar dan opeens die wereldgoal. Wat een held.
Ik verwacht einde Cabral bij Feyenoord, wat denken jullie? Hopelijk kunnen we er nog 1 miljoen voor vangen.. Dan kunnen we een versterking halen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, dat schot waar hij volledig verkeerd draaide vanwege zijn voet.
Ik heb Cabral meer vervloekt vandaag dan dit hele seizoen lang. Speelde echt bagger, gaat langzaam het veld uit en doet nog stoer door verhaal te halen.
Beetje El Hamdaoui verhaal. Genoeg talent, niet de juiste mentaliteit. Hij heeft wel erg vaak balverlies. Qua goals en assists zit hij niet ver van Schaken maar zodra hij balveries heeft dan is gelijk iedereen pissed in het stadion.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verwacht einde Cabral bij Feyenoord, wat denken jullie? Hopelijk kunnen we er nog 1 miljoen voor vangen.. Dan kunnen we een versterking halen.
Zijn eerste actie maakt vaak zijn hele wedstrijd. Mislukt die, dan gaat zijn kop omlaag en loopt het de hele wedstrijd ook niet. Misschien af en toe een opleving, maar verder...quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Beetje El Hamdaoui verhaal. Genoeg talent, niet de juiste mentaliteit. Hij heeft wel erg vaak balverlies. Qua goals en assists zit hij niet ver van Schaken maar zodra hij balveries heeft dan is gelijk iedereen pissed in het stadion.
Dat vervelende jong kan lekker opdonderen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verwacht einde Cabral bij Feyenoord, wat denken jullie? Hopelijk kunnen we er nog 1 miljoen voor vangen.. Dan kunnen we een versterking halen.
Heeft cabral ook nog behoorlijk wat wedstrijden niet gespeeld. Voetballen kan hij heel goed maar als het een keer niet lukt moet hij wat simpeler denken. 1e helft zag ik hem een aantal keer zo makkelijk een speler voorbij gaan alleen de pass dan weer zo slecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Beetje El Hamdaoui verhaal. Genoeg talent, niet de juiste mentaliteit. Hij heeft wel erg vaak balverlies. Qua goals en assists zit hij niet ver van Schaken maar zodra hij balveries heeft dan is gelijk iedereen pissed in het stadion.
Lamprouquote:Op zondag 6 mei 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
Lamprou is ook een prachtig figuur, altijd vooraan staan als er iets te vieren valt, niet mekkeren dat hij 2e keeper isgewoon lekker geniaal meevieren
[..]
In fifa wel![]()
En???quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, bedankt voor de medewerking aan de transfer van Narsingh.
Die Subsidiekneusjes hebben niks meer in de pap te brokkelen kwa aantrekkelijkheid
Ik vind het al een wonder dat jullie F"noord dit gepresteerd heeft.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De voorrondes doorkomen wordt moeilijk, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
weet waar je over praat heh, jou eigen clubje Ajax is koploper als subsidieslurper, namelijk 35 miljoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, bedankt voor de medewerking aan de transfer van Narsingh.
Die Subsidiekneusjes hebben niks meer in de pap te brokkelen kwa aantrekkelijkheid
Iemand had het geld ier neergezet. Ik geloof iets van 10 miljoen ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:23 schreef Sjapoela het volgende:
Wat ik me nu afvraag he, stel, stel Feijenoord komt in de poulefase (), hoeveel is het startgeld dan precies? Dat zou de resterende schuld minimaal halveren toch?
Puike prestatie, ben zo trots!
7 miljoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:23 schreef Sjapoela het volgende:
Wat ik me nu afvraag he, stel, stel Feijenoord komt in de poulefase (), hoeveel is het startgeld dan precies? Dat zou de resterende schuld minimaal halveren toch?
Puike prestatie, ben zo trots!
Hij kan moeilijk alles terugdraaien, zou hij wel willen trouwens. Fer en Wijnaldum beiden een sportieve reactie.quote:
Dat is dus zo ongeveer de helft, minimaal 10 milquote:Op zondag 6 mei 2012 19:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Iemand had het geld ier neergezet. Ik geloof iets van 10 miljoen ofzo.
Het kan oplopen tot 10 miljoen, maar je start met 7 miljoen, en dan krijg je cash per gewonnen wedstrijd / gelijkspel.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef Sjapoela het volgende:
Dat is dus zo ongeveer de helft, minimaal 10 mil![]()
Winst = 800.000quote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het kan oplopen tot 10 miljoen, maar je start met 7 miljoen, en dan krijg je cash per gewonnen wedstrijd / gelijkspel.
Inderdaad, prima voor de breedtequote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef Grifte het volgende:
Alberg nu gewoon ophalen? Fijne voetballer, mooi voor de breedte, en wie weet kan hij opleven a la Clasie
Zeker de moeitequote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het kan oplopen tot 10 miljoen, maar je start met 7 miljoen, en dan krijg je cash per gewonnen wedstrijd / gelijkspel.
Niet in aanvallend aspect toch? Vilhena en ...?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hebben we niet al redelijk wat middenvelders?
Klopt, maar niet al teveel aanvallend ingestelde jongens.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Rond de 20 miljoen zelfs..quote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Zeker de moeiteNu maar hopen dat we de poulefase halen, heb ik nu al zin in!
Hoeveel heeft Ajax dit jaar opgehaald dan, ruim 15 mil toch?
Tja, als je vandaag ook al hoort dat El Dramadi (wat een revelatie dit seizoen zeg!) wil blijven, het kan niet opquote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vormer kan best en Goossens is aanvallend. Clasie kan volgens mij ook goed uit de weg aanvallend, maar dan mis je wel zijn onderscheppend vermogen op het middenveld.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet in aanvallend aspect toch? Vilhena en ...?
Ajax kon ook meer ophalen omdat ze de enige Nederlandse club in de CL waren. Dan houd je alle tv-winsten oid voor jezelf, als Feyenoord jet volgend jaar lukt om de poule te halen moet er gedeeld worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Zeker de moeiteNu maar hopen dat we de poulefase halen, heb ik nu al zin in!
Hoeveel heeft Ajax dit jaar opgehaald dan, ruim 15 mil toch?
Vormer op de plek van Bakkal/Vilhena? Volgens mij speelt hij daar niet zo lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vormer kan best en Goossens is aanvallend. Clasie kan volgens mij ook goed uit de weg aanvallend, maar dan mis je wel zijn onderscheppend vermogen op het middenveld.
EL1.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef super-gabber het volgende:
Gaan ze nog ergens live beelden uitzenden, want op rijnmond gaat het meer over excelsior dan over Feyenoord
twitter:stomphorst twitterde op zondag 06-05-2012 om 19:36:22Bizarre taferelen rond de Feyenoord-bus bij aankomst van de bus met spelers. Die vieren feest op t dak. #mooigezicht reageer retweet
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:stomphorst twitterde op zondag 06-05-2012 om 19:36:22Bizarre taferelen rond de Feyenoord-bus bij aankomst van de bus met spelers. Die vieren feest op t dak. #mooigezicht reageer retweet
Enkele tonnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef jakees het volgende:
Wat ik me afvraag wat krijgt feyenoord als ze:
1) De 1e voorronde CL eruit flikkeren?
2) De 2e voorronde CL eruit flikkeren?
ja dat is dus het zure aan Live tv van upc dan koop je een kijkcode en kan je maar 30 minuten na de wedstrijd nog kijken....quote:
Verlies in ronde 3 = Playoffs waar PSV & AZ ook instromenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Maar alsnog een ticket voor voorronde zoveel van de EL toch?
Die speelde tegen Feyenoord anders ook best aanvallend. Het is maar een idee, maar hij heeft volgens mij wel een drang naar voren.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vormer op de plek van Bakkal/Vilhena? Volgens mij speelt hij daar niet zo lekker
hij zegt 20.000 maar dit moet toch wel meer zijn?quote:
Over 10 min.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:05 schreef jakees het volgende:
[..]
Daar hebben ze helemaal niets laten zien. Echt raar
^^ ja baal dr ook flink vanquote:Op zondag 6 mei 2012 20:04 schreef jakees het volgende:
Toch spijt dat ik niet gegaan ben. Maar ja dit is ook mooi
Gers Pardoelquote:
Ik heb ook spijt, en zo zullen er wel meer zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 20:04 schreef jakees het volgende:
Toch spijt dat ik niet gegaan ben. Maar ja dit is ook mooi
Vrienden moesten werken, had weinig zin hele dag alleen te gaan, maar achterafquote:Op zondag 6 mei 2012 20:11 schreef Fuszy het volgende:
Spijt hebben dat ik er niet bij ben is niet leuk
Daar doen we het voorquote:Op zondag 6 mei 2012 20:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vrienden moesten werken, had weinig zin hele dag alleen te gaan, maar achteraf![]()
Volgend jaar maar Coolsingeltje dan
zeg dat wel jaquote:
ja kippenvel hierquote:
Jep.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eerlijk is eerlijk, jullie liepen wel allemaal te janken toen Koeman aangesteld werd een jaar geleden.
neequote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eerlijk is eerlijk, jullie liepen wel allemaal te janken toen Koeman aangesteld werd een jaar geleden.
Uh.. Nee?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja echt hequote:Op zondag 6 mei 2012 20:26 schreef Grifte het volgende:
Jezus hoe moeilijk is het even een goed internet streampje te hebben, amateurs bij Rijnmond
Blonde ?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Gewoon meer Dan 20k mensen... What. De fuck. NOOIT MEER OP X
Wat een Mongolen. "JODEN, JODEN".
..... Waar Dan?!!!
Bijna een of andere zestienjarige KANKER puistenkop op ze muil gestompt. Duwde twee keer in mn rug
Ook Briljant die Lekkere stewardess. "Daar Moet een piemel in".
the fuckquote:Op zondag 6 mei 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Gewoon meer Dan 20k mensen... What. De fuck. NOOIT MEER OP X
Wat een Mongolen. "JODEN, JODEN".
..... Waar Dan?!!!
Bijna een of andere zestienjarige KANKER puistenkop op ze muil gestompt. Duwde twee keer in mn rug
Ook Briljant die Lekkere stewardess. "Daar Moet een piemel in".
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
Hij herkende je gewoonquote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef Helpmefok het volgende:
Op naar De Kuip. Als jullie iemand spotten op een rode Kawasaki / Een blauwzwarte motorjas met zwarte motorbroek, tik me even op de schouder, dan krijg je BIERRRRRRRRRR
Je zag bij hem wel die liefde en passie voor Feyenoord, prachtigquote:
Dit dus jaquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je zag bij hem wel die liefde en passie voor Feyenoord, prachtig
Hij ratelde wel tering hard door haha
Nee man was kankerirritant ventje. "HIER STA IK ALTIJD OP X. STOELTJE... *kijkt achter zich* ... 121!"quote:
quote:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:04:32El #Ahmadi staat op het punt omzijn contract te verlengen. #goednieuwsshow reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:09:05#Feyenoord middenvelder Jordy Clasie heeft de Zilveren Schoen gewonnen! Alleen Ajax speler Jan Vertonghen was beter. reageer retweet
Wat achteraf niet klopte. Een gelijkspel had ook voldoende geweest (doelsaldo was beter dan Borussia)quote:Op zondag 6 mei 2012 21:03 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad, benieuwd of we weer een anti-held krijgen die ons verder brengt in de Champions League.
[ afbeelding ]
Dat zou geweldig zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:04:32El #Ahmadi staat op het punt omzijn contract te verlengen. #goednieuwsshow reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 06-05-2012 om 21:09:05#Feyenoord middenvelder Jordy Clasie heeft de Zilveren Schoen gewonnen! Alleen Ajax speler Jan Vertonghen was beter. reageer retweet
quote:
keek je niet in de spiegel ?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man was kankerirritant ventje. "HIER STA IK ALTIJD OP X. STOELTJE... *kijkt achter zich* ... 121!"
Falert.
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef Paul-89 het volgende:
Zet je verliezen ook effe neer van de afgelopen weken.quote:
Zou wel fukking baas zijn. Samen met Kuyt.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Lastpost het volgende:
Heeft Drenthe geen trek in een CL-avontuur met Feyenoord.
Houdt toch eens op met zeiken man. We halen fucking vcl en het enige wat jij doet is op HMF kankeren. Wees verdomme blij man, en negeer hem gewoon als hij je niet aan staatquote:
en Kalouquote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zou wel fukking baas zijn. Samen met Kuyt.
En van Persie.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
en Kalou![]()
Voorhoede kan wel wat gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |