moet je niet naar de Kuip feesten.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
ARE YOU WATCHING LEROY FER
ARE YOU WATCH-ING WIJ-NAL-DUM
Wat doe je op fok als je cluppie zo'n wedstrijd speelt? Ook al ben je niet in het stadion, dan ga je toch wel met mensen kijken?quote:
Tis ook geen huldigingquote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast
Doe niet zo triest.
Huldigen omdat je 2e bent geworden
Lekker feestje bouwen manquote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast
Doe niet zo triest.
Inclusief ikzelf. Vind het DIKKE bullshit.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben het nu anders genoemd omdat iedereen vindt dat het een kanker trieste bedoeling is.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:52:40Karim El Ahmadi: 'wat mij betreft blijf ik nog jaren in De Kuip' #Feyenoord reageer retweet
Niet zo zeuren man, wees blij dat er vanuit Feyenoord weer over de supporters word nagedacht, dat is wel eens anders geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze hebben het nu anders genoemd omdat iedereen vindt dat het een kanker trieste bedoeling is.
Terecht juist.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast
Doe niet zo triest.
Daar denken ze in Twente anders overquote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 06-05-2012 om 17:52:40Karim El Ahmadi: 'wat mij betreft blijf ik nog jaren in De Kuip' #Feyenoord reageer retweet
Dat zou gruwelijk zijnquote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Paul-89 het volgende:
BAZIG. MORGEN BIJTEKENEN DIE GAST VAN GEEL.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vind het geweldig wat ze bereikt hebben, maar no way dat je mij straks in de Kuip ziet. Wat een afgang vs de rest van Nederland. Je club huldigen omdat je 2e bent geworden. Je zet je zelf echt te kijk op deze manier.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Inclusief ikzelf. Vind het DIKKE bullshit.
Maar heb ZO"N ZIN om deze spelers te bedanken![]()
![]()
moet hij wel inleveren, zal hj dat doen van 1,3 naar 0,7 of 0,8 ?quote:Op zondag 6 mei 2012 17:52 schreef Paul-89 het volgende:
doe die capslock is uit man.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
BAZIG. MORGEN BIJTEKENEN DIE GAST VAN GEEL.
Prima toch als dat jouw mening is, ik kan me voorstellen dat er genoeg zijn die wel zin hebben in dat feestje.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig wat ze bereikt hebben, maar no way dat je mij straks in de Kuip ziet. Wat een afgang vs de rest van Nederland. Je club huldigen omdat je 2e bent geworden. Je zet je zelf echt te kijk op deze manier.
"Jeujj!!!!! kijk ons eens, 2e geworden, maar kijk ons eens blij zijn".
Je huldigt als je kampioen wordt, niet als je 2e of 18e wordt.
Hoeft niet in te leveren. Met het vertrek van al die spelers is er wat salarisruimte ontstaan.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:54 schreef macca728 het volgende:
[..]
moet hij wel inleveren, zal hj dat doen van 1,3 naar 0,7 of 0,8 ?
geven we al een Kuijt voor 3 miljoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:55 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoeft niet in te leveren. Met het vertrek van al die spelers is er wat salarisruimte ontstaan.
Nee man die konden zo heerlijk vrijuit nu spelen, normaal met al die tactische dingen in hun hoofd, hadden we daar ook gewoon gewonnen manquote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef jakees het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik denk niet dat Feyenoord had gewonnen als Heerenveen vol was gegaan maar wat kan mij het schelen
Niet mee eens.quote:Op zondag 6 mei 2012 17:58 schreef jakees het volgende:
Eerlijk is eerlijk, ik denk niet dat Feyenoord had gewonnen als Heerenveen vol was gegaan maar wat kan mij het schelen
aaaaaaaaahwwwquote:Wijnaldum toont zich sportief: 'Ik gun het Feyenoord wel'
Georginio Wijnaldum baalde stevig na afloop van de zege op Excelsior. PSV had weliswaar aan haar plicht voldaan, maar omdat Feyenoord won bij Heerenveen leverde dat niet de gewenste tweede plek op. “Dit is voor PSV een mislukt seizoen”, vindt de aanvaller dan ook. “Ik had liever die KNVB-beker niet gehad en dan wel tweede geworden.”
Misschien is het voor de geboren Rotterdammer wel een troost dat het ticket voor de play-offs voor de Champions League naar de club uit zijn geboortestad gaat. “Ach, ik gun het Feyenoord wel”, geeft Wijnaldum toe. “Maar ik had liever gehad dat PSV tweede was geworden.”
“We hebben het na de winterstop laten liggen”, vindt Wijnaldum, die zich met zijn club nu mag gaan richten op de Europa League. “In de eerste seizoenshelft voetbalden we heel goed, daarna ging eigenlijk alles mis. Daarom zijn we nu derde geworden.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |