Terecht!quote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
ge-kanker hoeft gewoon niet. Wordt vrijwel altijd verwijderd.
Edit dan het woord, ipv de hele post.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
ge-kanker hoeft gewoon niet. Wordt vrijwel altijd verwijderd.
Nee.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Edit dan het woord, ipv de hele post.
Moraalridder
quote:Op zondag 6 mei 2012 18:25 schreef vandermar het volgende:
Is Narsingh alweer terecht of zit hij nog steeds bij Bruno in de achterzak?
Zeker niet minder dan Pieters, Braafheid etc. Voetballend misschien niet de sterkste maar verdedigend een beer waar bijna niets langs komt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:27 schreef jakees het volgende:
[..]![]()
Toch een prima optie op linksback? Man wat is die sterk.
ja en Vlaar kan messi in bedwang houden...quote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat BMI een C.Ronaldo helemaal zou verslinden en anders schopt hij hem wel de wedstrijd uit
In fifa welquote:Op zondag 6 mei 2012 18:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ja en Vlaar kan messi in bedwang houden...
Eerst de 2 voorrondes doorkomen voordat je al begint te dromen over Ronaldo in de Kuipquote:Op zondag 6 mei 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
Ik denk dat BMI een C.Ronaldo helemaal zou verslinden en anders schopt hij hem wel de wedstrijd uit
Oranjequote:Op zondag 6 mei 2012 18:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Eerst de 2 voorrondes doorkomen voordat je al begint te dromen over Ronaldo in de Kuip
Zijn schouderduw is echt fenomenaal. Zon bal die een beetje langzaam achter rolt. Nou dan ga ik snel ff drinken pakken. Hoef je niet te kijken of het goed komt.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeker niet minder dan Pieters, Braafheid etc. Voetballend misschien niet de sterkste maar verdedigend een beer waar bijna niets langs komt.
Onze nieuwe Ullialleen wat minder snel en wat meer intelligentie.
Ja, dat schot waar hij volledig verkeerd draaide vanwege zijn voet.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:42 schreef Zoonlief het volgende:
Ik heb die Manu me een partij zitten te vervloeken, maar dan opeens die wereldgoal. Wat een held.
Ik verwacht einde Cabral bij Feyenoord, wat denken jullie? Hopelijk kunnen we er nog 1 miljoen voor vangen.. Dan kunnen we een versterking halen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja, dat schot waar hij volledig verkeerd draaide vanwege zijn voet.
Ik heb Cabral meer vervloekt vandaag dan dit hele seizoen lang. Speelde echt bagger, gaat langzaam het veld uit en doet nog stoer door verhaal te halen.
Beetje El Hamdaoui verhaal. Genoeg talent, niet de juiste mentaliteit. Hij heeft wel erg vaak balverlies. Qua goals en assists zit hij niet ver van Schaken maar zodra hij balveries heeft dan is gelijk iedereen pissed in het stadion.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verwacht einde Cabral bij Feyenoord, wat denken jullie? Hopelijk kunnen we er nog 1 miljoen voor vangen.. Dan kunnen we een versterking halen.
Zijn eerste actie maakt vaak zijn hele wedstrijd. Mislukt die, dan gaat zijn kop omlaag en loopt het de hele wedstrijd ook niet. Misschien af en toe een opleving, maar verder...quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Beetje El Hamdaoui verhaal. Genoeg talent, niet de juiste mentaliteit. Hij heeft wel erg vaak balverlies. Qua goals en assists zit hij niet ver van Schaken maar zodra hij balveries heeft dan is gelijk iedereen pissed in het stadion.
Dat vervelende jong kan lekker opdonderen.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:44 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik verwacht einde Cabral bij Feyenoord, wat denken jullie? Hopelijk kunnen we er nog 1 miljoen voor vangen.. Dan kunnen we een versterking halen.
Heeft cabral ook nog behoorlijk wat wedstrijden niet gespeeld. Voetballen kan hij heel goed maar als het een keer niet lukt moet hij wat simpeler denken. 1e helft zag ik hem een aantal keer zo makkelijk een speler voorbij gaan alleen de pass dan weer zo slecht.quote:Op zondag 6 mei 2012 18:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Beetje El Hamdaoui verhaal. Genoeg talent, niet de juiste mentaliteit. Hij heeft wel erg vaak balverlies. Qua goals en assists zit hij niet ver van Schaken maar zodra hij balveries heeft dan is gelijk iedereen pissed in het stadion.
Lamprouquote:Op zondag 6 mei 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
Lamprou is ook een prachtig figuur, altijd vooraan staan als er iets te vieren valt, niet mekkeren dat hij 2e keeper isgewoon lekker geniaal meevieren
[..]
In fifa wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |