Inderdaad, prima voor de breedtequote:Op zondag 6 mei 2012 19:27 schreef Grifte het volgende:
Alberg nu gewoon ophalen? Fijne voetballer, mooi voor de breedte, en wie weet kan hij opleven a la Clasie
Zeker de moeitequote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het kan oplopen tot 10 miljoen, maar je start met 7 miljoen, en dan krijg je cash per gewonnen wedstrijd / gelijkspel.
Niet in aanvallend aspect toch? Vilhena en ...?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hebben we niet al redelijk wat middenvelders?
Klopt, maar niet al teveel aanvallend ingestelde jongens.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Rond de 20 miljoen zelfs..quote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Zeker de moeiteNu maar hopen dat we de poulefase halen, heb ik nu al zin in!
Hoeveel heeft Ajax dit jaar opgehaald dan, ruim 15 mil toch?
Tja, als je vandaag ook al hoort dat El Dramadi (wat een revelatie dit seizoen zeg!) wil blijven, het kan niet opquote:Op zondag 6 mei 2012 19:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vormer kan best en Goossens is aanvallend. Clasie kan volgens mij ook goed uit de weg aanvallend, maar dan mis je wel zijn onderscheppend vermogen op het middenveld.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet in aanvallend aspect toch? Vilhena en ...?
Ajax kon ook meer ophalen omdat ze de enige Nederlandse club in de CL waren. Dan houd je alle tv-winsten oid voor jezelf, als Feyenoord jet volgend jaar lukt om de poule te halen moet er gedeeld worden.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:31 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Zeker de moeiteNu maar hopen dat we de poulefase halen, heb ik nu al zin in!
Hoeveel heeft Ajax dit jaar opgehaald dan, ruim 15 mil toch?
Vormer op de plek van Bakkal/Vilhena? Volgens mij speelt hij daar niet zo lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 19:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vormer kan best en Goossens is aanvallend. Clasie kan volgens mij ook goed uit de weg aanvallend, maar dan mis je wel zijn onderscheppend vermogen op het middenveld.
EL1.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef super-gabber het volgende:
Gaan ze nog ergens live beelden uitzenden, want op rijnmond gaat het meer over excelsior dan over Feyenoord
twitter:stomphorst twitterde op zondag 06-05-2012 om 19:36:22Bizarre taferelen rond de Feyenoord-bus bij aankomst van de bus met spelers. Die vieren feest op t dak. #mooigezicht reageer retweet
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:stomphorst twitterde op zondag 06-05-2012 om 19:36:22Bizarre taferelen rond de Feyenoord-bus bij aankomst van de bus met spelers. Die vieren feest op t dak. #mooigezicht reageer retweet
Enkele tonnen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef jakees het volgende:
Wat ik me afvraag wat krijgt feyenoord als ze:
1) De 1e voorronde CL eruit flikkeren?
2) De 2e voorronde CL eruit flikkeren?
ja dat is dus het zure aan Live tv van upc dan koop je een kijkcode en kan je maar 30 minuten na de wedstrijd nog kijken....quote:
Verlies in ronde 3 = Playoffs waar PSV & AZ ook instromenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:38 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Maar alsnog een ticket voor voorronde zoveel van de EL toch?
Die speelde tegen Feyenoord anders ook best aanvallend. Het is maar een idee, maar hij heeft volgens mij wel een drang naar voren.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vormer op de plek van Bakkal/Vilhena? Volgens mij speelt hij daar niet zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |