En???quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, bedankt voor de medewerking aan de transfer van Narsingh.
Die Subsidiekneusjes hebben niks meer in de pap te brokkelen kwa aantrekkelijkheid
Ik vind het al een wonder dat jullie F"noord dit gepresteerd heeft.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De voorrondes doorkomen wordt moeilijk, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
weet waar je over praat heh, jou eigen clubje Ajax is koploper als subsidieslurper, namelijk 35 miljoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hé jongens, bedankt voor de medewerking aan de transfer van Narsingh.
Die Subsidiekneusjes hebben niks meer in de pap te brokkelen kwa aantrekkelijkheid
Iemand had het geld ier neergezet. Ik geloof iets van 10 miljoen ofzo.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:23 schreef Sjapoela het volgende:
Wat ik me nu afvraag he, stel, stel Feijenoord komt in de poulefase (), hoeveel is het startgeld dan precies? Dat zou de resterende schuld minimaal halveren toch?
Puike prestatie, ben zo trots!
7 miljoen.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:23 schreef Sjapoela het volgende:
Wat ik me nu afvraag he, stel, stel Feijenoord komt in de poulefase (), hoeveel is het startgeld dan precies? Dat zou de resterende schuld minimaal halveren toch?
Puike prestatie, ben zo trots!
Hij kan moeilijk alles terugdraaien, zou hij wel willen trouwens. Fer en Wijnaldum beiden een sportieve reactie.quote:
Dat is dus zo ongeveer de helft, minimaal 10 milquote:Op zondag 6 mei 2012 19:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Iemand had het geld ier neergezet. Ik geloof iets van 10 miljoen ofzo.
Het kan oplopen tot 10 miljoen, maar je start met 7 miljoen, en dan krijg je cash per gewonnen wedstrijd / gelijkspel.quote:Op zondag 6 mei 2012 19:26 schreef Sjapoela het volgende:
Dat is dus zo ongeveer de helft, minimaal 10 mil![]()
Winst = 800.000quote:Op zondag 6 mei 2012 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het kan oplopen tot 10 miljoen, maar je start met 7 miljoen, en dan krijg je cash per gewonnen wedstrijd / gelijkspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |