Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Ik vond het iets beter dan vorige week, maar nog steeds geen grote hoogtepuntenquote:
foto vanquote:Op zondag 6 mei 2012 20:15 schreef Daph_ het volgende:
M'n zusje stapt net nog even snel onder de doucheWaarom die wisselende uitzendtijden?
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Er kan er ook maar 1 zingen in team Will
NOOOOOOOOOOOOOOquote:
Emeli Sande komt zoquote:Op zondag 6 mei 2012 20:18 schreef happyme28 het volgende:
Dit klonk beter dan ze vorige week hebben laten horen.
quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:22 schreef Redefine het volgende:
Er zijn wel inmiddels alweer Cavia's gestorven.
Toni is beter, maar Ruth-Ann is mooierquote:Op zondag 6 mei 2012 20:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik mag toch hopen dat Toni gered wordt i.p.v. die gillende smurf
Al heeft ze al vaker rare beslissingen genomen rondom Ruth-Anne.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Lijkt mij wel duidelijk wie Jessie weg stuurt
Dan moet ze mee doen aan the looks, niet aan the voice.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:27 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toni is beter, maar Ruth-Ann is mooier
No wayquote:Op zondag 6 mei 2012 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Die amish people zijn trouwens pas 34 he
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Die amish people zijn trouwens pas 34 he
Whaaaaat the fuck. Ik dacht dat ze echt al achterin de 40 waren ofzoquote:Op zondag 6 mei 2012 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa way, volgens de site van the voice
[..]
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Mja bij Team Danny gaat er iedere week een goede naar huis terwijl bij Team Will niemand echt kan zingen
dank voor het medelevenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:35 schreef happyme28 het volgende:
Ah BW, echt onterecht. Ik hoop nu toch dat Hannah gaat, al heeft hij maar 2 vrouwen natuurlijk, maar Max was echt beter vond ik.
Jaz wel, toch? Al ben ik niet echt fan.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:35 schreef Daph_ het volgende:
Mja bij Team Danny gaat er iedere week een goede naar huis terwijl bij Team Will niemand echt kan zingen
Nwa hij kan wel zingen, maar ik vind er geen fuck aan.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaz wel, toch? Al ben ik niet echt fan.
Ja. Toet toet koek koek zou m'n buurvrouw zeggenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
Zei die nou dat Jessie one of the best vocalist of the world was?
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:36 schreef Redefine het volgende:
Zei die nou dat Jessie one of the best vocalist of the world was?
Ja wij zijn bij team Jessie ffquote:Op zondag 6 mei 2012 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind Hannah meer een artiest, Max is een betere zanger.
Nee hij gedoelde Jessie.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik vind Hannah meer een artiest, Max is een betere zanger.
Verrassendquote:
Van al die scherven die ze veroorzaakt heeftquote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Toet toet koek koek zou m'n buurvrouw zeggen
steekt vinger opquote:
het was sarcastisch bedoeldquote:
Steek je hem niet elders vandaag?quote:
goed idee, stuur het inquote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn? Als ze die teamindeling eruit halen en gewoon het publiek de twee slechtsten laten wegsturen. De coach die er het eerste uit ligt, hoeft volgend seizoen niet meer terug te komen. Simpel
Ik volg nooit talentenjachten in de UK, maar ik weet niet hoe zij zijn met dat soort goofy acts. In Nederland was het gegarandeerd halve finale geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
We konden het weten dat het publiek moeilijk te voorspellen is. Wie had kunnen denken dat Sam Buttery niet door zou zijn.
Bo heeft ook de meest bijzondere stem, terecht dat zij door isquote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef Daph_ het volgende:
Op twitter had ik het idee dat iedereen vooral op Bo aan het stemmen was. Ze zijn ook gek op de hippies..
ik zie dit ook pas voor het eerstquote:Op zondag 6 mei 2012 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik volg nooit talentenjachten in de UK, maar ik weet niet hoe zij zijn met dat soort goofy acts. In Nederland was het gegarandeerd halve finale geweest.
Nwah Jedward werd vijfde daar dus jaquote:Op zondag 6 mei 2012 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik volg nooit talentenjachten in de UK, maar ik weet niet hoe zij zijn met dat soort goofy acts. In Nederland was het gegarandeerd halve finale geweest.
Nimmer.quote:
Me neither.quote:
Lana was beterquote:Op zondag 6 mei 2012 20:43 schreef happyme28 het volgende:
Eerlijk gezegd best aardig gezongen door Emeli
*steekt vinger opquote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
We konden het weten dat het publiek moeilijk te voorspellen is. Wie had kunnen denken dat Sam Buttery niet door zou zijn.
Vind ik niet.. Alleen al in talentenjachten in de UK zijn er verschillende zangeressen geweest met een zelfde soort stem. Diana Vickers (X Factor 2008?) en Janet Devlin (X Factor 2011)quote:Op zondag 6 mei 2012 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Bo heeft ook de meest bijzondere stem, terecht dat zij door is
Nu wel, vond ze tijdens de liveshows van X Factor vooral een clownsact xD Ieder seizoen heeft er wel zo'n act tussen zitten, Wagner was er ook zo eenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jedward is echt tof en goed, entertainers pur sang (heb ze pas live gezien)
Het gaat vanzelf er ook uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit was hoe dan ook moeilijk.... zonde van een goede act en dat die pulp van Will en Jessie door is
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
niet huilen Hannah, ik zit nu ook te huilen
Heerlijk, die snelheidquote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Volgende week dubbele eliminatie! (twee per team)
20:20.quote:
quote:
Ja ze proberen een andere aanpak om de kijkers vast te houden...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Volgende week dubbele eliminatie! (twee per team)
Ik zou eens beginnen met betere artiestenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ze proberen een andere aanpak om de kijkers vast te houden...
quote:Evening
18:10 – 19:45
The Voice UK
Live Show 3
will.i.am and Sir Tom Jones send their remaining four artists into the spotlight.
Staat ook op de site.quote:
hij zij het echt: een uur eerder, dan is het hier 19:10, maar nog steeds erg vroeg, dan is Kassa nog bezigquote:
Behalve dat ik het wel graag op dezelfde dag heb, als ik dan toch mag kiezenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef Anonymousz het volgende:
heerlijk geen sing off weinig gelul niet wachten op de uitslag geen reclames
rtl kan heel wat leren van bcc
Hannah is cheerleaderquote:
Terecht eruit. Alleen al omdat BabeWatcher er fan van was.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef D. het volgende:
Als iemand het nou opneemt, upload, en het linkje post, dan downloaden we 'm allemaal en starten we tegelijk met terugkijken
Nee joh, je denkt veel te logisch.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met betere artiesten
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Terecht eruit. Alleen al omdat BabeWatcher er fan van was.
Begint het voor ons om 19:10?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef D. het volgende:
Als iemand het nou opneemt, upload, en het linkje post, dan downloaden we 'm allemaal en starten we tegelijk met terugkijken
behalve als je in een andere tijdzone bent.quote:
dus 10 over 7 nls tijd?quote:
Dus over drie werken kijk je HDquote:Op zondag 6 mei 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
Oeh, volgende week kan ik kijken in HDALs PostNL de decoder eindelijk levert
ja pikquote:
Geen idee, werk jij er?quote:
Je bent Laura Dekker fanquote:Op zondag 6 mei 2012 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]wat hebben sommige mensen toch tegen mij?
Nee, maar als het om tv pakketten gaat, is het nooit op tijd.quote:
de datum bedoel ikquote:
Was je vroeger ook zo lekker op school?quote:
Hmm, dat is wel heeeeeul vroegquote:
nog twee met een dubbele eliminatie, dan een week rust voor het Songfestival en dan de finale.quote:
dank je welquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog twee met een dubbele eliminatie, dan een week rust voor het Songfestival en dan de finale.
Dat zegt genoeg over Nederland lijkt me. Het was niet goed of slecht. gewoon iemand die wat kan zingen, maar niet "The Voice".quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
in Nederland had Hannah wél genoeg stemmen gekregen
Heel lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was je vroeger ook zo lekker op school?
Ik denk het niet, doosfactor #Wiepquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
in Nederland had Hannah wél genoeg stemmen gekregen
Nee hoor. Ze kan goed zingen, maar is een type die weinig mensen echt aanspreekt. Je bent haar al snel vergeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog twee met een dubbele eliminatie, dan een week rust voor het Songfestival en dan de finale.
ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ze heeft karakterquote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze kan goed zingen, maar is een type die weinig mensen echt aanspreekt. Je bent haar al snel vergeten.
Whiskey ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ze heeft karakter
Je zou maar whiskey uit borsten krijgen!quote:
In deze boeit het toch niet wat hij van haar vindt. Het gaat er toch over dat er weinig kijkers op haar stemmen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ze heeft karakter
ik denk dat Jaz gaat winnenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
ik denk dat een meisje gaat winnen
ik vind de jongens/mannen zwakker imo
Ja heb je wel gelijk inquote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef BrandX het volgende:
Ik zie het probleem niet, ik denk dat hele volkstammen juist mede daardoor aangehaakt blijven en veel meer fun uit het programma halen, doordat hij live (mee)twittert.
Ah mooi, dan kan ik toch kijken, want moet vroeg naar bed, omdat ik om 2:00 uur op Schiphol moet zijn. Al ben ik niet echt onder de indruk van Team Will and Team Tom.quote:
Ik geloof dat Vince voorlopig de meeste fans achter zich schaart in deze topicsquote:
Volgens mij zag je regelmatig berichten van de Ned. juryleden op twitter komen tijdens de uitzendingquote:Op maandag 7 mei 2012 08:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer. Ik DENK van niet, omdat "wij" die redroom hadden voor getwitter.
Ja ik herinner me, nu je het zegt, iets van Ansj, kan dat?quote:Op maandag 7 mei 2012 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zag je regelmatig berichten van de Ned. juryleden op twitter komen tijdens de uitzending
Of een ander dat dan voor ze zat te doen, dat kan natuurlijk, maar het was op hun eigen account, zeker weten.
Ik kijk gewoon meteen, ik zet mijn schema wel een beetje omquote:Op maandag 7 mei 2012 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
Karina, schakel jij volgende week om 19:10 in of schakel je later in (of kijk je later terug?)?
OK is me niet opgevallen, maar ik moet zeggen dat ik tijdens de shows niet echt op twitter zat te kijken, FOK! is al erg genoegquote:Op maandag 7 mei 2012 13:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zag je regelmatig berichten van de Ned. juryleden op twitter komen tijdens de uitzending
Of een ander dat dan voor ze zat te doen, dat kan natuurlijk, maar het was op hun eigen account, zeker weten.
Ik vind het wel grappig, ook al omdat je dan ziet dat het ECHT live is, mochten mensen daar misschien nog aan twijfelen.quote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef BrandX het volgende:
Ik zie het probleem niet, ik denk dat hele volkstammen juist mede daardoor aangehaakt blijven en veel meer fun uit het programma halen, doordat hij live (mee)twittert.
Volgens mij zaten ze bij VOH ook te Twitteren tijdens de reclame momenten, althans dat is een gokje?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon meteen, ik zet mijn schema wel een beetje om
[..]
OK is me niet opgevallen, maar ik moet zeggen dat ik tijdens de shows niet echt op twitter zat te kijken, FOK! is al erg genoegIk zag ze in ieder geval niet in de stoel met een telefoon in de weer.
Van Marco ook berichten langs zien komen volgens mij tijdens de showquote:Op maandag 7 mei 2012 14:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik herinner me, nu je het zegt, iets van Ansj, kan dat?
Ik ben zo benieuwd hoe Trijntje het gaat doen, maar dat is dan weer offtopic
Wat geinig! Zouden er ook caps van zijn?quote:Op maandag 7 mei 2012 14:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Marco ook berichten langs zien komen volgens mij tijdens de show
Ja dat is waarquote:Op maandag 7 mei 2012 14:27 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel grappig, ook al omdat je dan ziet dat het ECHT live is, mochten mensen daar misschien nog aan twijfelen.
twitter:mauricewijnen twitterde op maandag 07-05-2012 om 16:58:38BBC boos op Will-i-Am omdat hij live Twitterde tijdens #VoiceUK.Nou, dat deed ik zo vaak achter de jurytafel, lekker live en multimediaal reageer retweet
wij zagen dat hier al meteenquote:Op maandag 7 mei 2012 09:21 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ts-wear-clothes.html
Ik vind het maar gezeur dat ze kwaad op Will zijn. Ik denk dat het juist de ultieme manier is om kijkers aan je te binden. En deelnemer aan het programma die live met je in discussie gaat/verteld wat er gaande is.quote:Op maandag 7 mei 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Maurice twittert ook gewoon tijdens uitzendingentwitter:mauricewijnen twitterde op maandag 07-05-2012 om 16:58:38BBC boos op Will-i-Am omdat hij live Twitterde tijdens #VoiceUK.Nou, dat deed ik zo vaak achter de jurytafel, lekker live en multimediaal reageer retweet
quote:Op maandag 7 mei 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Zo. Ik ben terug van vakantie.Heb 't opgenomen, maar even een korte recap: heb ik wat gemist dit keer?
Tja, EIGENLIJK niet vind ik. De liveshows vallen toch een beetje tegen.quote:
quote:KYLIE Minogue and Cheryl Cole are being called into The Voice — to stop it croaking.
The two pop stars will parachute into the ailing show in a bid to bolster ratings by performing for the semi-final on May 26 and final on June 2.
The move comes with all the judges facing the axe after ratings plummeted by another TWO MILLION and BBC bosses called crisis talks. Last Sunday’s show was watched by just 6.9million, down a huge 2.1million from the previous week’s 9million.
The week before that the ratings were 11.3million.
Bron
Dat jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:20 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Tja, EIGENLIJK niet vind ik. De liveshows vallen toch een beetje tegen.
Als het je lukt om de optredens terug te kijken op youtube of via website, zou ik de uitzendingen skippen. Oh, die van Bo en het duo van Tom zou ik sowieso overslaan.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:39 schreef Cee het volgende:
Zo. Ik ben terug van vakantie.Heb 't opgenomen, maar even een korte recap: heb ik wat gemist dit keer?
quote:
Ja je moet er ook echt van houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:03 schreef iBenny het volgende:
Ik weet alleen niet of ik er een heel album van zou kunnen luisteren
Ja, ik heb inmiddels een turfschriftje bij kunnen houdenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:35 schreef Cee het volgende:
Wat is 't met dat amaaaazing? Is het 't Engelse geneeeaaauuutuh?
Ja, niet verwacht hè?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:44 schreef Cee het volgende:
Goffer, Max, by far de beste van de avond, in de bottom 2?
Dat is smaak en geen slecht zingen dan toch?quote:
Oh nee, ze kan wel zingen, maar ze doet eigenlijk continue hetzelfde dingetje. En dat gaat zwaar irriteren. Of is het ergeren?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is smaak en geen slecht zingen dan toch?
Nee hoor, ik snap het wel een beetje, ik heb het niet zo opgemerkt, maar ze is een wat aparter typequote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:00 schreef Day het volgende:
[..]
Oh nee, ze kan wel zingen, maar ze doet eigenlijk continue hetzelfde dingetje. En dat gaat zwaar irriteren. Of is het ergeren?
En d'r houding is zo negatief. Ook toen haar naam geroepen werd, met hangende schouders ging ze dat podium af.
Het lig aan mij, ik weet het
Ze heeft een beetje goofy bekkie met scheve ogen, maar zolang ze niet gilt en amazin' roept doet ze het best leukquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef ZaZoe het volgende:
[ link | afbeelding ]
Holly (Shit) Willoughby-----> UK Wendy
Inderdaad. Ze heeft ook een snorretje zie ik nuquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje goofy bekkie met scheve ogen, maar zolang ze niet gilt en amazin' roept doet ze het best leuk
Jep. Bij de derde en vierde liveshow sneuvelen er twee per team, dan neem ik aan nog een halve finale met alle teams en de finale.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:21 schreef MissJ het volgende:
zaterdag a.s. ben ik er weer niet bij![]()
Heb nu wel echt veel gemist hoor... misschien toch maar even terugkijken. Hoeveel afleveringen zijn er nog eigenlijk? A.s. zaterdag de 3e liveshow toch?
Oh verrek, 10 over 6 is inderdaad ECHT vroeg. Eten ze in de UK zo vroeg allemaal? Of zitten ze met hun bordje op schoot voor de tv naar the Voice te kijken?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Bij jullie vroeg, hier ÉCHT vroeg dus6.10.. dámn, dan moet ik meestal nog beginnen met koken!
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:18 schreef Karina het volgende:
Niet vergeten dus morgen, dat het al zo vroeg begint
fuuuhuuuu ga ik dus wéér Jaz missenquote:Op vrijdag 11 mei 2012 19:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Morgen (19:10 NL) de teams van Will en Tom, pas weer overmorgen de uitslag.
Volgend weekend (zat 19:30 NL) teams Danny en Jessie, ook dan pas weer zondag de uitslag
Week daarna was toch het Songfestival () ?
Die gesplitste uitslag vind ik een verkeerde keuze. Het wordt toch in 1 keer opgenomen en met een beetje zoeken weet je de uitslag toch al.
je kan zijn optreden op youtube zien morgen avond of zondagquote:
ga ik zeker doen!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je kan zijn optreden op youtube zien morgen avond of zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten mooie nummers bij
[ Bericht 10% gewijzigd door Benny op 12-05-2012 15:32:12 ]Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:30 schreef ZaZoe het volgende:
The Voice UK Week 3 songlisteen mash upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten mooie nummers bij
Sign your name
[ Bericht 4% gewijzigd door Benny op 12-05-2012 15:32:24 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
The Voice UK Week 3 songlistIk heb er ff een spoiler van gemaakt, sommige willen het liever niet van te voren wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten mooie nummers bij.
Voor de rest klinken deze nummers al een stuk leuker dan die van vorige week
Sta je dan net te koken bestellen?quote:
The Voice UK Week 3 songlistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zitten mooie nummers bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit begint zo onderhand het volkslied van talentenjachten te worden[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]Dat is bij veel mainstreamnummers / nummers die kapot worden gedraaid op de radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit begint zo onderhand het volkslied van talentenjachten te worden. De Lee Towers onder de talentenjachtartiestnummers* is toch nog altijd Adele.
*we maken er gewoon een woord van![]()
Volgende week 20 minuten laterquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:05 schreef Pisces29 het volgende:
Blijft het trouwens nu telkens om deze tijd? Dan weet ik nog niet of ik echt aan blijf haken, een keer vind ik niet erg, maar m'n hele avond is weg... Ik heb normaal geen tv aan voor 20:15/20:30.
Volgens mij dat laatstequote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:27 schreef Karina het volgende:
Is er bekend wat de reden is? Ik vind het ook maar een idiote tijd. Of willen ze gewoon BgT weer voor zijn?
Ik zie ze er voor aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:31 schreef Karina het volgende:
Echt heel sneu, straks beginnen ze nog om 4 uur 's middags.
Voor het eerst dat ik bij TVUK aan de koffie zit, wijn komt later vanavondquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
Nadeel (of voordeel) dat het zo vroeg begint is, dat ik nu al aan de wijn gaNiet dat ik dat anders niet had gedaan
Ik heb een beetje bijtijds gegeten, dus het mag van mezelf.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik bij TVUK aan de koffie zit, wijn komt later vanavond
quote:
Beter kijken of minder wijn nemenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens nog geen pinguin gezien, alleen leeuwen en zebra's en zo.
zonder koffie val ik nog voor achten in slaapquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een beetje bijtijds gegeten, dus het mag van mezelf.
[..]Pinguins zijn leuk, maar ik houd niet van dit soort films. Ik heb trouwens nog geen pinguin gezien, alleen leeuwen en zebra's en zo.
Ach in andere films verkleden mensen zich als een vleermuis en gaan ze mensen in een raadselpakje slaan. Of gaan ze op een boot waarvan je weet dat ie zinktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek maar half en zag ze nu inderdaadAl begrijp ik niet wat pinguins bij leeuwen doen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach in andere films verkleden mensen zich als een vleermuis en gaan ze mensen in een raadselpakje slaan. Of gaan ze op een boot waarvan je weet dat ie zinkt
Het is afgelopenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:10 schreef BabeWatcher het volgende:
ze zijn te laathoe lang duurt dit nog?
De aftiteling doet ook een hoopquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Ze zwaaiden al, dus het MOET bijna afgelopen zijn.
Holly in HDquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |