Ik zie ze er voor aanquote:Op zaterdag 12 mei 2012 17:31 schreef Karina het volgende:
Echt heel sneu, straks beginnen ze nog om 4 uur 's middags.
Voor het eerst dat ik bij TVUK aan de koffie zit, wijn komt later vanavondquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:57 schreef Karina het volgende:
Nadeel (of voordeel) dat het zo vroeg begint is, dat ik nu al aan de wijn gaNiet dat ik dat anders niet had gedaan
Ik heb een beetje bijtijds gegeten, dus het mag van mezelf.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik bij TVUK aan de koffie zit, wijn komt later vanavond
quote:
Beter kijken of minder wijn nemenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:04 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens nog geen pinguin gezien, alleen leeuwen en zebra's en zo.
zonder koffie val ik nog voor achten in slaapquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb een beetje bijtijds gegeten, dus het mag van mezelf.
[..]Pinguins zijn leuk, maar ik houd niet van dit soort films. Ik heb trouwens nog geen pinguin gezien, alleen leeuwen en zebra's en zo.
Ach in andere films verkleden mensen zich als een vleermuis en gaan ze mensen in een raadselpakje slaan. Of gaan ze op een boot waarvan je weet dat ie zinktquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik keek maar half en zag ze nu inderdaadAl begrijp ik niet wat pinguins bij leeuwen doen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach in andere films verkleden mensen zich als een vleermuis en gaan ze mensen in een raadselpakje slaan. Of gaan ze op een boot waarvan je weet dat ie zinkt
Het is afgelopenquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:10 schreef BabeWatcher het volgende:
ze zijn te laathoe lang duurt dit nog?
De aftiteling doet ook een hoopquote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:11 schreef Karina het volgende:
Ze zwaaiden al, dus het MOET bijna afgelopen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |