Hannah is cheerleaderquote:
Terecht eruit. Alleen al omdat BabeWatcher er fan van was.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef D. het volgende:
Als iemand het nou opneemt, upload, en het linkje post, dan downloaden we 'm allemaal en starten we tegelijk met terugkijken
Nee joh, je denkt veel te logisch.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met betere artiesten
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Terecht eruit. Alleen al omdat BabeWatcher er fan van was.
Begint het voor ons om 19:10?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef D. het volgende:
Als iemand het nou opneemt, upload, en het linkje post, dan downloaden we 'm allemaal en starten we tegelijk met terugkijken
behalve als je in een andere tijdzone bent.quote:
dus 10 over 7 nls tijd?quote:
Dus over drie werken kijk je HDquote:Op zondag 6 mei 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
Oeh, volgende week kan ik kijken in HDALs PostNL de decoder eindelijk levert
ja pikquote:
Geen idee, werk jij er?quote:
Je bent Laura Dekker fanquote:Op zondag 6 mei 2012 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]wat hebben sommige mensen toch tegen mij?
Nee, maar als het om tv pakketten gaat, is het nooit op tijd.quote:
de datum bedoel ikquote:
Was je vroeger ook zo lekker op school?quote:
Hmm, dat is wel heeeeeul vroegquote:
nog twee met een dubbele eliminatie, dan een week rust voor het Songfestival en dan de finale.quote:
dank je welquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog twee met een dubbele eliminatie, dan een week rust voor het Songfestival en dan de finale.
Dat zegt genoeg over Nederland lijkt me. Het was niet goed of slecht. gewoon iemand die wat kan zingen, maar niet "The Voice".quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
in Nederland had Hannah wél genoeg stemmen gekregen
Heel lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was je vroeger ook zo lekker op school?
Ik denk het niet, doosfactor #Wiepquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
in Nederland had Hannah wél genoeg stemmen gekregen
Nee hoor. Ze kan goed zingen, maar is een type die weinig mensen echt aanspreekt. Je bent haar al snel vergeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog twee met een dubbele eliminatie, dan een week rust voor het Songfestival en dan de finale.
ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ze heeft karakterquote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze kan goed zingen, maar is een type die weinig mensen echt aanspreekt. Je bent haar al snel vergeten.
Whiskey ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ze heeft karakter
Je zou maar whiskey uit borsten krijgen!quote:
In deze boeit het toch niet wat hij van haar vindt. Het gaat er toch over dat er weinig kijkers op haar stemmen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ze heeft karakter
ik denk dat Jaz gaat winnenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
ik denk dat een meisje gaat winnen
ik vind de jongens/mannen zwakker imo
Ja heb je wel gelijk inquote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef BrandX het volgende:
Ik zie het probleem niet, ik denk dat hele volkstammen juist mede daardoor aangehaakt blijven en veel meer fun uit het programma halen, doordat hij live (mee)twittert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |