goed idee, stuur het inquote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je wat leuk zou zijn? Als ze die teamindeling eruit halen en gewoon het publiek de twee slechtsten laten wegsturen. De coach die er het eerste uit ligt, hoeft volgend seizoen niet meer terug te komen. Simpel
Ik volg nooit talentenjachten in de UK, maar ik weet niet hoe zij zijn met dat soort goofy acts. In Nederland was het gegarandeerd halve finale geweest.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
We konden het weten dat het publiek moeilijk te voorspellen is. Wie had kunnen denken dat Sam Buttery niet door zou zijn.
Bo heeft ook de meest bijzondere stem, terecht dat zij door isquote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef Daph_ het volgende:
Op twitter had ik het idee dat iedereen vooral op Bo aan het stemmen was. Ze zijn ook gek op de hippies..
ik zie dit ook pas voor het eerstquote:Op zondag 6 mei 2012 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik volg nooit talentenjachten in de UK, maar ik weet niet hoe zij zijn met dat soort goofy acts. In Nederland was het gegarandeerd halve finale geweest.
Nwah Jedward werd vijfde daar dus jaquote:Op zondag 6 mei 2012 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik volg nooit talentenjachten in de UK, maar ik weet niet hoe zij zijn met dat soort goofy acts. In Nederland was het gegarandeerd halve finale geweest.
Nimmer.quote:
Me neither.quote:
Lana was beterquote:Op zondag 6 mei 2012 20:43 schreef happyme28 het volgende:
Eerlijk gezegd best aardig gezongen door Emeli
*steekt vinger opquote:Op zondag 6 mei 2012 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
We konden het weten dat het publiek moeilijk te voorspellen is. Wie had kunnen denken dat Sam Buttery niet door zou zijn.
Vind ik niet.. Alleen al in talentenjachten in de UK zijn er verschillende zangeressen geweest met een zelfde soort stem. Diana Vickers (X Factor 2008?) en Janet Devlin (X Factor 2011)quote:Op zondag 6 mei 2012 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Bo heeft ook de meest bijzondere stem, terecht dat zij door is
Nu wel, vond ze tijdens de liveshows van X Factor vooral een clownsact xD Ieder seizoen heeft er wel zo'n act tussen zitten, Wagner was er ook zo eenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jedward is echt tof en goed, entertainers pur sang (heb ze pas live gezien)
Het gaat vanzelf er ook uit.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit was hoe dan ook moeilijk.... zonde van een goede act en dat die pulp van Will en Jessie door is
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:46 schreef BabeWatcher het volgende:
niet huilen Hannah, ik zit nu ook te huilen
Heerlijk, die snelheidquote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Volgende week dubbele eliminatie! (twee per team)
20:20.quote:
quote:
Ja ze proberen een andere aanpak om de kijkers vast te houden...quote:Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Volgende week dubbele eliminatie! (twee per team)
Ik zou eens beginnen met betere artiestenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja ze proberen een andere aanpak om de kijkers vast te houden...
quote:Evening
18:10 – 19:45
The Voice UK
Live Show 3
will.i.am and Sir Tom Jones send their remaining four artists into the spotlight.
Staat ook op de site.quote:
hij zij het echt: een uur eerder, dan is het hier 19:10, maar nog steeds erg vroeg, dan is Kassa nog bezigquote:
Behalve dat ik het wel graag op dezelfde dag heb, als ik dan toch mag kiezenquote:Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef Anonymousz het volgende:
heerlijk geen sing off weinig gelul niet wachten op de uitslag geen reclames
rtl kan heel wat leren van bcc
Hannah is cheerleaderquote:
Terecht eruit. Alleen al omdat BabeWatcher er fan van was.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef D. het volgende:
Als iemand het nou opneemt, upload, en het linkje post, dan downloaden we 'm allemaal en starten we tegelijk met terugkijken
Nee joh, je denkt veel te logisch.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou eens beginnen met betere artiesten
quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Terecht eruit. Alleen al omdat BabeWatcher er fan van was.
Begint het voor ons om 19:10?quote:Op zondag 6 mei 2012 20:52 schreef D. het volgende:
Als iemand het nou opneemt, upload, en het linkje post, dan downloaden we 'm allemaal en starten we tegelijk met terugkijken
behalve als je in een andere tijdzone bent.quote:
dus 10 over 7 nls tijd?quote:
Dus over drie werken kijk je HDquote:Op zondag 6 mei 2012 20:53 schreef Pheno het volgende:
Oeh, volgende week kan ik kijken in HDALs PostNL de decoder eindelijk levert
ja pikquote:
Geen idee, werk jij er?quote:
Je bent Laura Dekker fanquote:Op zondag 6 mei 2012 20:53 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]wat hebben sommige mensen toch tegen mij?
Nee, maar als het om tv pakketten gaat, is het nooit op tijd.quote:
de datum bedoel ikquote:
Was je vroeger ook zo lekker op school?quote:
Hmm, dat is wel heeeeeul vroegquote:
nog twee met een dubbele eliminatie, dan een week rust voor het Songfestival en dan de finale.quote:
dank je welquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog twee met een dubbele eliminatie, dan een week rust voor het Songfestival en dan de finale.
Dat zegt genoeg over Nederland lijkt me. Het was niet goed of slecht. gewoon iemand die wat kan zingen, maar niet "The Voice".quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
in Nederland had Hannah wél genoeg stemmen gekregen
Heel lekkerquote:Op zondag 6 mei 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was je vroeger ook zo lekker op school?
Ik denk het niet, doosfactor #Wiepquote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
in Nederland had Hannah wél genoeg stemmen gekregen
Nee hoor. Ze kan goed zingen, maar is een type die weinig mensen echt aanspreekt. Je bent haar al snel vergeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
nog twee met een dubbele eliminatie, dan een week rust voor het Songfestival en dan de finale.
ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ze heeft karakterquote:Op zondag 6 mei 2012 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze kan goed zingen, maar is een type die weinig mensen echt aanspreekt. Je bent haar al snel vergeten.
Whiskey ook.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ze heeft karakter
Je zou maar whiskey uit borsten krijgen!quote:
In deze boeit het toch niet wat hij van haar vindt. Het gaat er toch over dat er weinig kijkers op haar stemmen.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:07 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ze heeft karakter
ik denk dat Jaz gaat winnenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:23 schreef Anonymousz het volgende:
ik denk dat een meisje gaat winnen
ik vind de jongens/mannen zwakker imo
Ja heb je wel gelijk inquote:Op maandag 7 mei 2012 09:22 schreef BrandX het volgende:
Ik zie het probleem niet, ik denk dat hele volkstammen juist mede daardoor aangehaakt blijven en veel meer fun uit het programma halen, doordat hij live (mee)twittert.
Ah mooi, dan kan ik toch kijken, want moet vroeg naar bed, omdat ik om 2:00 uur op Schiphol moet zijn. Al ben ik niet echt onder de indruk van Team Will and Team Tom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |