SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love you 2quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef BrandX het volgende:
[TERUGLEESMODUS WEER UIT ZET]
Ja hoi kleuters,
vorige topic wat banwaardig gezeik gezien.
gelukkig heb ik een dusdanig pesthumeur dat ik het niet eens genote heb.
maar hierbij de waarschuwing:
opbokken met (gebande) users te bashen en/of uit te schelden in wat voor taal dan ook.
dank voor de medewerking.
n.b. het woord kleuters is dus alleen bedoelt voor diegenen die zich aan bovenstaande schuldig hebben gemaakt.
De rest is best wel
dafuq..?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi kleuters,
opbokken met (gebande) users te bashen en/of uit te schelden in wat voor taal dan ook.
n.b. het woord kleuters is dus alleen bedoelt voor diegenen die zich aan bovenstaande schuldig hebben gemaakt.
De rest is best wel
quote:
Ik de eerste dag gelijk 10 uurtjes en daarna steeds tussen de 8 en 9 uren per dag..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:43 schreef Blocko het volgende:
Gisteren 11 vandaag 9 uur gewerkt.
Rijk ben ik nog steeds niet
Egte turken strijden gewoon.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik de eerste dag gelijk 10 uurtjes en daarna steeds tussen de 8 en 9 uren per dag..
Krijg je nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:59 schreef Ayca het volgende:
Wel leuk TS! Ben benieuwd naar je resultaten.
Mensen zonder toekomst idealenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:00 schreef Levolution het volgende:
Veel werken en niet rijk worden.![]()
Veel werken en wel rijk worden.
Amper werken en rijk worden.
Amper werken en voldoende hebben om van te leven.
En wat als ik me niet heb misdragen, maar wel een kleuter wil zijn, wat ga je daar tegen doen dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:07 schreef BrandX het volgende:
Ja hoi kleuters,
De rest is best wel
Niet snappen dat geld een middel is en geen doelquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geld bezitten als toekomstideaal hebben.
Geen toekomstidealen kunnen stellen zonder materialistische grondslag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:04 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet snappen dat geld een middel is en geen doel
Eindeloos doorgaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:08 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geen toekomstidealen kunnen stellen zonder materialistische grondslag.
'Voldoende verdienen' niet als middel zien van het doel 'om van te leven'.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zinnen zonder onderwerp formuleren met huillach als afsluiter.
Is ook alweer weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Levolution het volgende:
Ik ga even die sucuk checken dan maar. Vanochtend was er ook een mooi programma over eten op. Zag je ze yufka in het vet van het gebakken vlees dippen en dan pas een wrap ervan maken met het vlees erin.
edit: kut, Star heeft nieuwe frekans ofzo, is nu opeens KRAL.
Ja, dat heb ik ook gezien. Het was trouwens Tantuni. Echt gruwelijk lekker.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Levolution het volgende:
Ik ga even die sucuk checken dan maar. Vanochtend was er ook een mooi programma over eten op. Zag je ze yufka in het vet van het gebakken vlees dippen en dan pas een wrap ervan maken met het vlees erin.
Ik vegetariër? Hoe kom je daarbij? Ik ben een fervente vleeseter. Bedankt voor de naam van het gerecht trouwens. Misschien ooit eens eten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gezien. Het was trouwens Tantuni. Echt gruwelijk lekker.
Ik dacht trouwens dat jij vegetarisch was?
Bij het lezen alleen al krijg je een hartaanval.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:14 schreef Levolution het volgende:
Als je 't ooit eet, check dan zeker of je 't bij een eckte eckte eet. Anders kan je echt teleurgesteld raken. Als je de goeie hebt, raak je er aan verslaafdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik vegetariër? Hoe kom je daarbij? Ik ben een fervente vleeseter. Bedankt voor de naam van het gerecht trouwens. Misschien ooit eens eten.
Ik ga dit jaar misschien naar Mersin, dus eventueel eet ik het daar (daar komt het blijkbaar vandaan). Dan zit ik sowieso wel goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je 't ooit eet, check dan zeker of je 't bij een eckte eckte eet. Anders kan je echt teleurgesteld raken. Als je de goeie hebt, raak je er aan verslaafd
Ik lust geen revani.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Borte, ben je het maken van Revani machtig? Heerlijk met een bolletje goed vanille-ijs ernaast.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je lust wel natte cake, maar geen Revani?
Een van de aangenaamste geneugten des levens.quote:
Eigenlijk moeten we ons gewoon helemaal VOL ETEN zodat we allemaal super dik en lelijk worden. Eten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een van de aangenaamste geneugten des levens.We komen maar één keer op de wereld, zoals een Turks spreekwoord luidt.
Ja, een dikke pens ''turk kasi'' noemen is ook zo'n achterlijke turkse gewoonte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een van de aangenaamste geneugten des levens.We komen maar één keer op de wereld, zoals een Turks gezegde luidt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we ons gewoon helemaal VOL ETEN zodat we allemaal super dik en lelijk worden. Eten.
Ja, want het is óf zwart óf wit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, een dikke pens ''turk kasi'' noemen is ook zo'n achterlijke turkse gewoonte.
Ja dat komt vast omdat jij superieure genen hebtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:45 schreef Landysh het volgende:
Je kunt al deze dingen ook eten zonder aan te komen. Sterker nog, ik ben juist aan het afvallen.
Flikker eens op met je 'superieure genen'-bullshit. Je draaft nu echt te ver door.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja dat komt vast omdat jij superieure genen hebten afvallen is tuurlijk ook een prima graadmeter voor ''gezondheid''.
En weer val je me aan uit het niets.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:47 schreef Landysh het volgende:
Ik doelde op je 'dikke pens' reactie, aptal.
Ja. Maar hoeveel ik ook eet. Ik word toch niet dik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ja, want het is óf zwart óf wit.Je moet natuurlijk ook met mate eten, zoals met alles.
Nou zeg, wat een aanval ineens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 'superieure genen'-bullshit. Je draaft nu echt te ver door.
I ain't flikkering op, buddy...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 'superieure genen'-bullshit. Je draaft nu echt te ver door.
Als je je lichaam kent, is er geen probleem.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Maar hoeveel ik ook eet. Ik word toch niet dik.
Het heeft een voorgeschiedenis.quote:[..]
Nou zeg, wat een aanval ineens.
Waardoor heb jij idee dat jij mij zomaar advies mag geven ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:50 schreef Landysh het volgende:
Weissman als jij eens leert om normaal te communiceren met mensen, dan krijg je ook normale reacties terug.
Als dat ook natte cake is, zal het wel ongeveer hetzelfde zijn. Maar in Turkije heet het Revani.quote:
Ik ken het ook idd als nette cake, maar vroeg me af of ik het verkeerd spelde, of het verschillende dingen zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als dat ook natte cake is, zal het wel ongeveer hetzelfde zijn.
Omdat jij zeikt over dat ik jou aanval terwijl jij mij constant aan het uitdagen bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waardoor heb jij idee dat jij mij zomaar advies mag geven ?
Zolang jij hier bepaalt wat ''normaal'' is, stop ik niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat jij zeikt over dat ik jou aanval terwijl jij mij constant aan het uitdagen bent.Dus, wil jij dat ik jou niet aanval, dan moet jij ook normaal reageren. Wil je geen 'advies' van mij aanhoren, stop dan met je achterlijke reacties.
En dat heeft er mee te maken omdat ?quote:
En dan morgen weer Adana en Köfte met staartvet om het allemaal te balanceren. Te veel gezondheid is ook niet goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:55 schreef Landysh het volgende:
Ik drink nu groene thee zonder suiker. Lekker gezond.
ja af en toe lekker gek doen met je dinnetjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan morgen weer Adana en Köfte met staartvet om het te balanceren. Te veel gezondheid is ook niet goed.
Prima hoor. Zoveel interesseert het mij ook weer nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zolang jij hier bepaalt wat ''normaal'' is, stop ik niet.
Bwahaha dat heb ik vanochtend ook gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gezien. Het was trouwens Tantuni. Echt gruwelijk lekker.
Ik dacht dat jij vegetarisch was? Of was dat iemand anders?
Wat heeft Virane er mee te maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zolang jij hier bepaalt wat ''normaal'' is, stop ik niet.
[..]
En dat heeft er mee te maken omdat ?
Hehe nee, heb de laatste tijd te veel rood vlees gegeten. Even een tijdje minder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan morgen weer Adana en Köfte met staartvet om het allemaal te balanceren. Te veel gezondheid is ook niet goed.
Nog meer van je houden dan ik al doe natuurlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wat als ik me niet heb misdragen, maar wel een kleuter wil zijn, wat ga je daar tegen doen dan?
Bij jou hoef ik niet eens te slijmenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nog meer van je houden dan ik al doe natuurlijk
-weg- Ik doelde dus op jouw huilgedrag over dat ik jou zou aanvallen. Jouw reactie op mij interesseert mij niet. Dat ik jou ronduit irritant vind is geen geheim. Maar ik ga mij verder niet druk maken wanneer jij weer begint te huilen over een tegenreactie van mij.quote:
jajaja, nu is het wel klaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tam bir aptal ya. :’) Ik doelde dus op jouw huilgedrag over dat ik jou zou aanvallen. Jouw reactie op mij interesseert mij niet. Dat ik jou ronduit irritant vind is geen geheim. Maar ik ga mij verder niet druk maken wanneer jij weer begint te huilen over een tegenreactie van mij.
Ok dat was het. Sorry brandX.
Jouw ninja edit =quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
-weg- Ik doelde dus op jouw huilgedrag over dat ik jou zou aanvallen. Jouw reactie op mij interesseert mij niet. Dat ik jou ronduit irritant vind is geen geheim. Maar ik ga mij verder niet druk maken wanneer jij weer begint te huilen over een tegenreactie van mij.
Ok dat was het. Sorry brandX.
Themagnificent zei dat jij een nazi bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef BrandX het volgende:
En weer open. Jongens, wat minder Turks svp.
Dat jullie elkaar heerlijk op de huid zitten, prima, gebeurt hier dagelijks, maar hou het wel leesbaar voo rmij svp
Users een ban aannaaien is banwaardig hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Themagnificent zei dat jij een nazi bent.
Weissman dat jij een fascist bent
Ayca dat jij op Hitler leek
En Landysch, Ziba en ik vonden je schattig uitzien, alleen zei Ziba wel dat je een dikke kont had
Alsof jij die rooie zover krijgt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Users een ban aannaaien is banwaardig he
Ik ben geen Turkse vrouw maar ik ben ook gaan lopen, ook ik wil in ene gezond gaan doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder en alle andere Turkse vrouwen uit onze wijk zijn nu aan het lopen. Elk jaar hetzelfde verhaal. Zodra het zomer wordt gaan ze opeens gezond doen..
...Niet dat ik veel anders ben.
Wat een idioten ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder en alle andere Turkse vrouwen uit onze wijk zijn nu aan het lopen. Elk jaar weer hetzelfde verhaal. Zodra het zomer wordt gaan ze opeens gezond doen..
Dan ben je nog goed bezig, zomersweer nergens te bekennenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder en alle andere Turkse vrouwen uit onze wijk zijn nu aan het lopen. Elk jaar weer hetzelfde verhaal. Zodra het zomer wordt gaan ze opeens gezond doen..
Met al je vriendinnen ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben geen Turkse vrouw maar ik ben ook gaan lopen, ook ik wil in ene gezond gaan doen
Zumbaaa. Ik doe dat soms ook weleens. Als iedereen weg is en ik alleen thuis ben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee dat niet, zij doen iets van sumba ofzo iets vaags![]()
Ik boks en loop
Picsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zumbaaa. Ik doe dat soms ook weleens. Als iedereen weg is en ik alleen thuis ben.
Waat. Zumba is kut. Bij mij doen allemaal van die oude vrouwen van 40 het bij fitness. Heb het één keer gedaan. Nooit weer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zumbaaa. Ik doe dat soms ook weleens. Als iedereen weg is en ik alleen thuis ben.
Jij doet het ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat is wel een afknapper voor Trigger.
Het is gewoon sport. Ik zie niet wat er zo erg aan is. Ik doe het om calorieën te verbranden, niet omdat het zo leuk is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen die niet weten dat ik met Trigger ga en we nu bij elkaar zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Je stopt er mee, vanaf nu doe je alleen nog maar dit:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is gewoon sport. Ik zie niet wat er zo erg aan is. Ik doe het om calorieën te verbranden, niet omdat het zo leuk is.
Niet eens apaci?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer van de Kolbasti.
Hoe smaakt mijn afgelikte boterham?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ik met Trigger ga en we nu bij elkaar zijn.
Trigger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Landysh is onvervangbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Trigger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet weten dat Trigger er een tienkoppig harem op nahoudt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Trigger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is heerlijk.quote:
Niet weten dat ik twintig verschillende mannen heb die allemaal alleen maar voor mij gaan. Trigger staat op nummer achttien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet weten dat Trigger er een tienkoppig harem op nahoudt.
Waarom ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer is op zijn teentjes getrapt.
Nee het ging me meer om de zinloosheid van hun activiteit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja he. Ze kunnen beter achter de PC zitten en fokken.
Wat een sletje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet weten dat ik twintig verschillende mannen heb die allemaal alleen maar voor mij gaan. Trigger staat op nummer achttien.
Wandelen is alles behalve zinloos. Wat zinloos is, is jouw bestaan op deze wereld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef Weissman het volgende:
Nee het ging me meer om de zinloosheid van hun activiteit.
Jij bent niet zoals de Adanalilar die ik heb gekendquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef Landysh het volgende:
Men men men, wat een drama hier.
Trigger in vind ook dat wij een tijdje andere mensen moeten daten. Ziba past goed bij jou...Julie haten allebei zumba.
![]()
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef xminator het volgende:
Veel mensen blijven thuis (evde kalmak) van hier.
Mag je wel zulke uitspraken doen van de god waar je in gelooft ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wandelen is alles behalve zinloos. Wat zinloos is, is jouw bestaan op deze wereld.
Volgenx xminator zijn alle Adanalilar sletjes.. en dat ben ik niet. Sterker nog, ik ga evde kalmak. Dus dat kan best kloppen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent niet zoals de Adanalilar die ik heb gekend
Hoe weet jij waar ik in geloof?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mag je wel zulke uitspraken doen van de god waar je in gelooft ?
Ja doeeeei. Ik hoef jou sowieso niet. Je bent te makkelijk enzo.quote:
Niet zo gemeen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wandelen is alles behalve zinloos. Wat zinloos is, is jouw bestaan op deze wereld.
Klopt wel. Sta ik ook om bekend.quote:
Dit moest jou in een beter daglicht zetten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet weten dat ik twintig verschillende mannen heb die allemaal alleen maar voor mij gaan. Trigger staat op nummer achttien.
Zijn argument faalt dus, hoiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgenx xminator zijn alle Adanalilar sletjes.. en dat ben ik niet. Sterker nog, ik ga evde kalmak. Dus dat kan best kloppen.
Wat? Betekent? Dit?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef xminator het volgende:
Veel mensen blijven thuis (evde kalmak) van hier.
Ja. Betekent dat ik schijt aan jou heb en je hele haremquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit moest jou in een beter daglicht zetten?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgenx xminator zijn alle Adanalilar sletjes.. en dat ben ik niet. Sterker nog, ik ga evde kalmak. Dus dat kan best kloppen.
Wie vertelde gisteren over der avontuurtje in de efteling dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja doeeeei. Ik hoef jou sowieso niet. Je bent te makkelijk enzo.
Ja ja ja. Kalbimi coktandir kirdin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef xminator het volgende:
[..], niet alle maar de meesten. Althans zo is het mij opgevallen.
Als je niet op tijd een (huwelijks)partner hebt kunnen regelen en single door het leven gaat, dan ben je in het Turks zogenaamd 'thuis gebleven'.quote:
Eerst geloof je dat ik je FB doorspeel, daarna dat ik een harem heb, je bent wel goedgelovig hé.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:22 schreef Ziba het volgende:
Ja. Betekent dat ik schijt aan jou heb en je hele harem![]()
Wij twee? Nee klopt wel denk ik.quote:
Waarheid dit maar omdat ik avontuurtjes heb ben ik nog niet makkelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie vertelde gisteren over der avontuurtje in de efteling dan?
Wie heeft jou mijn foto laten zien?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wij twee? Nee klopt wel denk ik.Alhoewel ik je wel mooi vind hoooor
Jij bent toch dat ene meisje die begint met de B en 2 accounts heeft? Die heb je zelf laten zien via DMquote:
Kon het niet latenquote:
Zegt de meneer die wandelaars idioten noemt omdat wandelen nutteloos is volgens hem. Behalve dat, ik heb helemaal geen argumenten nodig. Jouw achterlijke gebrabbel spreekt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt zulke domme argumenten dat het niet anders kan dan dat je islamitisch bent
Zegt anders genoegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
Waarheid dit maar omdat ik avontuurtjes heb ben ik nog niet makkelijk
Alice? Ben jij het?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij bent toch dat ene meisje die begint met de B en 2 accounts heeft? Die heb je zelf laten zien via DM
O zo. Ga jij wel eens uit naar een discotheek?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je niet op tijd een (huwelijks)partner hebt kunnen regelen en single door het leven gaat, dan ben je in het Turks zogenaamd 'thuis gebleven'.
Huh? Zeg jouw andere username eens.quote:
Ik heb wandelen nergens idioot genoemd. Enkel het proces van ''gezond doen''. Je had het allemaal moeten begrijpen toen ik het had over Sisyphos maar tja, een beetje cultuur en literaire ontwikkeling is blijkbaar te veel gevraagd. Mevrouw met de superieure genenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zegt de meneer die wandelaars idioten noemt omdat wandelen nutteloos is volgens hem.
dat sowieso maar geeft niet, ik heb altijd nog fokquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog iemand die thuis blijft (evde kaldin)
Hier nog iemand...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb wandelen nergens idioot genoemd. Enkel het proces van ''gezond doen''. Je had het allemaal moeten begrijpen toen ik het had over Sisyphos maar tja, een beetje cultuur en literaire ontwikkeling is blijkbaar te veel gevraagd. Mevrouw met de superieure genen
Nee een meisje Alice heeft haar foto laten zien via DM zie ik nu. Ik vergiste me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Landysh het volgende:
Bortecinem.
Serieus, de enige persoon die ik mijn foto heb laten zien via DM is Trigger en Alice...
Wacht.. ben jij soms een kloon van Trigger?
Lan hersey benden biliniyor manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Landysh het volgende:
Bortecinem.
Serieus, de enige persoon die ik mijn foto heb laten zien via DM is Trigger en Alice...
Wacht.. ben jij soms een kloon van Trigger?
Nee, geen discotheek (niet mijn ding), maar wel eens een kroegje met vrienden. Hoezo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
O zo. Ga jij wel eens uit naar een discotheek?
[..]
Meneer kent even een Grieks sprookjesfiguur en denkt meteen een intellectueel te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb wandelen nergens idioot genoemd. Enkel het proces van ''gezond doen''. Je had het allemaal moeten begrijpen toen ik het had over Sisyphos maar tja, een beetje cultuur en literaire ontwikkeling is blijkbaar te veel gevraagd. Mevrouw met de superieure genen
Maakt niet uit, ik krijg toch de schuld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee een meisje Alice heeft haar foto laten zien via DM zie ik nu. Ik vergiste me.
Waarom moet ik trouwens een kloon zijn? Hou eens op daarmee, wantrouwend gedoe altijd. Ik heb gewoon 2 FOK! mensen gemeet.![]()
Wanneer je reageert met 'idioten' op een reactie waarin staat dat groepje mensen wandelt om gezond te doen, moet je niet raar opkijken wanneer je reactie zo wordt geïnterpreteerd. Meer dan de helft van jouw reacties hier, en dan vooral op mij, zijn niks meer dan achterlijk getroll. En dan kijk je raar op wanneer ik zo reageer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij zet onze Weissman aan tot zelfmoord en dat is onacceptabel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Islam?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt zulke domme argumenten dat het niet anders kan dan dat je islamitisch bent
Sowieso mensen wiens doen en laten enkel bestaat uit mensen irriteren, trollen en onzin blaten die opeens komen praten over culturele en literaire ontwikkeling.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer kent even een Grieks sprookjesfiguur en denkt meteen een intellectueel te zijn.Niet iedereen heeft dezelfde interesses, begrijp je natuurlijk wel.
Dat hij een idioot is betekent natuurlijk niet dat hij zo emotioneel labiel is om een reactie van een onbekend persoon op het internet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij zet onze Weissman aan tot zelfmoord en dat is onacceptabel.
We hebben hier genoeg discussies en gesprekken gehad over historische en culturele onderwerpen, maar toen gaf meneer ineens niet thuis en drong aan om van gespreksonderwerp te veranderen. En dat praat over culturele en literaire ontwikkeling.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sowieso mensen wiens doen en laten enkel bestaat uit mensen irriteren, trollen en onzin blaten die opeens komen praten over culturele en literaire ontwikkeling.
En dat is nog licht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg discussies en gesprekken gehad over historische en culturele onderwerpen, maar toen gaf meneer ineens niet thuis en drong aan om van gespreksonderwerp te veranderen. En dat praat over culturele en literaire ontwikkeling.
Ben jij moslim dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef Landysh het volgende:
Wanneer mensen op het internet de Islam bashen, krijg ik altijd de neiging om naar Sami Yusuf te luisteren.
Deze ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Landysh het volgende:
Elhamdulillah.
Maar zelfs in mijn anti-islam tijd luisterde ik heel soms naar Sami Yusuf.![]()
Anti-Islam tijd? Ben je bekeerd?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Landysh het volgende:
Elhamdulillah.
Maar zelfs in mijn anti-islam tijd luisterde ik heel soms naar Sami Yusuf.![]()
Selam Aleykum moslima zusterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef Landysh het volgende:
Outlandish.
Maar ik ben weg. Moet een paar dingen doen.
Oke! Haha vroeg ik omdat ik me kan herinneren dat jij tegen vriendschappen was tussen mannen en vrouwen en je al helemaal niet wil dat jouw (toekomstige/huidige?) vriendin dat heeft. Dus dacht ik: dan ben je vast zo'n braaf type die ook niet uitgaat enzovoort. Maar het kan zijn dat ik me weer vergis met een andere user. Ik kan de namen hier niet onthouden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, geen discotheek (niet mijn ding), maar wel eens een kroegje met vrienden. Hoezo?
Had je maar eerder je ouders erop af moeten sturen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
Vandaag trouwt het mooiste meisje uit onze buurt
Mooie meisjes horen niet te trouwen
Tenzij de bruidegom Bilge heet
Twee opties resten mij nog
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
Zelfmoord dus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had je maar eerder je ouders erop af moeten sturen.
Er zijn veeeeeel meer mooiere meisjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
Hmm merak ettim, ik ken haar vast en zeker welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat dit verzoek geweigerd is.
Is er een manier om te trollen waarbij zowel Bilge als zij winnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom suiciden als je haar bruiloft kan trollen?
Woon je in de Randstad?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef Ziba het volgende:
Landysh, mag ik dat recept van jou nog binnenkort (in het Nederlands)?![]()
Uitgaan.Ik wil minderen qua uitgaan en ooit moet ik daarmee beginnen. Ik twijfel of ik vanavond gewoon weg moet gaan met een vriendin en haar huisgenootjes. Of gewoon rustig aan, geen drank meer en blabla maar een boek ga lezen. Ik moet ooit beginnen. Moeilijkkkk hoor.
Beyaz ve sen is gewoon meesterlijk, hoorde het voor het eerst in 2007 of 8 toen ik in Turkije was, meteen naar internetcafe om te downloadenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef zarGon het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie twee handen op één buik?
Ik heb gepiekerd, maar ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is er een manier om te trollen waarbij zowel Bilge als zij winnen?
Ik woon zelf in Groningen. Hoezo?quote:
Jullie zijn voor elkaar gemaakt. Waar wachten jullie überhaupt nog op? Afspreken en heel snelll.quote:
Danku, lief!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef Landysh het volgende:
Ziba, ja tuurlijk. Doe ik zo wel. Ben nu aan het okeyen.
Neuh, Landy is mijn zusje, ik claim der gewoon zodat anderen haar niet lastigvallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Ziba het volgende:
Jullie zijn voor elkaar gemaakt. Waar wachten jullie überhaupt nog op? Afspreken en heel snelll.
Hahaha ik ga heel af en toe wel eens naar Rumba jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Levolution het volgende:
Ziba gaat vanavond naar de Rumba, geen dank stalkers.
Beschermend hoor!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, Landy is mijn zusje, ik claim der gewoon zodat anderen haar niet lastigvallen.
Jij daarentegen
Waarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef Landysh het volgende:
Trigger, zie mijn video.
Ziba, ja tuurlijk. Doe ik zo wel. Ben nu aan het okeyen.
Ja, ik studeer er, maar ik ben blij als ik opgerot ben uit deze saaie kutstad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha ik ga heel af en toe wel eens naar Rumba jakom jij ook uit Groningen ofzo?
Allemaal freaks die op iedereen lopen te geilen enzo, moet je niet hebben!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha ik ga heel af en toe wel eens naar Rumba jakom jij ook uit Groningen ofzo?
[..]
Beschermend hoor!
Saai.. Vind ik wel meevallen. Qua uitgaan vind ik het ook wel leuk. Of ga jij niet uit? Ik ben trouwens op zoek naar een kamer, weet jij nog wat/heb je connecties?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, ik studeer er, maar ik ben blij als ik opgerot ben uit deze saaie kutstad.
Ik ging er uit in het begin van mijn studententijd, tegenwoordig ga ik niet meer uit nee. De stad heeft buiten uitgaan niets te bieden en het uitgaansleven zelf is ook niet zo spectaculair.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Saai.. Vind ik wel meevallen. Qua uitgaan vind ik het ook wel leuk. Of ga jij niet uit? Ik ben trouwens op zoek naar een kamer, weet jij nog wat/heb je connecties?
Ja okequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gamyun.
Maar was even eten halen. Nu weer naar boven en verder spelen hahaha.
Ayrilsak_Oluruz_Biz ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja okewelke kamer?
Ik voel me best wel kansloos als ik thuis niks doe in het weekendmaargoed ik kies er zelf voor dus
..
Dat was iemand anders, denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik het hierover heb gehad in dit topic.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oke! Haha vroeg ik omdat ik me kan herinneren dat jij tegen vriendschappen was tussen mannen en vrouwen en je al helemaal niet wil dat jouw (toekomstige/huidige?) vriendin dat heeft. Dus dacht ik: dan ben je vast zo'n braaf type die ook niet uitgaat enzovoort. Maar het kan zijn dat ik me weer vergis met een andere user. Ik kan de namen hier niet onthouden.
Echt Waar?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef AliceWonder het volgende:
Ik zag net een klasgenootje van de middelbare school bij Echt Waar?! . Wel grappig.
Xminator was dat volgens mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was iemand anders, denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik het hierover heb gehad in dit topic.
Scherp .quote:
Meende ik niet hoorquote:
Straks pasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Meende ik niet hoor. Zei al sorry.
Leuk gehad vandaag?
O oke! Ik vind uitgaan wel super leuk in Groningen en ook wel heel veel leuke studenten eigenlijk! Maar ben niet van plan om hier voor altijd te wonen ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ging er uit in het begin van mijn studententijd, tegenwoordig ga ik niet meer uit nee. De stad heeft buiten uitgaan niets te bieden en het uitgaansleven zelf is ook niet zo spectaculair.
Voor de kamer moet ik je helaas teleurstellen, heb die connecties niet echt (anders wil ik ook wel een grotere kamer), maar google eens op Lefier.
O sorry danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was iemand anders, denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik het hierover heb gehad in dit topic.
Je gaat uit eten toch? Veel plezier alvast.quote:
Check, check.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je gaat uit eten toch? Veel plezier alvast.Moet je je niet aankleden?
Doegquote:
Je kunt aan twee tafels tegelijk deelnemen in dezelfde room. Gewoon een andere tafel kiezen waar je kunt spelen.quote:
Nee, dat houd ik nooit bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt aan twee tafels tegelijk deelnemen in dezelfde room. Gewoon een andere tafel kiezen waar je kunt spelen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Schaken is voor nerds, okey is voor die ekte bazen.
Okey is voor oude mannen met petjes die de gehele dag in een cemiyet doorbrengen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Ik vind schaken heel leuk alleen besteed ik er niet zoveel aandacht aan de laatste tijd. Schaken is vooruit denken. Er zijn ongeveer 100 miljard mogelijke schaakposities.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Ik Chinees dammen /schakenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef zarGon het volgende:
Ik wil Othello/Reversi leren spelen.
En vele andere spellen denk-/strategiespellen..
Proud to be a nerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Heb alleen mijn mobiel tot mijn beschikking momenteel. Een ander keertje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Landysh het volgende:
Ik ben klaar voor een nieuw potje okey. Ayca, zarGon?
Wat zie je dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
WTF, ik zie iets anders als ik google naar "chinees dammen"..
Ik bedoel het Chinese variant van dammen.
quote:
Turrek.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
WTF, ik zie iets anders als ik google naar "chinees dammen"..
Ik bedoel het Chinese variant van dammen.
Dat je moet opschieten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Landysh het volgende:
Wat bedoelen ze met 'seri lutfen'? Dat heb ik vandaag al twee personen zien schrijven.
Dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Halma_(bordspel).quote:
Je weet wat je ongeveer nodig hebt, toch? Of wat je weg kan gooien in ieder geval, toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Landysh het volgende:
Maar iedereen speelt snel.. Wat willen ze? Dat we helemaal niet naar onze stenen kijken. Rare mensen.
Meer dan 5 seconden - okay, okay, soms 10 seconden - heb je niet niet nodig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Landysh het volgende:
Nasil yani? Ja, ik weet hoe ik het spel moet spelen.
Ik weet alleen niet wat 'seri ltfn' betekent.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is goed. Simpel gedrag ziet men in die Turken topic. Met al die faalhazen daar. Een koekjesbakkende-op-genetica-geilende vrouwturk, een goedkope op accordeon-spelende Roemeen en een halve Arabier die vanwege zijn kansloze leven geen ander besteding kan vinden dan het continu aanmaken van kloonaccounts. Een simplistische op-aandacht-geilende Rotterdamse tienermoeder en 'the magnificent' Turk die nog nooit van humor en zelfspot heeft gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |