O oke! Ik vind uitgaan wel super leuk in Groningen en ook wel heel veel leuke studenten eigenlijk! Maar ben niet van plan om hier voor altijd te wonen ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ging er uit in het begin van mijn studententijd, tegenwoordig ga ik niet meer uit nee. De stad heeft buiten uitgaan niets te bieden en het uitgaansleven zelf is ook niet zo spectaculair.
Voor de kamer moet ik je helaas teleurstellen, heb die connecties niet echt (anders wil ik ook wel een grotere kamer), maar google eens op Lefier.
O sorry danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was iemand anders, denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik het hierover heb gehad in dit topic.
Je gaat uit eten toch? Veel plezier alvast.quote:
Check, check.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je gaat uit eten toch? Veel plezier alvast.Moet je je niet aankleden?
Doegquote:
Je kunt aan twee tafels tegelijk deelnemen in dezelfde room. Gewoon een andere tafel kiezen waar je kunt spelen.quote:
Nee, dat houd ik nooit bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt aan twee tafels tegelijk deelnemen in dezelfde room. Gewoon een andere tafel kiezen waar je kunt spelen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Schaken is voor nerds, okey is voor die ekte bazen.
Okey is voor oude mannen met petjes die de gehele dag in een cemiyet doorbrengen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Ik vind schaken heel leuk alleen besteed ik er niet zoveel aandacht aan de laatste tijd. Schaken is vooruit denken. Er zijn ongeveer 100 miljard mogelijke schaakposities.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Ik Chinees dammen /schakenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef zarGon het volgende:
Ik wil Othello/Reversi leren spelen.
En vele andere spellen denk-/strategiespellen..
Proud to be a nerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Heb alleen mijn mobiel tot mijn beschikking momenteel. Een ander keertje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Landysh het volgende:
Ik ben klaar voor een nieuw potje okey. Ayca, zarGon?
Wat zie je dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
WTF, ik zie iets anders als ik google naar "chinees dammen"..
Ik bedoel het Chinese variant van dammen.
quote:
Turrek.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
WTF, ik zie iets anders als ik google naar "chinees dammen"..
Ik bedoel het Chinese variant van dammen.
Dat je moet opschieten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Landysh het volgende:
Wat bedoelen ze met 'seri lutfen'? Dat heb ik vandaag al twee personen zien schrijven.
Dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Halma_(bordspel).quote:
Je weet wat je ongeveer nodig hebt, toch? Of wat je weg kan gooien in ieder geval, toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Landysh het volgende:
Maar iedereen speelt snel.. Wat willen ze? Dat we helemaal niet naar onze stenen kijken. Rare mensen.
Meer dan 5 seconden - okay, okay, soms 10 seconden - heb je niet niet nodig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Landysh het volgende:
Nasil yani? Ja, ik weet hoe ik het spel moet spelen.
Ik weet alleen niet wat 'seri ltfn' betekent.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is goed. Simpel gedrag ziet men in die Turken topic. Met al die faalhazen daar. Een koekjesbakkende-op-genetica-geilende vrouwturk, een goedkope op accordeon-spelende Roemeen en een halve Arabier die vanwege zijn kansloze leven geen ander besteding kan vinden dan het continu aanmaken van kloonaccounts. Een simplistische op-aandacht-geilende Rotterdamse tienermoeder en 'the magnificent' Turk die nog nooit van humor en zelfspot heeft gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |