Zelfmoord dus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had je maar eerder je ouders erop af moeten sturen.
Er zijn veeeeeel meer mooiere meisjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
Vandaag trouwt het mooiste meisje uit onze buurt
Mooie meisjes horen niet te trouwen
Tenzij de bruidegom Bilge heet
Twee opties resten mij nog
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
Hmm merak ettim, ik ken haar vast en zeker welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
Vandaag trouwt het mooiste meisje uit onze buurt
Mooie meisjes horen niet te trouwen
Tenzij de bruidegom Bilge heet
Twee opties resten mij nog
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat dit verzoek geweigerd is.
Is er een manier om te trollen waarbij zowel Bilge als zij winnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom suiciden als je haar bruiloft kan trollen?
Woon je in de Randstad?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef Ziba het volgende:
Landysh, mag ik dat recept van jou nog binnenkort (in het Nederlands)?![]()
Uitgaan.Ik wil minderen qua uitgaan en ooit moet ik daarmee beginnen. Ik twijfel of ik vanavond gewoon weg moet gaan met een vriendin en haar huisgenootjes. Of gewoon rustig aan, geen drank meer en blabla maar een boek ga lezen. Ik moet ooit beginnen. Moeilijkkkk hoor.
Beyaz ve sen is gewoon meesterlijk, hoorde het voor het eerst in 2007 of 8 toen ik in Turkije was, meteen naar internetcafe om te downloadenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef zarGon het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie twee handen op één buik?
Ik heb gepiekerd, maar ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is er een manier om te trollen waarbij zowel Bilge als zij winnen?
Ik woon zelf in Groningen. Hoezo?quote:
Jullie zijn voor elkaar gemaakt. Waar wachten jullie überhaupt nog op? Afspreken en heel snelll.quote:
Danku, lief!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef Landysh het volgende:
Ziba, ja tuurlijk. Doe ik zo wel. Ben nu aan het okeyen.
Neuh, Landy is mijn zusje, ik claim der gewoon zodat anderen haar niet lastigvallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Ziba het volgende:
Jullie zijn voor elkaar gemaakt. Waar wachten jullie überhaupt nog op? Afspreken en heel snelll.
Hahaha ik ga heel af en toe wel eens naar Rumba jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Levolution het volgende:
Ziba gaat vanavond naar de Rumba, geen dank stalkers.
Beschermend hoor!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, Landy is mijn zusje, ik claim der gewoon zodat anderen haar niet lastigvallen.
Jij daarentegen
Waarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef Landysh het volgende:
Trigger, zie mijn video.
Ziba, ja tuurlijk. Doe ik zo wel. Ben nu aan het okeyen.
Ja, ik studeer er, maar ik ben blij als ik opgerot ben uit deze saaie kutstad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha ik ga heel af en toe wel eens naar Rumba jakom jij ook uit Groningen ofzo?
Allemaal freaks die op iedereen lopen te geilen enzo, moet je niet hebben!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha ik ga heel af en toe wel eens naar Rumba jakom jij ook uit Groningen ofzo?
[..]
Beschermend hoor!
Saai.. Vind ik wel meevallen. Qua uitgaan vind ik het ook wel leuk. Of ga jij niet uit? Ik ben trouwens op zoek naar een kamer, weet jij nog wat/heb je connecties?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, ik studeer er, maar ik ben blij als ik opgerot ben uit deze saaie kutstad.
Ik ging er uit in het begin van mijn studententijd, tegenwoordig ga ik niet meer uit nee. De stad heeft buiten uitgaan niets te bieden en het uitgaansleven zelf is ook niet zo spectaculair.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Saai.. Vind ik wel meevallen. Qua uitgaan vind ik het ook wel leuk. Of ga jij niet uit? Ik ben trouwens op zoek naar een kamer, weet jij nog wat/heb je connecties?
Ja okequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gamyun.
Maar was even eten halen. Nu weer naar boven en verder spelen hahaha.
Ayrilsak_Oluruz_Biz ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja okewelke kamer?
Ik voel me best wel kansloos als ik thuis niks doe in het weekendmaargoed ik kies er zelf voor dus
..
Dat was iemand anders, denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik het hierover heb gehad in dit topic.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oke! Haha vroeg ik omdat ik me kan herinneren dat jij tegen vriendschappen was tussen mannen en vrouwen en je al helemaal niet wil dat jouw (toekomstige/huidige?) vriendin dat heeft. Dus dacht ik: dan ben je vast zo'n braaf type die ook niet uitgaat enzovoort. Maar het kan zijn dat ik me weer vergis met een andere user. Ik kan de namen hier niet onthouden.
Echt Waar?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef AliceWonder het volgende:
Ik zag net een klasgenootje van de middelbare school bij Echt Waar?! . Wel grappig.
Xminator was dat volgens mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was iemand anders, denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik het hierover heb gehad in dit topic.
Scherp .quote:
Meende ik niet hoorquote:
Straks pasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Meende ik niet hoor. Zei al sorry.
Leuk gehad vandaag?
O oke! Ik vind uitgaan wel super leuk in Groningen en ook wel heel veel leuke studenten eigenlijk! Maar ben niet van plan om hier voor altijd te wonen ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ging er uit in het begin van mijn studententijd, tegenwoordig ga ik niet meer uit nee. De stad heeft buiten uitgaan niets te bieden en het uitgaansleven zelf is ook niet zo spectaculair.
Voor de kamer moet ik je helaas teleurstellen, heb die connecties niet echt (anders wil ik ook wel een grotere kamer), maar google eens op Lefier.
O sorry danquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was iemand anders, denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik het hierover heb gehad in dit topic.
Je gaat uit eten toch? Veel plezier alvast.quote:
Check, check.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Je gaat uit eten toch? Veel plezier alvast.Moet je je niet aankleden?
Doegquote:
Je kunt aan twee tafels tegelijk deelnemen in dezelfde room. Gewoon een andere tafel kiezen waar je kunt spelen.quote:
Nee, dat houd ik nooit bij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt aan twee tafels tegelijk deelnemen in dezelfde room. Gewoon een andere tafel kiezen waar je kunt spelen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Schaken is voor nerds, okey is voor die ekte bazen.
Okey is voor oude mannen met petjes die de gehele dag in een cemiyet doorbrengen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Ik vind schaken heel leuk alleen besteed ik er niet zoveel aandacht aan de laatste tijd. Schaken is vooruit denken. Er zijn ongeveer 100 miljard mogelijke schaakposities.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Ik Chinees dammen /schakenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:37 schreef zarGon het volgende:
Ik wil Othello/Reversi leren spelen.
En vele andere spellen denk-/strategiespellen..
Proud to be a nerdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:28 schreef Ayca het volgende:
Heb alleen mijn mobiel tot mijn beschikking momenteel. Een ander keertje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef Landysh het volgende:
Ik ben klaar voor een nieuw potje okey. Ayca, zarGon?
Wat zie je dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
WTF, ik zie iets anders als ik google naar "chinees dammen"..
Ik bedoel het Chinese variant van dammen.
quote:
Turrek.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:48 schreef zarGon het volgende:
WTF, ik zie iets anders als ik google naar "chinees dammen"..
Ik bedoel het Chinese variant van dammen.
Dat je moet opschieten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef Landysh het volgende:
Wat bedoelen ze met 'seri lutfen'? Dat heb ik vandaag al twee personen zien schrijven.
Dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Halma_(bordspel).quote:
Je weet wat je ongeveer nodig hebt, toch? Of wat je weg kan gooien in ieder geval, toch?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:09 schreef Landysh het volgende:
Maar iedereen speelt snel.. Wat willen ze? Dat we helemaal niet naar onze stenen kijken. Rare mensen.
Meer dan 5 seconden - okay, okay, soms 10 seconden - heb je niet niet nodig.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:19 schreef Landysh het volgende:
Nasil yani? Ja, ik weet hoe ik het spel moet spelen.
Ik weet alleen niet wat 'seri ltfn' betekent.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is goed. Simpel gedrag ziet men in die Turken topic. Met al die faalhazen daar. Een koekjesbakkende-op-genetica-geilende vrouwturk, een goedkope op accordeon-spelende Roemeen en een halve Arabier die vanwege zijn kansloze leven geen ander besteding kan vinden dan het continu aanmaken van kloonaccounts. Een simplistische op-aandacht-geilende Rotterdamse tienermoeder en 'the magnificent' Turk die nog nooit van humor en zelfspot heeft gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |