Zelfmoord dus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had je maar eerder je ouders erop af moeten sturen.
Er zijn veeeeeel meer mooiere meisjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
Vandaag trouwt het mooiste meisje uit onze buurt
Mooie meisjes horen niet te trouwen
Tenzij de bruidegom Bilge heet
Twee opties resten mij nog
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
Hmm merak ettim, ik ken haar vast en zeker welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
Vandaag trouwt het mooiste meisje uit onze buurt
Mooie meisjes horen niet te trouwen
Tenzij de bruidegom Bilge heet
Twee opties resten mij nog
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat dit verzoek geweigerd is.
Is er een manier om te trollen waarbij zowel Bilge als zij winnen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Waarom suiciden als je haar bruiloft kan trollen?
Woon je in de Randstad?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef Ziba het volgende:
Landysh, mag ik dat recept van jou nog binnenkort (in het Nederlands)?![]()
Uitgaan.Ik wil minderen qua uitgaan en ooit moet ik daarmee beginnen. Ik twijfel of ik vanavond gewoon weg moet gaan met een vriendin en haar huisgenootjes. Of gewoon rustig aan, geen drank meer en blabla maar een boek ga lezen. Ik moet ooit beginnen. Moeilijkkkk hoor.
Beyaz ve sen is gewoon meesterlijk, hoorde het voor het eerst in 2007 of 8 toen ik in Turkije was, meteen naar internetcafe om te downloadenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:50 schreef zarGon het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie twee handen op één buik?
Ik heb gepiekerd, maar ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is er een manier om te trollen waarbij zowel Bilge als zij winnen?
Ik woon zelf in Groningen. Hoezo?quote:
Jullie zijn voor elkaar gemaakt. Waar wachten jullie überhaupt nog op? Afspreken en heel snelll.quote:
Danku, lief!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef Landysh het volgende:
Ziba, ja tuurlijk. Doe ik zo wel. Ben nu aan het okeyen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |