Met al je vriendinnen ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik ben geen Turkse vrouw maar ik ben ook gaan lopen, ook ik wil in ene gezond gaan doen
Zumbaaa. Ik doe dat soms ook weleens. Als iedereen weg is en ik alleen thuis ben.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee dat niet, zij doen iets van sumba ofzo iets vaags![]()
Ik boks en loop
Picsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zumbaaa. Ik doe dat soms ook weleens. Als iedereen weg is en ik alleen thuis ben.
Waat. Zumba is kut. Bij mij doen allemaal van die oude vrouwen van 40 het bij fitness. Heb het één keer gedaan. Nooit weer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zumbaaa. Ik doe dat soms ook weleens. Als iedereen weg is en ik alleen thuis ben.
Jij doet het ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat is wel een afknapper voor Trigger.
Het is gewoon sport. Ik zie niet wat er zo erg aan is. Ik doe het om calorieën te verbranden, niet omdat het zo leuk is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen die niet weten dat ik met Trigger ga en we nu bij elkaar zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Je stopt er mee, vanaf nu doe je alleen nog maar dit:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is gewoon sport. Ik zie niet wat er zo erg aan is. Ik doe het om calorieën te verbranden, niet omdat het zo leuk is.
Niet eens apaci?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer van de Kolbasti.
Hoe smaakt mijn afgelikte boterham?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ik met Trigger ga en we nu bij elkaar zijn.
Trigger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Landysh is onvervangbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Trigger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet weten dat Trigger er een tienkoppig harem op nahoudt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Trigger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is heerlijk.quote:
Niet weten dat ik twintig verschillende mannen heb die allemaal alleen maar voor mij gaan. Trigger staat op nummer achttien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet weten dat Trigger er een tienkoppig harem op nahoudt.
Waarom ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer is op zijn teentjes getrapt.
Nee het ging me meer om de zinloosheid van hun activiteit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja he. Ze kunnen beter achter de PC zitten en fokken.
Wat een sletje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet weten dat ik twintig verschillende mannen heb die allemaal alleen maar voor mij gaan. Trigger staat op nummer achttien.
Wandelen is alles behalve zinloos. Wat zinloos is, is jouw bestaan op deze wereld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef Weissman het volgende:
Nee het ging me meer om de zinloosheid van hun activiteit.
Jij bent niet zoals de Adanalilar die ik heb gekendquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef Landysh het volgende:
Men men men, wat een drama hier.
Trigger in vind ook dat wij een tijdje andere mensen moeten daten. Ziba past goed bij jou...Julie haten allebei zumba.
![]()
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef xminator het volgende:
Veel mensen blijven thuis (evde kalmak) van hier.
Mag je wel zulke uitspraken doen van de god waar je in gelooft ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wandelen is alles behalve zinloos. Wat zinloos is, is jouw bestaan op deze wereld.
Volgenx xminator zijn alle Adanalilar sletjes.. en dat ben ik niet. Sterker nog, ik ga evde kalmak. Dus dat kan best kloppen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent niet zoals de Adanalilar die ik heb gekend
Hoe weet jij waar ik in geloof?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mag je wel zulke uitspraken doen van de god waar je in gelooft ?
Ja doeeeei. Ik hoef jou sowieso niet. Je bent te makkelijk enzo.quote:
Niet zo gemeen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wandelen is alles behalve zinloos. Wat zinloos is, is jouw bestaan op deze wereld.
Klopt wel. Sta ik ook om bekend.quote:
Dit moest jou in een beter daglicht zetten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet weten dat ik twintig verschillende mannen heb die allemaal alleen maar voor mij gaan. Trigger staat op nummer achttien.
Zijn argument faalt dus, hoiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgenx xminator zijn alle Adanalilar sletjes.. en dat ben ik niet. Sterker nog, ik ga evde kalmak. Dus dat kan best kloppen.
Wat? Betekent? Dit?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef xminator het volgende:
Veel mensen blijven thuis (evde kalmak) van hier.
Ja. Betekent dat ik schijt aan jou heb en je hele haremquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit moest jou in een beter daglicht zetten?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgenx xminator zijn alle Adanalilar sletjes.. en dat ben ik niet. Sterker nog, ik ga evde kalmak. Dus dat kan best kloppen.
Wie vertelde gisteren over der avontuurtje in de efteling dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja doeeeei. Ik hoef jou sowieso niet. Je bent te makkelijk enzo.
Ja ja ja. Kalbimi coktandir kirdin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef xminator het volgende:
[..], niet alle maar de meesten. Althans zo is het mij opgevallen.
Als je niet op tijd een (huwelijks)partner hebt kunnen regelen en single door het leven gaat, dan ben je in het Turks zogenaamd 'thuis gebleven'.quote:
Eerst geloof je dat ik je FB doorspeel, daarna dat ik een harem heb, je bent wel goedgelovig hé.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:22 schreef Ziba het volgende:
Ja. Betekent dat ik schijt aan jou heb en je hele harem![]()
Wij twee? Nee klopt wel denk ik.quote:
Waarheid dit maar omdat ik avontuurtjes heb ben ik nog niet makkelijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie vertelde gisteren over der avontuurtje in de efteling dan?
Wie heeft jou mijn foto laten zien?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wij twee? Nee klopt wel denk ik.Alhoewel ik je wel mooi vind hoooor
Jij bent toch dat ene meisje die begint met de B en 2 accounts heeft? Die heb je zelf laten zien via DMquote:
Kon het niet latenquote:
Zegt de meneer die wandelaars idioten noemt omdat wandelen nutteloos is volgens hem. Behalve dat, ik heb helemaal geen argumenten nodig. Jouw achterlijke gebrabbel spreekt voor zichzelf.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt zulke domme argumenten dat het niet anders kan dan dat je islamitisch bent
Zegt anders genoegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef Ziba het volgende:
Waarheid dit maar omdat ik avontuurtjes heb ben ik nog niet makkelijk
Alice? Ben jij het?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef Ziba het volgende:
[..]
Jij bent toch dat ene meisje die begint met de B en 2 accounts heeft? Die heb je zelf laten zien via DM
O zo. Ga jij wel eens uit naar een discotheek?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je niet op tijd een (huwelijks)partner hebt kunnen regelen en single door het leven gaat, dan ben je in het Turks zogenaamd 'thuis gebleven'.
Huh? Zeg jouw andere username eens.quote:
Ik heb wandelen nergens idioot genoemd. Enkel het proces van ''gezond doen''. Je had het allemaal moeten begrijpen toen ik het had over Sisyphos maar tja, een beetje cultuur en literaire ontwikkeling is blijkbaar te veel gevraagd. Mevrouw met de superieure genenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zegt de meneer die wandelaars idioten noemt omdat wandelen nutteloos is volgens hem.
dat sowieso maar geeft niet, ik heb altijd nog fokquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Nog iemand die thuis blijft (evde kaldin)
Hier nog iemand...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb wandelen nergens idioot genoemd. Enkel het proces van ''gezond doen''. Je had het allemaal moeten begrijpen toen ik het had over Sisyphos maar tja, een beetje cultuur en literaire ontwikkeling is blijkbaar te veel gevraagd. Mevrouw met de superieure genen
Nee een meisje Alice heeft haar foto laten zien via DM zie ik nu. Ik vergiste me.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Landysh het volgende:
Bortecinem.
Serieus, de enige persoon die ik mijn foto heb laten zien via DM is Trigger en Alice...
Wacht.. ben jij soms een kloon van Trigger?
Lan hersey benden biliniyor manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Landysh het volgende:
Bortecinem.
Serieus, de enige persoon die ik mijn foto heb laten zien via DM is Trigger en Alice...
Wacht.. ben jij soms een kloon van Trigger?
Nee, geen discotheek (niet mijn ding), maar wel eens een kroegje met vrienden. Hoezo?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Ziba het volgende:
[..]
O zo. Ga jij wel eens uit naar een discotheek?
[..]
Meneer kent even een Grieks sprookjesfiguur en denkt meteen een intellectueel te zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb wandelen nergens idioot genoemd. Enkel het proces van ''gezond doen''. Je had het allemaal moeten begrijpen toen ik het had over Sisyphos maar tja, een beetje cultuur en literaire ontwikkeling is blijkbaar te veel gevraagd. Mevrouw met de superieure genen
Maakt niet uit, ik krijg toch de schuld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee een meisje Alice heeft haar foto laten zien via DM zie ik nu. Ik vergiste me.
Waarom moet ik trouwens een kloon zijn? Hou eens op daarmee, wantrouwend gedoe altijd. Ik heb gewoon 2 FOK! mensen gemeet.![]()
Wanneer je reageert met 'idioten' op een reactie waarin staat dat groepje mensen wandelt om gezond te doen, moet je niet raar opkijken wanneer je reactie zo wordt geïnterpreteerd. Meer dan de helft van jouw reacties hier, en dan vooral op mij, zijn niks meer dan achterlijk getroll. En dan kijk je raar op wanneer ik zo reageer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:28 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij zet onze Weissman aan tot zelfmoord en dat is onacceptabel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen Islam?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt zulke domme argumenten dat het niet anders kan dan dat je islamitisch bent
Sowieso mensen wiens doen en laten enkel bestaat uit mensen irriteren, trollen en onzin blaten die opeens komen praten over culturele en literaire ontwikkeling.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer kent even een Grieks sprookjesfiguur en denkt meteen een intellectueel te zijn.Niet iedereen heeft dezelfde interesses, begrijp je natuurlijk wel.
Dat hij een idioot is betekent natuurlijk niet dat hij zo emotioneel labiel is om een reactie van een onbekend persoon op het internet serieus te nemen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij zet onze Weissman aan tot zelfmoord en dat is onacceptabel.
We hebben hier genoeg discussies en gesprekken gehad over historische en culturele onderwerpen, maar toen gaf meneer ineens niet thuis en drong aan om van gespreksonderwerp te veranderen. En dat praat over culturele en literaire ontwikkeling.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sowieso mensen wiens doen en laten enkel bestaat uit mensen irriteren, trollen en onzin blaten die opeens komen praten over culturele en literaire ontwikkeling.
En dat is nog licht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg discussies en gesprekken gehad over historische en culturele onderwerpen, maar toen gaf meneer ineens niet thuis en drong aan om van gespreksonderwerp te veranderen. En dat praat over culturele en literaire ontwikkeling.
Ben jij moslim dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef Landysh het volgende:
Wanneer mensen op het internet de Islam bashen, krijg ik altijd de neiging om naar Sami Yusuf te luisteren.
Deze ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Landysh het volgende:
Elhamdulillah.
Maar zelfs in mijn anti-islam tijd luisterde ik heel soms naar Sami Yusuf.![]()
Anti-Islam tijd? Ben je bekeerd?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Landysh het volgende:
Elhamdulillah.
Maar zelfs in mijn anti-islam tijd luisterde ik heel soms naar Sami Yusuf.![]()
Selam Aleykum moslima zusterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef Landysh het volgende:
Outlandish.
Maar ik ben weg. Moet een paar dingen doen.
Oke! Haha vroeg ik omdat ik me kan herinneren dat jij tegen vriendschappen was tussen mannen en vrouwen en je al helemaal niet wil dat jouw (toekomstige/huidige?) vriendin dat heeft. Dus dacht ik: dan ben je vast zo'n braaf type die ook niet uitgaat enzovoort. Maar het kan zijn dat ik me weer vergis met een andere user. Ik kan de namen hier niet onthouden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, geen discotheek (niet mijn ding), maar wel eens een kroegje met vrienden. Hoezo?
Had je maar eerder je ouders erop af moeten sturen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
Vandaag trouwt het mooiste meisje uit onze buurt
Mooie meisjes horen niet te trouwen
Tenzij de bruidegom Bilge heet
Twee opties resten mij nog
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |