Waat. Zumba is kut. Bij mij doen allemaal van die oude vrouwen van 40 het bij fitness. Heb het één keer gedaan. Nooit weer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:09 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zumbaaa. Ik doe dat soms ook weleens. Als iedereen weg is en ik alleen thuis ben.
Jij doet het ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Dat is wel een afknapper voor Trigger.
Het is gewoon sport. Ik zie niet wat er zo erg aan is. Ik doe het om calorieën te verbranden, niet omdat het zo leuk is.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Mensen die niet weten dat ik met Trigger ga en we nu bij elkaar zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Je stopt er mee, vanaf nu doe je alleen nog maar dit:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is gewoon sport. Ik zie niet wat er zo erg aan is. Ik doe het om calorieën te verbranden, niet omdat het zo leuk is.
Niet eens apaci?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer van de Kolbasti.
Hoe smaakt mijn afgelikte boterham?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat ik met Trigger ga en we nu bij elkaar zijn.
Trigger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Landysh is onvervangbaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Trigger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet weten dat Trigger er een tienkoppig harem op nahoudt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:15 schreef Ziba het volgende:
[..]
Trigger![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is heerlijk.quote:
Niet weten dat ik twintig verschillende mannen heb die allemaal alleen maar voor mij gaan. Trigger staat op nummer achttien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet weten dat Trigger er een tienkoppig harem op nahoudt.
Waarom ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Meneer is op zijn teentjes getrapt.
Nee het ging me meer om de zinloosheid van hun activiteit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja he. Ze kunnen beter achter de PC zitten en fokken.
Wat een sletje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet weten dat ik twintig verschillende mannen heb die allemaal alleen maar voor mij gaan. Trigger staat op nummer achttien.
Wandelen is alles behalve zinloos. Wat zinloos is, is jouw bestaan op deze wereld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef Weissman het volgende:
Nee het ging me meer om de zinloosheid van hun activiteit.
Jij bent niet zoals de Adanalilar die ik heb gekendquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef Landysh het volgende:
Men men men, wat een drama hier.
Trigger in vind ook dat wij een tijdje andere mensen moeten daten. Ziba past goed bij jou...Julie haten allebei zumba.
![]()
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef xminator het volgende:
Veel mensen blijven thuis (evde kalmak) van hier.
Mag je wel zulke uitspraken doen van de god waar je in gelooft ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wandelen is alles behalve zinloos. Wat zinloos is, is jouw bestaan op deze wereld.
Volgenx xminator zijn alle Adanalilar sletjes.. en dat ben ik niet. Sterker nog, ik ga evde kalmak. Dus dat kan best kloppen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jij bent niet zoals de Adanalilar die ik heb gekend
Hoe weet jij waar ik in geloof?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mag je wel zulke uitspraken doen van de god waar je in gelooft ?
Ja doeeeei. Ik hoef jou sowieso niet. Je bent te makkelijk enzo.quote:
Niet zo gemeen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wandelen is alles behalve zinloos. Wat zinloos is, is jouw bestaan op deze wereld.
Klopt wel. Sta ik ook om bekend.quote:
Dit moest jou in een beter daglicht zetten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:18 schreef Ziba het volgende:
[..]
Niet weten dat ik twintig verschillende mannen heb die allemaal alleen maar voor mij gaan. Trigger staat op nummer achttien.
Zijn argument faalt dus, hoiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgenx xminator zijn alle Adanalilar sletjes.. en dat ben ik niet. Sterker nog, ik ga evde kalmak. Dus dat kan best kloppen.
Wat? Betekent? Dit?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:19 schreef xminator het volgende:
Veel mensen blijven thuis (evde kalmak) van hier.
Ja. Betekent dat ik schijt aan jou heb en je hele haremquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit moest jou in een beter daglicht zetten?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Volgenx xminator zijn alle Adanalilar sletjes.. en dat ben ik niet. Sterker nog, ik ga evde kalmak. Dus dat kan best kloppen.
Wie vertelde gisteren over der avontuurtje in de efteling dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:21 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja doeeeei. Ik hoef jou sowieso niet. Je bent te makkelijk enzo.
Ja ja ja. Kalbimi coktandir kirdin.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:23 schreef xminator het volgende:
[..], niet alle maar de meesten. Althans zo is het mij opgevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |