En dat is nog licht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We hebben hier genoeg discussies en gesprekken gehad over historische en culturele onderwerpen, maar toen gaf meneer ineens niet thuis en drong aan om van gespreksonderwerp te veranderen. En dat praat over culturele en literaire ontwikkeling.
Ben jij moslim dan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:41 schreef Landysh het volgende:
Wanneer mensen op het internet de Islam bashen, krijg ik altijd de neiging om naar Sami Yusuf te luisteren.
Deze ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Landysh het volgende:
Elhamdulillah.
Maar zelfs in mijn anti-islam tijd luisterde ik heel soms naar Sami Yusuf.![]()
Anti-Islam tijd? Ben je bekeerd?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Landysh het volgende:
Elhamdulillah.
Maar zelfs in mijn anti-islam tijd luisterde ik heel soms naar Sami Yusuf.![]()
Selam Aleykum moslima zusterquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:44 schreef Landysh het volgende:
Outlandish.
Maar ik ben weg. Moet een paar dingen doen.
Oke! Haha vroeg ik omdat ik me kan herinneren dat jij tegen vriendschappen was tussen mannen en vrouwen en je al helemaal niet wil dat jouw (toekomstige/huidige?) vriendin dat heeft. Dus dacht ik: dan ben je vast zo'n braaf type die ook niet uitgaat enzovoort. Maar het kan zijn dat ik me weer vergis met een andere user. Ik kan de namen hier niet onthouden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, geen discotheek (niet mijn ding), maar wel eens een kroegje met vrienden. Hoezo?
Had je maar eerder je ouders erop af moeten sturen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
Vandaag trouwt het mooiste meisje uit onze buurt
Mooie meisjes horen niet te trouwen
Tenzij de bruidegom Bilge heet
Twee opties resten mij nog
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
Zelfmoord dus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had je maar eerder je ouders erop af moeten sturen.
Er zijn veeeeeel meer mooiere meisjes.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
Hmm merak ettim, ik ken haar vast en zeker welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Bilge het volgende:
De bruiloft binnenvallen
Zelfmoord
Hmm
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:28 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat dit verzoek geweigerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |