Hehe nee, heb de laatste tijd te veel rood vlees gegeten. Even een tijdje minder.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan morgen weer Adana en Köfte met staartvet om het allemaal te balanceren. Te veel gezondheid is ook niet goed.
Nog meer van je houden dan ik al doe natuurlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En wat als ik me niet heb misdragen, maar wel een kleuter wil zijn, wat ga je daar tegen doen dan?
Bij jou hoef ik niet eens te slijmenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nog meer van je houden dan ik al doe natuurlijk
-weg- Ik doelde dus op jouw huilgedrag over dat ik jou zou aanvallen. Jouw reactie op mij interesseert mij niet. Dat ik jou ronduit irritant vind is geen geheim. Maar ik ga mij verder niet druk maken wanneer jij weer begint te huilen over een tegenreactie van mij.quote:
jajaja, nu is het wel klaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Tam bir aptal ya. :’) Ik doelde dus op jouw huilgedrag over dat ik jou zou aanvallen. Jouw reactie op mij interesseert mij niet. Dat ik jou ronduit irritant vind is geen geheim. Maar ik ga mij verder niet druk maken wanneer jij weer begint te huilen over een tegenreactie van mij.
Ok dat was het. Sorry brandX.
Jouw ninja edit =quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
-weg- Ik doelde dus op jouw huilgedrag over dat ik jou zou aanvallen. Jouw reactie op mij interesseert mij niet. Dat ik jou ronduit irritant vind is geen geheim. Maar ik ga mij verder niet druk maken wanneer jij weer begint te huilen over een tegenreactie van mij.
Ok dat was het. Sorry brandX.
Themagnificent zei dat jij een nazi bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:01 schreef BrandX het volgende:
En weer open. Jongens, wat minder Turks svp.
Dat jullie elkaar heerlijk op de huid zitten, prima, gebeurt hier dagelijks, maar hou het wel leesbaar voo rmij svp
Users een ban aannaaien is banwaardig hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Themagnificent zei dat jij een nazi bent.
Weissman dat jij een fascist bent
Ayca dat jij op Hitler leek
En Landysch, Ziba en ik vonden je schattig uitzien, alleen zei Ziba wel dat je een dikke kont had
Alsof jij die rooie zover krijgt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef BrandX het volgende:
[..]
Users een ban aannaaien is banwaardig he
Ik ben geen Turkse vrouw maar ik ben ook gaan lopen, ook ik wil in ene gezond gaan doenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder en alle andere Turkse vrouwen uit onze wijk zijn nu aan het lopen. Elk jaar hetzelfde verhaal. Zodra het zomer wordt gaan ze opeens gezond doen..
...Niet dat ik veel anders ben.
Wat een idioten ookquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder en alle andere Turkse vrouwen uit onze wijk zijn nu aan het lopen. Elk jaar weer hetzelfde verhaal. Zodra het zomer wordt gaan ze opeens gezond doen..
Dan ben je nog goed bezig, zomersweer nergens te bekennenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef Landysh het volgende:
Mijn moeder en alle andere Turkse vrouwen uit onze wijk zijn nu aan het lopen. Elk jaar weer hetzelfde verhaal. Zodra het zomer wordt gaan ze opeens gezond doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |