quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je lust wel natte cake, maar geen Revani?
Een van de aangenaamste geneugten des levens.quote:
Eigenlijk moeten we ons gewoon helemaal VOL ETEN zodat we allemaal super dik en lelijk worden. Eten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een van de aangenaamste geneugten des levens.We komen maar één keer op de wereld, zoals een Turks spreekwoord luidt.
Ja, een dikke pens ''turk kasi'' noemen is ook zo'n achterlijke turkse gewoonte.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een van de aangenaamste geneugten des levens.We komen maar één keer op de wereld, zoals een Turks gezegde luidt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:43 schreef Ziba het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we ons gewoon helemaal VOL ETEN zodat we allemaal super dik en lelijk worden. Eten.
Ja, want het is óf zwart óf wit.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, een dikke pens ''turk kasi'' noemen is ook zo'n achterlijke turkse gewoonte.
Ja dat komt vast omdat jij superieure genen hebtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:45 schreef Landysh het volgende:
Je kunt al deze dingen ook eten zonder aan te komen. Sterker nog, ik ben juist aan het afvallen.
Flikker eens op met je 'superieure genen'-bullshit. Je draaft nu echt te ver door.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja dat komt vast omdat jij superieure genen hebten afvallen is tuurlijk ook een prima graadmeter voor ''gezondheid''.
En weer val je me aan uit het niets.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:47 schreef Landysh het volgende:
Ik doelde op je 'dikke pens' reactie, aptal.
Ja. Maar hoeveel ik ook eet. Ik word toch niet dik.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Ja, want het is óf zwart óf wit.Je moet natuurlijk ook met mate eten, zoals met alles.
Nou zeg, wat een aanval ineens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 'superieure genen'-bullshit. Je draaft nu echt te ver door.
I ain't flikkering op, buddy...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Flikker eens op met je 'superieure genen'-bullshit. Je draaft nu echt te ver door.
Als je je lichaam kent, is er geen probleem.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:48 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja. Maar hoeveel ik ook eet. Ik word toch niet dik.
Het heeft een voorgeschiedenis.quote:[..]
Nou zeg, wat een aanval ineens.
Waardoor heb jij idee dat jij mij zomaar advies mag geven ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:50 schreef Landysh het volgende:
Weissman als jij eens leert om normaal te communiceren met mensen, dan krijg je ook normale reacties terug.
Als dat ook natte cake is, zal het wel ongeveer hetzelfde zijn. Maar in Turkije heet het Revani.quote:
Ik ken het ook idd als nette cake, maar vroeg me af of ik het verkeerd spelde, of het verschillende dingen zijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als dat ook natte cake is, zal het wel ongeveer hetzelfde zijn.
Omdat jij zeikt over dat ik jou aanval terwijl jij mij constant aan het uitdagen bent.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waardoor heb jij idee dat jij mij zomaar advies mag geven ?
Zolang jij hier bepaalt wat ''normaal'' is, stop ik niet.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:54 schreef Landysh het volgende:
[..]
Omdat jij zeikt over dat ik jou aanval terwijl jij mij constant aan het uitdagen bent.Dus, wil jij dat ik jou niet aanval, dan moet jij ook normaal reageren. Wil je geen 'advies' van mij aanhoren, stop dan met je achterlijke reacties.
En dat heeft er mee te maken omdat ?quote:
En dan morgen weer Adana en Köfte met staartvet om het allemaal te balanceren. Te veel gezondheid is ook niet goed.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:55 schreef Landysh het volgende:
Ik drink nu groene thee zonder suiker. Lekker gezond.
ja af en toe lekker gek doen met je dinnetjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En dan morgen weer Adana en Köfte met staartvet om het te balanceren. Te veel gezondheid is ook niet goed.
Prima hoor. Zoveel interesseert het mij ook weer nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zolang jij hier bepaalt wat ''normaal'' is, stop ik niet.
Bwahaha dat heb ik vanochtend ook gezienquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gezien. Het was trouwens Tantuni. Echt gruwelijk lekker.
Ik dacht dat jij vegetarisch was? Of was dat iemand anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |