Neuh, Landy is mijn zusje, ik claim der gewoon zodat anderen haar niet lastigvallen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:52 schreef Ziba het volgende:
Jullie zijn voor elkaar gemaakt. Waar wachten jullie überhaupt nog op? Afspreken en heel snelll.
Hahaha ik ga heel af en toe wel eens naar Rumba jaquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:53 schreef Levolution het volgende:
Ziba gaat vanavond naar de Rumba, geen dank stalkers.
Beschermend hoor!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, Landy is mijn zusje, ik claim der gewoon zodat anderen haar niet lastigvallen.
Jij daarentegen
Waarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:49 schreef Landysh het volgende:
Trigger, zie mijn video.
Ziba, ja tuurlijk. Doe ik zo wel. Ben nu aan het okeyen.
Ja, ik studeer er, maar ik ben blij als ik opgerot ben uit deze saaie kutstad.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha ik ga heel af en toe wel eens naar Rumba jakom jij ook uit Groningen ofzo?
Allemaal freaks die op iedereen lopen te geilen enzo, moet je niet hebben!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef Ziba het volgende:
[..]
Hahaha ik ga heel af en toe wel eens naar Rumba jakom jij ook uit Groningen ofzo?
[..]
Beschermend hoor!
Saai.. Vind ik wel meevallen. Qua uitgaan vind ik het ook wel leuk. Of ga jij niet uit? Ik ben trouwens op zoek naar een kamer, weet jij nog wat/heb je connecties?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja, ik studeer er, maar ik ben blij als ik opgerot ben uit deze saaie kutstad.
Ik ging er uit in het begin van mijn studententijd, tegenwoordig ga ik niet meer uit nee. De stad heeft buiten uitgaan niets te bieden en het uitgaansleven zelf is ook niet zo spectaculair.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Saai.. Vind ik wel meevallen. Qua uitgaan vind ik het ook wel leuk. Of ga jij niet uit? Ik ben trouwens op zoek naar een kamer, weet jij nog wat/heb je connecties?
Ja okequote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Gamyun.
Maar was even eten halen. Nu weer naar boven en verder spelen hahaha.
Ayrilsak_Oluruz_Biz ofzo.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:07 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja okewelke kamer?
Ik voel me best wel kansloos als ik thuis niks doe in het weekendmaargoed ik kies er zelf voor dus
..
Dat was iemand anders, denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik het hierover heb gehad in dit topic.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:30 schreef Ziba het volgende:
[..]
Oke! Haha vroeg ik omdat ik me kan herinneren dat jij tegen vriendschappen was tussen mannen en vrouwen en je al helemaal niet wil dat jouw (toekomstige/huidige?) vriendin dat heeft. Dus dacht ik: dan ben je vast zo'n braaf type die ook niet uitgaat enzovoort. Maar het kan zijn dat ik me weer vergis met een andere user. Ik kan de namen hier niet onthouden.
Echt Waar?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef AliceWonder het volgende:
Ik zag net een klasgenootje van de middelbare school bij Echt Waar?! . Wel grappig.
Xminator was dat volgens mij.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was iemand anders, denk ik. Ik kan me niet herinneren dat ik het hierover heb gehad in dit topic.
Scherp .quote:
Meende ik niet hoorquote:
Straks pasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:14 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Meende ik niet hoor. Zei al sorry.
Leuk gehad vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |