Hopelijk maandag weer en gaan we een leuke discussie krijgen m.b.t. Persie-Huntelaar, en bijv. een Dirk Kuijt.quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:48 schreef Craptacular het volgende:
Ik denk dat ze na de uitzending wel even met Gijp hebben gepraat over de uitzending. Zo heb ik hem nog niet gezien gedragen.
Dat is allemaal prima, maar dit was niet zoals hij zich normaal gedraagt. Dat viel gewoon heel erg op. Niet gewend van hem.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:51 schreef Jivis het volgende:
[..].
Hij was gewoon kritisch over de juiste dingen. En dat zeg ik als Ajax-fan. Niks mis mee, laat gaan. Het zou triest zijn om hem hierover te berispen.
Jij loopt al in drie topics te huilen man. Faaljood.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:52 schreef Craptacular het volgende:
Johan serveerde Gijp overigens wel goed af mbt Hamdaoui. Had hij geen repliek op.
Maar dat is ook een heel moeilijk discussiepunt, omdat Frank de Boer niet kwijt wil wat er nou PRECIES gebeurd is. Zolang je dat niet weet, kan je er ook geen zinnige discussie over voeren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:52 schreef Craptacular het volgende:
Johan serveerde Gijp overigens wel goed af mbt Hamdaoui. Had hij geen repliek op.
Nee, maar is toch vrij logisch? Hij houdt alles intern. Ik geloof best dat er dingen zijn gezegd die niet door de beugel konden. Hoe anders gaat het bestuur akkoord met het verbannen van hem?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Maar dat is ook een heel moeilijk discussiepunt, omdat Frank de Boer niet kwijt wil wat er nou PRECIES gebeurd is. Zolang je dat niet weet, kan je er ook geen zinnige discussie over voeren.
Kan jij ook een keer normaal doen? Wat ben jij toch een kneus man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:52 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij loopt al in drie topics te huilen man. Faaljood.
Eerst zeggen dat hij normaal moet doen, en hem daarna uitschelden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:59 schreef 75020 het volgende:
[..]
Kan jij ook een keer normaal doen? Wat ben jij toch een kneus man.
Touché.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat hij normaal moet doen, en hem daarna uitschelden.
Kijk als hij een superspits zou zijn, dan zou dit natuurlijk nooit gebeurd zijn. Dat snapt de Boer zelf ook wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Ik vond Gijpie goed gisteren. Lekker kritisch op de Boer, en terecht. Hoe kan je nou een spits van 5 miljoen er naast zetten.
Wellicht, maar het gaat er mij om dat er geen fatsoenlijke discussie over te voeren valt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:56 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nee, maar is toch vrij logisch? Hij houdt alles intern. Ik geloof best dat er dingen zijn gezegd die niet door de beugel konden. Hoe anders gaat het bestuur akkoord met het verbannen van hem?
Ja, want 1 op 2 is natuurlijk geen goed moyenne.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kijk als hij een superspits zou zijn, dan zou dit natuurlijk nooit gebeurd zijn. Dat snapt de Boer zelf ook wel.
Hij gedraagt zich als een kneus. En kneus als scheldwoord zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:00 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat hij normaal moet doen, en hem daarna uitschelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |