quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dacht je dat ik je niet door had of zo?
In het weekend toch niet.quote:
Misschien daar slapen tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
ik kom niet maar ik wacht buiten tot uft helemaal lam naar huis gaat, dan neem ik haar mee
Wanneer gaan jullie batsen?quote:
Goh. No shit Sherlock.quote:
Arme p_z zijn maagdelijkheid blijft in tact.quote:
Whut? Had jij ook dibs op Spouwer en Dientje?quote:
Kan ik dit rekenen als een laatste wens voor je de plank afgaat?quote:
3 shotjes is toch niets manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan ik dit rekenen als een laatste wens voor je de plank afgaat?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut? Had jij ook dibs op Spouwer en Dientje?
Heb ik tenminste nog ergens dibs opquote:
Ja er kwam wat tussenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:51 schreef Dientje12 het volgende:
unf heb je die pokoe's al doorgenomen of nog steeds bezig?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[..]
Heb ik tenminste nog ergens dibs op..
Je kan hem leeg maken, dan hoef ik niet 2 keer te klikken toch want lui, of nee laat toch maar staan want dan kan ik zien welke je hebtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja er kwam wat tussenWil je trouwens die usb leeg terug of moet ik ze erop laten staan? Dan neem ik hem gewoon de 19e mee als het doorgaat.
9 ook niet, maar daar hoor ik jou niet over.quote:
Als jij er 9 doet, doe ik er 3quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
9 ook niet, maar daar hoor ik jou niet over.
Wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:54 schreef heloef het volgende:
Mijn bazenbro Snuffa weer aan de vrouw, ik word er emotioneel van.
Mwhehehe, ja erop laten staan dus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan hem leeg maken, dan hoef ik niet 2 keer te klikken toch want lui, of nee laat toch maar staan want dan kan ik zien welke je hebt
Heb ik hier dan een sidekick gevonden voor mijn rare avonturen?quote:
Je ziet wat er staat jongen.quote:
In de vakantie zeker ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik hier dan een sidekick gevonden voor mijn rare avonturen?
Oeh allemaal DV hosselen, strak plan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als 'ie ontkent kunnen wij onze kansen nog pakken.![]()
![]()
Als het maar een hartslag heeftquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij pakt onderhand wel alles aan ja.
quote:
Dit kan ik beamen. Alleen hij skipte wel FC Utrecht voor een Fok Meet. Al is dat ook weer bewonderingswaardig en ik zou ook niet naar FC Utrecht gaan, maar dat terzijde.quote:
I always look on the bright side of life.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik zie hetWel lief van je hoor Loef. Maar aan de vrouw is misschien wat voorbarig.
Zowat 80% van mijn totale foktijd. Wat is dit eigenlijk voor rare vraag?quote:
Nog een leuk meisje tegengekomen deze week?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
I always look on the bright side of life.
y0quote:
quote:
Goed eisenpakket wel.quote:
Genoeg. Jij ook?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nog een leuk meisje tegengekomen deze week?
Water, bier, whisky, heroine?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 doen?
Maar dan met 0.5ml meer
[ afbeelding ]
Ik had woensdag werk training, 75% chicks, 25% zwaar geefbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nog een leuk meisje tegengekomen deze week?
Joh, zou je denken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kom wel vaak leuke meisjes tegen op zich. De een leuker dan de ander. Dat wel.
Ligt ook aan wat je verstaat onder leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik kennelijk voorbij.
Doe maar, het is weekend.quote:
Nou, zeg het eens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt ook aan wat je verstaat onder leuk.
Een mens wordt naar mate de tijd vordert selectiever.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik kennelijk voorbij.
quote:
Omdat ze merken wat voor halve garen de doelgroep kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Een mens wordt naar mate de tijd vordert selectiever.
swagger gquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blousje staat mij baaaaaaaaaaas.
Heb alleen nu geen baardje meer
Jij gaat heerly.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg je wat je verstond onder leuk, kom dan niet met deze kletspraat aanzetten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was een verklaring van mij voor jou.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik versta onder leuk: elk meisje wat boven de 7 is in mijn schaal van 1 tot 10.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat je verstond onder leuk, kom dan niet met deze kletspraat aanzetten.
Ik heb net mijn 40 cm lange haar af laten knippen. Even doet dat wel pijn man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Baal wel dat ik mijn baard kwijt ben. Zit er aan te denken om mijn kop kaal te houden en dikke krullenbaard te laten groeien.
haren knippen doet ook pijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb net mijn 40 cm lange haar af laten knippen. Even doet dat wel pijn man.
Aha, een wanhopige maagd hebben we hier in ons midden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik versta onder leuk: elk meisje wat boven de 7 is in mijn schaal van 1 tot 10.
Ik ken het. Zuur is het. MAar het komt weer terug!@quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb net mijn 40 cm lange haar af laten knippen. Even doet dat wel pijn man.
Mwah, viel mee. De kapster had best ferme tetten dus de pijn is verzacht.quote:
Ja daarom. Ik heb geduld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken het. Zuur is het. MAar het komt weer terug!@
Oke.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha, een wanhopige maagd hebben we hier in ons midden.
Neem jij ook zo'n muur waar mensen op mogen tekenen ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef Snuf. het volgende:
Het gaat gebeuren hoor, ik ga mijn Sjaak Polak poster meenemen naar mijn nieuwe crib
Ik zat er eerst over te denken maar ik denk het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem jij ook zo'n muur waar mensen op mogen tekenen ?
Hij is een koning.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
Sjaak Polak.
Zo hebben we ze niet meer tegenwoordig.
Al gedaan hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mono, HOEZO voeg je me niet toe op msn
Sowieso, sowieso.quote:
Ik ga mijnh best doen bro.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:09 schreef Snuf. het volgende:
Mono vergeet niet 25 en/of 26 mei vrij te houden om hier te komen eten met DV en mij
Als het 25 is mag ik dan langskomen, wil je crib wel eens zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:09 schreef Snuf. het volgende:
Mono vergeet niet 25 en/of 26 mei vrij te houden om hier te komen eten met DV en mij
Is goed hoor, ik laat het nog wel horenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het 25 is mag ik dan langskomen, wil je crib wel eens zien.
Trustenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:15 schreef Snuf. het volgende:
Maar weltrusten. Grgrgr. Ik ga dromen over herten.
Doe de groeten aan bambiquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:15 schreef Snuf. het volgende:
Maar weltrusten. Grgrgr. Ik ga dromen over herten.
Necrofiel.quote:
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee, gewoon leuke lieve wandelende hertjes
Dudeeeequote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:22 schreef Plastic_zak het volgende:
ik ga m'n ouders dronken voeren en dan vertellen dat ik ga stoppen met school
al dat weggegooide geld en jaarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:22 schreef Plastic_zak het volgende:
en de tijdquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
alleen de boeken zijn betaald(die ik bijna nooit heb gebruikt trouwens
)
Vertel dat je aids hebt.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:22 schreef Plastic_zak het volgende:
pc tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Hey, fok!ken jullie allemaal vanaf een smartphone. Of wat gebruiken jullie allemaal eigenlijk en welk besturings-systeem (ben wel benieuwd) ?
dan lig je al 2 meter diepquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maakt niet uit toch, ik leef nog minimaal 400 jaar
Of ik vertel dat een mooie vrouw uit Groningen me gaat sponsoren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vertel dat je aids hebt.
Zeg daarna heel hard "grapje, ik ga stoppen met school!"
Dan zijn ze opgelucht ipv boos.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of ik vertel dat een mooie vrouw uit Groningen me gaat sponsoren.
Komt door het weer mischien, grauw, lage drukgebied, werkt op je chakras, HAARP 2012-13-14 alles toch.quote:
ik ben ook al vanaf 03:45 wakkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Komt door het weer mishcien, grauw, lage drukgebied, werkt op je chakras, HAARP alles, 2012-13-14 toch.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of ik vertel dat een mooie vrouw uit Groningen me gaat sponsoren.
Fok! bruiloft met Yvonne als dominee (of hoe noem je dat)quote:
Nog 3jaar en ik mag weer heenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:34 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon lekker genieten, biertje nu ja toch
Dat ook nog....quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:
jatoch *beatboxt*quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zal ik een paar lines voor je spitten?
2jaar terug over het hek geklommen, mag blijkbaar nietquote:
Amsterdammers, onverbeterlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2jaar terug over het hek geklommen, mag blijkbaar niet

Kort maar krachtig moet ik zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
yo ik ben dientje
sommigen noemen me sardientje
maar ik geef geen fuck
want ik kan niet stuk
buk
Zal even tegen mijn ma zeggen dat ze haar mobiel moet uitzetten en stoppen met lullen op fb tegen jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:39 schreef Monopoly het volgende:
Drugs gesprekken op FB met onwetenden doch geïnteresseerden
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal even tegen mijn ma zeggen dat ze haar mobiel moet uitzetten en stoppen met lullen op fb tegen je
Ja toch die beatbox was ook wel sick, vooral dat ene stukje was hard bij ''fuck'' ongeveerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kort maar krachtig moet ik zeggen [ afbeelding ]
Je ma is toch achter glas?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal even tegen mijn ma zeggen dat ze haar mobiel moet uitzetten en stoppen met lullen op fb tegen je
Dit weleens gehad dus, even voor het douchen snel een lijntje nemen, niet goedquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:41 schreef Monopoly het volgende:
Coke snuiven van een wasmachine en zo waspoeder binnen krijgen en helemaal naar de ziekte gaan omdat het prikt alsof er 200 wespen in je neus prikken
Neequote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:49 schreef Dientje12 het volgende:
ik ga zo maar slapen, ben fackt..
trusten allemaal
Tijdens mijn rijles niet, gedurende de dag welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:14 schreef Plastic_zak het volgende:
haha jij valt morgen in slaap tijdens je rijles
ik ben er nog babbyquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:17 schreef Dzenan het volgende:
Dan word ik eens wakker, gaan alle Nederlanders hun nest in.
Kloon alertquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:19 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Oh mooi, dat maakt m'n dag weer goed hihihi.
Haha, hilarisch dit. Dan kom ik eens op Fok, krijg ik direct de volle laag.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat je moet optiefen en onder je echte username moet gaan posten
Tis wat hèquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:28 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Haha, hilarisch dit. Dan kom ik eens op Fok, krijg ik direct de volle laag.
Smoesjesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mono, laptop viel uitdaarom was ik ineens van msn af.
Zegt Pimmetje.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Tis wat hè
Die boze FOK!kertjes zijn ook helemaal niet lief voor jou
Maakt niet uit, geen haat,quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mono, laptop viel uitdaarom was ik ineens van msn af.
Ben je echt Nectar?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:33 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Zegt Pimmetje.En wat mijn postcount betreft. Ik post veel als ik een conversatie hebt met andere users of wanneer ik aan 't TV kijken bent. Multitasken zit in het bloed.
Dm je email dan, dan voeg ik je morgen toequote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Smoesjes
Wat is je smoesje dat je niet met mij msnt?
Geldt dit voor iedereen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dm je email dan, dan voeg ik je morgen toe
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:37 schreef Monopoly het volgende:
Uft, wil jij dit in jou Fobo zetten: ?
Unfckingtitled is één lieve deerne. Dat ze in de Polder woont kan zij niets aan doen. Ik waardeer immer haar aanwezigheid, en ik word gewaardeerd als treinmachinist. Wij vullen elkaar aan als Bonny & Clyde, Bassie & Adriaan, Scooby Doo & Shaggy, De Dikke & De Dunne.
Pure liefde, en niets meer dan dat.
Uft : Monopoly heeft liefde voor jou
Wie is Nectar nou weer?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ben je echt Nectar?
Serieus dan ben je echt gay of super lelijk als je die foto's in je fobo plaatst
You're welcome, was ook wel toevallig dat jij dat antwoord gaf en ik op je FoBo die gif zag om als reactie te geven.quote:
Je gebruikt de term whiteknight compleet verkeerd.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:40 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Wie is Nectar nou weer?
Haha, stoer hoor, wat een whiteknight. Dan kan ik al genoeg over jou zeggen. Homofobie is niet aantrekkelijk. Hoe zie jij er dan, als ik vragen mag?
Ja lolquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:40 schreef Nober het volgende:
[..]
You're welcome, was ook wel toevallig dat jij dat antwoord gaf en ik op je FoBo die gif zag om als reactie te geven.
Of iets wat daarop lijkt, ik ben de term vergeten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je gebruikt de term whiteknight compleet verkeerd.
Formuleer je post eens wat beter, ik kan er geen bier van maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:40 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Wie is Nectar nou weer?
Haha, stoer hoor, wat een whiteknight. Dan kan ik al genoeg over jou zeggen. Homofobie is niet aantrekkelijk. Hoe zie jij er dan, als ik vragen mag?
Tumblr.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar waar vind je die .gifs?
In andere woorden: Je hebt geen manieren meer om me belachelijk te maken, dus dan zeg je iets heel irrelevant.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Formuleer je post eens wat beter, ik kan er geen bier van maken.
Baasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn bazenmuur + aids bureau incl lege blikken bier en zooi.l
irrelevant.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:48 schreef Dzenan het volgende:
[..]
In andere woorden: Je hebt geen manieren meer om me belachelijk te maken, dus dan zeg iets heel onrelevant.
Maar ik zou je toch helemaal niet belachelijk willen maken popje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:48 schreef Dzenan het volgende:
[..]
In andere woorden: Je hebt geen manieren meer om me belachelijk te maken, dus dan zeg iets heel onrelevant.
http://gifsoup.com/quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zoek een site waar ik gifs van youtube video's kan maken zonder aanmelden...
Thanks.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn bazenmuur + aids bureau incl lege blikken bier en zooi.l
Toch wel... zijn er misschien andere sites?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
http://gifsoup.com/
Hier hoef je dacht ik geen account te maken.
Gewoon evolutionair denken. Als ze zo staan kan je makkelijk je dollo in haar vagijn doen. Zo kan je jezelf voortplanten en je genen doorgeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je je bier onderaan neerzet terwijl het doel al bereikt is.
Wat is er nou zo moeilijk aan een account aanmaken? Het duurt maar een minuut van je leven, wat erg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch wel... zijn er misschien andere sites?
Eens met deze man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:04 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan een account aanmaken? Het duurt maar een minuut van je leven, wat erg.
Ik neem aan dat er ook wel sites zijn waar je zonder account aan de slag kan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:04 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan een account aanmaken? Het duurt maar een minuut van je leven, wat erg.
Die zijn er wel. Maar waarom wil je persé een website waar je niet hoeft te registreren? Spreken we dan over luiheid of iets anders?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er ook wel sites zijn waar je zonder account aan de slag kan?
Nou geef een link dan...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:07 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Maar waarom wil je persé een website waar je niet hoeft te registreren? Spreken we dan over luiheid of iets anders?
Ik normaliter ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:32 schreef Dzenan het volgende:
[..]
In je uppie of...? Ik ben meer iemand die drinkt wanneer ik met vrienden ben.
Je bent in ieder geval geen nectarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:32 schreef Dzenan het volgende:
[..]
In je uppie of...? Ik ben meer iemand die drinkt wanneer ik met vrienden ben.
EHWA HELP ME FF ME ME DILEMMA JONGquote:
Full moon FTW bro! DOEN (je zit in Thailand nu ?)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:52 schreef Boterbartje het volgende:
Zou ik wél of niet naar fullmoonparty op ko pha-ngan gaan?
Ja, ik zit op ko tao dus dan zou ik om 3 uur de ferry daarheen nemen, en dan volgende ochtend ferry terug!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Full moon FTW bro! DOEN (je zit in Thailand nu ?)
Doen, je bent er nu tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:52 schreef Boterbartje het volgende:
Zou ik wél of niet naar fullmoonparty op ko pha-ngan gaan?
DOEN!!!! Heel tof feest. Let wel op je portomonee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik zit op ko tao dus dan zou ik om 3 uur de ferry daarheen nemen, en dan volgende ochtend ferry terug!
ja weet ik, dan zou ik alles eruit halen en allee geld genoeg meenemen voor de avond. Maar ik ben wel alleen, dat is misschien beetje het kutte eraan ja tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DOEN!!!! Heel tof feest. Let wel op je portomonee.
Als je op de boot zit kom je al mensen tegen. Maak je zo vrienden. Lekker met hun op het eiland struinen en lekker chillen manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja weet ik, dan zou ik alles eruit halen en allee geld genoeg meenemen voor de avond. Maar ik ben wel alleen, dat is misschien beetje het kutte eraan ja toch
Ja ik weet maar ik zit nu op ko tao en daar zitten alleen koppeltjes enzo volgens mij en alle backpackers gaan overdag duiken maarja ik duik niet want geldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je op de boot zit kom je al mensen tegen. Maak je zo vrienden. Lekker met hun op het eiland struinen en lekker chillen manGaat zo makkelijk. Backpakkers zat daar
Ja ik ben nu even voor de ferry aan het vragen, en ze kunnen zo'n trip aanbieden waar je 5 uur wordt gedropt en smorgens 8 uur weer opgehaald met een bootje en allesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:07 schreef Monopoly het volgende:
Top man, je bent er toch, gewoon genieten en naar de tyfus gaan
Goede zaak, meer vrienden van mij hebben dat gedaan. Perfect geregeld. Nogmaals, let op je wallet en ID enzo, veel diefstal daar. Verder: Feest alsof je leven er vanaf hangtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik ben nu even voor de ferry aan het vragen, en ze kunnen zo'n trip aanbieden waar je 5 uur wordt gedropt en smorgens 8 uur weer opgehaald met een bootje en alles
Geboekt; 17:00 opgepikt met taxi en 5:00 gaat de boot van ko tao weer terug. Was iets eerder omdat ze veel drukte verwachtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede zaak, meer vrienden van mij hebben dat gedaan. Perfect geregeld. Nogmaals, let op je wallet en ID enzo, veel diefstal daar. Verder: Feest alsof je leven er vanaf hangt
Geweldig man!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geboekt; 17:00 opgepikt met taxi en 5:00 gaat de boot van ko tao weer terug. Was iets eerder omdat ze veel drukte verwachten
Ja ik neem kopie van paspoort mee want mijn paspoort ligt hier sowieso al in de safe en dan misschien 3000 baht mee (=75 euro)
en daar mee red ik me wel denk ik
Ja, ik denk eraan om m'n telefoon mee te nemen om pics te maken. Dat moet wel kunnen toch?!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geweldig man!![]()
Maak er een top avond van man, en morgen verslag in mijn PM AUB
ik heb nu ook wel zin, misschien vanmiddag nog even powernapje op het strand nemen en dan bam bam bam!!quote:
Ik heb een acer die er precies zo uitzietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mwah ik had een Dell die er ongeveer zo uit zag.
Ja vroeger waren ze allemaal hetzelfde, diesain maakte toen niet veel uit maar de harde kern.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb een acer die er precies zo uitziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |