Ik had woensdag werk training, 75% chicks, 25% zwaar geefbaar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nog een leuk meisje tegengekomen deze week?
Joh, zou je denken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik kom wel vaak leuke meisjes tegen op zich. De een leuker dan de ander. Dat wel.
Ligt ook aan wat je verstaat onder leuk.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik kennelijk voorbij.
Doe maar, het is weekend.quote:
Nou, zeg het eens.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ligt ook aan wat je verstaat onder leuk.
Een mens wordt naar mate de tijd vordert selectiever.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat stadium ben ik kennelijk voorbij.
quote:
Omdat ze merken wat voor halve garen de doelgroep kunnen zijn.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Een mens wordt naar mate de tijd vordert selectiever.
swagger gquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blousje staat mij baaaaaaaaaaas.
Heb alleen nu geen baardje meer
Jij gaat heerly.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vroeg je wat je verstond onder leuk, kom dan niet met deze kletspraat aanzetten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was een verklaring van mij voor jou.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:03 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Ik versta onder leuk: elk meisje wat boven de 7 is in mijn schaal van 1 tot 10.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vroeg je wat je verstond onder leuk, kom dan niet met deze kletspraat aanzetten.
Ik heb net mijn 40 cm lange haar af laten knippen. Even doet dat wel pijn man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:04 schreef Monopoly het volgende:
Baal wel dat ik mijn baard kwijt ben. Zit er aan te denken om mijn kop kaal te houden en dikke krullenbaard te laten groeien.
haren knippen doet ook pijnquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb net mijn 40 cm lange haar af laten knippen. Even doet dat wel pijn man.
Aha, een wanhopige maagd hebben we hier in ons midden.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik versta onder leuk: elk meisje wat boven de 7 is in mijn schaal van 1 tot 10.
Ik ken het. Zuur is het. MAar het komt weer terug!@quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb net mijn 40 cm lange haar af laten knippen. Even doet dat wel pijn man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |