Ik normaliter ook.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:32 schreef Dzenan het volgende:
[..]
In je uppie of...? Ik ben meer iemand die drinkt wanneer ik met vrienden ben.
Je bent in ieder geval geen nectarquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:32 schreef Dzenan het volgende:
[..]
In je uppie of...? Ik ben meer iemand die drinkt wanneer ik met vrienden ben.
EHWA HELP ME FF ME ME DILEMMA JONGquote:
Full moon FTW bro! DOEN (je zit in Thailand nu ?)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:52 schreef Boterbartje het volgende:
Zou ik wél of niet naar fullmoonparty op ko pha-ngan gaan?
Ja, ik zit op ko tao dus dan zou ik om 3 uur de ferry daarheen nemen, en dan volgende ochtend ferry terug!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Full moon FTW bro! DOEN (je zit in Thailand nu ?)
Doen, je bent er nu tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:52 schreef Boterbartje het volgende:
Zou ik wél of niet naar fullmoonparty op ko pha-ngan gaan?
DOEN!!!! Heel tof feest. Let wel op je portomonee.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, ik zit op ko tao dus dan zou ik om 3 uur de ferry daarheen nemen, en dan volgende ochtend ferry terug!
ja weet ik, dan zou ik alles eruit halen en allee geld genoeg meenemen voor de avond. Maar ik ben wel alleen, dat is misschien beetje het kutte eraan ja tochquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
DOEN!!!! Heel tof feest. Let wel op je portomonee.
Als je op de boot zit kom je al mensen tegen. Maak je zo vrienden. Lekker met hun op het eiland struinen en lekker chillen manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja weet ik, dan zou ik alles eruit halen en allee geld genoeg meenemen voor de avond. Maar ik ben wel alleen, dat is misschien beetje het kutte eraan ja toch
Ja ik weet maar ik zit nu op ko tao en daar zitten alleen koppeltjes enzo volgens mij en alle backpackers gaan overdag duiken maarja ik duik niet want geldquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je op de boot zit kom je al mensen tegen. Maak je zo vrienden. Lekker met hun op het eiland struinen en lekker chillen manGaat zo makkelijk. Backpakkers zat daar
Ja ik ben nu even voor de ferry aan het vragen, en ze kunnen zo'n trip aanbieden waar je 5 uur wordt gedropt en smorgens 8 uur weer opgehaald met een bootje en allesquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:07 schreef Monopoly het volgende:
Top man, je bent er toch, gewoon genieten en naar de tyfus gaan
Goede zaak, meer vrienden van mij hebben dat gedaan. Perfect geregeld. Nogmaals, let op je wallet en ID enzo, veel diefstal daar. Verder: Feest alsof je leven er vanaf hangtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik ben nu even voor de ferry aan het vragen, en ze kunnen zo'n trip aanbieden waar je 5 uur wordt gedropt en smorgens 8 uur weer opgehaald met een bootje en alles
Geboekt; 17:00 opgepikt met taxi en 5:00 gaat de boot van ko tao weer terug. Was iets eerder omdat ze veel drukte verwachtenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goede zaak, meer vrienden van mij hebben dat gedaan. Perfect geregeld. Nogmaals, let op je wallet en ID enzo, veel diefstal daar. Verder: Feest alsof je leven er vanaf hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |