Formuleer je post eens wat beter, ik kan er geen bier van maken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:40 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Wie is Nectar nou weer?
Haha, stoer hoor, wat een whiteknight. Dan kan ik al genoeg over jou zeggen. Homofobie is niet aantrekkelijk. Hoe zie jij er dan, als ik vragen mag?
Tumblr.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Behoorlijk, maar waar vind je die .gifs?
In andere woorden: Je hebt geen manieren meer om me belachelijk te maken, dus dan zeg je iets heel irrelevant.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Formuleer je post eens wat beter, ik kan er geen bier van maken.
Baasquote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn bazenmuur + aids bureau incl lege blikken bier en zooi.l
irrelevant.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:48 schreef Dzenan het volgende:
[..]
In andere woorden: Je hebt geen manieren meer om me belachelijk te maken, dus dan zeg iets heel onrelevant.
Maar ik zou je toch helemaal niet belachelijk willen maken popje?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:48 schreef Dzenan het volgende:
[..]
In andere woorden: Je hebt geen manieren meer om me belachelijk te maken, dus dan zeg iets heel onrelevant.
http://gifsoup.com/quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:55 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik zoek een site waar ik gifs van youtube video's kan maken zonder aanmelden...
Thanks.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn bazenmuur + aids bureau incl lege blikken bier en zooi.l
Toch wel... zijn er misschien andere sites?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
http://gifsoup.com/
Hier hoef je dacht ik geen account te maken.
Gewoon evolutionair denken. Als ze zo staan kan je makkelijk je dollo in haar vagijn doen. Zo kan je jezelf voortplanten en je genen doorgeven.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat je je bier onderaan neerzet terwijl het doel al bereikt is.
Wat is er nou zo moeilijk aan een account aanmaken? Het duurt maar een minuut van je leven, wat erg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 03:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch wel... zijn er misschien andere sites?
Eens met deze man.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:04 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan een account aanmaken? Het duurt maar een minuut van je leven, wat erg.
Ik neem aan dat er ook wel sites zijn waar je zonder account aan de slag kan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:04 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Wat is er nou zo moeilijk aan een account aanmaken? Het duurt maar een minuut van je leven, wat erg.
Die zijn er wel. Maar waarom wil je persé een website waar je niet hoeft te registreren? Spreken we dan over luiheid of iets anders?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er ook wel sites zijn waar je zonder account aan de slag kan?
Nou geef een link dan...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:07 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Maar waarom wil je persé een website waar je niet hoeft te registreren? Spreken we dan over luiheid of iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |