Mwah, viel mee. De kapster had best ferme tetten dus de pijn is verzacht.quote:
Ja daarom. Ik heb geduld.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken het. Zuur is het. MAar het komt weer terug!@
Oke.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha, een wanhopige maagd hebben we hier in ons midden.
Neem jij ook zo'n muur waar mensen op mogen tekenen ?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef Snuf. het volgende:
Het gaat gebeuren hoor, ik ga mijn Sjaak Polak poster meenemen naar mijn nieuwe crib
Ik zat er eerst over te denken maar ik denk het nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Neem jij ook zo'n muur waar mensen op mogen tekenen ?
Hij is een koning.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:07 schreef heloef het volgende:
Sjaak Polak.
Zo hebben we ze niet meer tegenwoordig.
Al gedaan hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mono, HOEZO voeg je me niet toe op msn
Sowieso, sowieso.quote:
Ik ga mijnh best doen bro.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:09 schreef Snuf. het volgende:
Mono vergeet niet 25 en/of 26 mei vrij te houden om hier te komen eten met DV en mij
Als het 25 is mag ik dan langskomen, wil je crib wel eens zien.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:09 schreef Snuf. het volgende:
Mono vergeet niet 25 en/of 26 mei vrij te houden om hier te komen eten met DV en mij
Is goed hoor, ik laat het nog wel horenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het 25 is mag ik dan langskomen, wil je crib wel eens zien.
Trustenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:15 schreef Snuf. het volgende:
Maar weltrusten. Grgrgr. Ik ga dromen over herten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |