3 shotjes is toch niets manquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kan ik dit rekenen als een laatste wens voor je de plank afgaat?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut? Had jij ook dibs op Spouwer en Dientje?
Heb ik tenminste nog ergens dibs opquote:
Ja er kwam wat tussenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:51 schreef Dientje12 het volgende:
unf heb je die pokoe's al doorgenomen of nog steeds bezig?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:52 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[..]
Heb ik tenminste nog ergens dibs op..
Je kan hem leeg maken, dan hoef ik niet 2 keer te klikken toch want lui, of nee laat toch maar staan want dan kan ik zien welke je hebtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja er kwam wat tussenWil je trouwens die usb leeg terug of moet ik ze erop laten staan? Dan neem ik hem gewoon de 19e mee als het doorgaat.
9 ook niet, maar daar hoor ik jou niet over.quote:
Als jij er 9 doet, doe ik er 3quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
9 ook niet, maar daar hoor ik jou niet over.
Wat?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:54 schreef heloef het volgende:
Mijn bazenbro Snuffa weer aan de vrouw, ik word er emotioneel van.
Mwhehehe, ja erop laten staan dus?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je kan hem leeg maken, dan hoef ik niet 2 keer te klikken toch want lui, of nee laat toch maar staan want dan kan ik zien welke je hebt
Heb ik hier dan een sidekick gevonden voor mijn rare avonturen?quote:
Je ziet wat er staat jongen.quote:
In de vakantie zeker ja.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Heb ik hier dan een sidekick gevonden voor mijn rare avonturen?
Oeh allemaal DV hosselen, strak plan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als 'ie ontkent kunnen wij onze kansen nog pakken.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |