dan lig je al 2 meter diepquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maakt niet uit toch, ik leef nog minimaal 400 jaar
Of ik vertel dat een mooie vrouw uit Groningen me gaat sponsoren.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vertel dat je aids hebt.
Zeg daarna heel hard "grapje, ik ga stoppen met school!"
Dan zijn ze opgelucht ipv boos.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of ik vertel dat een mooie vrouw uit Groningen me gaat sponsoren.
Komt door het weer mischien, grauw, lage drukgebied, werkt op je chakras, HAARP 2012-13-14 alles toch.quote:
ik ben ook al vanaf 03:45 wakkerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:32 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Komt door het weer mishcien, grauw, lage drukgebied, werkt op je chakras, HAARP alles, 2012-13-14 toch.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of ik vertel dat een mooie vrouw uit Groningen me gaat sponsoren.
Fok! bruiloft met Yvonne als dominee (of hoe noem je dat)quote:
Nog 3jaar en ik mag weer heenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:34 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon lekker genieten, biertje nu ja toch
Dat ook nog....quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:
jatoch *beatboxt*quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
zal ik een paar lines voor je spitten?
2jaar terug over het hek geklommen, mag blijkbaar nietquote:
Amsterdammers, onverbeterlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
2jaar terug over het hek geklommen, mag blijkbaar niet

Kort maar krachtig moet ik zeggenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
yo ik ben dientje
sommigen noemen me sardientje
maar ik geef geen fuck
want ik kan niet stuk
buk
Zal even tegen mijn ma zeggen dat ze haar mobiel moet uitzetten en stoppen met lullen op fb tegen jequote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:39 schreef Monopoly het volgende:
Drugs gesprekken op FB met onwetenden doch geïnteresseerden
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal even tegen mijn ma zeggen dat ze haar mobiel moet uitzetten en stoppen met lullen op fb tegen je
Ja toch die beatbox was ook wel sick, vooral dat ene stukje was hard bij ''fuck'' ongeveerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 02:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kort maar krachtig moet ik zeggen [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |