Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Das raarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dit was mijn laatste nacht thuis voor Ean kwam.
Ikkequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
Wie gaan er morgen wat leuks doen op bevrijdingsdag?
Dat is leuk jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ikke
behalve het vliegen danmaar lekker Tunesië een weekje
Ik! Uitslapenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
Miss bevreidingspop, maar verwacht het nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
Ik ookquote:
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ikke
behalve het vliegen danmaar lekker Tunesië een weekje
Is er in DH wat te doen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss bevreidingspop, maar verwacht het niet
Dat gaat vast lukkenquote:
Ik houd het in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef indaha het volgende:
Dat gaat vast lukkenals je hulp nodig hebt gil je maar dan komen de stormtroepen helpen
Nope, haarlem, leeuwarden of utrechtquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:
Ik ben online aan het kijken voor het opmeten van mn bh maat. Ik kom uit op 90A. Ik heb normaal een D cup
Lijkt me een rekenfoutje danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:
Ik ben online aan het kijken voor het opmeten van mn bh maat. Ik kom uit op 90A. Ik heb normaal een D cup
Oepsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:
Ik draag de goeie, is spesjaal opgemetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel vrouwen dragen wel een verkeerde BH, hè. Dus wie weet!
Haha da's waar, maar ik heb een borstverkleining gehad en ze zijn verkleind naar cup c (nu inmiddels wel weer D). Ik denk dat het komt omdat ik brede omvang hebquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel vrouwen dragen wel een verkeerde BH, hè. Dus wie weet!
Dan nog lijkt het me wel heel raar dat je dan nu een cup A zou passen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha da's waar, maar ik heb een borstverkleining gehad en ze zijn verkleind naar cup c (nu inmiddels wel weer D). Ik denk dat het komt omdat ik brede omvang heb
Skinny minny!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik droeg altijd 75D, ging ik een keer naar een lingeriewinkel, zegt die vrouw ineens "Ja maar jij hebt geen D hoor!!".
Blijk ik dus 70E te hebben, waardoor mijn zoektocht naar BH's alleen maar ingewikkelder is geworden.![]()
Geloof het of niet, ik heb net een 70E gekocht (ja ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik droeg altijd 75D, ging ik een keer naar een lingeriewinkel, zegt die vrouw ineens "Ja maar jij hebt geen D hoor!!".
Blijk ik dus 70E te hebben, waardoor mijn zoektocht naar BH's alleen maar ingewikkelder is geworden.![]()
M'n vriend lachtte me uit toen ik zei dat die tabel zei dat ik cup A had, dat zegt genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan nog lijkt het me wel heel raar dat je dan nu een cup A zou passen.
Ik denk ik inmiddels ookquote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
M'n vriend lachtte me uit toen ik zei dat die tabel zei dat ik cup A had, dat zegt genoeg lijkt me
Hangt jouw bh op je taille?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk ik inmiddels ookMaar probeer weer terug naar die 70 te gaan
(Mijn taille is wel mijn sterke punt!)
Ja, meestal hoef je dat ook niet meer echt te pushen, natuurlijk. Maar als je een beetje goed zoekt en past vind je wel BH's met datzelfde effect hoor (omdat je dus je juiste maat draagt).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb net een 70E gekocht (ja ik) en als je daarvan een push up variant zoekt, heb je heel weinig keuze
Bovenwijdte is 108quote:
Nou dat begint toch ongeveer onder je tieten tot aan je heupen?quote:
Naja bij mij valt er wel wat te pushen dus die cupmaat zegt niet zoveel. Ik heb de maat laten bepalen door de mevrouw die er verstand van heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, meestal hoef je dat ook niet meer echt te pushen, natuurlijk. Maar als je een beetje goed zoekt en past vind je wel BH's met datzelfde effect hoor (omdat je dus je juiste maat draagt).
Oh ik dacht altijd wat lager, zeg maar net boven je navel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou dat begint toch ongeveer onder je tieten tot aan je heupen?
Gewoon dat leuke stuk waar je een lintje of riempje om heen doet. Al zit dat idd wel iets lager dan m'n BH.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd wat lager, zeg maar net boven je navel.
Ach wat boeit het ook
Is niet zo boeiend. Denk als we gaan dat we naar fryslan gaanquote:
Zelfs 2 jaar geleden toen ik 50 woog had ik nog c...het klopt echt nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef Oognip het volgende:
Ach het ligt ook maar net aan de bh welke cup en omvang je nodig hebt.
Is je omvang omhoog gegaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs 2 jaar geleden toen ik 50 woog had ik nog c...het klopt echt niet
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik mn tetten in een A zou proberen te proppen dan moeten mensen gaan schuilen hoor
Ja van te licht naar normaal, maar als ik dat zeg krijg ik met de deegroller er van langs.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja van te licht naar normaal, maar als ik dat zeg krijg ik met de deegroller er van langs.
Maar ik zou bij een grote omvang ook eerder een grotere cupmaat verwachten en geen Aquote:
Ik had eerst 75C en nu 70Equote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Over het algemeen is het zo dat 1 omvangsmaat omhoog betekent dat je 1 cupmaat kleiner nodig hebt.
Nou niet bij mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Over het algemeen is het zo dat 1 omvangsmaat omhoog betekent dat je 1 cupmaat kleiner nodig hebt.
Een gematigd gezellig samenzijn kan natuurlijk gewoon echt heel leuk zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef Bamba het volgende:
Oh update over het vrijgezellenfeest trouwens. Ik weet wie erachter zat: mijn lieve collega's. Het wordt sowieso geen zuipfestijn en er komt geen stripper
. Waarschijnlijk gaat het 7 juli gebeuren, ik ben benieuwd
. Ik zou niet alleen voor lul lopen, ze doen gezellig allemaal mee
![]()
Ik zal vast wel voor lul staan die dag, maar ach. Het is in ieder geval met gezellige mensen, dat scheelt ook al een hoopquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een gematigd gezellig samenzijn kan natuurlijk gewoon echt heel leuk zijn
Degene die ik opgemeten kreeg was zo krap dat ik niet meer kon ademenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik draag de goeie, is spesjaal opgemeten
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Degene die ik opgemeten kreeg was zo krap dat ik niet meer kon ademen
Yep.quote:
De e van excellent!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de e van.ey, ze worden wel een beetje groot nou he...
en om 7uur op altijd die oudjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn oma gaat minstens 1.5 uur later naar bed hoor
Volgens het AD is uit onderzoek gebleken dat de gemiddelde Nederlandse vrouw cup D heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik lees terug, maar wat een grote cupmaten hebben jullie
D is redelijk bovengemiddeld
In Rusland en Scandinavië zijn de dames gemiddeld nog beter bedeeldquote:Ook de Nederlandse dames waren alert. Gemiddeld hebben vrouwen in ons land cup D.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens het AD is uit onderzoek gebleken dat de gemiddelde Nederlandse vrouw cup D heeft
[..]
In Rusland en Scandinavië zijn de dames gemiddeld nog beter bedeeld
Ik vond dat zo ontzettend walgelijk fout werkelijk, dat vliegtuigjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
En dan denk ik: moeten we nou ook op Dodenherdenking al gaan rellenBewaking bij de begraafplaats en een vliegtuigje met 'Vorden is fout'? Sodemieter ff een eind op zeg
De organisatie die dat vliegtuigje heeft besteld, verliest wmb alle recht van spreken (en piepen)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vond dat zo ontzettend walgelijk fout werkelijk, dat vliegtuigje![]()
Waaatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
En dan denk ik: moeten we nou ook op Dodenherdenking al gaan rellenBewaking bij de begraafplaats en een vliegtuigje met 'Vorden is fout'? Sodemieter ff een eind op zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gooi hem maar even in een discreet spoilertje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Mhaw. Same. Zodra ik 1 stap zet is het niet tofquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Hee Q!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gooi hem maar even in een discreet spoilertje
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Gaat wel hier, in elk geval redelijk goed geslapen. We zitten nu op een telefoontje van het zkh te wachten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:05 schreef Qwea het volgende:
Mhaw. Same. Zodra ik 1 stap zet is het niet tofMet u?
Ik wil taart bakken, eckte eckte taart. Maar geen idee hoe de fak dat moet
Dat is makkelijk johquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Same. Zodra ik 1 stap zet is het niet tofMet u?
Ik wil taart bakken, eckte eckte taart. Maar geen idee hoe de fak dat moet
eckte eckte taartquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is makkelijk johAls je gewoon een pak voor appeltaart (oid) koopt, staat er precies op hoe het moet.
Succes!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
eckte eckte taartGeen kant en klare taart
Dat is toch ook niet kant en klaar? Een kant en klare koop je in de winkel, hier moet je nog zelf boter en weet ik wat bijvoegen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
eckte eckte taartGeen kant en klare taart
Misschien een recept zoeken? Daar heb je tegenwoordig iets heel handigs voor!quote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is makkelijk johAls je gewoon een pak voor appeltaart (oid) koopt, staat er precies op hoe het moet.
Hij is anders heerlijkquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]gaat heen met je pakken.
Wat voor taart wil je, Q?
Mooi zo!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Om 12 uur mogen we het kind weer ophalenKennelijk zijn ze hem alweer zat
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Weet ik nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]gaat heen met je pakken.
Wat voor taart wil je, Q?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:57 schreef Rewimo het volgende:
Oh je insteek is al positief iigquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:48 schreef Oognip het volgende:
MM is net op vakantie en ik mis haar nu al![]()
maar goed, ik mag gezellig (
) voor haar kat zorgen.
OMG; ik heb medelijdenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:52 schreef Greys het volgende:
Hondencursus zo!
En daarna op verjaardag bij iemand die dit weekend op een camping is, dus heerlijk () buiten zitten vandaag
Brrrrrrrr. Maar Biet vindt het leuk
Realistisch ben ikquote:
Ja nu heb ik trek in sushi en in peperrosbiefquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat Christan weer naar huis mag
Greys, sterkte vanmiddag.
Neem op de terugweg lekker sushi mee en dan dat thuis opeten in een warm bad
Ik heb net een heel schaaltje peperrosbief weg zitten werken, goddelijk lekker
Bed verschonen, stofzuigendweilen en hardlopen vanmiddagquote:
Ohquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bed verschonen, stofzuigendweilen en hardlopen vanmiddag
Nu maar lekker verwennenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Rewimo het volgende:
Onze brokkenpiloot is weer thuisMoet vandaag nog even rustig aan doen maar verder alles okee
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Rewimo het volgende:
Onze brokkenpiloot is weer thuisMoet vandaag nog even rustig aan doen maar verder alles okee
Bliss, sterktequote:
Kan je ook sushi maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Jij ook sterkte Ing!
Ik ben toevallig heel goed in boerenkool maken, maar ik hoop toch dat het tegen die tijd écht geen weer meer is voor stamppot!Vandaag zou ik het nog wel lusten, jeetje wat is het koud
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Rewimo het volgende:
wat was er gebeurd? heb ik helemaal gemistquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Rewimo het volgende:
Veul plezier en kleedt je maar warm aanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
Mooi dat ie weer thuis is Rewimo
Hondencursus ging goed, trots op de Biet
Nu op verjaardag
Net op hondencursus deed ik mijn jas zelfs uit, want veel bewegingquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga ook zo naar buiten....zal ik mn winterjas aan doen?
Nou....in ieder geval veel plezier en lekker ontspannen...Knuf aan de Bietsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Net op hondencursus deed ik mijn jas zelfs uit, want veel beweging
Maar als je stil gaat zitten buiten - zoals op de verjaardag zo - dan heb je idd wel een dikke jas nodig.
Dat bestaat nietquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:11 schreef Rewimo het volgende:
Hee alweer een kaart![]()
Het antwoord is: kanaalf
Tnx Q
Yeahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dat was de vraag ook nietquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yeah![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan begint het ekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja, godverdomme. Ik bedoelde een bestaand woordquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat was de vraag ook niet![]()
Maar het rijmt wel
O mooi, dan heb ik niet voor niets gejuichtquote:
wel voor NL juichen hequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O mooi, dan heb ik niet voor niets gejuicht
Ik heb nu mijn winterjas en zomerjas beneden hangen. En mijn sjaals heb ik ook nog niet uitgewassen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb m'n winterjas nog steeds aan, zal es de zolder op om m'n zomerjas te zoeken
Cat
Allemaal met spitse punt?
Is groot, sterk en risico met andere honden.... perfecte match.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:32 schreef Qwea het volgende:
ooh boy. Ik heb iets gedaan wat ik niet moest doen.
Nu ben ik verliefd
http://www.schuthok.nl/index.php?menu=28&submenu=60&id=522
uhuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
gadverdamme zegkatten
ET heeft dat ook wel eens, gelukkig niet zo vaak meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het evengoed niet zo smakelijk
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Een beer he?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:32 schreef Qwea het volgende:
ooh boy. Ik heb iets gedaan wat ik niet moest doen.
Nu ben ik verliefd
http://www.schuthok.nl/index.php?menu=28&submenu=60&id=522
Eerder hadden ze het merelnestje al leeggehaald, lagen de eierdopjes in het gras en nu dit weer.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:45 schreef Rewimo het volgende:
Oja, eksters zijn echte roversWat jammer zeg
Hij zit nu helemaal alleen, en vader en moeder komen ook niet meer de hele dag, die komen eten brengen en gaan weer weg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:46 schreef senesta het volgende:
Ik vind eksters normaal heel erg leuk, lekker brutaal en ze hebben humor.
Maar dit is dan wel een hufter geweest dan zeg
Ik hoop dat hij nu wel weg blijft dan. Arme achterbljvertjes inderdaad.
Nee, die zit nog op het nest. Hij wordt al heel groot en af en toe spreidt hij zijn vleugels, is zo'n leuk gezicht. Hoop echt dat hij het gaat overleven en ik heb nu een hark gepakt en als de ekster terugkomt kan hij een hengst van me krijgenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef senesta het volgende:
Dat is wel heel sneu ja. En het andere jong is niet ergens op de grond nog?
Ja dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:07 schreef Rewimo het volgende:
Ze bedoelt denk ik het jong dat de ekster gepakt heeft, of die niet toevallig ontsnapt is en ergens op de grond zit nu.
Nee, heb al overal gekeken, in de klimop, rond het huis en alleen maar een paar veertjes gevonden. Hij heeft het jong gewoon meegenomen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ikOf er misschien toch alleen maar uitgegooid
Het wordt een dikkertje he? Als de ouderduif aan komt vliegen hangt ie in een mum van tijd aan de snavel en vreet hij zich helemaal klem. En nu is alles voor hem,hij hoeft niet meer te delen, dus ja, die groeit welquote:
Neequote:
Have funquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, oke, tja, dan euh.....ga ik m'n moeder wel uit bad halen ofzo
Lieve dochter ben je.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, oke, tja, dan euh.....ga ik m'n moeder wel uit bad halen ofzo
Ja, Christan ligt weer lekker in zijn eigen bed te slapenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Is christen weer thuis rewimo
@oognip je pakketje is binnen. Ik laat het nog even dicht tot dinsdag
Dappere satsuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Satsu is zo dapper.De kittens kataplokken nu naar hartenlust door de kamer en hij weet niet waar hij moet kijken om alles in het oog te houden... maar hij blijft wel mooi liggen op zijn kussen.
![]()
Eerder was hij allang naar zijn eigen kamer vertrokken.
Het is toch wel bijzonder hoe fel ze op jou reageert zeg.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:05 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat het pakketje binnen is f_r
Ik ben net voor de tweede keer vandaag bij Rhana geweest. We hebben gespeeld met de lasermuis en toen ik naar haar water- en voerbak liep om te kijken of er nog voldoende in zat, kreeg ik uit het niets een haal en nu is m'n vest verneukt
We zijn er achter gekomen dat ze niet alleen zo op mij reageertquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is toch wel bijzonder hoe fel ze op jou reageert zeg.Ondankbaar beest.
Ik schrik ook van der, de laatste tijd ging het nl best goed. Als ik bij MM ben komt ze altijd even op m'n schoot om te kijken wie ik ben. Vandaag kreeg ik zelfs 2 kopjes en later dus een haal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk zo'n kat zeg. Een vriendin van mij heeft er ook zo een. Die blaast en bromt ook altijd en naar de moeder van mijn vriendin ook. Ik Heb toch heel wat katten meegemaakt maar ik schrik af en toe best van d'r echt vanuit het niets haalt ze uit
Ik vind het voor haar nog minder leukquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat overleeft ze wel. Maar leuk voor jou is anders. Zelf Vera was biet zo vals tegen andere. Dat was wel een kreng maar die haalde niet zo maar uit oké dat lieg ik toen ik klein was heeft ze dan een keer gedaan. Maar toen kreeg ze zo op d'r kop dat ze het daarna wel liet. En die had ook amper ervaringen met mensen. En de ervaringen die ze had waren niet positief.
Aan de andere kant vindt ze dit waarschijnlijk fijner dna de hele dag een vreemd oppasmens in huis of - erger nog- een vakantie in een pension.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik schrik ook van der, de laatste tijd ging het nl best goed. Als ik bij MM ben komt ze altijd even op m'n schoot om te kijken wie ik ben. Vandaag kreeg ik zelfs 2 kopjes en later dus een haal.
Maar ik neem het haar niet kwalijk, ze is maar weinig mensen gewend en heb best wel medelijden met der dat ze nu een tijd alleen zit.
Dat is ze wel voor jou.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik vind het voor haar nog minder leuk
Ik wil Rhana ook niet afschilderen als een kreng, voor MM is ze geweldig
Dit is ook het bestequote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aan de andere kant vindt ze dit waarschijnlijk fijner dna de hele dag een vreemd oppasmens in huis of - erger nog- een vakantie in een pension.
Als MM terug is zal poes er des te blijer mee zijn.![]()
En hier hebben de kittens inmiddels een nieuw kunstje geleerd: op de stoelen krabbelspringen.Klopt aardig qua ontwikkeling, ze zijn nu 8 weken en normaal verhuizen ze dan, nu blijven ze een weekje langer. Arme meubels.
Chipsquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Oognip het volgende:
Ik heb me de hele dag er zo op verheugd dat ik vanavond chips zou gaan eten, nu is het avond en heb ik er geen zin in
Hippe theequote:Op zondag 6 mei 2012 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
Hier alleen thee, maar wel uit een robot thee-ei
[ afbeelding ]
Earl greyquote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You'd think so, maar het is gewoon losse earl grey
Door het bosquote:Op zondag 6 mei 2012 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb eerst een groot glas karnemelk gehad in de hoop dat ik minder toastjes zou eten
Werkt op zich nog niet echt.
Heb vandaag een eind door het bos gerend = extra zwaar, dus ik mag best een toastje
Morgen weer braaf
Hoe gaat het? Is het een beetje vol te houden?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
Hier alleen thee, maar wel uit een robot thee-ei
[ afbeelding ]
Kaas en hamquote:
In de koopgoot zich een geweldige thee winkelquote:Op zondag 6 mei 2012 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
Dat was nog het enige wat er was, binnenkort met dinges even thee halen, support, yay
Ja, misschien zelfsiets te goed, ik heb vandaag alleen nog maar ontbeten, zo even lunchpoeder doen voordat ik het weer vergeetquote:Op zondag 6 mei 2012 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Is het een beetje vol te houden?
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, misschien zelfsiets te goed, ik heb vandaag alleen nog maar ontbeten, zo even lunchpoeder doen voordat ik het weer vergeet
150 calorien is een beetje weinig voor een hele dag
Ik ben echt geen avontuurlijke theedrinker geweest, heb in m'n hele leven alleen zoethout en groene thee op, maar voornamelijk earl grey. Nu ik bijna niets anders kan drinken dan thee en koffie ga ik maar eens wat rondkijken, ook naar leuke koffie.quote:
Uhuh, ik moet alleen wel even wachten met avondeten, dus het wordt een latertje, mag niet zomaar alles achter elkaar doen. Ik was ook niet van plan om iets te skippen, het is het uiterst noodzakelijke, minder is niet goedquote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus, dat is niet goed hoor, je zegt het zelf gelukkig al. Zo'n dieet is denk ik al heel weinig, als je dan nog dingen skipt is het echt niks. Val je niet om van de honger nu??
Hup aan de lunch en avondeten jij!
Is het Simon Lévelt?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
In de koopgoot zich een geweldige thee winkel
Wouw bizar zegquote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
En nee, de honger valt dus ontzettend mee, dat is het verraderlijke ook,ik vergeet het gewoon
Jaaaquote:
Ja, is mooi idd.quote:
Yes, ik ken de keten, wist niet dat er een in de KG zatquote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Greys het volgende:
Deze, Zwabster!
http://www.simonlevelt.nl(...)terdam-beurstraverse
Ik heb vorige week een stukje door de duinen gelopen, dat was idd best heftigquote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, is mooi idd.
Maar wel zwaarder
Ham Kaas is lekker
Zwab, wel eten he!
Als je te weinig eet heb je geen energie om te verbranden.
Die bestaat ook in Amersfoortquote:
Lijkt me serieus heel leuk!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je oooooooit hier komt rennen, gaan we rondje bos en het meer
Is het ookquote:
Das goed!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het ook
We zien wel hoever ik 2 juni ben, spreken we dan evt. wat af
Eerst maar es over de 3 minuten heen
4 minutenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das goed!
Volgende week mag je vast al 4 minuten
@zwab: goed roeren?
Even met een mixer of blenderquote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
kut, m'n zusje had me gewaarschuwd maar ik was het vergeten, de tomatensoep kan als enige van de soepjes niet zomaar in heet water opgelost worden, maar moet eerst in een beetje koud water gedaan worden
nu heb ik heel veel klontjes in m'n soep
Hielp niet, ben me er al door aan het bikkelen, de smaak is niet slecht, het drinkt alleen als of er zaagsel doorheen zitquote:
Ik moest vandaag 2x 10 minutenquote:
Heel knapquote:
Ah joh, een beetje structuur aan je voedselquote:Op zondag 6 mei 2012 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hielp niet, ben me er al door aan het bikkelen, de smaak is niet slecht, het drinkt alleen als of er zaagsel doorheen zit
Ja vond ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel knap
Dan mag je morgen wel een italiaanse bol![]()
Yayquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah joh, een beetje structuur aan je voedsel
mooi weer??? hier is het grauw en grijsquote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
Mogguh! Wat een mooi weer!
Straks Gb van het station halen (van welk station zijn we nog even aan het bekijken) en dan even gezellig terrassen. Maesssss ook tot straks!
Hardloperds, succes met de opgave weer van vandaag
Gezelligquote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
Straks Gb van het station halen (van welk station zijn we nog even aan het bekijken) en dan even gezellig terrassen. Maesssss ook tot straks!
Jup, is een ciclosporine las ik, da's idd prijzigquote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ing is atopica echt zo'n duur geneesmiddel?
Het lekkere gevoel is zelfs minder dan eerstquote:Op zondag 6 mei 2012 11:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig
Have fun
Hiet is het af en toe zonnig, dus ik ga zo maar es buiten onkruid trekken en dan vanmiddag op ons eigen terras
Oognip, heb je niet een heel lekker gevoel als je toch geweest bent?
Dan kan ik net zo goed gaan wandelen, want ik ren al heel langzaamquote:Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef MissBliss het volgende:
Dan zou ik toch de 2x7 weer proberen
En als je nou langzamer dan normaal gaat? Is het dan ook niet vol te houden?
Terrassen? Ik kleed me maar goed aan, dan!quote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
We kunnen ook binnen zitten. Of heen en weren.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Terrassen? Ik kleed me maar goed aan, dan!Oh wacht, Henk heeft van die handige windtegenhouderts om z'n terras heen, hè. Dan is het denk ik wel aardig vertoeven, hier schijnt de zon!
Je zult zien dat dat je best goed af zal gaan, even doorzetten nog! Het wordt écht leuk op een gegeven moment!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het lekkere gevoel is zelfs minder dan eerstDat komt omdat ik nu een beetje stil sta nadat ik de 2x 7 minuten echt niet nog een keer zou gaan doen
Ik doe nu dus hetzelfde als vorige week.
Maar je hebt em dus al wel gedaan? En je leeft nog? Dan kun je het dus welquote:Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het lekkere gevoel is zelfs minder dan eerstDat komt omdat ik nu een beetje stil sta nadat ik de 2x 7 minuten echt niet nog een keer zou gaan doen
Ik doe nu dus hetzelfde als vorige week.
Ik heb het afgelopen dinsdag gedaan ja en ik was zo kapot en vond het zo stom terwijl ik bezig was dat ik het niet zag zitten om het die week nog 2x te doenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar je hebt em dus al wel gedaan? En je leeft nog? Dan kun je het dus wel
Aaaauwquote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Voetensteun van rolstoel opklappen met duim ertussen is geen goed idee
Ik zou sowieso twee rustdagen doen, ik merk dat ik daar veel beter op ren!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb trouwens bedacht dat het misschien niet zo gek is dat het hardlopen me zo zwaar valt. Van Evy moet je minstens 1 dag rust houden en bij mij betekent dat dat ik niet hardloop, maar wel 1 tot 1.5 uur gewoon wandel en dan ben ik ook kapot. Misschien dat maar eens niet meer doen.
een watte??? nou ja als het helpt geef ik het met liefde hoor maar duur is het wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, is een ciclosporine las ik, da's idd prijzig
Dat is ook nog een optiequote:Op zondag 6 mei 2012 12:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou sowieso twee rustdagen doen, ik merk dat ik daar veel beter op ren!Op die rustdagen zelf kan je nog wel iets doen, op zich.
Een ingewikkeld en duur medicijn helaas....quote:Op zondag 6 mei 2012 12:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
een watte??? nou ja als het helpt geef ik het met liefde hoor maar duur is het wel.
Ga op rustdagen anders een half uurtje stevig doorfietsen of wandelen ipv anderhalf uur.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optieeerst eens kijken of het helpt als ik wat rustiger aan doe op de rustdagen. Met 2 rustdagen gaat het me dan eigenlijk te langzaam
Zijn er geen dingen die je kan doen en je wel leuk vindt? Of denk je dat je dit na verloop van tijd wel gaat waarderen?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:03 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Ik ga zo hardlopen maar heb er de laatste tijd nog minder zin in dan ervoor
Half uurtje vind ik te weinigquote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga op rustdagen anders een half uurtje stevig doorfietsen of wandelen ipv anderhalf uur.
Ik heb tot nu toe ook steeds 2 rustdagen gedaan, maar dat was voornamelijk door vreselijke spierpijn
Ik vind hardlopen fijn, omdat je daarbij zelf kan bepalen wanneer je het doet en omdat het lekker dichtbij huis isquote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn er geen dingen die je kan doen en je wel leuk vindt? Of denk je dat je dit na verloop van tijd wel gaat waarderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |