Ik heb vorige week een stukje door de duinen gelopen, dat was idd best heftigquote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, is mooi idd.
Maar wel zwaarder
Ham Kaas is lekker
Zwab, wel eten he!
Als je te weinig eet heb je geen energie om te verbranden.
Die bestaat ook in Amersfoortquote:
Lijkt me serieus heel leuk!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je oooooooit hier komt rennen, gaan we rondje bos en het meer
Is het ookquote:
Das goed!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het ook
We zien wel hoever ik 2 juni ben, spreken we dan evt. wat af
Eerst maar es over de 3 minuten heen
4 minutenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das goed!
Volgende week mag je vast al 4 minuten
@zwab: goed roeren?
Even met een mixer of blenderquote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
kut, m'n zusje had me gewaarschuwd maar ik was het vergeten, de tomatensoep kan als enige van de soepjes niet zomaar in heet water opgelost worden, maar moet eerst in een beetje koud water gedaan worden
nu heb ik heel veel klontjes in m'n soep
Hielp niet, ben me er al door aan het bikkelen, de smaak is niet slecht, het drinkt alleen als of er zaagsel doorheen zitquote:
Ik moest vandaag 2x 10 minutenquote:
Heel knapquote:
Ah joh, een beetje structuur aan je voedselquote:Op zondag 6 mei 2012 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hielp niet, ben me er al door aan het bikkelen, de smaak is niet slecht, het drinkt alleen als of er zaagsel doorheen zit
Ja vond ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel knap
Dan mag je morgen wel een italiaanse bol![]()
Yayquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah joh, een beetje structuur aan je voedsel
mooi weer??? hier is het grauw en grijsquote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
Mogguh! Wat een mooi weer!
Straks Gb van het station halen (van welk station zijn we nog even aan het bekijken) en dan even gezellig terrassen. Maesssss ook tot straks!
Hardloperds, succes met de opgave weer van vandaag
Gezelligquote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
Straks Gb van het station halen (van welk station zijn we nog even aan het bekijken) en dan even gezellig terrassen. Maesssss ook tot straks!
Jup, is een ciclosporine las ik, da's idd prijzigquote:Op zondag 6 mei 2012 11:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Ing is atopica echt zo'n duur geneesmiddel?
Het lekkere gevoel is zelfs minder dan eerstquote:Op zondag 6 mei 2012 11:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig
Have fun
Hiet is het af en toe zonnig, dus ik ga zo maar es buiten onkruid trekken en dan vanmiddag op ons eigen terras
Oognip, heb je niet een heel lekker gevoel als je toch geweest bent?
Dan kan ik net zo goed gaan wandelen, want ik ren al heel langzaamquote:Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef MissBliss het volgende:
Dan zou ik toch de 2x7 weer proberen
En als je nou langzamer dan normaal gaat? Is het dan ook niet vol te houden?
Terrassen? Ik kleed me maar goed aan, dan!quote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
We kunnen ook binnen zitten. Of heen en weren.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Terrassen? Ik kleed me maar goed aan, dan!Oh wacht, Henk heeft van die handige windtegenhouderts om z'n terras heen, hè. Dan is het denk ik wel aardig vertoeven, hier schijnt de zon!
Je zult zien dat dat je best goed af zal gaan, even doorzetten nog! Het wordt écht leuk op een gegeven moment!quote:Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het lekkere gevoel is zelfs minder dan eerstDat komt omdat ik nu een beetje stil sta nadat ik de 2x 7 minuten echt niet nog een keer zou gaan doen
Ik doe nu dus hetzelfde als vorige week.
Maar je hebt em dus al wel gedaan? En je leeft nog? Dan kun je het dus welquote:Op zondag 6 mei 2012 11:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het lekkere gevoel is zelfs minder dan eerstDat komt omdat ik nu een beetje stil sta nadat ik de 2x 7 minuten echt niet nog een keer zou gaan doen
Ik doe nu dus hetzelfde als vorige week.
Ik heb het afgelopen dinsdag gedaan ja en ik was zo kapot en vond het zo stom terwijl ik bezig was dat ik het niet zag zitten om het die week nog 2x te doenquote:Op zondag 6 mei 2012 11:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar je hebt em dus al wel gedaan? En je leeft nog? Dan kun je het dus wel
Aaaauwquote:Op zondag 6 mei 2012 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Voetensteun van rolstoel opklappen met duim ertussen is geen goed idee
Ik zou sowieso twee rustdagen doen, ik merk dat ik daar veel beter op ren!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:23 schreef Oognip het volgende:
Ik heb trouwens bedacht dat het misschien niet zo gek is dat het hardlopen me zo zwaar valt. Van Evy moet je minstens 1 dag rust houden en bij mij betekent dat dat ik niet hardloop, maar wel 1 tot 1.5 uur gewoon wandel en dan ben ik ook kapot. Misschien dat maar eens niet meer doen.
een watte??? nou ja als het helpt geef ik het met liefde hoor maar duur is het wel.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, is een ciclosporine las ik, da's idd prijzig
Dat is ook nog een optiequote:Op zondag 6 mei 2012 12:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zou sowieso twee rustdagen doen, ik merk dat ik daar veel beter op ren!Op die rustdagen zelf kan je nog wel iets doen, op zich.
Een ingewikkeld en duur medicijn helaas....quote:Op zondag 6 mei 2012 12:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
een watte??? nou ja als het helpt geef ik het met liefde hoor maar duur is het wel.
Ga op rustdagen anders een half uurtje stevig doorfietsen of wandelen ipv anderhalf uur.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat is ook nog een optieeerst eens kijken of het helpt als ik wat rustiger aan doe op de rustdagen. Met 2 rustdagen gaat het me dan eigenlijk te langzaam
Zijn er geen dingen die je kan doen en je wel leuk vindt? Of denk je dat je dit na verloop van tijd wel gaat waarderen?quote:Op zondag 6 mei 2012 11:03 schreef Oognip het volgende:
Mogge
Ik ga zo hardlopen maar heb er de laatste tijd nog minder zin in dan ervoor
Half uurtje vind ik te weinigquote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga op rustdagen anders een half uurtje stevig doorfietsen of wandelen ipv anderhalf uur.
Ik heb tot nu toe ook steeds 2 rustdagen gedaan, maar dat was voornamelijk door vreselijke spierpijn
Ik vind hardlopen fijn, omdat je daarbij zelf kan bepalen wanneer je het doet en omdat het lekker dichtbij huis isquote:Op zondag 6 mei 2012 12:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zijn er geen dingen die je kan doen en je wel leuk vindt? Of denk je dat je dit na verloop van tijd wel gaat waarderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |