Hippe theequote:Op zondag 6 mei 2012 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
Hier alleen thee, maar wel uit een robot thee-ei
[ afbeelding ]
Earl greyquote:Op zondag 6 mei 2012 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
You'd think so, maar het is gewoon losse earl grey
Door het bosquote:Op zondag 6 mei 2012 00:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb eerst een groot glas karnemelk gehad in de hoop dat ik minder toastjes zou eten
Werkt op zich nog niet echt.
Heb vandaag een eind door het bos gerend = extra zwaar, dus ik mag best een toastje
Morgen weer braaf
Hoe gaat het? Is het een beetje vol te houden?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
Hier alleen thee, maar wel uit een robot thee-ei
[ afbeelding ]
Kaas en hamquote:
In de koopgoot zich een geweldige thee winkelquote:Op zondag 6 mei 2012 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
Dat was nog het enige wat er was, binnenkort met dinges even thee halen, support, yay
Ja, misschien zelfsiets te goed, ik heb vandaag alleen nog maar ontbeten, zo even lunchpoeder doen voordat ik het weer vergeetquote:Op zondag 6 mei 2012 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Is het een beetje vol te houden?
quote:Op zondag 6 mei 2012 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, misschien zelfsiets te goed, ik heb vandaag alleen nog maar ontbeten, zo even lunchpoeder doen voordat ik het weer vergeet
150 calorien is een beetje weinig voor een hele dag
Ik ben echt geen avontuurlijke theedrinker geweest, heb in m'n hele leven alleen zoethout en groene thee op, maar voornamelijk earl grey. Nu ik bijna niets anders kan drinken dan thee en koffie ga ik maar eens wat rondkijken, ook naar leuke koffie.quote:
Uhuh, ik moet alleen wel even wachten met avondeten, dus het wordt een latertje, mag niet zomaar alles achter elkaar doen. Ik was ook niet van plan om iets te skippen, het is het uiterst noodzakelijke, minder is niet goedquote:Op zondag 6 mei 2012 01:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus, dat is niet goed hoor, je zegt het zelf gelukkig al. Zo'n dieet is denk ik al heel weinig, als je dan nog dingen skipt is het echt niks. Val je niet om van de honger nu??
Hup aan de lunch en avondeten jij!
Is het Simon Lévelt?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:58 schreef Greys het volgende:
[..]
In de koopgoot zich een geweldige thee winkel
Wouw bizar zegquote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef DeZwabber het volgende:
En nee, de honger valt dus ontzettend mee, dat is het verraderlijke ook,ik vergeet het gewoon
Jaaaquote:
Ja, is mooi idd.quote:
Yes, ik ken de keten, wist niet dat er een in de KG zatquote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Greys het volgende:
Deze, Zwabster!
http://www.simonlevelt.nl(...)terdam-beurstraverse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |