Ik heb vorige week een stukje door de duinen gelopen, dat was idd best heftigquote:Op zondag 6 mei 2012 01:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, is mooi idd.
Maar wel zwaarder
Ham Kaas is lekker
Zwab, wel eten he!
Als je te weinig eet heb je geen energie om te verbranden.
Die bestaat ook in Amersfoortquote:
Lijkt me serieus heel leuk!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Als je oooooooit hier komt rennen, gaan we rondje bos en het meer
Is het ookquote:
Das goed!quote:Op zondag 6 mei 2012 01:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het ook
We zien wel hoever ik 2 juni ben, spreken we dan evt. wat af
Eerst maar es over de 3 minuten heen
4 minutenquote:Op zondag 6 mei 2012 01:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Das goed!
Volgende week mag je vast al 4 minuten
@zwab: goed roeren?
Even met een mixer of blenderquote:Op zondag 6 mei 2012 01:23 schreef DeZwabber het volgende:
kut, m'n zusje had me gewaarschuwd maar ik was het vergeten, de tomatensoep kan als enige van de soepjes niet zomaar in heet water opgelost worden, maar moet eerst in een beetje koud water gedaan worden
nu heb ik heel veel klontjes in m'n soep
Hielp niet, ben me er al door aan het bikkelen, de smaak is niet slecht, het drinkt alleen als of er zaagsel doorheen zitquote:
Ik moest vandaag 2x 10 minutenquote:
Heel knapquote:
Ah joh, een beetje structuur aan je voedselquote:Op zondag 6 mei 2012 01:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hielp niet, ben me er al door aan het bikkelen, de smaak is niet slecht, het drinkt alleen als of er zaagsel doorheen zit
Ja vond ik ookquote:Op zondag 6 mei 2012 01:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heel knap
Dan mag je morgen wel een italiaanse bol![]()
Yayquote:Op zondag 6 mei 2012 01:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah joh, een beetje structuur aan je voedsel
mooi weer??? hier is het grauw en grijsquote:Op zondag 6 mei 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
Mogguh! Wat een mooi weer!
Straks Gb van het station halen (van welk station zijn we nog even aan het bekijken) en dan even gezellig terrassen. Maesssss ook tot straks!
Hardloperds, succes met de opgave weer van vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |