Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Das raarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dit was mijn laatste nacht thuis voor Ean kwam.
Ikkequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
Wie gaan er morgen wat leuks doen op bevrijdingsdag?
Dat is leuk jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ikke
behalve het vliegen danmaar lekker Tunesië een weekje
Ik! Uitslapenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
Miss bevreidingspop, maar verwacht het nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Oognip het volgende:
Ik ookquote:
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ikke
behalve het vliegen danmaar lekker Tunesië een weekje
Is er in DH wat te doen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Miss bevreidingspop, maar verwacht het niet
Dat gaat vast lukkenquote:
Ik houd het in mijn achterhoofdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef indaha het volgende:
Dat gaat vast lukkenals je hulp nodig hebt gil je maar dan komen de stormtroepen helpen
Nope, haarlem, leeuwarden of utrechtquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:
Ik ben online aan het kijken voor het opmeten van mn bh maat. Ik kom uit op 90A. Ik heb normaal een D cup
Lijkt me een rekenfoutje danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:
Ik ben online aan het kijken voor het opmeten van mn bh maat. Ik kom uit op 90A. Ik heb normaal een D cup
Oepsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:
Ik draag de goeie, is spesjaal opgemetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel vrouwen dragen wel een verkeerde BH, hè. Dus wie weet!
Haha da's waar, maar ik heb een borstverkleining gehad en ze zijn verkleind naar cup c (nu inmiddels wel weer D). Ik denk dat het komt omdat ik brede omvang hebquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel vrouwen dragen wel een verkeerde BH, hè. Dus wie weet!
Dan nog lijkt het me wel heel raar dat je dan nu een cup A zou passen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha da's waar, maar ik heb een borstverkleining gehad en ze zijn verkleind naar cup c (nu inmiddels wel weer D). Ik denk dat het komt omdat ik brede omvang heb
Skinny minny!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik droeg altijd 75D, ging ik een keer naar een lingeriewinkel, zegt die vrouw ineens "Ja maar jij hebt geen D hoor!!".
Blijk ik dus 70E te hebben, waardoor mijn zoektocht naar BH's alleen maar ingewikkelder is geworden.![]()
Geloof het of niet, ik heb net een 70E gekocht (ja ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik droeg altijd 75D, ging ik een keer naar een lingeriewinkel, zegt die vrouw ineens "Ja maar jij hebt geen D hoor!!".
Blijk ik dus 70E te hebben, waardoor mijn zoektocht naar BH's alleen maar ingewikkelder is geworden.![]()
M'n vriend lachtte me uit toen ik zei dat die tabel zei dat ik cup A had, dat zegt genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan nog lijkt het me wel heel raar dat je dan nu een cup A zou passen.
Ik denk ik inmiddels ookquote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
M'n vriend lachtte me uit toen ik zei dat die tabel zei dat ik cup A had, dat zegt genoeg lijkt me
Hangt jouw bh op je taille?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk ik inmiddels ookMaar probeer weer terug naar die 70 te gaan
(Mijn taille is wel mijn sterke punt!)
Ja, meestal hoef je dat ook niet meer echt te pushen, natuurlijk. Maar als je een beetje goed zoekt en past vind je wel BH's met datzelfde effect hoor (omdat je dus je juiste maat draagt).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb net een 70E gekocht (ja ik) en als je daarvan een push up variant zoekt, heb je heel weinig keuze
Bovenwijdte is 108quote:
Nou dat begint toch ongeveer onder je tieten tot aan je heupen?quote:
Naja bij mij valt er wel wat te pushen dus die cupmaat zegt niet zoveel. Ik heb de maat laten bepalen door de mevrouw die er verstand van heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, meestal hoef je dat ook niet meer echt te pushen, natuurlijk. Maar als je een beetje goed zoekt en past vind je wel BH's met datzelfde effect hoor (omdat je dus je juiste maat draagt).
Oh ik dacht altijd wat lager, zeg maar net boven je navel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou dat begint toch ongeveer onder je tieten tot aan je heupen?
Gewoon dat leuke stuk waar je een lintje of riempje om heen doet. Al zit dat idd wel iets lager dan m'n BH.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd wat lager, zeg maar net boven je navel.
Ach wat boeit het ook
Is niet zo boeiend. Denk als we gaan dat we naar fryslan gaanquote:
Zelfs 2 jaar geleden toen ik 50 woog had ik nog c...het klopt echt nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef Oognip het volgende:
Ach het ligt ook maar net aan de bh welke cup en omvang je nodig hebt.
Is je omvang omhoog gegaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs 2 jaar geleden toen ik 50 woog had ik nog c...het klopt echt niet
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als ik mn tetten in een A zou proberen te proppen dan moeten mensen gaan schuilen hoor
Ja van te licht naar normaal, maar als ik dat zeg krijg ik met de deegroller er van langs.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja van te licht naar normaal, maar als ik dat zeg krijg ik met de deegroller er van langs.
Maar ik zou bij een grote omvang ook eerder een grotere cupmaat verwachten en geen Aquote:
Ik had eerst 75C en nu 70Equote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Over het algemeen is het zo dat 1 omvangsmaat omhoog betekent dat je 1 cupmaat kleiner nodig hebt.
Nou niet bij mijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Over het algemeen is het zo dat 1 omvangsmaat omhoog betekent dat je 1 cupmaat kleiner nodig hebt.
Een gematigd gezellig samenzijn kan natuurlijk gewoon echt heel leuk zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef Bamba het volgende:
Oh update over het vrijgezellenfeest trouwens. Ik weet wie erachter zat: mijn lieve collega's. Het wordt sowieso geen zuipfestijn en er komt geen stripper
. Waarschijnlijk gaat het 7 juli gebeuren, ik ben benieuwd
. Ik zou niet alleen voor lul lopen, ze doen gezellig allemaal mee
![]()
Ik zal vast wel voor lul staan die dag, maar ach. Het is in ieder geval met gezellige mensen, dat scheelt ook al een hoopquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Een gematigd gezellig samenzijn kan natuurlijk gewoon echt heel leuk zijn
Degene die ik opgemeten kreeg was zo krap dat ik niet meer kon ademenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik draag de goeie, is spesjaal opgemeten
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Degene die ik opgemeten kreeg was zo krap dat ik niet meer kon ademen
Yep.quote:
De e van excellent!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de e van.ey, ze worden wel een beetje groot nou he...
en om 7uur op altijd die oudjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn oma gaat minstens 1.5 uur later naar bed hoor
Volgens het AD is uit onderzoek gebleken dat de gemiddelde Nederlandse vrouw cup D heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik lees terug, maar wat een grote cupmaten hebben jullie
D is redelijk bovengemiddeld
In Rusland en Scandinavië zijn de dames gemiddeld nog beter bedeeldquote:Ook de Nederlandse dames waren alert. Gemiddeld hebben vrouwen in ons land cup D.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens het AD is uit onderzoek gebleken dat de gemiddelde Nederlandse vrouw cup D heeft
[..]
In Rusland en Scandinavië zijn de dames gemiddeld nog beter bedeeld
Ik vond dat zo ontzettend walgelijk fout werkelijk, dat vliegtuigjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
En dan denk ik: moeten we nou ook op Dodenherdenking al gaan rellenBewaking bij de begraafplaats en een vliegtuigje met 'Vorden is fout'? Sodemieter ff een eind op zeg
De organisatie die dat vliegtuigje heeft besteld, verliest wmb alle recht van spreken (en piepen)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vond dat zo ontzettend walgelijk fout werkelijk, dat vliegtuigje![]()
Waaatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
En dan denk ik: moeten we nou ook op Dodenherdenking al gaan rellenBewaking bij de begraafplaats en een vliegtuigje met 'Vorden is fout'? Sodemieter ff een eind op zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gooi hem maar even in een discreet spoilertje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Mhaw. Same. Zodra ik 1 stap zet is het niet tofquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Hee Q!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gooi hem maar even in een discreet spoilertje
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Gaat wel hier, in elk geval redelijk goed geslapen. We zitten nu op een telefoontje van het zkh te wachten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:05 schreef Qwea het volgende:
Mhaw. Same. Zodra ik 1 stap zet is het niet tofMet u?
Ik wil taart bakken, eckte eckte taart. Maar geen idee hoe de fak dat moet
Dat is makkelijk johquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Same. Zodra ik 1 stap zet is het niet tofMet u?
Ik wil taart bakken, eckte eckte taart. Maar geen idee hoe de fak dat moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |