De e van excellent!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de e van.ey, ze worden wel een beetje groot nou he...
en om 7uur op altijd die oudjesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn oma gaat minstens 1.5 uur later naar bed hoor
Volgens het AD is uit onderzoek gebleken dat de gemiddelde Nederlandse vrouw cup D heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik lees terug, maar wat een grote cupmaten hebben jullie
D is redelijk bovengemiddeld
In Rusland en Scandinavië zijn de dames gemiddeld nog beter bedeeldquote:Ook de Nederlandse dames waren alert. Gemiddeld hebben vrouwen in ons land cup D.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens het AD is uit onderzoek gebleken dat de gemiddelde Nederlandse vrouw cup D heeft
[..]
In Rusland en Scandinavië zijn de dames gemiddeld nog beter bedeeld
Ik vond dat zo ontzettend walgelijk fout werkelijk, dat vliegtuigjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
En dan denk ik: moeten we nou ook op Dodenherdenking al gaan rellenBewaking bij de begraafplaats en een vliegtuigje met 'Vorden is fout'? Sodemieter ff een eind op zeg
De organisatie die dat vliegtuigje heeft besteld, verliest wmb alle recht van spreken (en piepen)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 01:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik vond dat zo ontzettend walgelijk fout werkelijk, dat vliegtuigje![]()
Waaatquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:57 schreef ElisaB het volgende:
En dan denk ik: moeten we nou ook op Dodenherdenking al gaan rellenBewaking bij de begraafplaats en een vliegtuigje met 'Vorden is fout'? Sodemieter ff een eind op zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gooi hem maar even in een discreet spoilertje
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Mhaw. Same. Zodra ik 1 stap zet is het niet tofquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 08:45 schreef Rewimo het volgende:
Hee Q!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gooi hem maar even in een discreet spoilertje
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Gaat wel hier, in elk geval redelijk goed geslapen. We zitten nu op een telefoontje van het zkh te wachten.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:05 schreef Qwea het volgende:
Mhaw. Same. Zodra ik 1 stap zet is het niet tofMet u?
Ik wil taart bakken, eckte eckte taart. Maar geen idee hoe de fak dat moet
Dat is makkelijk johquote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw. Same. Zodra ik 1 stap zet is het niet tofMet u?
Ik wil taart bakken, eckte eckte taart. Maar geen idee hoe de fak dat moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |