Oepsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Bamba het volgende:
Ik ben online aan het kijken voor het opmeten van mn bh maat. Ik kom uit op 90A. Ik heb normaal een D cup
Ik draag de goeie, is spesjaal opgemetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel vrouwen dragen wel een verkeerde BH, hè. Dus wie weet!
Haha da's waar, maar ik heb een borstverkleining gehad en ze zijn verkleind naar cup c (nu inmiddels wel weer D). Ik denk dat het komt omdat ik brede omvang hebquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Veel vrouwen dragen wel een verkeerde BH, hè. Dus wie weet!
Dan nog lijkt het me wel heel raar dat je dan nu een cup A zou passen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha da's waar, maar ik heb een borstverkleining gehad en ze zijn verkleind naar cup c (nu inmiddels wel weer D). Ik denk dat het komt omdat ik brede omvang heb
Skinny minny!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik droeg altijd 75D, ging ik een keer naar een lingeriewinkel, zegt die vrouw ineens "Ja maar jij hebt geen D hoor!!".
Blijk ik dus 70E te hebben, waardoor mijn zoektocht naar BH's alleen maar ingewikkelder is geworden.![]()
Geloof het of niet, ik heb net een 70E gekocht (ja ikquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik droeg altijd 75D, ging ik een keer naar een lingeriewinkel, zegt die vrouw ineens "Ja maar jij hebt geen D hoor!!".
Blijk ik dus 70E te hebben, waardoor mijn zoektocht naar BH's alleen maar ingewikkelder is geworden.![]()
M'n vriend lachtte me uit toen ik zei dat die tabel zei dat ik cup A had, dat zegt genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan nog lijkt het me wel heel raar dat je dan nu een cup A zou passen.
Ik denk ik inmiddels ookquote:
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
M'n vriend lachtte me uit toen ik zei dat die tabel zei dat ik cup A had, dat zegt genoeg lijkt me
Hangt jouw bh op je taille?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk ik inmiddels ookMaar probeer weer terug naar die 70 te gaan
(Mijn taille is wel mijn sterke punt!)
Ja, meestal hoef je dat ook niet meer echt te pushen, natuurlijk. Maar als je een beetje goed zoekt en past vind je wel BH's met datzelfde effect hoor (omdat je dus je juiste maat draagt).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geloof het of niet, ik heb net een 70E gekocht (ja ik) en als je daarvan een push up variant zoekt, heb je heel weinig keuze
Bovenwijdte is 108quote:
Nou dat begint toch ongeveer onder je tieten tot aan je heupen?quote:
Naja bij mij valt er wel wat te pushen dus die cupmaat zegt niet zoveel. Ik heb de maat laten bepalen door de mevrouw die er verstand van heeftquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, meestal hoef je dat ook niet meer echt te pushen, natuurlijk. Maar als je een beetje goed zoekt en past vind je wel BH's met datzelfde effect hoor (omdat je dus je juiste maat draagt).
Oh ik dacht altijd wat lager, zeg maar net boven je navel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou dat begint toch ongeveer onder je tieten tot aan je heupen?
Gewoon dat leuke stuk waar je een lintje of riempje om heen doet. Al zit dat idd wel iets lager dan m'n BH.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik dacht altijd wat lager, zeg maar net boven je navel.
Ach wat boeit het ook
Is niet zo boeiend. Denk als we gaan dat we naar fryslan gaanquote:
Zelfs 2 jaar geleden toen ik 50 woog had ik nog c...het klopt echt nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:05 schreef Oognip het volgende:
Ach het ligt ook maar net aan de bh welke cup en omvang je nodig hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |