Ja nu heb ik trek in sushi en in peperrosbiefquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Fijn dat Christan weer naar huis mag
Greys, sterkte vanmiddag.
Neem op de terugweg lekker sushi mee en dan dat thuis opeten in een warm bad
Ik heb net een heel schaaltje peperrosbief weg zitten werken, goddelijk lekker
Bed verschonen, stofzuigendweilen en hardlopen vanmiddagquote:
Ohquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bed verschonen, stofzuigendweilen en hardlopen vanmiddag
Nu maar lekker verwennenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Rewimo het volgende:
Onze brokkenpiloot is weer thuisMoet vandaag nog even rustig aan doen maar verder alles okee
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Rewimo het volgende:
Onze brokkenpiloot is weer thuisMoet vandaag nog even rustig aan doen maar verder alles okee
Bliss, sterktequote:
Kan je ook sushi maken?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:45 schreef MissBliss het volgende:
Jij ook sterkte Ing!
Ik ben toevallig heel goed in boerenkool maken, maar ik hoop toch dat het tegen die tijd écht geen weer meer is voor stamppot!Vandaag zou ik het nog wel lusten, jeetje wat is het koud
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Rewimo het volgende:
wat was er gebeurd? heb ik helemaal gemistquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:33 schreef Rewimo het volgende:
Veul plezier en kleedt je maar warm aanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:01 schreef Greys het volgende:
Mooi dat ie weer thuis is Rewimo
Hondencursus ging goed, trots op de Biet
Nu op verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |