abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111180075
De laatste GoT aan het kijken
pi_111180080
Satsu is zo dapper. O+ De kittens kataplokken nu naar hartenlust door de kamer en hij weet niet waar hij moet kijken om alles in het oog te houden... maar hij blijft wel mooi liggen op zijn kussen. ^O^
Eerder was hij allang naar zijn eigen kamer vertrokken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 mei 2012 @ 21:00:49 #203
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_111180190
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Is christen weer thuis rewimo

@oognip je pakketje is binnen. Ik laat het nog even dicht tot dinsdag
Ja, Christan ligt weer lekker in zijn eigen bed te slapen :z
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_111180267
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:57 schreef Cat22 het volgende:
Satsu is zo dapper. O+ De kittens kataplokken nu naar hartenlust door de kamer en hij weet niet waar hij moet kijken om alles in het oog te houden... maar hij blijft wel mooi liggen op zijn kussen. ^O^
Eerder was hij allang naar zijn eigen kamer vertrokken.
Dappere satsu

Dat is fijn rewimo

Wij hebben net ook een kotsende kat. Geen idee welke van de 3 maar het was best veel
pi_111180364
Fijn dat het pakketje binnen is f_r *O*

Ik ben net voor de tweede keer vandaag bij Rhana geweest. We hebben gespeeld met de lasermuis en toen ik naar haar water- en voerbak liep om te kijken of er nog voldoende in zat, kreeg ik uit het niets een haal en nu is m'n vest verneukt -O-
pi_111180387
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:05 schreef Oognip het volgende:
Fijn dat het pakketje binnen is f_r *O*

Ik ben net voor de tweede keer vandaag bij Rhana geweest. We hebben gespeeld met de lasermuis en toen ik naar haar water- en voerbak liep om te kijken of er nog voldoende in zat, kreeg ik uit het niets een haal en nu is m'n vest verneukt -O-
Het is toch wel bijzonder hoe fel ze op jou reageert zeg. :D Ondankbaar beest. :{w
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_111180530
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Het is toch wel bijzonder hoe fel ze op jou reageert zeg. :D Ondankbaar beest. :{w
We zijn er achter gekomen dat ze niet alleen zo op mij reageert ;) Op ieder mens dat niet MM of MMs moeder is reageert ze zo...
pi_111180574
Leuk zo'n kat zeg. Een vriendin van mij heeft er ook zo een. Die blaast en bromt ook altijd en naar de moeder van mijn vriendin ook. Ik Heb toch heel wat katten meegemaakt maar ik schrik af en toe best van d'r echt vanuit het niets haalt ze uit
pi_111180694
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Leuk zo'n kat zeg. Een vriendin van mij heeft er ook zo een. Die blaast en bromt ook altijd en naar de moeder van mijn vriendin ook. Ik Heb toch heel wat katten meegemaakt maar ik schrik af en toe best van d'r echt vanuit het niets haalt ze uit
Ik schrik ook van der, de laatste tijd ging het nl best goed. Als ik bij MM ben komt ze altijd even op m'n schoot om te kijken wie ik ben. Vandaag kreeg ik zelfs 2 kopjes en later dus een haal.
Maar ik neem het haar niet kwalijk, ze is maar weinig mensen gewend en heb best wel medelijden met der dat ze nu een tijd alleen zit.
pi_111180816
Dat overleeft ze wel. Maar leuk voor jou is anders. Zelf Vera was biet zo vals tegen andere. Dat was wel een kreng maar die haalde niet zo maar uit oké dat lieg ik toen ik klein was heeft ze dan een keer gedaan. Maar toen kreeg ze zo op d'r kop dat ze het daarna wel liet. En die had ook amper ervaringen met mensen. En de ervaringen die ze had waren niet positief.
pi_111180871
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:15 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat overleeft ze wel. Maar leuk voor jou is anders. Zelf Vera was biet zo vals tegen andere. Dat was wel een kreng maar die haalde niet zo maar uit oké dat lieg ik toen ik klein was heeft ze dan een keer gedaan. Maar toen kreeg ze zo op d'r kop dat ze het daarna wel liet. En die had ook amper ervaringen met mensen. En de ervaringen die ze had waren niet positief.
Ik vind het voor haar nog minder leuk :P
Ik wil Rhana ook niet afschilderen als een kreng, voor MM is ze geweldig O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 mei 2012 @ 21:18:39 #212
13151 crew  Rewimo
pi_111180939
't Is duidelijk een zeer eenkennige kat. Dat ze alleen bepaalde mensen maar mag is niet zo erg, maar dat ze zomaar uithaalt is wel naar :{
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_111180971
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:13 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik schrik ook van der, de laatste tijd ging het nl best goed. Als ik bij MM ben komt ze altijd even op m'n schoot om te kijken wie ik ben. Vandaag kreeg ik zelfs 2 kopjes en later dus een haal.
Maar ik neem het haar niet kwalijk, ze is maar weinig mensen gewend en heb best wel medelijden met der dat ze nu een tijd alleen zit.
Aan de andere kant vindt ze dit waarschijnlijk fijner dna de hele dag een vreemd oppasmens in huis of - erger nog- een vakantie in een pension.
Als MM terug is zal poes er des te blijer mee zijn. :)

En hier hebben de kittens inmiddels een nieuw kunstje geleerd: op de stoelen krabbelspringen. :') Klopt aardig qua ontwikkeling, ze zijn nu 8 weken en normaal verhuizen ze dan, nu blijven ze een weekje langer. Arme meubels. ;(
pi_111181022
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:16 schreef Oognip het volgende:

[..]

Ik vind het voor haar nog minder leuk :P
Ik wil Rhana ook niet afschilderen als een kreng, voor MM is ze geweldig O+
Dat is ze wel voor jou.
Vera was ook lief naar ons behalve als het haar niet zinde. En andere katten pestte ze weg
pi_111181036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Aan de andere kant vindt ze dit waarschijnlijk fijner dna de hele dag een vreemd oppasmens in huis of - erger nog- een vakantie in een pension.
Als MM terug is zal poes er des te blijer mee zijn. :)

En hier hebben de kittens inmiddels een nieuw kunstje geleerd: op de stoelen krabbelspringen. :') Klopt aardig qua ontwikkeling, ze zijn nu 8 weken en normaal verhuizen ze dan, nu blijven ze een weekje langer. Arme meubels. ;(
Dit is ook het beste :Y MM had ook de optie om Rhana bij iemand te brengen, maar dat is niks voor Rhana. Die is zo gehecht aan MM dat ik denk als je haar in een ander huis doet ze helemaal de weg kwijt is, nu heeft ze tenminste nog haar vertrouwde omgeving.

Ik heb medelijden met je meubels ;( maar wat een geluk dat ze normaal al met 8 weken weggaan, bij mij is dat minstens 10 :P
pi_111181092
Net donderde Rusty/Dali van de leuning van de stoel. _O- Prachtig in slow motion, eerst hing hij nog ondersteboven en toen verdween hij uit beeld. _O-
pi_111181218
Wat leuk die ondernemende kittens. Ik weet nog zo goed hoe ros en snow voor het eerst alle trappen bij ons op klauterde. Ik kreeg hun met 10 à 12 wk en ze waren motorisch minder ver dan Ramses, Zorro en fire waren.

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 05-05-2012 21:43:45 ]
pi_111181717
Ik heb me de hele dag er zo op verheugd dat ik vanavond chips zou gaan eten, nu is het avond en heb ik er geen zin in :')
pi_111181977
Woonkamerdeur open, team eruit, kittens erachteraan want op de trap spelen is leuk en binnen vijf minuten MIEWMIEWMIEWwaarbenje? :o O+

Nu speelt alles weer op en rond de bank.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 5 mei 2012 @ 22:54:53 #220
13151 crew  Rewimo
pi_111185163
Leuk al dat grut, Cat O+ Je hebt er wel je handen aan vol hè :D
pi_111185607
Hallo mensen w/
pi_111187335
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hallo mensen w/
Hoi mens :W
pi_111187569
Wij hebben net the Vow gekeken O+
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 00:22:10 #224
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_111188898
Ik heb dirty dancing gekeken met Samara O+
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 6 mei 2012 @ 00:41:29 #225
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_111189719
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:38 schreef Oognip het volgende:
Ik heb me de hele dag er zo op verheugd dat ik vanavond chips zou gaan eten, nu is het avond en heb ik er geen zin in :')
Chips :9
Ik mis het :')
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')