Hij heeft het nu.. het virus wat ik net hadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Trek je varkentjes-pyjamaatje aan en ga slapen.
Dan zou ik ook meppen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die speler had een opmerking gemaakt over het gehandicapte kind van Delio Rossi. Hij zei je bent nog gehandicapter dan je kind.
Dat laten ze dan weer na, helaas. Gelukkig is die speler ook geschorst voor de rest van het seizoen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
Laat ze dan ook ff vertellen wat die speler gezegd heeft/zou hebben.
Hahahaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Die speler had een opmerking gemaakt over het gehandicapte kind van Delio Rossi. Hij zei je bent nog gehandicapter dan je kind.
Mooi, terecht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat laten ze dan weer na, helaas. Gelukkig is die speler ook geschorst voor de rest van het seizoen.
ik had hem een dwarslesie bezorgdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Rodawa het volgende:
Rossi, terecht op zijn speler losgeslagen.
Die speler had gezegd dat hij nog gehandicapter was dan zijn zoon (die een handicap heeft).
Frank is net kampioen geworden van NL. Hij heeft niets te vrezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef PizzaGeit het volgende:
We praten er zo ff over door.
Kut, denkt Frankie
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beelden van dat gevecht op jewtube?
Diezelfde speler (Adem Ljajic, red.) mag voorlopig meelopen met de reserves.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Rodawa het volgende:
Die speler had gezegd dat hij nog gehandicapter was dan zijn zoon (die een handicap heeft).
Wat heeft individuele klasse met de club te maken? als Messi volgend seizoen bij Top Oss voetbalt is zijn talent niet minder geworden hoor.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:01 schreef Rodawa het volgende:
Ross op ross OP rossquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Kan deze reclame ook van de buis, kut Ali B..zijn we van Zalandoo af krijg je dit.
Hopelijk krijgen Genee en Derksen dan weer ruzie.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Van Marwijk past beter in dit programma.
Tuurlijk niet. Hij heeft ook sorry gezegd en de schuld bij zichzelf gezocht, maar ik kan me goed voorstellen dat hij zo reageert. Plaats je is in zijn schoenen.quote:
Gijpie is een PSV'erquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef J2T het volgende:
Gijpie is bij een Been of een Bert echt niet zo. Aflevering met Been deed hij gewoon normaal. Kakkerlakken onder elkaar denk ik.
Gijp is geen 'kakkerlak' hoor. Denk dat Gijpie, als hij moest kiezen, gewoon voor PSV is. Maar verder interesseert het 'm weinig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef J2T het volgende:
Gijpie is bij een Been of een Bert echt niet zo. Aflevering met Been deed hij gewoon normaal. Kakkerlakken onder elkaar denk ik.
Hij en Been zijn vriendjes natuurlijk. Zonde wel, hij had Been totaal kunnen afmaken met die rare keuzes en clichés van hem.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef J2T het volgende:
Gijppie kan het allemaal geen ene reet schelen van welke club iemand is. Gquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:05 schreef Craptacular het volgende:
Gijp zijn argumenten over Vermeer zijn direct tot gelul verworpen door de cijfers. Minst gepasseerde keeper van de eredivisie.
Oh nee inderdaad, dat zegt een hoop.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:05 schreef Craptacular het volgende:
Gijp zijn argumenten over Vermeer zijn direct tot gelul verworpen door de cijfers. Minst gepasseerde keeper van de eredivisie.
En dan zeggen dat Vermeer uitstekend is met ballen inspelen op verdedigersquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Prima wat Gijp deed. Ik zat te wachten op het moment dat hij over Cillessen zou beginnen.
Zo wordt het tenminste nog leuk. Beter dan al dat hielenlikken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef J2T het volgende:
Wat zei hij nu weer over mij?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:05 schreef Craptacular het volgende:
ah joh rot op man. Gijppie probeert tenminste nog wat teksten uit die jood te peuren. Anders zittie er helemaal als een dooie zoutzak bij.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef J2T het volgende:
En dat komt alleen door de keeper?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:05 schreef Craptacular het volgende:
Ik vind ook wel leuk hoor dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
De afgunst druipt er vanaf bij Gijp. Iedereen ziet dat ie Ajax het succes gewoon niet gunt.
Anti Ajax mensen hiero
En mag ik raden voor welke club jij bent?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
De afgunst druipt er vanaf bij Gijp. Iedereen ziet dat ie Ajax het succes gewoon niet gunt.
Anti Ajax mensen hiero
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
Anti Ajax mensen hiero
Dit dus, hij is echt fucking irritant bezig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:07 schreef julian6 het volgende:
Anti Ajax mensen hiero
Vodafone kan ik ook al niet naar toe, want die sponsoren TVOH (mijn vijand).quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Kan deze reclame ook van de buis, kut Ali B..zijn we van Zalandoo af krijg je dit.
Tja dat doe ik en kan me niet voorstellen dat ik bij welke uitspraak dan ook zou gaan meppen maarja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Hij heeft ook sorry gezegd en de schuld bij zichzelf gezocht, maar ik kan me goed voorstellen dat hij zo reageert. Plaats je is in zijn schoenen.
Had je wss niet gezegd als je voor een andere club wasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus, hij is echt fucking irritant bezig.
Ah, vandaar.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef The_Avatar het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)l-international.html
Ali B is een van de slimste rappers van Nederland. Gast verdient keihard geldquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
Meer geld voor VI dus met Heinkekenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef The_Avatar het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)l-international.html
jij vind die vermeer vertrouwen uitstralen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus, hij is echt fucking irritant bezig.
Wss niet. Nou ja voor elke andere club dan Fey en PSV wss wel. Maar dit ligt er zoo bovenop dat die Gijp aan het bashen is dat het niet leuk meer is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Had je wss niet gezegd als je voor een andere club was
Dat is leuk voor hem, veranderd niet mijn mening dat ik het een kut reclame vind.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ali B is een van de slimste rappers van Nederland. Gast verdient keihard geld
Vermeer kan heel zenuwachtig ogen in bepaalde situaties, maar als lijnkeeper is hij wel erg goed. Hij heeft nog genoeg te verbeteren, dat zeker, maar hij is een prima keeper.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
jij vind die vermeer vertrouwen uitstralen?
en meer gasten aan tafel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kunnen ze Dries Roelvink nog vaker uitnodigen.
Dat zegt veel over die andere rappers danquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ali B is een van de slimste rappers van Nederland. Gast verdient keihard geld
Het was soms slecht en dat mag weleens gezegd worden. Frank moest er helemaal niet zitten omdat hij geen onafhankelijke mening kan gevenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:11 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wss niet. Nou ja voor elke andere club dan Fey en PSV wss wel. Maar dit ligt er zoo bovenop dat die Gijp aan het bashen is dat het niet leuk meer is.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef muzas het volgende:
Gijpouwe kakkerlak. Nou opbokken met je dronken gelul.
Piep piep hallo, piep piep hallo...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef muzas het volgende:
quote:
verrassend dat jij het niet met een Ajax coach eens bent.quote:
Ik geef Vermeer als keeper een 7.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
jij vind die vermeer vertrouwen uitstralen?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:13 schreef satecl het volgende:
Genieten van GIJP, tenminste kritisch. Derksen loopt weer veertje te steken.
Dankjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Uit de mond van een boer. Veel plezier in de EL
Sinds wanneer beginnen alle telefoonnummers in Dordrecht met 010?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:12 schreef muzas het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De antidepressiva werken op volle toeren!
Met The Boss naast zich had hij nu al een blauw armpjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:14 schreef Rodawa het volgende:
Gijpie heeft echt wat op.
Hopen dat hij volgende keer met Boskamp erbij weer zo losgaat.
Ja, daarom.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Met The Boss naast zich had hij nu al een blauw armpje
Komt omdat je geen humor en zelfspot hebt. Ouwe zuurpruim die je bent.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Craptacular het volgende:
Gijp is irritant. Hij zit binnenkort weer 3 maanden thuis met de gordijnen dicht.
Zie ook: Andre Villas-Boas, Pep Guardiola.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Meteen willen bestempelen als top coach, laat die man toch rustig aan komen, doet het geweldig..
laat gaan man. De VI-Hooligans genieten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Komt omdat je geen humor en zelfspot kent. Ouwe zuurpruim die je bent.
Wie ben jij nu weerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Craptacular het volgende:
Gijp is irritant. Hij zit binnenkort weer 3 maanden thuis met de gordijnen dicht.
Al die gefrustreerde Ajax-boys.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
laat gaan man. De VI-Hooligans genieten.
Ja.quote:
haha preciesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:15 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De antidepressiva werken op volle toeren!
Hij zegt toch niet allemaal.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
Maar mensen zien graag wat ze willen zien.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:20 schreef Rodawa het volgende:
Frankie maakte een grap, maar niemand begreep hem.Schelvis momentje.
idd dacht ook dat wordt de hele avond fappen op ajax.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij dat gijpie er is, anders was het fap fap fap ajax
GIJPIE
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:20 schreef Doublepain het volgende:
Ben blij dat gijpie er is, anders was het fap fap fap ajax
GIJPIE
Valt mij ook op.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Johan moet nog meer veren in de reet van de Boer steken
Eerder was hij wel een De Boer-hater toen ze Morten Olsen slachtofferden om naar Barca te kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wederom...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:21 schreef Rickazio het volgende:
Gijp heeft gelijk, derksen is een hielenlikker
Volgend jaar vliegt Groningen eruitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:21 schreef Rickazio het volgende:
Gijp heeft gelijk, derksen is een hielenlikker
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja Heracles geen tegenstand, ADO rode kaart bv, andere wedstrijden ook hoor.
Normaal altijd klagen en nu dit iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:20 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is toch heerlijk man, laat lekker gaan joh.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef Syntix het volgende:
Gijpkneus houd gewoon je bek en maak jezelf niet meer belachelijk
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef Syntix het volgende:
Kan jij niet oprotten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef Syntix het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef Syntix het volgende:
quote:
aaaawh Boertje mag niet aangevallen wordenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef Syntix het volgende:
ga popstars kijken ofzo dwaasquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:22 schreef Syntix het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dick_Voornquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:24 schreef DrDentz het volgende:
![]()
![]()
Bestaat die Koekie wel? Dat is gewoon een verzonnen figuur toch
Maar zonder Gijp zou deze show rustiger zijn dan Zomergastenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:24 schreef Craptacular het volgende:
Dit is overacting van Gijp. Van hansie kan je dat verwachten, maar Gijp is denk ik echt bezopen.
Calimero, Az verdient het toch minstens net zo, dat is gewoon een feit. Verder gunt iedereen het Feyenoord best hoor.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Al 1 uur, AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX AJAX!!
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Johan inderdaadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:25 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |