quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]OMg sorry maar deze foto is zo homo!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]Die is ZO GAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je dom?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
Is dit een fopje? Ik zie geen foto, ik wil het ook zien.
Ik dacht dat je oud zijn vervelend vond.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag er op mijn 24e dus jonger uit dan benzin nu, verdomme
De bestandsnaam op de server is weg, iedereen die 'm in z'n cache heeft kan er nog van genietenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik denk niet dat iedereen zn quote gaat editen maar ik heb hem iig weer weg voor je twistertje
quote:
Als ik twi.jpg invul, krijg ik een hele jonge twi te zien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
De bestandsnaam op de server is weg, iedereen die 'm in z'n cache heeft kan er nog van genieten
Stalkertquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als ik twi.jpg invul, krijg ik een hele jonge twi te zien?
Hij verdiend dit complimentquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens, alsof benzin er slecht uit ziet. Integendeel.
Wel een toffe foto trouwensquote:
Nee, benzin is leuk. Alleen ziet 'ie er best jong uit, en was ik op die foto al 3 jaar ouder dan benzin nu. Zie het punt!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Vind ik niet, maar wel erg jong en schattig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Maar 10 keer zo gayquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, benzin is leuk. Alleen ziet 'ie er best jong uit, en was ik op die foto al 3 jaar ouder dan benzin nu. Zie het punt!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet af en toe een beetje gay doendat is niet een beetje, maar heel erg gay!Gordon gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
Nee je ziet er nu niet meer uit als een homo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het maakt in één klap m'n pandapunten duidelijk
Gelukkig niet zeg, ik kan eindelijk oogstenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
Nee je ziet er nu niet meer uit als een homo.
Ba-dum-tshhhhhhhhhquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
Dus ga maar op zoek naar een ander excuus
Mij niet gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Tangledup het volgende:
Oude foto's bekijken.. ik zou dolgraag 9 jaar terug in de tijd willen gaan. Toen zat ik het lekkerste in mijn vel.
Sad but true
Okquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos ik wil je squatass zien, kom je naar de tc?
Ik zit nu juist een stuk lekkerder in m'n vel dan 9 jaar geledenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Tangledup het volgende:
Oude foto's bekijken.. ik zou dolgraag 9 jaar terug in de tijd willen gaan. Toen zat ik het lekkerste in mijn vel.
Sad but true
Misschien waren die mensen alleen maar ballast voor jou?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me de laatste maanden beter dan ooit.
Ik zie ook minder mensen dan ooit tevoren, vraag me af of het er wat mee te maken heeft.
Ik bedoel natuurlijk sociaal contact. Ik neem de telefoon op dus ik spreek meer mensen dan ik zie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Je werkt in een snackbar, sta je alleen achter de frituur dat je niemand ziet?
Je weet toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Twi zei in de tc: "mannen die broeken dragen"
Hij heeft ook gewoon echt geen broek aan
Ballast en plezier tegelijk. Ik ben niet zo goed met gezelschap maar ik vind het wel leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien waren die mensen alleen maar ballast voor jou?
je hebt ook van die energievretersquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ballast en plezier tegelijk. Ik ben niet zo goed met gezelschap maar ik vind het wel leuk
Maar naar school gaan was gewoon een hel, daar ligt het ook wel aan.
Ik niet.. ik was toen sterker, had meer energie, etc.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nu juist een stuk lekkerder in m'n vel dan 9 jaar geleden
Ik was niet echt goed in hele dagen op school zitten, ik spijbelde vaak een uurtje tussendoor om thuis te zitten en een beetje te kunnen relaxenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je hebt ook van die energievreters
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Dankjewel Sinos en Myrquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
Vind ik niet, maar wel erg jong en schattig.
Tsja, ik was toen 22.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:44 schreef strawberry_hill het volgende:
9 jaar geleden...... pff ik ben blij dat ik geen puber meer ben.
ja fysiek miss dan hoef je geestelijk nog geen laatbloeier zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
18 maar vertraagd puber, ik krijg nu pas tieten
Geestelijk ben ik nooit echt puber geweest, ik was zo'n vroegoud kindjequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja fysiek miss dan hoef je geestelijk nog geen laatbloeier zijn
haha nou die vragen over make up en outfitsquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik nooit echt puber geweest, ik was zo'n vroegoud kindje
Ik heb daar nooit aan meegedaan omdat geen vrienden toen iedereen het ging doen. En mijn smaak is nogal. Jammerlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
haha nou die vragen over make up en outfits
hoezo,het is JOUW smaakquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit aan meegedaan omdat geen vrienden toen iedereen het ging doen. En mijn smaak is nogal. Jammerlijk.
hoe dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb m'n pubertijd een beetje overgeslagen. Heb het later deels weer in weten te halen, dat wel.
Een beetje Loka's verhaal. Ik ben pas veel later de dingen gaan doen die je normaal gesproken in de pubertijd gaat doen.quote:
Welke?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje Loka's verhaal. Ik ben pas veel later de dingen gaan doen die je normaal gesproken in de pubertijd gaat doen.
aha intresse in meisjes enzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje Loka's verhaal. Ik ben pas veel later de dingen gaan doen die je normaal gesproken in de pubertijd gaat doen.
Heb ik soms nodig.. als ik te weinig beweeg word ik een chagrijnig mannetje.quote:
ik moet eigenlijk ook sporten maar ik haat het.Hou jij er echt van?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heb ik soms nodig.. als ik te weinig beweeg word ik een chagrijnig mannetje.
Had ik wel, maar ik wist niet wat ik ermee moest. Ik durfde gewoon niet. Gelukkig is dat nu wel andersquote:
Jij en heloef, match made in heavenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook sporten maar ik haat het
Ik sport 1x per week, maar dat is niet genoeg..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook sporten maar ik haat het
oh ja?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik wel, maar ik wist niet wat ik ermee moest. Ik durfde gewoon niet. Gelukkig is dat nu wel anders
NEE!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij en heloef, match made in heaven
Ja.quote:
Ik kan juist niet omgaan met alleen in een huis zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja.
Alleen het versieren wil nog niet zo makkelijk als ik zelf zou willen. Of eigenlijk loopt alles bij mij nog stroef, maar das meer een kwestie van gewenning. Ik ben het gewend om alleen te zijn. Als je dan ineens een partner hebt, ben ik gewoon niet aan gewend.
waarom ga jij niet heloef daten?quote:
Ach, ik vind het een enorme verbetering ten opzichte van nog thuis wonen. Heb wel lang genoeg thuis moeten wonen omdat ik geen woonruimte kon vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan juist niet omgaan met alleen in een huis zijn
Dan hoef ik met niemand rekening te houden en gebeurt er dus ook niets
Met iemand anders in huis heb ik geen problemen met koken/schoonmaken etc, maar in mijn eentje wordt het een takkezooi.
* Tangledup kijkt bedroefd om zich heenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Met iemand anders in huis heb ik geen problemen met koken/schoonmaken etc, maar in mijn eentje wordt het een takkezooi.
Oh oke.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
waarom ga jij niet heloef daten?
ik heb hem ontmoet hij is well chill enzo,maar geen datemateriaal en hij is onder de 20
Kan ik me voorstellen, bij ouders wonen is wel handig, maar je loopt tegen heel veel ergernis aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het een enorme verbetering ten opzichte van nog thuis wonen. Heb wel lang genoeg thuis moeten wonen omdat ik geen woonruimte kon vinden.
Het is niet perfect, maar het is het beste alternatief dat er is
hoe oud was je toen je op jezelf ging wonen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het een enorme verbetering ten opzichte van nog thuis wonen. Heb wel lang genoeg thuis moeten wonen omdat ik geen woonruimte kon vinden.
Het is niet perfect, maar het is het beste alternatief dat er is
Oei. 27 of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe oud was je toen je op jezelf ging wonen?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij en heloef, match made in heaven
quote:
Niet dit weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
waarom ga jij niet heloef daten?
ik heb hem ontmoet hij is well chill enzo,maar geen datemateriaal en hij is onder de 20
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:24 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Hey ik begon er niet over ofzo ik val op 20ers enzo
Omdat ik geen woonruimte kon vinden. En op kamers gaan wist ik niet hoe ik dat aan moest pakken.quote:
woonde je in a'dam ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik geen woonruimte kon vinden. En op kamers gaan wist ik niet hoe ik dat aan moest pakken.
Maar goed, woon nu al ruim 6 jaar op mezelf en zou niet anders willen
Ligt er aan waar je wilt gaan wonen. En of je kunt kopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik over twee a drie jaar uit huis wil.
hij kan ook op kamers gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je wilt gaan wonen. En of je kunt kopen
tja dan snap ik het wel een beetje......quote:
Het wordt waarschijnlijk op kamers en ik wil wel in Amsterdam dus dat wordt wel lastig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je wilt gaan wonen. En of je kunt kopen
Nou, succes dan maar!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk op kamers en ik wil wel in Amsterdam dus dat wordt wel lastig.
je kan het ook proberen via de algemene amsterdamse studentenvereniging, ze doen aan kamerbemiddelingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk op kamers en ik wil wel in Amsterdam dus dat wordt wel lastig.
Yep. Ik zag door de bomen het bos niet meer en gaf het maar op. Tot een paar jaar later, toen ik antikraak vond in Zaandamquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je kan het ook proberen via de algemene amsterdamse studentenvereniging, ze doen aan kamerbemiddeling
studentenkamers.nl
anti kraak sites checken
via je studie
thekey.nl
word wel erg moeilijk
amstelveen enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
Of ik blijf gewoon in de directe omgeving in plaats van de stad zelf.
Kan ook nog.
Ja of waar ik nu woon. Maar goed dat zie ik dan wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:50 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
amstelveen enzo
je hebt ookeen hotel dat kamers voor studen aanbied in de winter vanaf oktober denk ik het heet KAZAA ofzo
Tip:schrijf je in bij de woningbouwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of waar ik nu woon. Maar goed dat zie ik dan wel.
Zit er een limiet aan salaris om je in te schrijven daarvoor? Wat kost het?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tip:schrijf je in bij de woningbouw
euro of 40/50quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zit er een limiet aan salaris om je in te schrijven daarvoor? Wat kost het?
Ik bedoelde upper limitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
euro of 40/50
als je het minimumloon verdient denk ik
Een leven is overrated.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:32 schreef strawberry_hill het volgende:
had ik maar een leven.
same shit different day
dan heb je iig geen tijd om je te vervelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:33 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Een leven is overrated.
Vooral als je van die weken hebt dat je geen enkele avond thuis bent. Dat trek ik echt slecht.
Ik zit meer aan het andere eind van het spectrum.. ben eerder overspannen dan dat ik mij verveel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dan heb je iig geen tijd om je te vervelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik zit meer aan het andere eind van het spectrum.. ben eerder overspannen dan dat ik mij verveel.
So much to do in so little time.ghehe dat het heb ik met soggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kon ik maar cijfers krijgen voor doelloos FOK!keni'm just a figment of your imagination
Ik geef je een 3,5.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ghehe dat het heb ik met soggen
kon ik maar cijfers krijgen voor doelloos FOK!ken
tss zomaar nja hoger dan mijn studieresultatenquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tss zomaar nja hoger dan mijn studiereslultaten
Wat voor studie doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tss zomaar nja hoger dan mijn studieresultaten
Ik zit in de ICT.. ik vervuil het internet, zorg ervoor dat servers trager of helemaal niet meer werken, telefoons en tablets onbruikbaar worden, managers beroertes krijgen en soms zeur ik ook nog om meer salaris.quote:
ok typisch een echte FOK!ker het internet trollen..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik zit in de ICT.. ik vervuil het internet, zorg ervoor dat servers trager of helemaal niet meer werken, telefoons en tablets onbruikbaar worden, managers beroertes krijgen en soms zeur ik ook nog om meer salaris.
Veel plezier. Dit de vakantie met Newb?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga op vakantie
Voor het eerst in meer dan een jaar meer dan 2 dagen achter elkaar vrij
waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga op vakantie
Voor het eerst in meer dan een jaar meer dan 2 dagen achter elkaar vrij
Nee, hij was er de afgelopen 3 dagen, nu ga ik een weekendje weg met 5 middelbareschoolvrienden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier. Dit de vakantie met Newb?
je hebt dus wel vriendenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, hij was er de afgelopen 3 dagen, nu ga ik een weekendje weg met 5 middelbareschoolvrienden.
Ik heb op zich weinig moeite met sociaal doen.. het is meer dat ik er vaak geen zin in heb.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ok typisch een echte FOK!ker het internet trollen..
ondanks mijn sociale studie heb ik het sociale gevoel van een Fok!ker ,much worse
de ironie
bij mij is het omgekeerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:01 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ik heb op zich weinig moeite met sociaal doen.. het is meer dan ik er vaak geen zin in heb.
Er zijn betere tijden geweest dat ik elke week uitging, genoeg vrienden had en bijna elke avond na mijn werk wel wat te doen had. Maar om de 1 of andere reden heb ik er dan na een tijd geen zin meer in en ga ik als een kluizenaar thuis zitten
Leuk. Waar gaan jullie heen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, hij was er de afgelopen 3 dagen, nu ga ik een weekendje weg met 5 middelbareschoolvrienden.
Laten we hopen dat het niet toiletdame isquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
bij mij is het omgekeerd
forever high school de kneus van de klas,nog steeds
ik vraag me af wat mijn voorland is
Naar de Hoge Veluwe vlak bij Apeldoornquote:
1e breek me de bek niet open..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:07 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet toiletdame is
SPH.. moet je dan ook een portfolio maken enzo? In welk jaar zit je?
Voorland?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
bij mij is het omgekeerd
forever high school de kneus van de klas,nog steeds.kneus in alles eig liefde,vriendschappen,prestaties, ook op FOK!
ik vraag me af wat mijn voorland is
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
1e breek me de bek niet open..
die mensen kunnen me niet luchten of zien inc de leraren en mijn mentor+opleidingsmanager
ik zie mijn toekomst somber in
toekomstquote:
like i said: forever high schoolquote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Je kijkt steeds in de koelkast of er écht geen pak melk staat?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:20 schreef twi het volgende:
De melk is op, paniek, zonder gebruikelijk ontbijt de deur uit. OCD kicking in
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:21 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je kijkt steeds in de koelkast of er écht geen pak melk staat?
Als ook volwassenen je uitkotsen is het niet meer dat je gewoon een kneus bent, dan moet je wel echt gaar zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
like i said: forever high school
de eeuwige kneus
ik dacht dat het over zou gaan..
31.quote:
Dat moet je juist niet doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
JaNee, dat nog niet, het is ook niet zo ernstig, maar het eerste wat ik zo moet doen is wel even boodschappen met hoofdbestandsdeel VEEL MELK.
Vrijdag standaardboodschappendagquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:27 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat moet je juist niet doen.
Als je nu veel pakken melk inkoopt, dan neem je het bij de standaard boodschappen dus nooit mee.. met als gevolg dat je soms zonder melk komt te zitten
wat is jouw hoogst genoten opleiding dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:25 schreef Tangledup het volgende:
[..]
31.
Op je 23ste in het eerste jaar van SPH zitten. Dat is niet best
Inderdaad, gewoon afmaken en dan is er niet zoveel aan de hand. Doe lekker je eigen ding.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoezo er zitten mensen van 25 in mijn klas
er zijn genoeg mensen die noNOOIT in hun leven hbo doen
statistisch gezien is dit maar 30%
wat is jouw hoogst genoten opleiding dan?
Third time lucky charmquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop dat mijn volgende studie niet weer zo gaat falen.
Anders geef ik het op en ga ik werken.
voor een voormalig schoolverlater vind ik het wel een prestatie van mavo naar hboquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:29 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon afmaken en dan is er niet zoveel aan de hand. Doe lekker je eigen ding.
WO.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoezo er zitten mensen van 25/28 in mijn klas
er zijn genoeg mensen die noNOOIT in hun leven hbo doen
statistisch gezien is dit maar 30%
wat is jouw hoogst genoten opleiding dan?
Heb je een mbo-opleiding afgerond of ben je via havo gegaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
voor een voormalig schoolverlater vind ik het wel een prestatie van mavo naar hbo
wat er gebeurd is.. die is mooi ik behoor tot de 30%quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
WO.
Maar ik ben zo leergierig dat het slecht voor me is.
Ik bedoel het ook niet slecht of om je te dissen. Ik vraag mij gewoon af wat er gebeurd is.
Voor iemand van WO-opleidingsniveau weet je je dan behoorlijk slecht duidelijk te maken, met "Dat is niet bestquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:31 schreef Tangledup het volgende:
WO.
Maar ik ben zo leergierig dat het slecht voor me is.
Ik bedoel het ook niet slecht of om je te dissen. Ik vraag mij gewoon af wat er gebeurd is.
21+ toetsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je een mbo-opleiding afgerond of ben je via havo gegaan?
Het was dan ook een beta opleidingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Voor iemand van WO-opleidingsniveau weet je je dan behoorlijk slecht duidelijk te maken, met "Dat is niet best"
Ik ken ook een paar WO-ICT-studenten, ik snap wel dat hij het onhandig zegtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:32 schreef twi het volgende:
[..]
Voor iemand van WO-opleidingsniveau weet je je dan behoorlijk slecht duidelijk te maken, met "Dat is niet best"
Oh oke. Ik vind mijn kutbaantje stiekem veel leuker dan studeren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
21+ toets
jaren kut baantjes gehad ,totdat ik het zat was
Beter dan tot je 60ste ongeschoold werk doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:25 schreef Tangledup het volgende:
Op je 23ste in het eerste jaar van SPH zitten. Dat is niet best
De harde realiteitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar WO-ICT-studenten, ik snap wel dat hij het onhandig zegt
True.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Beter dan tot je 60ste ongeschoold werk doen.
jij bakt friet ,ik maakte wc's schoon en had callcenterbaantjes+enqeteur..etcquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vind mijn kutbaantje stiekem veel leuker dan studeren.
Als ik er van zou kunnen leven zou ik ervoor tekenen tot mijn 60e.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
jij bakt friet,ik maakte wc's schoon en had callcenterbaantjes+enqeteur..etc
Dus je was al toiletdame?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
jij bakt friet,ik maakte wc's schoon en had callcenterbaantjes+enqeteur..etc
Ik moet zeggen dat het allebei wel wat heeft. Ik vind het best fijn om lekker bezig te zijn, simpel werk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke. Ik vind mijn kutbaantje stiekem veel leuker dan studeren.
Gaan experimenteren met friet bakken is misschien ook niet het beste ideequote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het allebei wel wat heeft. Ik vind het best fijn om lekker bezig te zijn, simpel werk.
Maar aan de andere kant, als ik dat de hele tijd doe, word ik stapel gek omdat er geen uitdaging is en ik te weinig mag denken.
ja, alleen ik heb zo een neerwaarts spiraal gevoel als alles tegen zit laat ik me erdoor beinvloedenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dus je was al toiletdame?
Serieus.. ik vind het juist goed dat je die 21+ toets gedaan hebt en nu die opleiding volgt. Maar doe dan niet zo negatief en ga ervoor
Ik kan er nu prima tegen het 35 uur per week te doen. Maar op mijn 30e zou ik er vast ook stapelgek van worden. En studeren is kut, maar je doet het voor beter werk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het allebei wel wat heeft. Ik vind het best fijn om lekker bezig te zijn, simpel werk.
Maar aan de andere kant, als ik dat de hele tijd doe, word ik stapel gek omdat er geen uitdaging is en ik te weinig mag denken.
Maar studeren zelf is niet bepaald mijn favoriete ding.
Is zo raspatat niet ontstaan? Dan is het het waard geweest.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Gaan experimenteren met friet bakken is misschien ook niet het beste idee
dat had ik ook ik voelde bij wijze van spreken mijn hersencellen verschrompelenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het maken is vervelendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is zo raspatat niet ontstaan? Dan is het het waard geweest.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik er van zou kunnen leven zou ik ervoor tekenen tot mijn 60e.
Maar nu is een opleiding noodzakelijk kwaad als ik ooit op mezelf wil gaan wonen
wat zei je daarnet tot je 60e toch..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er nu prima tegen het 35 uur per week te doen. Maar op mijn 30e zou ik er vast ook stapelgek van worden. En studeren is kut, maar je doet het voor beter werk.
Klopt. Het is een investering.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan er nu prima tegen het 35 uur per week te doen. Maar op mijn 30e zou ik er vast ook stapelgek van worden. En studeren is kut, maar je doet het voor beter werk.
Dan heb je in ieder geval de goede keuze gemaakt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat had ik ook ik voelde bij wijze van spreken mijn hersencellen verschrompelen
Hoezo?quote:
Dat is enorm zonde.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja, alleen ik heb zo een neerwaarts spiraal gevoel als alles tegen zit laat ik me erdoor beinvloeden
studeren is the lesser of two evilsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik nu ja. Maar nu doe ik het nog niet zo lang en is het nog tof, misschien gaat dat over als ik oud word.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:42 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
[..]
wat zei je daarnet tot je 60e toch..
ik heb het meer over de sociale spanningenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:44 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat is enorm zonde.
Het zit altijd wel een keer tegen met studeren, daar moet je gewoon doorheen. Ik heb bepaalde tentamens 3 keer moeten doen voordat ik een voldoende had. Dat is kut, maar uiteindelijk ben je dan wel blij / trots als je het gehaald hebt.
Ook dat hoort erbij, helaas.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb het meer over de sociale spanningen
Het was een schriftelijke opleiding naast mijn werk. Dan heb je sowieso meer vrijheid om dingen zelf in te delen. Kort samengevat komt het er op neer dat zolang je ervoor betaalt, je tentamens wel 10x mag doen.quote:
was jij de kneus van de klas verguisd door iedereen zowel de leerlingen als de mentor en de opleidingsmanager?quote:
ja?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:49 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het was een schriftelijke opleiding naast mijn werk. Dan heb je sowieso meer vrijheid om dingen zelf in te delen. Kort samengevat komt het er op neer dat zolang je ervoor betaalt, je tentamens wel 10x mag doen.
Je hoeft gelukkig nog maar evenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Het is een investering.
Al moet ik zeggen dat ik het volgen van colleges waar kleine zelfstandige onderzoekjes en presentaties bij volgden wel geweldig vond. Het samenwerken om problemen op te lossen, ook.
Maar stage lopen voor wetenschap was ruk. Verslag schrijven ook.
Nu is het stage gedeelte juist leuk en het leer gedeelte een blok aan mijn been.
[..]
Je moet eerst zakken aardappelpureepoeder met precies genoeg water ongeveer 5 minuten mixen, het apparaat wat er reepjes van perst is vervelend om te onderhouden omdat het spul overal tussen blijft zitten en het hoeft veel minder lang in de frituur dus is het lastiger te timen hoeveel later dan de andere producten van de bestelling erin moet omdat er ongeveer 7 verschillende timers aan staan als het druk is. En bij ons staat het apparaat nogal ver bij de frituurwand vandaan zodat je iemand anders moet vragen een bepaalde portie raspatat uit de machine te halen dus meer kans op fouten.quote:Hoezo?
Nee. Maar ik vind het ook moeilijk om mij dat voor te stellen. Ik heb bij dit soort dingen altijd het gevoel dat mensen zichzelf in de slachtofferrol plaatsen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
was jij de kneus van de klas verguisd door iedereen zowel de leerlingen als de mentor en de opleidingsmanager?
wss niet
Dat komt omdat jij een reguliere opleiding volgt. Je kunt waarschijnlijk maximaal 3 vakken per jaar herkansen ofzoiets.quote:
de slachtoffer rol is het gevolg,niet de oorzaakquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:53 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind het ook moeilijk om mij dat voor te stellen. Ik heb bij dit soort dingen altijd het gevoel dat mensen zichzelf in de slachtofferrol plaatsen.
[..]
Dat komt omdat jij een reguliere opleiding volgt. Je kunt waarschijnlijk maximaal 3 vakken per jaar herkansen ofzoiets.
Doe er eens wat aan dan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
de slachtoffer rol is het gevolg,niet de oorzaak
er zijn altijd pispaaltjes OVERAL
ik laat me daardoor beinvloeden jammer genoeg welcome to the downwards spiral
Ben je weleens bij een psycholoog geweest?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:54 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
de slachtoffer rol is het gevolg,niet de oorzaak
er zijn altijd pispaaltjes OVERAL
ik laat me daardoor beinvloeden jammer genoeg welcome to the downwards spiral
waarom?voor elk dingetje naar de psych rennen isonzin moet gewoon wat gaan groeienquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:58 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ben je weleens bij een psycholoog geweest?
Misschien zou het kunnen helpen bij het aanpakken van het pispaal probleem.quote:
en bedankt murquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat je dat best zou kunnen gebruiken.
Anders doe je eens wat met de tips doe je krijgt in plaats van je meteen aangevallen te voelen.quote:
Aan jouw eerdere reacties te zien WIL je dat helemaal niet horen.quote:
Omdat je je niet prettig in je vel voelt als pispaaltje zonder vrienden en het ook niet fantastisch gaat op je opleiding?quote:
Keith Bakker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
No offence hoor, ik ben ook wel eens naar een psych geweest.
dat zijn zoveel mensen dat is niet therapie waardig heb geen echte problemenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je je niet prettig in je vel voelt als pispaaltje zonder vrienden en het ook niet fantastisch gaat op je opleiding?
maar kaneel wat studeer je,in welk jaar zit je en hoe oud ben je?quote:
't Was een redelijk oude dame. DIe gewoon aan het eind van het gesprek zei dat ze me wel een beetje raar vond.quote:
raar?hoezoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
't Was een redelijk oude dame. DIe gewoon aan het eind van het gesprek zei dat ze me wel een beetje raar vond.
Wat maak je drama om niets dan, als het geen echte problemen zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat zijn zoveel mensen dat is niet therapie waardig heb geen echte problemen
Periode waarin ik veel last had van tics, blijkbaar was ze er niet aan gewend en vond ze me raar.quote:
Je ondermijnt onze poging strawberry_hill naar de psych te sturenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Periode waarin ik veel last had van tics, blijkbaar was ze er niet aan gewend en vond ze me raar.
Ben maar niet meer teruggegaan naar het beste mens
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ben nu gewoon aan het groeien zeg maar dit is gewoon emotionele groeipijn
want ik ben natuulijk zo beinvloedbaar dat ik luister naar mensen online..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je ondermijnt onze poging strawberry_hill naar de psych te sturen![]()
Ik had gewoon pech, er zullen vast veel capabele zijn hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je ondermijnt onze poging strawberry_hill naar de psych te sturen![]()
Je vindt het blijkbaar gewoon nodig om te bitchen over hoe zwaar het leven is en het boeit je verder geen reet wat mensen erover zeggen. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
want ik ben natuulijk zo beinvloedbaar dat ik luister naar mensen online..
Nee, maar wel zo'n typetje die komt klagen over problemen die later toch geen echte problemen zijn, zich steeds aangevallen voelt terwijl men tips geeft waar ze toch niets mee doet en liever in haar cirkeltje blijft zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
want ik ben natuulijk zo beinvloedbaar dat ik luister naar mensen online..
ik uit me gewoon dat doe je op een forumquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je vindt het blijkbaar gewoon nodig om te bitchen over hoe zwaar het leven is en het boeit je verder geen reet wat mensen erover zeggen. Negatieve aandacht is ook aandacht.
De meeste mensen hier houden conversaties.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik uit me gewoon dat doe je op een forum
En je faalt in het leven, ik zie een verband.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik voel me niet aangevallen deze tips heb ik veel eerder gehad en opgevolgd vroeger kwam er erger uit dan ik erin gingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, maar wel zo'n typetje die komt klagen over problemen die later toch geen echte problemen zijn, zich steeds aangevallen voelt terwijl men tips geeft waar ze toch niets mee doet en liever in haar cirkeltje blijft zitten.
Op luisteren heb ik je toch al niet kunnen betrappen, dus ik zal niet anders beweren dan je hierboven zelf zegt. Alleen hoef je niet perse makkelijk beïnvloedbaar te zijn om te luisteren naar mensen, sowieso is dat nog een gave op zich: echt luisteren.
Misschien moet je toch stripper worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Hoe was jouw psycholoog?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:20 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik voel me niet aangevallen deze tips heb ik veel eerder gehad en opgevolgd vroeger kwam er erger uit dan ik erin ging
Anders lul je eens niet zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:20 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik voel me niet aangevallen deze tips heb ik veel eerder gehad en opgevolgd vroeger kwam er erger uit dan ik erin ging
lijkt me niet heb nog wel genoeg zelfrespectquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:20 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Misschien moet je toch stripper worden.
Strippers ook, ze verdienen gewoon geld.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
lijkt me niet heb nog wel genoeg zelfrespect
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:21 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
lijkt me niet heb nog wel genoeg zelfrespect
Blijkbaar was zelfrespect niet het issue.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef strawberry_hill het volgende:
ik heb geen toekomst meer,
ik word een stripper
oh nee zo lekker zie ik er niet uit
met hun naakte lijf..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Strippers ook, ze verdienen gewoon geld.
jawelquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar was zelfrespect niet het issue.
Dat het niets voor jou is, is nog geen reden om er denigrerend over te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
met hun naakte lijf..
niks voor mij
dit is mijn mening,quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat het niets voor jou is, is nog geen reden om er denigrerend over te doen.
Dit denk ik na elke post van S_Hquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je mening getuigt van gebrek aan inzicht.
Dat kan maar ga dan niet haten op het werk van anderenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:23 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
met hun naakte lijf..
niks voor mij
carequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je mening getuigt van gebrek aan inzicht.
Ik had niet anders van je verwacht.quote:
Bij gebrek aan het eerste dacht ik dat S_H toch ook wel voor het 2e zou gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan maar ga dan niet haten op het werk van anderen
Je verstand heb je meegekregen, je lichaam ook, waarom zou je het eerste wel mogen gebruiken om mee te verdienen en het laatste niet.
zou jij ooit met een stripper daten of iemand inde sexindustre?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan maar ga dan niet haten op het werk van anderen
Je verstand heb je meegekregen, je lichaam ook, waarom zou je het eerste wel mogen gebruiken om mee te verdienen en het laatste niet.
Ja hoor, ik wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zou jij ooit met een stripper daten of iemand inde sexindustre?
het is en blijft een taboe
Je weet wie je het vraagt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Een pornoacteur of gigolo ofzo is iets anders omdat daar ook echt neuken bij komt kijken, al zou ik er niet direct op afknappen, met iemand die zichzelf naakt showt op feestjes heb ik echt geen problemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
De seksindustrie is nogal een breed begrip.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Lijkt mij wel spannendquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:31 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je weet wie je het vraagt?
Het is blijkbaar een taboe jou leuk te vinden, die hoeft ook maar niet doorbroken te worden dus?
Garantie dat ze er lekker uitzien zonder kleding doet je helemaal niets?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
waar slaat dat nou weer op
een stripper gaat tegen de algemene sociaalmaatschappelijke normen in
je kan op een feetje zeggen dat je single bent een stipper wordt met de nek aangeken
zeg het maar volgende keer bij je familie kijk maar hoe ze reageren...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Garantie dat ze er lekker uitzien zonder kleding doet je helemaal niets?
Helaas zijn er inderdaad nogal veel bekrompen mensen ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je kan op een feetje zeggen dat je single bent een stipper wordt met de nek aangeken
Het slaat op dat jij het weg wil schuiven onder de noemer taboe. Lekker makkelijk hoor, maar dat is nou net hetgeen wat nergens op slaat.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:35 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
de meeste mensen zijn zo,bijna de hele maatschappijquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helaas zijn er inderdaad nogal veel bekrompen mensen ja.
Ik ken 1 van de meiden die elke nacht op tv is, en dat is gewoon een hartstikke leuke en aardige vrouw. Schaamt zicht ook totaal niet voor wat ze doet, en doet het met heel veel plezier.
Daar heb ik ontzettend veel respect voor.
Mijn familie is niet zo bekrompen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zeg het maar volgende keer bij je familie kijk maar hoe ze reageren...
Mensen zijn soms zo dom. Ze reageren ook meestal raar/bekrompen als je zegt dat je homofiel bent, moet je dan dan ook maar laten?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
zeg het maar volgende keer bij je familie kijk maar hoe ze reageren...
ik kijk er niet op neer het IS gewoon een taboequote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het slaat op dat jij het weg wil schuiven onder de noemer taboe. Lekker makkelijk hoor, maar dat is nou net hetgeen wat nergens op slaat.
Er zijn genoeg mensen die niet zo star zijn in hun denkwijze en wel open staan voor anderen, in tegenstelling tot jij blijkbaar. Die mensen moet je niet gaan ontmoedigen, anders komen we nooit vooruit en blijven dat soort taboes bestaan.
Ik vergeleek het met dat mensen jou hoe dan ook niet leuk lijken te vinden, daar mag volgens jou dan weer wel best wat aan gedaan worden, maar op ieder ander taboe kijk je neer. Apart.
Dat is een heel erg slecht excuus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
de meeste mensen zijn zo,bijna de hele maatschappij
word jij dan maar stripperquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is een heel erg slecht excuus.
Op de basisschool leert men anderen al dingen als 'als Jantje van een klif afspringt, spring jij hem dan zomaar achterna?' als de kinderen elkaar na-apen in slecht gedrag, maar blijkbaar is dat nooit tot jou doorgedrongen.
Je voorgaande posts over strippers doen anders sterk vermoeden dat jij er wel degelijk op neer kijkt. Dus hou jezelf niet voor de gek, of doe wat aan de discrepantie tussen wat je denkt en hoe je overkomt. Nogmaals.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik kijk er niet op neer het IS gewoon een taboe
ik ontmoedig niemand behalve mezelf
oh ja? dus jij overschrijdt regelmatig sociale grenzen wardoor je sociaal uitgesloten word?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is een heel erg slecht excuus.
Op de basisschool leert men anderen al dingen als 'als Jantje van een klif afspringt, spring jij hem dan zomaar achterna?' als de kinderen elkaar na-apen in slecht gedrag, maar blijkbaar is dat nooit tot jou doorgedrongen.
Tsja, je kan altijd nog op een paaldanscursus gaanquote:
Je snapt er blijkbaar helemaal niets van, want dit was het punt niet.quote:
ik wil juist mensen uit die industrie halenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je voorgaande posts over strippers doen anders sterk vermoeden dat jij er wel degelijk op neer kijkt. Dus hou jezelf niet voor de gek, of doe wat aan de discrepantie tussen wat je denkt en hoe je overkomt. Nogmaals.
Dat doe je wel, alleen al door je vast te klampen aan het woord taboe. Taboes zijn er om gebroken te worden, dat jij daar niet mee om kan gaan wil niet zeggen dat niemand het dan nog maar moet proberen.
Ik denk van niet laat ik het zo zeggen.quote:
dat dacht ik al, jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je snapt er blijkbaar helemaal niets van, want dit was het punt niet.
Maar als ik zonder werk zo komen te zitten en niets zou kunnen krijgen verder, waarom niet. Paaldansen vind ik al een toffe sport en een smak geld verdienen met een beetje mijn kleren uit doen is nog niet eens zo erg.
Sure sign dat je niet teveel moet drinkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |