Ik heb daar nooit aan meegedaan omdat geen vrienden toen iedereen het ging doen. En mijn smaak is nogal. Jammerlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
haha nou die vragen over make up en outfits
hoezo,het is JOUW smaakquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit aan meegedaan omdat geen vrienden toen iedereen het ging doen. En mijn smaak is nogal. Jammerlijk.
hoe dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb m'n pubertijd een beetje overgeslagen. Heb het later deels weer in weten te halen, dat wel.
Een beetje Loka's verhaal. Ik ben pas veel later de dingen gaan doen die je normaal gesproken in de pubertijd gaat doen.quote:
Welke?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje Loka's verhaal. Ik ben pas veel later de dingen gaan doen die je normaal gesproken in de pubertijd gaat doen.
aha intresse in meisjes enzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje Loka's verhaal. Ik ben pas veel later de dingen gaan doen die je normaal gesproken in de pubertijd gaat doen.
Heb ik soms nodig.. als ik te weinig beweeg word ik een chagrijnig mannetje.quote:
ik moet eigenlijk ook sporten maar ik haat het.Hou jij er echt van?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heb ik soms nodig.. als ik te weinig beweeg word ik een chagrijnig mannetje.
Had ik wel, maar ik wist niet wat ik ermee moest. Ik durfde gewoon niet. Gelukkig is dat nu wel andersquote:
Jij en heloef, match made in heavenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook sporten maar ik haat het
Ik sport 1x per week, maar dat is niet genoeg..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook sporten maar ik haat het
oh ja?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik wel, maar ik wist niet wat ik ermee moest. Ik durfde gewoon niet. Gelukkig is dat nu wel anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEE!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij en heloef, match made in heaven
Ja.quote:
Ik kan juist niet omgaan met alleen in een huis zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja.
Alleen het versieren wil nog niet zo makkelijk als ik zelf zou willen. Of eigenlijk loopt alles bij mij nog stroef, maar das meer een kwestie van gewenning. Ik ben het gewend om alleen te zijn. Als je dan ineens een partner hebt, ben ik gewoon niet aan gewend.
waarom ga jij niet heloef daten?quote:
Ach, ik vind het een enorme verbetering ten opzichte van nog thuis wonen. Heb wel lang genoeg thuis moeten wonen omdat ik geen woonruimte kon vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan juist niet omgaan met alleen in een huis zijn
Dan hoef ik met niemand rekening te houden en gebeurt er dus ook niets
Met iemand anders in huis heb ik geen problemen met koken/schoonmaken etc, maar in mijn eentje wordt het een takkezooi.
* Tangledup kijkt bedroefd om zich heenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Met iemand anders in huis heb ik geen problemen met koken/schoonmaken etc, maar in mijn eentje wordt het een takkezooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |