Okquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos ik wil je squatass zien, kom je naar de tc?
Ik zit nu juist een stuk lekkerder in m'n vel dan 9 jaar geledenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Tangledup het volgende:
Oude foto's bekijken.. ik zou dolgraag 9 jaar terug in de tijd willen gaan. Toen zat ik het lekkerste in mijn vel.
Sad but true
Misschien waren die mensen alleen maar ballast voor jou?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me de laatste maanden beter dan ooit.
Ik zie ook minder mensen dan ooit tevoren, vraag me af of het er wat mee te maken heeft.
Ik bedoel natuurlijk sociaal contact. Ik neem de telefoon op dus ik spreek meer mensen dan ik zie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Je werkt in een snackbar, sta je alleen achter de frituur dat je niemand ziet?
Je weet toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Twi zei in de tc: "mannen die broeken dragen"
Hij heeft ook gewoon echt geen broek aan
Ballast en plezier tegelijk. Ik ben niet zo goed met gezelschap maar ik vind het wel leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien waren die mensen alleen maar ballast voor jou?
je hebt ook van die energievretersquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ballast en plezier tegelijk. Ik ben niet zo goed met gezelschap maar ik vind het wel leuk
Maar naar school gaan was gewoon een hel, daar ligt het ook wel aan.
Ik niet.. ik was toen sterker, had meer energie, etc.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nu juist een stuk lekkerder in m'n vel dan 9 jaar geleden
Ik was niet echt goed in hele dagen op school zitten, ik spijbelde vaak een uurtje tussendoor om thuis te zitten en een beetje te kunnen relaxenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je hebt ook van die energievreters
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens, alsof benzin er slecht uit ziet. Integendeel.
Dankjewel Sinos en Myrquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
Vind ik niet, maar wel erg jong en schattig.
Tsja, ik was toen 22.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:44 schreef strawberry_hill het volgende:
9 jaar geleden...... pff ik ben blij dat ik geen puber meer ben.
ja fysiek miss dan hoef je geestelijk nog geen laatbloeier zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
18 maar vertraagd puber, ik krijg nu pas tieten
Geestelijk ben ik nooit echt puber geweest, ik was zo'n vroegoud kindjequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja fysiek miss dan hoef je geestelijk nog geen laatbloeier zijn
haha nou die vragen over make up en outfitsquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik nooit echt puber geweest, ik was zo'n vroegoud kindje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |