quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]OMg sorry maar deze foto is zo homo!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef twi het volgende:
[..]Die is ZO GAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je dom?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef Myraela het volgende:
Is dit een fopje? Ik zie geen foto, ik wil het ook zien.
Ik dacht dat je oud zijn vervelend vond.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag er op mijn 24e dus jonger uit dan benzin nu, verdomme
De bestandsnaam op de server is weg, iedereen die 'm in z'n cache heeft kan er nog van genietenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik denk niet dat iedereen zn quote gaat editen maar ik heb hem iig weer weg voor je twistertje
quote:
Als ik twi.jpg invul, krijg ik een hele jonge twi te zien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
De bestandsnaam op de server is weg, iedereen die 'm in z'n cache heeft kan er nog van genieten
Stalkertquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als ik twi.jpg invul, krijg ik een hele jonge twi te zien?
Hij verdiend dit complimentquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens, alsof benzin er slecht uit ziet. Integendeel.
Wel een toffe foto trouwensquote:
Nee, benzin is leuk. Alleen ziet 'ie er best jong uit, en was ik op die foto al 3 jaar ouder dan benzin nu. Zie het punt!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Vind ik niet, maar wel erg jong en schattig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Maar 10 keer zo gayquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, benzin is leuk. Alleen ziet 'ie er best jong uit, en was ik op die foto al 3 jaar ouder dan benzin nu. Zie het punt!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet af en toe een beetje gay doendat is niet een beetje, maar heel erg gay!Gordon gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
Nee je ziet er nu niet meer uit als een homo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het maakt in één klap m'n pandapunten duidelijk
Gelukkig niet zeg, ik kan eindelijk oogstenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
Nee je ziet er nu niet meer uit als een homo.
Ba-dum-tshhhhhhhhhquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
Dus ga maar op zoek naar een ander excuus
Mij niet gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Tangledup het volgende:
Oude foto's bekijken.. ik zou dolgraag 9 jaar terug in de tijd willen gaan. Toen zat ik het lekkerste in mijn vel.
Sad but true
Okquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos ik wil je squatass zien, kom je naar de tc?
Ik zit nu juist een stuk lekkerder in m'n vel dan 9 jaar geledenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Tangledup het volgende:
Oude foto's bekijken.. ik zou dolgraag 9 jaar terug in de tijd willen gaan. Toen zat ik het lekkerste in mijn vel.
Sad but true
Misschien waren die mensen alleen maar ballast voor jou?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik voel me de laatste maanden beter dan ooit.
Ik zie ook minder mensen dan ooit tevoren, vraag me af of het er wat mee te maken heeft.
Ik bedoel natuurlijk sociaal contact. Ik neem de telefoon op dus ik spreek meer mensen dan ik zie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Je werkt in een snackbar, sta je alleen achter de frituur dat je niemand ziet?
Je weet toch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Twi zei in de tc: "mannen die broeken dragen"
Hij heeft ook gewoon echt geen broek aan
Ballast en plezier tegelijk. Ik ben niet zo goed met gezelschap maar ik vind het wel leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien waren die mensen alleen maar ballast voor jou?
je hebt ook van die energievretersquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ballast en plezier tegelijk. Ik ben niet zo goed met gezelschap maar ik vind het wel leuk
Maar naar school gaan was gewoon een hel, daar ligt het ook wel aan.
Ik niet.. ik was toen sterker, had meer energie, etc.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zit nu juist een stuk lekkerder in m'n vel dan 9 jaar geleden
Ik was niet echt goed in hele dagen op school zitten, ik spijbelde vaak een uurtje tussendoor om thuis te zitten en een beetje te kunnen relaxenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je hebt ook van die energievreters
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Dankjewel Sinos en Myrquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Myraela het volgende:
Vind ik niet, maar wel erg jong en schattig.
Tsja, ik was toen 22.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:44 schreef strawberry_hill het volgende:
9 jaar geleden...... pff ik ben blij dat ik geen puber meer ben.
ja fysiek miss dan hoef je geestelijk nog geen laatbloeier zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
18 maar vertraagd puber, ik krijg nu pas tieten
Geestelijk ben ik nooit echt puber geweest, ik was zo'n vroegoud kindjequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:49 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja fysiek miss dan hoef je geestelijk nog geen laatbloeier zijn
haha nou die vragen over make up en outfitsquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik nooit echt puber geweest, ik was zo'n vroegoud kindje
Ik heb daar nooit aan meegedaan omdat geen vrienden toen iedereen het ging doen. En mijn smaak is nogal. Jammerlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
haha nou die vragen over make up en outfits
hoezo,het is JOUW smaakquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit aan meegedaan omdat geen vrienden toen iedereen het ging doen. En mijn smaak is nogal. Jammerlijk.
hoe dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb m'n pubertijd een beetje overgeslagen. Heb het later deels weer in weten te halen, dat wel.
Een beetje Loka's verhaal. Ik ben pas veel later de dingen gaan doen die je normaal gesproken in de pubertijd gaat doen.quote:
Welke?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje Loka's verhaal. Ik ben pas veel later de dingen gaan doen die je normaal gesproken in de pubertijd gaat doen.
aha intresse in meisjes enzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een beetje Loka's verhaal. Ik ben pas veel later de dingen gaan doen die je normaal gesproken in de pubertijd gaat doen.
Heb ik soms nodig.. als ik te weinig beweeg word ik een chagrijnig mannetje.quote:
ik moet eigenlijk ook sporten maar ik haat het.Hou jij er echt van?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:56 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Heb ik soms nodig.. als ik te weinig beweeg word ik een chagrijnig mannetje.
Had ik wel, maar ik wist niet wat ik ermee moest. Ik durfde gewoon niet. Gelukkig is dat nu wel andersquote:
Jij en heloef, match made in heavenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook sporten maar ik haat het
Ik sport 1x per week, maar dat is niet genoeg..quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk ook sporten maar ik haat het
oh ja?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik wel, maar ik wist niet wat ik ermee moest. Ik durfde gewoon niet. Gelukkig is dat nu wel anders
NEE!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij en heloef, match made in heaven
Ja.quote:
Ik kan juist niet omgaan met alleen in een huis zijnquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja.
Alleen het versieren wil nog niet zo makkelijk als ik zelf zou willen. Of eigenlijk loopt alles bij mij nog stroef, maar das meer een kwestie van gewenning. Ik ben het gewend om alleen te zijn. Als je dan ineens een partner hebt, ben ik gewoon niet aan gewend.
waarom ga jij niet heloef daten?quote:
Ach, ik vind het een enorme verbetering ten opzichte van nog thuis wonen. Heb wel lang genoeg thuis moeten wonen omdat ik geen woonruimte kon vinden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan juist niet omgaan met alleen in een huis zijn
Dan hoef ik met niemand rekening te houden en gebeurt er dus ook niets
Met iemand anders in huis heb ik geen problemen met koken/schoonmaken etc, maar in mijn eentje wordt het een takkezooi.
* Tangledup kijkt bedroefd om zich heenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:01 schreef Lokasenna het volgende:
Met iemand anders in huis heb ik geen problemen met koken/schoonmaken etc, maar in mijn eentje wordt het een takkezooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |