Ik dacht dat je oud zijn vervelend vond.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zag er op mijn 24e dus jonger uit dan benzin nu, verdomme
De bestandsnaam op de server is weg, iedereen die 'm in z'n cache heeft kan er nog van genietenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik denk niet dat iedereen zn quote gaat editen maar ik heb hem iig weer weg voor je twistertje
quote:
Als ik twi.jpg invul, krijg ik een hele jonge twi te zien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
De bestandsnaam op de server is weg, iedereen die 'm in z'n cache heeft kan er nog van genieten
Stalkertquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Als ik twi.jpg invul, krijg ik een hele jonge twi te zien?
Hij verdiend dit complimentquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Trouwens, alsof benzin er slecht uit ziet. Integendeel.
Wel een toffe foto trouwensquote:
Nee, benzin is leuk. Alleen ziet 'ie er best jong uit, en was ik op die foto al 3 jaar ouder dan benzin nu. Zie het punt!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Vind ik niet, maar wel erg jong en schattig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:21 schreef Sinosappel het volgende:
Maar 10 keer zo gayquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, benzin is leuk. Alleen ziet 'ie er best jong uit, en was ik op die foto al 3 jaar ouder dan benzin nu. Zie het punt!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet af en toe een beetje gay doendat is niet een beetje, maar heel erg gay!Gordon gaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
Nee je ziet er nu niet meer uit als een homo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, het maakt in één klap m'n pandapunten duidelijk
Gelukkig niet zeg, ik kan eindelijk oogstenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
Nee je ziet er nu niet meer uit als een homo.
Ba-dum-tshhhhhhhhhquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:28 schreef Sinosappel het volgende:
Dus ga maar op zoek naar een ander excuus
Mij niet gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Tangledup het volgende:
Oude foto's bekijken.. ik zou dolgraag 9 jaar terug in de tijd willen gaan. Toen zat ik het lekkerste in mijn vel.
Sad but true
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |