en bedankt murquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat je dat best zou kunnen gebruiken.
Anders doe je eens wat met de tips doe je krijgt in plaats van je meteen aangevallen te voelen.quote:
Aan jouw eerdere reacties te zien WIL je dat helemaal niet horen.quote:
Omdat je je niet prettig in je vel voelt als pispaaltje zonder vrienden en het ook niet fantastisch gaat op je opleiding?quote:
Keith Bakker?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
No offence hoor, ik ben ook wel eens naar een psych geweest.
dat zijn zoveel mensen dat is niet therapie waardig heb geen echte problemenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je je niet prettig in je vel voelt als pispaaltje zonder vrienden en het ook niet fantastisch gaat op je opleiding?
maar kaneel wat studeer je,in welk jaar zit je en hoe oud ben je?quote:
't Was een redelijk oude dame. DIe gewoon aan het eind van het gesprek zei dat ze me wel een beetje raar vond.quote:
raar?hoezoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
't Was een redelijk oude dame. DIe gewoon aan het eind van het gesprek zei dat ze me wel een beetje raar vond.
Wat maak je drama om niets dan, als het geen echte problemen zijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:08 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat zijn zoveel mensen dat is niet therapie waardig heb geen echte problemen
Periode waarin ik veel last had van tics, blijkbaar was ze er niet aan gewend en vond ze me raar.quote:
Je ondermijnt onze poging strawberry_hill naar de psych te sturenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Periode waarin ik veel last had van tics, blijkbaar was ze er niet aan gewend en vond ze me raar.
Ben maar niet meer teruggegaan naar het beste mens
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef strawberry_hill het volgende:
ik ben nu gewoon aan het groeien zeg maar dit is gewoon emotionele groeipijn
want ik ben natuulijk zo beinvloedbaar dat ik luister naar mensen online..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je ondermijnt onze poging strawberry_hill naar de psych te sturen![]()
Ik had gewoon pech, er zullen vast veel capabele zijn hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je ondermijnt onze poging strawberry_hill naar de psych te sturen![]()
Je vindt het blijkbaar gewoon nodig om te bitchen over hoe zwaar het leven is en het boeit je verder geen reet wat mensen erover zeggen. Negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
want ik ben natuulijk zo beinvloedbaar dat ik luister naar mensen online..
Nee, maar wel zo'n typetje die komt klagen over problemen die later toch geen echte problemen zijn, zich steeds aangevallen voelt terwijl men tips geeft waar ze toch niets mee doet en liever in haar cirkeltje blijft zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
want ik ben natuulijk zo beinvloedbaar dat ik luister naar mensen online..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |