Oh oke.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
waarom ga jij niet heloef daten?
ik heb hem ontmoet hij is well chill enzo,maar geen datemateriaal en hij is onder de 20
Kan ik me voorstellen, bij ouders wonen is wel handig, maar je loopt tegen heel veel ergernis aan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het een enorme verbetering ten opzichte van nog thuis wonen. Heb wel lang genoeg thuis moeten wonen omdat ik geen woonruimte kon vinden.
Het is niet perfect, maar het is het beste alternatief dat er is
hoe oud was je toen je op jezelf ging wonen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik vind het een enorme verbetering ten opzichte van nog thuis wonen. Heb wel lang genoeg thuis moeten wonen omdat ik geen woonruimte kon vinden.
Het is niet perfect, maar het is het beste alternatief dat er is
Oei. 27 of zo?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:18 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
hoe oud was je toen je op jezelf ging wonen?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij en heloef, match made in heaven
quote:
Niet dit weer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
waarom ga jij niet heloef daten?
ik heb hem ontmoet hij is well chill enzo,maar geen datemateriaal en hij is onder de 20
Dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:24 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Hey ik begon er niet over ofzo ik val op 20ers enzo
Omdat ik geen woonruimte kon vinden. En op kamers gaan wist ik niet hoe ik dat aan moest pakken.quote:
woonde je in a'dam ofzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik geen woonruimte kon vinden. En op kamers gaan wist ik niet hoe ik dat aan moest pakken.
Maar goed, woon nu al ruim 6 jaar op mezelf en zou niet anders willen
Ligt er aan waar je wilt gaan wonen. En of je kunt kopenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:29 schreef heloef het volgende:
Ik denk dat ik over twee a drie jaar uit huis wil.
hij kan ook op kamers gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je wilt gaan wonen. En of je kunt kopen
tja dan snap ik het wel een beetje......quote:
Het wordt waarschijnlijk op kamers en ik wil wel in Amsterdam dus dat wordt wel lastig.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je wilt gaan wonen. En of je kunt kopen
Nou, succes dan maar!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk op kamers en ik wil wel in Amsterdam dus dat wordt wel lastig.
je kan het ook proberen via de algemene amsterdamse studentenvereniging, ze doen aan kamerbemiddelingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Het wordt waarschijnlijk op kamers en ik wil wel in Amsterdam dus dat wordt wel lastig.
Yep. Ik zag door de bomen het bos niet meer en gaf het maar op. Tot een paar jaar later, toen ik antikraak vond in Zaandamquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:39 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je kan het ook proberen via de algemene amsterdamse studentenvereniging, ze doen aan kamerbemiddeling
studentenkamers.nl
anti kraak sites checken
via je studie
thekey.nl
word wel erg moeilijk
amstelveen enzoquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
Of ik blijf gewoon in de directe omgeving in plaats van de stad zelf.
Kan ook nog.
Ja of waar ik nu woon. Maar goed dat zie ik dan wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:50 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
amstelveen enzo
je hebt ookeen hotel dat kamers voor studen aanbied in de winter vanaf oktober denk ik het heet KAZAA ofzo
Tip:schrijf je in bij de woningbouwquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja of waar ik nu woon. Maar goed dat zie ik dan wel.
Zit er een limiet aan salaris om je in te schrijven daarvoor? Wat kost het?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tip:schrijf je in bij de woningbouw
euro of 40/50quote:Op vrijdag 4 mei 2012 01:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zit er een limiet aan salaris om je in te schrijven daarvoor? Wat kost het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |